quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, jij bent weer lekker zaterdag
[ afbeelding ]![]()
Denk het niet, moet je aan hem vragenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
Komt LR nou nog? Want dan neem ik de ado sjaals mee
in een tasjequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef Happel het volgende:
Jij wil ado sjaals meenemen naar een supporterstoernooi van Feyenoord?
En LR komt er niet in natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef Happel het volgende:
Jij wil ado sjaals meenemen naar een supporterstoernooi van Feyenoord?
En LR komt er niet in natuurlijk.
Meisjes zelfs, we hebben 4 dames in ons team.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:07 schreef Karina het volgende:
Heel veel plezier gewenst morgen jongens en meisje
Ah dan is c_a in ieder geval niet het enige meisjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:34 schreef Bombel het volgende:
[..]
Meisjes zelfs, we hebben 4 dames in ons team.
We zullen veel foto;s posten na het toernooi, van het gras, het bier, de kantine, de tribune en de warme bbqquote:
Geen actiefoto's?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zullen veel foto;s posten na het toernooi, van het gras, het bier, de kantine, de tribune en de warme bbq
Dat zou wel mooi zijn, zeker dat laatstequote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen actiefoto's?
Happel die een panna geeft, HMF die 3 man de bosjes instuurt, jij die met een omhaal scoort..
Zulke foto's zullen we meer dan genoeg kunnen posten:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen actiefoto's?
Happel die een panna geeft, HMF die 3 man de bosjes instuurt, jij die met een omhaal scoort..
Ik hoopte op foto's uit de kleedkamerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zullen veel foto;s posten na het toernooi, van het gras, het bier, de kantine, de tribune en de warme bbq
Owquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoopte op foto's uit de kleedkamerVanwege de mannen hoor, niet vanwege jou
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
Ja ik kan stiekem foto's maken van douchende mannen
Fokkers natuurlijk, die hebben 30 cmquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Van fokkers of ook andere mannen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |