Alleen bij het douchen.quote:
We hebben er acht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Hebben jullie nou inmiddels genoeg man?
9 uur dan maarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is een half uur vroeger toch
wij welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wow dan is het nog geen eens begonnen
quote:Beste deelnemer aan het Groene Haastoernooi,
Het is bijna zo ver: zaterdag 31 mei aanstaande start de strijd om de Groene Haas Wisseltrofee. Dit jaar hebben we twee leuke verrassingen. In de eerste plaats verdient het winnende team niet alleen de wisseltrofee en eeuwige roem, maar ook een VIP-arrangement voor een van de thuiswedstrijden van Feyenoord plus een teamfoto langs het veld. Een extra motivatie om de laatste dagen nog wat te trainen, dachten wij zo.
Verder organiseert Vereeniging De Feijenoorder na afloop van het toernooi nog een afterparty. Vanaf een uurtje of zes zijn alle teams met aanhang van harte welkom in Café 't Vinkje, Doklaan 45 in Rotterdam-Charlois. Het eerste rondje is van ons.
We leggen momenteel de laatste hand aan het programma. Zodra alles is in- en opgedeeld zullen wij een pdf-versie van het programmaboekje aan jullie versturen. Op de dag zelf krijgen jullie ook de papieren versie. Verdere informatie volgt in een laatste nieuwsbrief, enkele dagen voor het toernooi.
Daar hopen wij ook op, kunnen we tenminste een keer winnen...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:12 schreef Happel het volgende:
En nu hopen dat ik bij jullie in de poule kom
Hi ha ho.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:22 schreef Bombel het volgende:
[..]
Daar hopen wij ook op, kunnen we tenminste een keer winnen...
Dat ontken ik niet, betwijfel alleen of het voetbalkwaliteiten zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Hi ha ho.
We hebben kwaliteit in het team, dus reken er niet op.
Toffe prijs wel jongens!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:57 schreef Bombel het volgende:
maar ook een VIP-arrangement voor een van de thuiswedstrijden van Feyenoord plus een teamfoto langs het veld.
Daar heb je dan ook wel een neusje voor...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Toffe prijs wel jongens!
En ik ruik al wat vriendelijke competitie hier
Mjah dat was wel een inkoppertje inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:15 schreef Bombel het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel een neusje voor...
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:15 schreef Bombel het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel een neusje voor...
Dat laatste is bij jou vast niet nodigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef Jimbo het volgende:
Tsja bijna zover he...
Iedereen de levers alvast voorbereid ?
ik heb al sinds de esf meet geen bier opquote:
ah, dus jou kopen we om of linchen we voor/na de wedstrijden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef stefanFR010 het volgende:
Niet als voetballer, maar als scheidsrechter aanwezig! Heb er zin in!
Misschien wel wat anders dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb al sinds de esf meet geen bier op
geloof ik
Zal wel beide worden vrees ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah, dus jou kopen we om of linchen we voor/na de wedstrijden?
Dat klinkt zo pedoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wel wat anders dusSpeel jij ook mee eigenlijk? Dan wil ik pics van jou in voetbalbroekje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |