Niet van die rare dingen denken, jij bent toch geen 12quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat klinkt zo pedo
Maar nee, ik speel niet. Ik drink bier.
Nee, dan moet ik bewegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet van die rare dingen denken, jij bent toch geen 12
Jammer hoor. Moet er niemand vlaggen trouwens? Lijkt me wel wat voor jou.
Nou veel plezier dan met zuipenquote:
Ik heb geen creditcard ;'(quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan met zuipenKom je de 25e juni nog mee naar VI Oranje trouwens?
Sorry off topic
Die heb je alleen nodig voor garantie, niet om te betalen. Dus als je iemand kent met eentje, vragen of je het nummer mag 'lenen'. Of anders even bellen of het echt nodig is om het in te vullen. Ze doen er namelijk verder niks mee.quote:
kan betalen op locatie ook ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb je alleen nodig voor garantie, niet om te betalen. Dus als je iemand kent met eentje, vragen of je het nummer mag 'lenen'. Of anders even bellen of het echt nodig is om het in te vullen. Ze doen er namelijk verder niks mee.
is het al zeker of LR gaat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Gewoon overmaken per bank vanaf de factuur die je krijgt.
Ja die gaat zeker. Volgens mij heeft hij al besteld ook.quote:
Ik heb geld aan Johannes_Vermeer overgemaakt aangezien ook ik geen creditcard bezit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die gaat zeker. Volgens mij heeft hij al besteld ook.
Ja dat zei ik ook al, dat het verder kan in het VI Oranjetopic. Ik liet me even gaan, dat krijg je met Jimboquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geld aan Johannes_Vermeer overgemaakt aangezien ook ik geen creditcard bezit.
Maar ik geloof dat dit niet geheel Groene Haas gerelateerd is. Al ben ik tegen een vergoeding nog altijd te werven.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef stefanFR010 het volgende:
Niet als voetballer, maar als scheidsrechter aanwezig! Heb er zin in!
Wat vind je van je tagje?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef Jimbo het volgende:
Tsja bijna zover he...
Iedereen de levers alvast voorbereid ?
OMG IK HEB EEN TAGJEquote:
ik moest groene haas elite tag doorgeven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
OMG IK HEB EEN TAGJE
Baas, heb jij dat geregeld?
Vind ik leukquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moest groene haas elite tag doorgeven.
Dus heb jou deze tag gegeven
Volgens mij waren wij 2 de laatste die over waren vorig jaar. Die hele Jimbo nergens gezienquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moest groene haas elite tag doorgeven.
Dus heb jou deze tag gegeven
Dat klopt, ik moest nog naar huis rijdenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij waren wij 2 de laatste die over waren vorig jaar. Die hele Jimbo nergens gezien
dat is waarquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij waren wij 2 de laatste die over waren vorig jaar. Die hele Jimbo nergens gezien
nu kom je met ov toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat klopt, ik moest nog naar huis rijden
Had ik langer doorgegaan was ik waarschijnlijk van de brienenoord afgereden
zie die dag wel hoe of wat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is waar
[..]
nu kom je met ov toch?
nou nou nouquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
Godverdomme mooi dit, het is dat ik helemaal de kanker in wordt getrapt als Ajacied zijnde en de 31e niet in NL kan zijn maar anders was ik erbij.
Hoi Gijs!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef stefanFR010 het volgende:
Niet als voetballer, maar als scheidsrechter aanwezig! Heb er zin in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |