7 ??quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:22 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Leuk ding!
Ziet er goed uit voor ze leeftijd. Het is dat hij te netjes / duur is om er een fightertje van te maken.
(En nee, zo laten is geen optie, heb al een 7 in de garage staan).
Overkillquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
7 ??
WTF
howw verkeerd gelezenDacht ff dat je er 7 had staan
Gaat morgen op mf en zxr clubquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:07 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Als mijn vriendin de handrem er niet optrekt af en toe had dat best mogelijk geweest.
Zou het eerder proberen op MF / de bekende kawa clubs... Iets meer serieus liefhebbersvolk als hier gok ik.
Speurders.nl is ook wel een goeie, gratis, maar wel (bijna) net zo effectief als MP.quote:
Dit. Half jaartje geleden zelf m'n motor op speurders gezet. Was binnen 3 dagen verkocht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:38 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Speurders.nl is ook wel een goeie, gratis, maar wel (bijna) net zo effectief als MP.
Kawasakiverkrachterquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:55 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Idee:
Als je er zelf nu dit weekend een rondje op gaat doen, ding zachtjes platlegt zodat je kappen behoorlijk onder de krassen zitten.![]()
Haal ik hem volgende week voor 600 op om er een fightertje van te maken.![]()
(moet je er wel een slaapzak bijleveren, zal wss dan een week in de garage mogen slapen van moeder de vrouw maar dan kan er gelijk gesleuteld worden)
Ik heb een ander idee, Je koopt hem voor 2500 van mij, gooit er een allrisk verzekering op en glijd hem zelf op zn zijkant en innt daarna het verschil van 1900 bij de verzekeringquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:55 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
in de garage mogen slapen van moeder de vrouw maar dan kan er gelijk gesleuteld worden )
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
die 1900 is niet alleen een financieel verschil maar ook een verschil tussen slapen in een garage (te overleven) of afgemaakt worden door mijn vriendin (overlevingskans nihil).
Misschien kun je je vriendin inruilen voor de kawasaki?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
die 1900 is niet alleen een financieel verschil maar ook een verschil tussen slapen in een garage (te overleven) of afgemaakt worden door mijn vriendin (overlevingskans nihil).
lokpostquote:
ik hoop het nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:42 schreef chiren het volgende:
Zag ik jou niet toevallig maandag op je kawa op Kleinpolderplein rijden, de A13 op? Was laat in de middag rond een uur of half 5 dacht ik.
Mij vind je nu ook nog niet op de motor hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop het nietDan is mn motor de stalling uitgehaald door iemand anders
Vind het nog ff te koud om te gaan rijden (ha ha homo ben ik ook hi ha ho)
Hopelijk volgende week ofzo weer
haha wij zouden t goed samen kunnen vinden op de motor hoor ik alquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:10 schreef chiren het volgende:
[..]
Mij vind je nu ook nog niet op de motor hoorEkte ekte mooiweerrijder/squid/mietje hier. Heerlijk ook om al die gasten die ragen op mooiweerrijders te groeten met mijn felgekleurde sneakers op de motor terwijl ik 180km/u rechtuit op een provinciale weg rij en afrem tot 15-20km/u wanneer ik een bocht tegenkom
HAHA fantastisch jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha wij zouden t goed samen kunnen vinden op de motor hoor ik al
Hoe vaak ik wel niet hoor uit autos of andere motors 'Jezus man, kleed je eens normaal aan, je hebt alleen een trui, spijkerbroek en sneakers aan, weet je wel niet wat de gevolgen kunnen zijn'
Ja ja bla bla, ik ken de risico's en gevolgen en ik ben bereid deze te accepteren als ik de lul ben.
Laat mij nou maar van mn motor genieten om de manier hoe ik het zelf leuk vind
Daarom, lekker ana de chopper hierna
Ach ik zie het als gratis kicksquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:54 schreef chiren het volgende:
[..]
HAHA fantastisch ja! Ik lees ook altijd met groot genoegen die topics op MF (gaan nu weer beginnen) en je moet eens voor de gein googlen op 'mooiweerrijder', wat je daar soms voor rage columns tegenkomt, fucking geniaal
Maar beetje offtopic in je verkooptopic, sorry daarvoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |