WA kost je nog geen euro per week, en onderhoud is afhankelijk van hoeveel je rijdt. Bij weinig rijden en zelf sleutelen kost af en toe een ritje erg weinig...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:52 schreef Jimbo het volgende:
(verzekering en onderhoud is een killer als je op een budget leeft.)
Ik kan niet zelf sleutelen en ik kan het geld van de verkoop gewoon veel te goed gebruiken momenteel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
WA kost je nog geen euro per week, en onderhoud is afhankelijk van hoeveel je rijdt. Bij weinig rijden en zelf sleutelen kost af en toe een ritje erg weinig...
Op MP is het beiden vanaf 2500. Hier is de vraagprijs 3000, maar mag je ook gerust bieden, zoals in de TS staat. Ik vind het een beetje gezeik van jou.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:05 schreef Blester het volgende:
Ouderwetse FOK!prijs weer zo te zien, op MP heb je hem namelijk voor €500 goedkoper staan? En daar is hij dan ook meteen een jaar ouder? http://link.marktplaats.nl/765185623
Zeker een mooi ding in ieder geval, alleen niet echt het goede seizoen om hem te verkopen.
Dat mag je vinden, maar als ik op MP een andere prijs en een ander bouwjaar zie, lijkt het me toch wel slim om de TS daar even op te wijzen. Uiteraard succes met de verkoop @ de TS, prijs is niet te hoog, maar het lijkt me wel zo makkelijk om één lijn te trekken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:23 schreef jroz het volgende:
[..]
Op MP is het beiden vanaf 2500. Hier is de vraagprijs 3000, maar mag je ook gerust bieden, zoals in de TS staat. Ik vind het een beetje gezeik van jou.
oeh ik pas het jaar gelijk even aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:05 schreef Blester het volgende:
Ouderwetse FOK!prijs weer zo te zien, op MP heb je hem namelijk voor €500 goedkoper staan? En daar is hij dan ook meteen een jaar ouder? http://link.marktplaats.nl/765185623
Zeker een mooi ding in ieder geval, alleen niet echt het goede seizoen om hem te verkopen.
Had dan even gePMTquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:10 schreef muhahaha het volgende:
Mooi ding, vorig jaar al in de gaten gehouden echter toen ik afreed was het topic al dicht en inmiddels heb ik al een ander.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:23 schreef jroz het volgende:
[..]
Op MP is het beiden vanaf 2500. Hier is de vraagprijs 3000, maar mag je ook gerust bieden, zoals in de TS staat. Ik vind het een beetje gezeik van jou.
Dat komt omdat er tov vorig jaar helemaal niets veranderd is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:05 schreef PetervdK het volgende:
Toch apart dat een jaar na het vorige topic de reden én de kilometerstand exact hetzelfde zijn gebleven. Zelfs de foto lijkt wel hetzelfde...
2003 is al ander model.. Dit model is een verouderde techniek.. Zelfde als 1998 tot 2002..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:03 schreef Jimbo het volgende:
Ik denk t niet, op mp is hij ruim 1000 goedkoper dan de anderen (met 2500 dan) en ook nog minder gelopen. Imho is dit voor 3k nogsteeds een koopjezeker gezien dit (weer imho) de mooiste kwaak met dat model is (98 - 04 uit mn hoofd).
Jammerquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik probeer me niet te laten verleiden om een bod te doen
skere tijdenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik snap niet dat er zo weinig interesse in deze fiets is eigenlijk
ik ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Als ik momenteel kon, dan had ik 'm graag van je overgenomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
Allejezus wat een prachtig ding zeg, ziet er uit als zo'n enorm duur ding.Prijs staat erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar leuk om te horen dat je hem mooi vind
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik moet nog een jaar wachten voordat ik mag motorrijdenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Prijs staat erbij
Het is dat ik er al 40-45 heb staanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Prijs staat erbij
op (h)MF gaat ie vanavond denk ik. Hij staat inmiddels al te koop voor de deur met een bord erbij, langzamerhand maak ik de stapquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is dat ik er al 40-45 heb staan. Blijft een superding. Heb je hem op MF gezet om hem te slijten?
MF gaat wel veel sneller is mijn ervaring. Succes ermee pik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op (h)MF gaat ie vanavond denk ik. Hij staat inmiddels al te koop voor de deur met een bord erbij, langzamerhand maak ik de stap
Gezellig, Hoe laat zijn jullie er ongeveer?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MF gaat wel veel sneller is mijn ervaring. Succes ermee pik.Morgen krijg je een biertje van me.
Alle lengtes wel lijk me hequote:Op zondag 16 maart 2014 18:39 schreef Catch22- het volgende:
Even voor mijn beeld, tot welke lengte pas je nog op deze fiets?
Interesse is er wel maar ben nog bezig met RBWquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
kopen is geen probleem dan, alleen mag je er dan nog niet op rijdenquote:Op maandag 17 maart 2014 09:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Interesse is er wel maar ben nog bezig met RBW![]()
tevens TVP
Dit iddquote:Op maandag 17 maart 2014 10:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
kopen is geen probleem dan, alleen mag je er dan nog niet op rijden
7 ??quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:22 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Leuk ding!
Ziet er goed uit voor ze leeftijd. Het is dat hij te netjes / duur is om er een fightertje van te maken.
(En nee, zo laten is geen optie, heb al een 7 in de garage staan).
Overkillquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
7 ??
WTF
howw verkeerd gelezenDacht ff dat je er 7 had staan
Gaat morgen op mf en zxr clubquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:07 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Als mijn vriendin de handrem er niet optrekt af en toe had dat best mogelijk geweest.
Zou het eerder proberen op MF / de bekende kawa clubs... Iets meer serieus liefhebbersvolk als hier gok ik.
Speurders.nl is ook wel een goeie, gratis, maar wel (bijna) net zo effectief als MP.quote:
Dit. Half jaartje geleden zelf m'n motor op speurders gezet. Was binnen 3 dagen verkocht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:38 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Speurders.nl is ook wel een goeie, gratis, maar wel (bijna) net zo effectief als MP.
Kawasakiverkrachterquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:55 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Idee:
Als je er zelf nu dit weekend een rondje op gaat doen, ding zachtjes platlegt zodat je kappen behoorlijk onder de krassen zitten.![]()
Haal ik hem volgende week voor 600 op om er een fightertje van te maken.![]()
(moet je er wel een slaapzak bijleveren, zal wss dan een week in de garage mogen slapen van moeder de vrouw maar dan kan er gelijk gesleuteld worden)
Ik heb een ander idee, Je koopt hem voor 2500 van mij, gooit er een allrisk verzekering op en glijd hem zelf op zn zijkant en innt daarna het verschil van 1900 bij de verzekeringquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:55 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
in de garage mogen slapen van moeder de vrouw maar dan kan er gelijk gesleuteld worden )
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
die 1900 is niet alleen een financieel verschil maar ook een verschil tussen slapen in een garage (te overleven) of afgemaakt worden door mijn vriendin (overlevingskans nihil).
Misschien kun je je vriendin inruilen voor de kawasaki?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
die 1900 is niet alleen een financieel verschil maar ook een verschil tussen slapen in een garage (te overleven) of afgemaakt worden door mijn vriendin (overlevingskans nihil).
lokpostquote:
ik hoop het nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:42 schreef chiren het volgende:
Zag ik jou niet toevallig maandag op je kawa op Kleinpolderplein rijden, de A13 op? Was laat in de middag rond een uur of half 5 dacht ik.
Mij vind je nu ook nog niet op de motor hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop het nietDan is mn motor de stalling uitgehaald door iemand anders
Vind het nog ff te koud om te gaan rijden (ha ha homo ben ik ook hi ha ho)
Hopelijk volgende week ofzo weer
haha wij zouden t goed samen kunnen vinden op de motor hoor ik alquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:10 schreef chiren het volgende:
[..]
Mij vind je nu ook nog niet op de motor hoorEkte ekte mooiweerrijder/squid/mietje hier. Heerlijk ook om al die gasten die ragen op mooiweerrijders te groeten met mijn felgekleurde sneakers op de motor terwijl ik 180km/u rechtuit op een provinciale weg rij en afrem tot 15-20km/u wanneer ik een bocht tegenkom
HAHA fantastisch jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha wij zouden t goed samen kunnen vinden op de motor hoor ik al
Hoe vaak ik wel niet hoor uit autos of andere motors 'Jezus man, kleed je eens normaal aan, je hebt alleen een trui, spijkerbroek en sneakers aan, weet je wel niet wat de gevolgen kunnen zijn'
Ja ja bla bla, ik ken de risico's en gevolgen en ik ben bereid deze te accepteren als ik de lul ben.
Laat mij nou maar van mn motor genieten om de manier hoe ik het zelf leuk vind
Daarom, lekker ana de chopper hierna
Ach ik zie het als gratis kicksquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:54 schreef chiren het volgende:
[..]
HAHA fantastisch ja! Ik lees ook altijd met groot genoegen die topics op MF (gaan nu weer beginnen) en je moet eens voor de gein googlen op 'mooiweerrijder', wat je daar soms voor rage columns tegenkomt, fucking geniaal
Maar beetje offtopic in je verkooptopic, sorry daarvoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |