skere tijdenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik snap niet dat er zo weinig interesse in deze fiets is eigenlijk
ik ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Als ik momenteel kon, dan had ik 'm graag van je overgenomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
Allejezus wat een prachtig ding zeg, ziet er uit als zo'n enorm duur ding.Prijs staat erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar leuk om te horen dat je hem mooi vind
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik moet nog een jaar wachten voordat ik mag motorrijdenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Prijs staat erbij
Het is dat ik er al 40-45 heb staanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Prijs staat erbij
op (h)MF gaat ie vanavond denk ik. Hij staat inmiddels al te koop voor de deur met een bord erbij, langzamerhand maak ik de stapquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is dat ik er al 40-45 heb staan. Blijft een superding. Heb je hem op MF gezet om hem te slijten?
MF gaat wel veel sneller is mijn ervaring. Succes ermee pik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op (h)MF gaat ie vanavond denk ik. Hij staat inmiddels al te koop voor de deur met een bord erbij, langzamerhand maak ik de stap
Gezellig, Hoe laat zijn jullie er ongeveer?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MF gaat wel veel sneller is mijn ervaring. Succes ermee pik.Morgen krijg je een biertje van me.
Alle lengtes wel lijk me hequote:Op zondag 16 maart 2014 18:39 schreef Catch22- het volgende:
Even voor mijn beeld, tot welke lengte pas je nog op deze fiets?
Interesse is er wel maar ben nog bezig met RBWquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
kopen is geen probleem dan, alleen mag je er dan nog niet op rijdenquote:Op maandag 17 maart 2014 09:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Interesse is er wel maar ben nog bezig met RBW![]()
tevens TVP
Dit iddquote:Op maandag 17 maart 2014 10:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
kopen is geen probleem dan, alleen mag je er dan nog niet op rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |