quote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef Happel het volgende:
Eerste wedstrijd van het toernooi is mijn team tegen dat kneuzenteam van FOK!.
Eerste editie hadden we een team in halve Ajax shirts, dus valt wel mee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
Godverdomme mooi dit, het is dat ik helemaal de kanker in wordt getrapt als Ajacied zijnde en de 31e niet in NL kan zijn maar anders was ik erbij.
Wat is oud?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:58 schreef Dekatria het volgende:
Voetballend ga ik sowieso niet, na die 5 minuten vorige keer kon ik 2 weken amper lopenIk word oud.
Ik ben sowieso de oudste met m'n 38. Ik heb al toestemming om mijn scootmobiel naast het veld te parkeren.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso de oudste met m'n 38. Ik heb al toestemming om mijn scootmobiel naast het veld te parkeren.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso de oudste met m'n 38. Ik heb al toestemming om mijn scootmobiel naast het veld te parkeren.
wat is jouw team?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:17 schreef Luni het volgende:
Hier het schema ook maar effe neerzetten dan.
http://www.defeijenoorder(...)aboekje-GHS-2014.pdf
dan zit je bij mijn broer in de poulequote:
Godverdommequote:Op maandag 26 mei 2014 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Jimbo de derde helft is verplaats naar 10:48 uur
Ivm de eerste wedstrijd
quote:
Ik dacht dat er Ponypark stondquote:
Welk team is van jullie ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat er Ponypark stond
'voor een gram groen support ik jou ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben elke speler een gram aangeboden in ruil voor de winst. Wachten nog op antwoord.
Ohh ik dacht dat er 2 teams waren dit jaarquote:
Ow wacht ze zitten bij onsquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben elke speler een gram aangeboden in ruil voor de winst. Wachten nog op antwoord.
Happel is F.A.U.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat er 2 teams waren dit jaar
Jullie zijn dus weer blauw geel dit jaar , 14.gif
Een gram ponyvoerquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijnquote:Feyenoord Alcoholics United; een jaar of tien geleden ontstaan uit een groep simpelen die het prachtig vindt om
Feyenoord te volgen en te zuipen door middel van een goed en strak geplande PMDS. De wedstrijd is dan ook
regelmatig een bijzaak op een schitterende maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag
of zondagmiddag
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, jij bent weer lekker zaterdag
[ afbeelding ]![]()
Denk het niet, moet je aan hem vragenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
Komt LR nou nog? Want dan neem ik de ado sjaals mee
in een tasjequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef Happel het volgende:
Jij wil ado sjaals meenemen naar een supporterstoernooi van Feyenoord?
En LR komt er niet in natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef Happel het volgende:
Jij wil ado sjaals meenemen naar een supporterstoernooi van Feyenoord?
En LR komt er niet in natuurlijk.
Meisjes zelfs, we hebben 4 dames in ons team.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:07 schreef Karina het volgende:
Heel veel plezier gewenst morgen jongens en meisje
Ah dan is c_a in ieder geval niet het enige meisjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:34 schreef Bombel het volgende:
[..]
Meisjes zelfs, we hebben 4 dames in ons team.
We zullen veel foto;s posten na het toernooi, van het gras, het bier, de kantine, de tribune en de warme bbqquote:
Geen actiefoto's?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zullen veel foto;s posten na het toernooi, van het gras, het bier, de kantine, de tribune en de warme bbq
Dat zou wel mooi zijn, zeker dat laatstequote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen actiefoto's?
Happel die een panna geeft, HMF die 3 man de bosjes instuurt, jij die met een omhaal scoort..
Zulke foto's zullen we meer dan genoeg kunnen posten:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen actiefoto's?
Happel die een panna geeft, HMF die 3 man de bosjes instuurt, jij die met een omhaal scoort..
Ik hoopte op foto's uit de kleedkamerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zullen veel foto;s posten na het toernooi, van het gras, het bier, de kantine, de tribune en de warme bbq
Owquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoopte op foto's uit de kleedkamerVanwege de mannen hoor, niet vanwege jou
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
Ja ik kan stiekem foto's maken van douchende mannen
Fokkers natuurlijk, die hebben 30 cmquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Van fokkers of ook andere mannen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |