Ik ook van jouquote:
Ik heb wel een filmpje, maar als ik die post roeit HMF mij en de komende 3 generaties van mijn familie uit...quote:
Geeft niks, jullie lijken ook allemaal op elkaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:11 schreef Jimbo het volgende:
Oh wacht, ik weet al wie je bent
Tsja, niet de eerste keer dat ik je niet herken, am i right
Maarja wist niet dat jij t was, jou heb ik wel gezien ja
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:28 schreef Bombel het volgende:
[..]
Geeft niks, jullie lijken ook allemaal op elkaar.
Uiteraard. Wel een traditie hoog houden hé.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:07 schreef satecl het volgende:
Ik neem aan dat Arizona alles weer heeft verloren?
Goeie zaak. Ik zal jullie volgend seizoen even aan een puntje helpenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard. Wel een traditie hoog houden hé.
Geloof me, al zet je Messi/Xavi/Iniesta naast ons, dan wordt het nog verdomd lastig om er een gelijkspelletje uit te trekkenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Goeie zaak. Ik zal jullie volgend seizoen even aan een puntje helpen
Weet ik. Ik was er 2 jaar terug ook bij. Maar ik ben fitter dan ooitquote:Op maandag 2 juni 2014 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geloof me, al zet je Messi/Xavi/Iniesta naast ons, dan wordt het nog verdomd lastig om er een gelijkspelletje uit te trekken
Gewonnen van Arizona, ja. Had makkelijk 10-0 kunnen worden, maar we misten wat scherpte voor de goal. Dat was eigenlijk het probleem in alle wedstrijden die we speelden...quote:Op maandag 2 juni 2014 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Jouw team heeft dus gewonnen?
En foto's mogen ook per dm hoor
Volgend jaar dan toch maar niet in de spits gaan staan.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewonnen van Arizona, ja. Had makkelijk 10-0 kunnen worden, maar we misten wat scherpte voor de goal. Dat was eigenlijk het probleem in alle wedstrijden die we speelden...
Die ene gozer bij jullie had niet echt zijn dag, nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewonnen van Arizona, ja. Had makkelijk 10-0 kunnen worden, maar we misten wat scherpte voor de goal. Dat was eigenlijk het probleem in alle wedstrijden die we speelden...
Volgens mij hebben jullie je in ieder geval prima vermaaktquote:Op maandag 2 juni 2014 12:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Was jij die ene gozer?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die ene gozer bij jullie had niet echt zijn dag, nee.
Eerst Nasi.quote:
Neen.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie je in ieder geval prima vermaakt
[..]
Was jij die ene gozer?
Pas na midden juni.quote:
Als je nou was langsgekomen had je na afloop mee kunnen gaan naar Warung Mini. (Die overigens is verhuisd naar een zo mogelijk nog kleiner pand...)quote:
Ik moest werken, als ik vrij was geweest had ik.komen supporteren.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:39 schreef Bombel het volgende:
[..]
Als je nou was langsgekomen had je na afloop mee kunnen gaan naar Warung Mini. (Die overigens is verhuisd naar een zo mogelijk nog kleiner pand...)
Duidelijk. Geef maar een gil. Tot die tijd mag je HMF wel op proef verlof zenden hoor. Een directe terugkeer is in de maatschappij ook niet wenselijk. Dus ik stel voor om hem stap voor stap terug te brengen.quote:
Ik vond dat er dit jaar sowieso veel minder mensen waren dan de voorgaande jaren. Ik heb niet 1x in de rij gestaan bij de bar...quote:Op maandag 2 juni 2014 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest werken, als ik vrij was geweest had ik.komen supporteren.
Eerst maar in oud loslaten dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijk. Geef maar een gil. Tot die tijd mag je HMF wel op proef verlof zenden hoor. Een directe terugkeer is in de maatschappij ook niet wenselijk. Dus ik stel voor om hem stap voor stap terug te brengen.
Serieusquote:Op maandag 2 juni 2014 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was slechter dan vorig jaar
Maar nu had ik al voor de eerste wedstrijd 2 drankjes op
Ik vond sjaak trouwens wel 1 van de betere
ha, dan had je mijn valdes acties op het goal gemist zekerquote:Op maandag 2 juni 2014 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was slechter dan vorig jaar
Maar nu had ik al voor de eerste wedstrijd 2 drankjes op
Ik vond sjaak trouwens wel 1 van de betere
ik was toen geloof ik met andere dingen bezigquote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ha, dan had je mijn valdes acties op het goal gemist zeker
mannen naar de douches lokken enzoquote:Op maandag 2 juni 2014 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was toen geloof ik met andere dingen bezig
Vrouwen uit de douches lokken?quote:
quote:
ben jij zn Na(z)si dan ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat is wat nodig is help ik graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |