quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Gewoon zelf lekker op blijven rijden
Ja, zit er nog steeds mee, maar met die paar lekkere dagen de afgelopen tijd heb ik besloten om hem eerder uit de winterstalling te halen en in een andere stalling te gooien waar ik wel bij kan wanneer ik wil. Begint weer aardig te kriebelen namelijkquote:
herkenbaar, ik rijd ook nog flink op die van mij, beter dan dat ie stof hapt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:47 schreef chiren het volgende:
[..]
[..]
Ja, zit er nog steeds mee, maar met die paar lekkere dagen de afgelopen tijd heb ik besloten om hem eerder uit de winterstalling te halen en in een andere stalling te gooien waar ik wel bij kan wanneer ik wil. Begint weer aardig te kriebelen namelijkBeurtje, dan inderdaad nog een paar ritjes voor 'ie de deur uit gaat, heerlijk!
lb, koop mn motorquote:
Ik ben een arme studente + ik mag hem niet eens rijden.quote:
dan lijst je hem inquote:Op zondag 15 maart 2015 14:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een arme studente + ik mag hem niet eens rijden.
quote:
Thanks! Pak gaat niet weg voor ik de brommert verkocht heb, omdat ik er tot die tijd zelf ook nog op wil rijden en heb dan wel gear nodigquote:Op maandag 16 maart 2015 23:30 schreef Valsemot het volgende:
Mooie brommert
Wat vraag je voor het pak?
Staat ook op motor-forum en vanaf volgende maand ook weer MP. Moet op MP 20e per maand betalen en in de niet-motorrij maanden vond ik dat een beetje zonde van het geldquote:Op maandag 16 maart 2015 12:04 schreef VeX- het volgende:
Groene Kawasaki's <3
Probeer je het ook op andere plekken dan fok?
Kan me niet voorstellen dat je er zo lastig vanaf komt.
Ben je niet in de war met Jimbo zijn kawaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Nog niet verkocht?
Het weer begint er wel voor te komen!!
Maar ik stel nog steeds voor dat je hem eind van dit jaar zachtjes plat legt (frame/tank/blok/kontje niet beschadigen!) en dan koop ik hem voor een prikkie en maak er een mooie streetfighter van
alsof 2500 niet een zacht prijsje genoeg isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Nog niet verkocht?
Het weer begint er wel voor te komen!!
Maar ik stel nog steeds voor dat je hem eind van dit jaar zachtjes plat legt (frame/tank/blok/kontje niet beschadigen!) en dan koop ik hem voor een prikkie en maak er een mooie streetfighter van
Ik zou hem ook zeker op autoscout gooien, want gratis en best veel publiekquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:07 schreef chiren het volgende:
[..]
Thanks! Pak gaat niet weg voor ik de brommert verkocht heb, omdat ik er tot die tijd zelf ook nog op wil rijden en heb dan wel gear nodig
Maar mocht hij in de verkoop gaan, euro of 200.
[..]
Staat ook op motor-forum en vanaf volgende maand ook weer MP. Moet op MP 20e per maand betalen en in de niet-motorrij maanden vond ik dat een beetje zonde van het geld
Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik zou hem ook zeker op autoscout gooien, want gratis en best veel publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |