Ow? Is dat zoquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
C_A Met dr tetten bloot op de bar , dit dat
Helemaal loesoew jeweetsquote:
Train even, ja. We hebben wat spelers van jullie nodig. Zijn weer maar met zes man. En niemand wil keepen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:09 schreef Bombel het volgende:
We zijn door de selectie geraakt. Iedereen al in training?
Ik kom wel op doel staan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Train even, ja. We hebben wat spelers van jullie nodig. Zijn weer maar met zes man. En niemand wil keepen.
tuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:09 schreef Bombel het volgende:
We zijn door de selectie geraakt. Iedereen al in training?
Stelletje kleine kinderen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Train even, ja. We hebben wat spelers van jullie nodig. Zijn weer maar met zes man. En niemand wil keepen.
Ik hoop geen regenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:55 schreef Bombel het volgende:
[..]
Hopen op een beetje lekker weer, niet zo broeierig heet als het eerste jaar in elk geval...
Pfff na 15 minuten zat ik er toen al doorheenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:55 schreef Bombel het volgende:
[..]
Hopen op een beetje lekker weer, niet zo broeierig heet als het eerste jaar in elk geval...
Oh, dat lag aan het weer toenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Pfff na 15 minuten zat ik er toen al doorheen
Geen idee, vond het een makkelijke opmerking die gemaakt moest worden. Ik durf mij zelf niet te vertonen bij het GHT, m'n voetbalkwaliteiten zijn dusdanig slecht dat ik mij dan nooit meer hier hoef te vertonenquote:
Dit wordt een half uur vervroegdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Jimbo en ik beginnen om half 11 al aan de derde helft
Komt Lex ook dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wil je bij mij in het team?
Hebben jullie nou inmiddels genoeg man?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Die speelt bij ons op het middenveld.
10 uurquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit wordt een half uur vervroegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |