Dat is toch geen speler die Feyenoord naar een hoger niveau gaat brengen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Die Van La Parra moet je gewoon halen. Die gozert kan echt wel aardig voetballen hoor. Alleen is hij niet constant. Maarja als hij dat wel was zou hij niet in NL voetballen toch? Slechter dan Schaken kan toch niet.
Ik zie dan zelf veel liever een Beerens of een Hupperts komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Die Van La Parra moet je gewoon halen. Die gozert kan echt wel aardig voetballen hoor. Alleen is hij niet constant. Maarja als hij dat wel was zou hij niet in NL voetballen toch? Slechter dan Schaken kan toch niet.
Nou moet ik Schaken toch wel wat meer krediet geven. Heeft het een behoorlijke periode heel aardig gedaan (ondanks dat hij niet kan voetballen), en hij toont altijd 100% inzet. Heeft het maximale eruit gehaald. Verhoek en Armenteros zijn gewoon slappe gasten waar je helemaal niks aan hebt (gehad).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarom hebben we Schaken, Verhoek en Armenteros ook vastliggen.
Beerens. Mén, wat zijn we afgezwakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik zie dan zelf veel liever een Beerens of een Hupperts komen.
Bale dan maar halen ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beerens. Mén, wat zijn we afgezwakt.
Ik vind Beerens toch echt wel beter dan Schaken en Van La Parra.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beerens. Mén, wat zijn we afgezwakt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik vind Beerens toch echt wel beter dan Schaken en Van La Parra.
Ik hoopte eigenlijk dat door Ruiz en Bakkalli die Narsignh weg zou moeten bij PSV... Maar dat zal er wel niet inzitten.
Je gaat die spelers niet kunnen halen. Hoop maar op wat matige spelers die een ijzersterk team vormen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is toch geen speler die Feyenoord naar een hoger niveau gaat brengen?
Bespaar dan geld en steek dat in contracten voor toptalenten van de jeugd, die je nu niets kan aanbieden om je van die kutspelers onder contract hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je gaat die spelers niet kunnen halen. Hoop maar op wat matige spelers die een ijzersterk team vormen.
Schaken gaat sowieso weg, wil een buitenlands avontuur.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Kijk eens hoeveel mislukkingen daar tegenover staan. En dan nóg spreken we van een succesvol aankoopbeleid..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Pistone het volgende:
Om er eens een dooddoener in te gooien : Wat hadden Pelle en Guidetti voor statistieken toen ze hierheen kwamen ?
Die kan er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Die Van La Parra moet je gewoon halen. Die gozert kan echt wel aardig voetballen hoor.
Was een huurling he. En je zag dat hij op zich wel aanleg had, maar in dat seizoen kwam het er zelden uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Heren is Smolov niet iets te snel weggegaan bij Feyenoord? Toch een aardige speler is dat geworden.
Oh dacht dat hij transfervrij was. Maar oké. Dan weet ik genoeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was een huurling he. En je zag dat hij op zich wel aanleg had, maar in dat seizoen kwam het er zelden uit.
Uiteraard, maar het is voor Feyenoord ook nog altijd moeilijk met deze portemonnee. Kijk bijv. eens naar Ajax (vd Hoorn, Hoesen, Sana, Sigthorsson, Bojan etc.) PSV (Maher, Narsingh, Zanka, Tyton, Jozefzoon etc.) Natuurlijk zie ik ze bij ons ook liever allemaal slagen maar onze vijver is een stuk kleiner maar toch ligt er een redelijk hoog verwachtingspatroon zoniet net zo hoog als bij PSV en Ajax.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:07 schreef eight het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel mislukkingen daar tegenover staan. En dan nóg spreken we van een succesvol aankoopbeleid..
Was ook niet zo gek in dat elftal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was een huurling he. En je zag dat hij op zich wel aanleg had, maar in dat seizoen kwam het er zelden uit.
Was dat niet voornamelijk omdat hij als diepe spits werd gebruikt terwijl hij dit niet was?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tjah, dat word al jaren geroepen is het niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bespaar dan geld en steek dat in contracten voor toptalenten van de jeugd, die je nu niets kan aanbieden om je van die kutspelers onder contract hebt.
Jij gebruikt dan ook goed spul.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tjah, dat word al jaren geroepen is het niet?
Al moet ik bekennen al enkele weken Van La Parra wel een goede zomertransfer te vinden
Haha je hebt gelijk. Het was een kleine droom. Maar toch is het eeuwig zonde dat zo'n goeie speler op de bank zit in Eindhoven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al is er niks mis met een beetje optimisme.
Lolwat traditie? En wie versta jij daar onder dan? Elabdellaoui en Verhoek, Goossens en [...]?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Past wel mooi in de traditie onder Van Geel om ieder jaar 2 kutspelers halen.
Toch mooi hoe je met 1 zin blijkbaar kritiek zou hebben op het volledige aankoopbeleidquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lolwat traditie? En wie versta jij daar onder dan? Elabdellaoui en Verhoek, Goossens en [...]?
Daarentegen haalt hij dus wel gewoon voor een appel en een ei Immers, Vormer, Janmaat, Pelle, Guidetti etc. etc. etc. binnen. De baas.
Ben ook wel blij met Fredje Rutten eigenlijk.Geel
Redder
Van
Feyenoord
Dat zeg ik toch niet piemelaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toch mooi hoe je met 1 zin blijkbaar kritiek zou hebben op het volledige aankoopbeleid. Geen woorden in m'n leggen he, kleine
.
O FIJN DAT JE DIT WILDE MEDEDELENquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Schaken gaat sowieso weg, wil een buitenlands avontuur.
Armentering.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet piemelaar
Ik vind dat Geel het uitstekend doet. Zelfs Verkoekoek en Elabdellaoui waren 'aardige' opties. Gegokt en verloren zegmaar.
Singh, dat is wel echt een triest gevalletje. Al moet je niet opkijken als die ineens als een malle rendeert bij een andere club
Was ook geen slecht idee. Toen hij bij Heracles rondliep riep het halve topic hier dat we dat knulletje moesten halen.quote:
Het door deze spelers niet kunnen contracteren van je talentsvolste jeugdspelersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was ook geen slecht idee. Toen hij bij Heracles rondliep riep het halve topic hier dat we dat knulletje moesten halen.
Achteraf is Armijngodteros wel een miskoop gebleken ja.
Ik vraag me altijd af wat daar waar van is. Heb eerder het idee dat Geel niet verlengt omdat hij Janmaat e.d. juist graag wil lozen deze zomer. Een contractverlenging zou juist een verkeerde boodschap afgeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het door deze spelers niet kunnen contracteren van je talentsvolste jeugdspelers.
Die moet gewoon de komende twee potjes in de spits komen te staan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was ook geen slecht idee. Toen hij bij Heracles rondliep riep het halve topic hier dat we dat knulletje moesten halen.
Achteraf is Armijngodteros wel een miskoop gebleken ja.
Ik zou dan nog eerder een wanhoopspoging 4-4-2 met boeet en vormer op rechts doen ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die moet gewoon de komende twee potjes in de spits komen te staan.
Nou, het is waar omdat ze nog geen contract hebben. En ik bedoel de A- en B-jeugdspelers, niet de eerste elftal spelers.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat daar waar van is. Heb eerder het idee dat Geel niet verlengt omdat hij Janmaat e.d. juist graag wil lozen deze zomer. Een contractverlenging zou juist een verkeerde boodschap afgeven.
Die Rodneys enzo? Die zijn allemaal te jong. Verder is echt alles en iedereen met potentie uit de A vastgelegd hoor?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nou, het is waar omdat ze nog geen contract hebben. En ik bedoel de A- en B-jeugdspelers, niet de eerste elftal spelers.
Neuh, nog wel een heel zooitje meer, die worden gevolgd door clubs in binnen- en buitenland. En neequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die Rodneys enzo? Die zijn allemaal te jong. Verder is echt alles en iedereen met potentie uit de A vastgelegd hoor?
Klopt. En pas te horen gekregen dat ik vader word, is ook niet goed voor je geestelijke gesteldheidquote:
GEFELICITEERD!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt. En pas te horen gekregen dat ik vader word, is ook niet goed voor je geestelijke gesteldheid
Nah man. Alles wat potentie heeft ligt wel vast hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, nog wel een heel zooitje meer, die worden gevolgd door clubs in binnen- en buitenland. En nee.
Jeetje. Gefeliciteerd man! Je wordt nog eens volwassen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt. En pas te horen gekregen dat ik vader word, is ook niet goed voor je geestelijke gesteldheid
Schuurman, Verdonk, Dekker (?), en zo zijn er nog wel meer. Jeugdspelers die op proef komen uit Scandinavië die geen contract aangeboden kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!
[..]
Nah man. Alles wat potentie heeft ligt wel vast hoor.
Enige met potentie is de eerste, de rest moet je echt niet willen joh. Opvulsel voor de jeugdteams. Scandinavische knulletjes die overkomen is me niets bekend van behalve de zoon van een clublegendequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Schuurman, Verdonk, Dekker (?), en zo zijn er nog wel meer. Jeugdspelers die op proef komen uit Scandinavië die geen contract aangeboden kunnen krijgen.
Kom jij uberhaupt wel eens op varkenoord? Verdonk is veruit de meest talentvolle speler van deze 3.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enige met potentie is de eerste, de rest moet je echt niet willen joh. Opvulsel voor de jeugdteams. Scandinavische knulletjes die overkomen is me niets bekend van behalve de zoon van een clublegendeMaar die is nog te jong om te tekenen AFAIK.
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:22 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Verdonk is veruit de meest talentvolle speler van deze 3.
Bedankt man. Volwassen? Wut?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jeetje. Gefeliciteerd man! Je wordt nog eens volwassen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nog wel een plek over voor die kleine op je rug?
Wist trouwens helemaal niet dat je met Rick (?) in het adoptietraject zat. Wat is het geworden?quote:
Sowieso. Beter dan Schaken. En transfervrij. Dat is tegenwoordig blijkbaar het benodigde criterium.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:28 schreef Caland het volgende:
Tim Vincken vertrekt na dit seizoen bij de Graafschap, zijn contract wordt niet verlengd. Debuteerde in 04/05 uit tegen NEC voor Feyenoord 1
Ik zeg halen. Tomasso is het met mij eens.
Vaak zat ja. Ik ben niet onder de indruk van Verdonk: heeft een ongelofelijke kutmentaliteit. Deze uitspraak was wat mij betreft erg verhelderend:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:22 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Kom jij uberhaupt wel eens op varkenoord? Verdonk is veruit de meest talentvolle speler van deze 3.
quote:Volgens mij sta ik er niet veel in. Maakt me allemaal ook niet zoveel uit, als ik maar op de voorkant sta
Nog steeds Újpest FC. Je bent volger, of je bent het niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:31 schreef Caland het volgende:
Waar speelt die Simon eigenlijk tegenwoordig? Nieuwe Dudzak alles
Appen jullie nog wel eens ja?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nog steeds Újpest FC. Je bent volger, of je bent het niet.
Jij hebt rare favorieten. Eerst Vincken en nu deze knakker...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nog steeds Újpest FC. Je bent volger, of je bent het niet.
Destijds had je ook nog die Khizhnichenko die op proef was, deed toen mee met dat oefenpotje tegen Sparta. Speelt nu bij Karagandy laatst nog in de basis tegen Az in de EL.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:31 schreef Caland het volgende:
Waar speelt die Simon eigenlijk tegenwoordig? Nieuwe Dudzak alles
quote:Dit boeit helemaal niemand
Die naam zegt me dus helemaal niks.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:37 schreef Pistone het volgende:
[..]
Destijds had je ook nog die Khizhnichenko die op proef was, deed toen mee met dat oefenpotje tegen Sparta. Speelt nu bij Karagandy laatst nog in de basis tegen Az in de EL.
[..]
Daar hebben we het over. Kriztian Simon. Ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:37 schreef Pistone het volgende:
[..]
Destijds had je ook nog die Khizhnichenko die op proef was, deed toen mee met dat oefenpotje tegen Sparta. Speelt nu bij Karagandy laatst nog in de basis tegen Az in de EL.
[..]
Ik ben ook raar en anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij hebt rare favorieten. Eerst Vincken en nu deze knakker...
Nee dat is die kleine buitenspeler die Hongaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar hebben we het over. Kriztian Simon. Ofzo.
Die stond na die wedstrijd toch gelijk in de arena in de basis waar hij er geen reet van baktequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:42 schreef Pistone het volgende:
[..]
Nee dat is die kleine buitenspeler die Hongaar.
De linker
[ afbeelding ]
Uit de tijd dat we nog prijzen wonnen.![]()
![]()
Heb nog een rechterbovenarm waar wat opgeprikt kan worden. Dan is het wel weer welletjesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nog wel een plek over voor die kleine op je rug?
Ja dat was toen Mario de befaamde tactiek: de schade beperkt houden presenteerde. Volgens mij zijn we toen niet op hun helft geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die stond na die wedstrijd toch gelijk in de arena in de basis waar hij er geen reet van bakteSimon dus.
Dat die in belangstelling staat van PSV en Liverpool en dat die nog geen 17 is maakt hem een minder talent volle voetballer? Deze redenatie volg ik niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vaak zat ja. Ik ben niet onder de indruk van Verdonk: heeft een ongelofelijke kutmentaliteit. Deze uitspraak was wat mij betreft erg verhelderend:
[..]. Heeft de mentaliteit van een topsporter niet.
Stond in de belangstelling van Liverpool en PSV trouwens. Is overigens nog geen 17 zover ik weet, dus dat onderstreept mijn argument alleen maar des te meer.
En voor een linker centrale verdediger vind ik hem niet geweldig. We hebben veel grotere jongens door gekregen op die positie de afgelopen jaren (hallo BMI en Kongolo).
We proberen nog steeds voor jou die kast waar Rick in zit open te brekenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wist trouwens helemaal niet dat je met Rick (?) in het adoptietraject zat. Wat is het geworden?
Je leest niet goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dat die in belangstelling staat van PSV en Liverpool en dat die nog geen 17 is maakt hem een minder talent volle voetballer? Deze redenatie volg ik niet.
Lukt nog niet echt zekerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
We proberen nog steeds voor jou die kast waar Rick in zit open te breken
Doet ook niet actief mee op trainingen, hoor ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Transfervrij de deur uit ook nog.
Vandaar dat hij heel het seizoen op de bank zit.
Hier ging de discussie niet over.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je leest niet goed.
Het deel over PSV en Liverpool is puur een constatering.
Het feit dat hij nog geen 17 is, onderstreept mijn bewering dat we wel degelijk genoeg geld hebben om jeugdspelers contracten te laten tekenen, maar dat het er niet van komt omdat ze de minimumleeftijd nog niet bereikt hebben.
Lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor het verlengen!
Bedankt! Fantastisch dat jij ook in seizoen 2014-2015 weer achter Feyenoord staat.
...........quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Hier ging de discussie niet over.
4 banaan 2 kip.
^ Dit is even disturbatief aan de discussie als wat jij net zei.
Weer 500+ euro neertikkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor het verlengen!
Bedankt! Fantastisch dat jij ook in seizoen 2014-2015 weer achter Feyenoord staat.
Vanaf 16 mogen ze een contract tekenen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
...........
Daar ging de discussie wel over joh kokosnoot. De discussie was dat Feyenoord door die troepspelers geen jeugdtalenten meer kon bijtekenen.
Mijn argument was dat alle toppers al getekend waren óf te jong waren om een contract te tekenen.
Verdonk is volgens mij nog geen 17 (dus te jong om een contract te tekenen). Ergo: het genoemde argument gaat niet op. En buiten dat aardig verkeerd in zijn koppie waardoor hij nooit de top gaat halen.
Moeilijk hé..
Zit je op M dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weer 500+ euro neertikken. Tot wanneer mag ik?
.
20 april met korting. Ander wordt het nog 14 euro duurder. Maar verleng nou maar. Ik begreep van A. dat Groningen al niet meer door ging.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weer 500+ euro neertikken. Tot wanneer mag ik?
.
Klopt, maar dat heeft de voorkeur niet. Geel heeft tot op heden bijna geen een speler van 16 getekend heb ik ooit ergens gelezen. Schijnt te zijn omdat ze dan een heel kort contractje maar mogen tekenen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf 16 mogen ze een contract tekenen.
Haha? Dan weet ze meer dan ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
20 april met korting. Ander wordt het nog 14 euro duurder. Maar verleng nou maar. Ik begreep van A. dat Groningen al niet meer door ging.
3 jaar. De echte buitencategorie krijgt die contracten wel, zie Slabbekoorn. Wat mij betreft mogen ze best wat meer gastjes zo'n cotract geven. Nu blijf je het risico lopen dat ze weggaan. Die spelen ook in oranje, zien ze mindere spelers die wel een contract hebben. Werkt toch vaak niet bevorderend.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft de voorkeur niet. Geel heeft tot op heden bijna geen een speler van 16 getekend heb ik ooit ergens gelezen. Schijnt te zijn omdat ze dan een heel kort contractje maar mogen tekenen.
SCC van het vrouwmens erbij en ik had tot dit jaar een uitkaart erbovenop (want ik had tot voor dit jaar een goldcard op basis van de verworven punten). Dan zat je geloof ik op net geen 300 euro de manquote:
Njaah, het heeft twee kanten. Gasten als Slabbekoorn zou ik inderdaad drie jaar vastleggen. Maar zo'n Vilhena had dat normaliter ook mee gebeurd. Die valt stiekem extreem tegen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
3 jaar. De echte buitencategorie krijgt die contracten wel, zie Slabbekoorn. Wat mij betreft mogen ze best wat meer gastjes zo'n cotract geven. Nu blijf je het risico lopen dat ze weggaan. Die spelen ook in oranje, zien ze mindere spelers die wel een contract hebben. Werkt toch vaak niet bevorderend.
Blijft altijd koffiedik kijken met talenten, maar het blijft gewoon een kwalijke zaak dat ze de toppers op varkenoord vaak niet belonen met een contract puur doordat er financieel weinig mogelijk is. Dat is echt geen bewuste keuze, geloof mij nou maar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Njaah, het heeft twee kanten. Gasten als Slabbekoorn zou ik inderdaad drie jaar vastleggen. Maar zo'n Vilhena had dat normaliter ook mee gebeurd. Die valt stiekem extreem tegen.
Daarentegen was Van Beek een beetje een twijfelgevalletje (wilden ze feitelijk de academy uitpleuren maar bleef hangen als elftalvulling) en die heeft zich stormachtig ontwikkeld de laatste tijd. Het zegt dus allemaal vrij weinig weet je.
Sowieso vind ik die Verdonk niet eens een beetje in de buitencategorie vallen, zoals Slabbekoorn dat wel doet. Eng arrogant menneke die wat mij betreft beter bij de joden kan gaan voetballen als het neerkomt op uitstraling, uitspraken en mentaliteit. Bah bah bah.
Nee, dit is totale nonsens. Ik haakte in op een post van jou waarin jij zei dat Schuurman talentvoller was dan Verdonk en Dekker. Bewijs hier van is overigens te vinden in de vorige pagina's van dit topic en wellicht ook van het vorige topic. Dit maakt jouw post tot een nonsensicale drap die kant noch wal raakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
...........
Daar ging de discussie wel over joh kokosnoot. De discussie was dat Feyenoord door die troepspelers geen jeugdtalenten meer kon bijtekenen.
Mijn argument was dat alle toppers al getekend waren óf te jong waren om een contract te tekenen.
Verdonk is volgens mij nog geen 17 (dus te jong om een contract te tekenen). Ergo: het genoemde argument gaat niet op. En buiten dat aardig verkeerd in zijn koppie waardoor hij nooit de top gaat halen.
Moeilijk hé..
Ah ok. Sommig prijsverschillen slaan ook echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
SCC van het vrouwmens erbij en ik had tot dit jaar een uitkaart erbovenop (want ik had tot voor dit jaar een goldcard op basis van de verworven punten). Dan zat je geloof ik op net geen 300 euro de man.
Neuh dat geloof ik ook wel, maar dat was niet anders geweest als we Singh, Verkoekoek en Elabdellaoui niet hadden gehaald. De salarissen van deze jongen komen namelijk op je loonlijst en dat betekent dat je gaat drukken tegen de salarisbegroting.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft altijd koffiedik kijken met talenten, maar het blijft gewoon een kwalijke zaak dat ze de toppers op varkenoord vaak niet belonen met een contract puur doordat er financieel weinig mogelijk is. Dat is echt geen bewuste keuze, geloof mij nou maar.
Vettere contracten komen hier ook wel als we ooit (over een maand of 40-45) uit de schulden zijn. Yes, toch nog gelukt.quote:In een periode waar ze in Duivendrecht (en in iets mindere mate ook wel in Eindhoven) juist steeds vettere contracten krijgen op jonge leeftijd moet je niet raar staan te kijken als spelers op hun 16e vrolijk daar gaan ballen.
Ik vind Schuurman talentvoller dan Verdonk ja. Uiterst matige linkercentrale verdediger die bovendien een extreem slechte mentaliteit heeft (Verdonk dus). Dan Jari. Die is door de wol geverfd door alle pestpartijtjes over zijn naam op Varkenoord. Wil ondanks dat niets liever dan voor Feyenoord spelen. Dat met een Ajax familie (!). Voetbalt bij Feyenoord sinds de F-jes uit mijn hoofd. Is tweebenig (!), waar een Verdonk dat niet is. Veelscorende middenvelder in de jeugd (daar hebben we er al zoveel vanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:34 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Nee, dit is totale nonsens. Ik haakte in op een post van jou waarin jij zei dat Schuurman talentvoller was dan Verdonk en Dekker. Bewijs hier van is overigens te vinden in de vorige pagina's van dit topic en wellicht ook van het vorige topic. Dit maakt jouw post tot een nonsensicale drap die kant noch wal raakt.
Nu verleg je de discussie weer naar een ander punt. Ga is in op mijn post joh.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Schuurman talentvoller dan Verdonk ja. Uiterst matige linkercentrale verdediger die bovendien een extreem slechte mentaliteit heeft (Verdonk dus). Dan Jari. Die is door de wol geverfd door alle pestpartijtjes over zijn naam op Varkenoord. Wil ondanks dat niets liever dan voor Feyenoord spelen. Dat met een Ajax familie (!). Voetbalt bij Feyenoord sinds de F-jes uit mijn hoofd. Is tweebenig (!), waar een Verdonk dat niet is. Veelscorende middenvelder in de jeugd (daar hebben we er al zoveel van).
Ik zie veel liever een goede nummer 6/8 die de ambitie heeft ooit nog bij Barcelona te komen (niet dat hij het óóít gaat redden), dan de zóveelste verdediger:
- Rekik
- Bruma
- Aké
- Vrij
- BMI
- Kongolo
- Nelom
- Janmaat
- Woudenberg
- Steenvoorden
- Ramsteijn
Ik bedoel, de tering. Wil je serieus stellen dat we die Verdonk nodig hebben? Rot op man. Kan hij het misschien wel leuk doen op zijn positie, we verdrinken in de goede verdedigers die Varkenoord af komen lopen.
Zo'n Schuurman ga je véél meer aan hebben. Bovendien heeft die nog aardig furore gemaakt in het Oranje onder de 16. En....... Het feit dat hij er mocht blijven staan als middenvelder terwijl Verdonk in de jeugd als middenvelder naar achter gepleurd is (verdediger geworden dus), zegt genoeg. Niet voor niets zeggen ze altijd dat je in de spits begint en des te kutter je bent, des te meer je naar achter verdwijnt.........
Iedereen roeptoetert lekker over die Verdonk omdat hij een keer schattig in het nieuws gekomen is door varkenoordwatch (dat PSV en liverpool geïnteresseerd zouden zijn). Nou, daar ben ik totaal niet van onder de indruk. Beetje kijken op de velden en je ziet dat leeftijdsgenoten uit het verleden veel verder waren op zijn leeftijd. Qua fysiek, qua handelingssnelheid, eigenlijk qua alles.
Heb jij een geestelijke handicap ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Nu verleg je de discussie weer naar een ander punt.
Doe je het wéér *.* .quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb jij een geestelijke handicap ofzo?.
Nog staan zingen in O'sheas de zaterdag voor de klassieker met City en United fans gezamenlijk.quote:
Je vergeet Schenkeveldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Schuurman talentvoller dan Verdonk ja. Uiterst matige linkercentrale verdediger die bovendien een extreem slechte mentaliteit heeft (Verdonk dus). Dan Jari. Die is door de wol geverfd door alle pestpartijtjes over zijn naam op Varkenoord. Wil ondanks dat niets liever dan voor Feyenoord spelen. Dat met een Ajax familie (!). Voetbalt bij Feyenoord sinds de F-jes uit mijn hoofd. Is tweebenig (!), waar een Verdonk dat niet is. Veelscorende middenvelder in de jeugd (daar hebben we er al zoveel van).
Ik zie veel liever een goede nummer 6/8 die de ambitie heeft ooit nog bij Barcelona te komen (niet dat hij het óóít gaat redden), dan de zóveelste verdediger:
- Rekik
- Bruma
- Aké
- Vrij
- BMI
- Kongolo
- Nelom
- Janmaat
- Woudenberg
- Steenvoorden
- Ramsteijn
Ik bedoel, de tering. Wil je serieus stellen dat we die Verdonk nodig hebben? Rot op man. Kan hij het misschien wel leuk doen op zijn positie, we verdrinken in de goede verdedigers die Varkenoord af komen lopen.
Zo'n Schuurman ga je véél meer aan hebben. Bovendien heeft die nog aardig furore gemaakt in het Oranje onder de 16. En....... Het feit dat hij er mocht blijven staan als middenvelder terwijl Verdonk in de jeugd als middenvelder naar achter gepleurd is (verdediger geworden dus), zegt genoeg. Niet voor niets zeggen ze altijd dat je in de spits begint en des te kutter je bent, des te meer je naar achter verdwijnt.........
Iedereen roeptoetert lekker over die Verdonk omdat hij een keer schattig in het nieuws gekomen is door varkenoordwatch (dat PSV en liverpool geïnteresseerd zouden zijn). Nou, daar ben ik totaal niet van onder de indruk. Beetje kijken op de velden en je ziet dat leeftijdsgenoten uit het verleden veel verder waren op zijn leeftijd. Qua fysiek, qua handelingssnelheid, eigenlijk qua alles.
Dus omdat we nu aardige/goede verdedigers hebben, hoeven we er in de jeugd geen aandacht meer aan te besteden? Mooie redenatiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
- Rekik
- Bruma
- Aké
- Vrij
- BMI
- Kongolo
- Nelom
- Janmaat
- Woudenberg
- Steenvoorden
- Ramsteijn
Wat hadden ze dan moeten doen? Op hun kop gaan staan en huilen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef Muto het volgende:
Al die politieke mensen die allemaal vrolijk meeklappen. Brr, naar volk.
Gaat er meer om dat ze nu er verkiezingen zijn allemaal tegen een nieuwe Kuip/steun van de gemeente zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen? Op hun kop gaan staan en huilen?
ik vind het wel een vermakelijk liedjequote:Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef Muto het volgende:
Al die politieke mensen die allemaal vrolijk meeklappen. Brr, naar volk.
Nee, omdat hij in vergelijking met BMI en Kongolo op die leeftijd er geen kut van kan. Dan is hij dus niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord-1 moet nastreven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dus omdat we nu aardige/goede verdedigers hebben, hoeven we er in de jeugd geen aandacht meer aan te besteden? Mooie redenatie.
Wat is dit voor onzin? Weet niet waar je dit op baseert .. Heb hem zelf ook een paar keer zien spelen en het is gewoon een hele goede verdediger. Is niet zo uit de kluiten gewassen als BMI of Kongolo maar is desondanks wel erg sterk in de duels. Heeft ook een lekkere pass in zn benen, en ook voetballend is hij verrassend goed voor een verdediger. Heeft zeker de potentie om het eerste elftal te halen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, omdat hij in vergelijking met BMI en Kongolo op die leeftijd er geen kut van kan. Dan is hij dus niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord-1 moet nastreven.
HMF riep ook dat Te Vrede een cultheld zou worden, dus dan weet je direct hoe serieus je zijn voetbalvisie moet nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Weet niet waar je dit op baseert .. Heb hem zelf ook een paar keer zien spelen en het is gewoon een hele goede verdediger. Is niet zo uit de kluiten gewassen als BMI of Kongolo maar is desondanks wel erg sterk in de duels. Heeft ook een lekkere pass in zn benen, en ook voetballend is hij verrassend goed voor een verdediger. Heeft zeker de potentie om het eerste elftal te halen.
Wordt straks een hoop lezen als de plannen openbaar worden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:49 schreef Luni het volgende:
En weer een nieuw renovatieplan:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-naar-de-Kuip.dhtml
Sarcasme in deze vooral achterwege laten, Sjaak.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HMF riep ook dat Te Vrede een cultheld zou worden, dus dan weet je direct hoe serieus je zijn voetbalvisie moet nemen.
Haphaphap.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sarcasme in deze vooral achterwege laten, Sjaak..
Hij heeft een bewezen slechte mentaliteit, ik vind hem fysiek tegenvallen, hij kan geen klote met zijn chocoladebeen en heeft misplaatst bekend gestaan als 'het grote talent' waardoor hij veel te vroeg is gaan zweven. Ik vind het gewoon - in vergelijk met dat andere lijstje voetballers - geen bijzonder voetballertje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Weet niet waar je dit op baseert .. Heb hem zelf ook een paar keer zien spelen en het is gewoon een hele goede verdediger. Is niet zo uit de kluiten gewassen als BMI of Kongolo maar is desondanks wel erg sterk in de duels. Heeft ook een lekkere pass in zn benen, en ook voetballend is hij verrassend goed voor een verdediger. Heeft zeker de potentie om het eerste elftal te halen.
Dit wordt 'm sowieso niet, dat lees je al terug in die reactie vanuit de clubquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:49 schreef Luni het volgende:
En weer een nieuw renovatieplan:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-naar-de-Kuip.dhtml
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft een bewezen slechte mentaliteit, ik vind hem fysiek tegenvallen, hij kan geen klote met zijn chocoladebeen en heeft misplaatst bekend gestaan als 'het grote talent' waardoor hij veel te vroeg is gaan zweven. Ik vind het gewoon - in vergelijk met dat andere lijstje voetballers - geen bijzonder voetballertje.
Maargoed, jeugd die doorkomt is toch zo grillig als de pest. Zie zo'n Van Beek (een voorbeeld dat ik al aangehaald heb). Je kan er vrij vaak niets zinnigs over zeggen. Derhalve plaats ik een zeer goede:
we gaan het allemaal wel zien.
Ik dicht op dit moment Verdonk echter slechtere papieren toe dan Jani (die naam
).
Dan zou het er idd op vooruit gaan. ff serieus, ik heb er nog best kijk op. Kijk maar naar Kongolo, dat zagen wij ook als eerste.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
Kapo, kan jij niet gaan scouten bij Fey? Dat zou je seireus beter af gaan dan wat er nu zit
Kloptquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zou het er idd op vooruit gaan. ff serieus, ik heb er nog best kijk op. Kijk maar naar Kongolo, dat zagen wij ook als eerste.
quote:
Die gaat dus echt nooit de internationale top halen zoals die neuzen denken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)eactie-Janmaat.dhtml
Wa ene homo
Idd hij heb nu al last van zn knieën hopelijk mank voor zijn 23e..quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gaat dus echt nooit de internationale top halen zoals die neuzen denken.
Niet heel veel nieuws.quote:ANALYSE-Fred Rutten
Deze week schijnt de Voetbal International haar blik op de nieuwe Feyenoordtrainer Fred Rutten. Een analyse van de 51-jarige trainer uit Wijchen.
Aankomende zomer zullen de nodige spelers vertrekken uit de Kuip, terwijl Feyenoord slechts 25 procent van de transferopbrengsten mag herinvesteren. Ook haalt Koeman nu al drie seizoenen lang het hoogst haalbare met 'de armste topclub' van Nederland. Het instapmoment voor Rutten is dus verre van perfect, toch lijkt Rutten op dit moment de meest geschikte trainer voor Feyenoord. Wie met hem heeft gewerkt, roemt zijn vakmanschap. Rutten is een trainer die met verschillende karakters om kan gaan en spelers aantoonbaar beter maakt. Jonge jongens als Sven van Beek en Terence Kongolo kloppen op de deur. Rutten lijkt de ideale trainer om deze spelers en andere jeugdspelers beter te maken.
Rutten zal volgend seizoen boodschappen moeten doen met een vrijwel lege portemonnee, maar dit gaat hem uitstekend af. In zijn tweede periode bij FC Twente, haalde Rutten Rob Wielaert en Luke Wilshire transfervrij op en Orlando Engelaar en Eljero Elia voor weinig. Het transferbeleid van Rutten leverde FC Twente uiteindelijk 18,5 miljoen op. Een bedrag dat voor een groot deel te danken is aan Fred Rutten. Ook werkte Rutten met moeilijke jongens als Marko Arnautovic en Danko Lazovic, spelers die uiteindelijk miljoenen waard werden.
Natuurlijk zijn er ook nadelen aan de trainer Fred Rutten. Rutten werkte in de top bij PSV en Schalke 04, maar wist daar niet te slagen. Bij Schalke kreeg hij slechts een jaar de tijd, waarna hij wegens tegenvallende resultaten werd ontslagen. Bij PSV werkte hij uiteindelijk drie jaar als hoofdtrainer, maar ook in Eindhoven vielen de resultaten tegen. Bij Feyenoord krijgt hij dus weer een kans in de top.
Een ander punt van kritiek op Fred Rutten zijn de mediaoptredens. Rutten is naar buiten toe niet erg sterk, met zijn lispelende stem en wollige taalgebruik. Rutten is ook nooit het boegbeeld geweest, zoals Ronald Koeman dat nu wel is. Het beeld dat blijft hangen is dat van een uitstekende vakman die spelers aantoonbaar beter maakt en goed met verschillende karakters om kan gaan, maar ook dat van een trainer die niet slaagde in de top en geen mediageniek uithangbord voor de club is. Wat in ieder geval pleit voor Rutten is dat hij, in tegenstelling tot Co Adriaanse, de uitdaging wel aandurft.
Hij stond er wel indeed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Huh hier stond toch nog een post over Van Rhijn?
Nice. Dacht dat ze ermee gekapt waren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:05 schreef Luni het volgende:
We hebben sowieso een feestje in de Kuip![]()
[ afbeelding ]
Kan maar zo, wat geruchten gehoord misschien, over besprekingen. En daaruit de conclusie getrokken...quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Lees net dat Feyenoord en Shell een samenwerkingsverband zijn aangegaan voor het opzetten van diverse educatieve en maatschappelijke projecten.
Zou Shell de partner zijn waarvan FRFC1908 een tijdje terug 'een mega-sponsordeal' voorspelde voor Feyenoord?
Aanwezig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:05 schreef Luni het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk want als ik het mij goed herinner hadden ze zelfs de stukken/bedragen gezien ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan maar zo, wat geruchten gehoord misschien, over besprekingen. En daaruit de conclusie getrokken...
quote:In de Verenigde Staten moet over een aantal jaar een eigen voetbalacademie van Feyenoord actief zijn. De Rotterdamse club is in ieder geval bezig met het opzetten van een eigen jeugdafdeling aldaar, die op dezelfde manier als de Feyenoord Academy op Varkenoord moet gaan werken. Dat meldt @VarkenoordWatch op twitter.
Feyenoord wil in eerste instantie partnerships met al bestaande Amerikaanse academies opstarten. Daarna moet een eigen en zelfstandige voetbalschool volgen. De stadionclub anticipeert daarmee op de groeiende populariteit van 'soccer' in de Verenigde Staten.
Best lulligquote:Wedstrijden van Feyenoord op het in de zomer gelanceerde betaalkanaal Fox Sports trekken gemiddeld 270.524 kijkers. Voor de Rotterdamse club zitten daarmee na aartsrivaal Ajax de meeste mensen voor de buis gekluisterd. Als het om de harde centen gaat verdienen PSV en FC Twente echter meer dan Feyenoord. Dat valt te lezen in de nieuwe editie van Voetbal International.
FC Twente heeft gemiddeld 100.000 tv-kijkers minder dan Feyenoord, maar de nummer twee van de huidige eredivisie krijgt momenteel aanzienlijk meer geld. Waar ze in de Kuip vooralsnog 5,6 miljoen euro verdienden aan Fox ontving FC Twente 6,4 miljoen euro. PSV en Ajax krijgen respectievelijk 7,2 en 8 miljoen euro.
Dat grote verschil vindt haar oorsprong in het verdienmodel. Fox verdeelt het geld op basis van de eindklasseringen van de afgelopen tien seizoenen. Elke eredivisionist krijgt per seizoen punten, omgekeerd evenredig aan de ranglijst (nummer één krijgt 18 punten). Die punten worden nog gefactoreerd. Het huidige seizoen telt tien keer mee, het vorige negen. Het totale puntenaantal komt overeen met een bepaald aandeel in de geldpot.
Oh, kan me daar niks van herinneren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:37 schreef Pistone het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want als ik het mij goed herinner hadden ze zelfs de stukken/bedragen gezien ?
Morgen 22 gradenquote:
Volgens hun twitter niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Lees net dat Feyenoord en Shell een samenwerkingsverband zijn aangegaan voor het opzetten van diverse educatieve en maatschappelijke projecten.
Zou Shell de partner zijn waarvan FRFC1908 een tijdje terug 'een mega-sponsordeal' voorspelde voor Feyenoord?
twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 17:45:20@BartVogel @FR12Patrick @FeyenoordFound Zonder dollen, dat is dus niet de nieuwe sponsor. Wel mooi dat Shell weer 'iets' doet bij de club!! reageer retweet
quote:De kans is overigens groot dat Giovanni van Bronckhorst aanblijft als assistent-trainer bij Feyenoord. 'De club heeft aangegeven dat ze mij graag willen behouden en dat wil ik zelf ook. De intentie van beide partijen is om door te gaan', zegt Van Bronckhorst.
De huidige assistent van Ronald Koeman wil daarvoor eerst nog wel een gesprek met de nieuwe trainer Fred Rutten. 'Als dat positief is, dan zal mijn toekomst volgend jaar ook bij Feyenoord zijn', neemt Van Bronckhorst alvast een voorschot op volgend seizoen.
dan ben ik op vakantiequote:Op woensdag 19 maart 2014 17:05 schreef Luni het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat Gio naar de knvb ging? Is dat afgeketst of is dat gewoon parttime ernaast?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens hun twitter niet.[..]twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 17:45:20@BartVogel @FR12Patrick @FeyenoordFound Zonder dollen, dat is dus niet de nieuwe sponsor. Wel mooi dat Shell weer 'iets' doet bij de club!! reageer retweet
Afgeketst vgm. Gio wilde graag bij Feyenoord blijven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gio naar de knvb ging? Is dat afgeketst of is dat gewoon parttime ernaast?
Zijn nooit gesprekken geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:42 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Afgeketst vgm. Gio wilde graag bij Feyenoord blijven.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Gaan er nog wat van jullie Heracles uit? Als je in thuis vak wil zitten zou ik wel kaarten willen halen.
Woensdag 18:45 is dat toch? Dat haal ik niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Gaan er nog wat van jullie Heracles uit? Als je in thuis vak wil zitten zou ik wel kaarten willen halen.
Niet tegen mensen die zich netjes gedragen. . Maar je hebt wat van die door gesnoven gastenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Woensdag 18:45 is dat toch? Dat haal ik niet.
(Was jij niet tegen 'loszittend Feijenoord-tuig' trouwens, of haal ik nu de verkeerde voor de geest.)
Idd. Tonny en de Boet hebben al vaker uitgesproken dat ze liever bij Feijenoord blijven ballen totdat ze echt klaar zijn voor de volgende stap.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:24 schreef Pistone het volgende:
Toch heb ik een vreemd voorgevoel wat betreft Kongolo.
Eerlijk gezegd denk ik ook serieus dat hij meegaat naar het wk.
Die hebben er ook voor gezorgd dat er geen nieuwbouw kwam toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Karelnoord het volgende:
Wat betekend de verkiezingsuitslag voor HNS? Leefbaar blijft groot en de PvdA zakt weg.
Dus geen nieuwe kuip en de renovatieplannen hebben geen steun?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
Leefbaar was tegen HNS/garantstelling, maar niet heel overtuigend zoals bijvoorbeeld D66/CU.
Maar HNS is afgeschoten, meeste renovatieplannen hebben geen gemeentesteun in de plannen toch? (RDK wel dacht ik).
Lijkt me heel sterk..quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dus geen nieuwe kuip en de renovatieplannen hebben geen steun?
Dit zou dus geen nieuw/gerenoveerd stadon betekenen.
VW heeft gewoon een nieuwbouwvariant ingeleverd bij de verkenners. Ik hoop dat BAM dit ook heeft gedaan, naast de renovatievariant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dus geen nieuwe kuip en de renovatieplannen hebben geen steun?
Dit zou dus geen nieuw/gerenoveerd stadon betekenen.
Hoeveel kan je er halen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef hafcfan het volgende:
D66 en LR waarschijnlijk in een coalitie. Zeg maarquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Pistone het volgende:
Nou Rotterdammerts wat hebben deze verkiezingsuitslagen voor invloed op de stadionplannen ?
D66 was ook niet per se tegen. Als het een meerwaarde voor Rotterdam is en er zijn meerdere plannen/varianten onderzocht, dan zou het mogelijk zijn dat ze wel steun geven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
D66 en LR waarschijnlijk in een coalitie. Zeg maardaaaaaaag
tegen een gemeentelijke steun of garantstelling. Hoewel LR niet per sé tegen waren, zijn ze ook niet zomaar voorstander.
Kuip
Voor een renovatie/uitbouw zal er net zo hard gemeentelijke steun nodig zijn lijkt mij? De huidige staat van De Kuip zal heus ietwat opgeblazen zijn maar er zal toch iets moeten gebeuren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
tegen een gemeentelijke steun of garantstelling. Hoewel LR niet per sé tegen waren, zijn ze ook niet zomaar voorstander.
Kuip
Ah. iets verder teruglezen verschaft al een stuk antwoord van de vraag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
VW heeft gewoon een nieuwbouwvariant ingeleverd bij de verkenners. Ik hoop dat BAM dit ook heeft gedaan, naast de renovatievariant.
Daarnaast heeft Leefbaar in hun programma staan dat ze niet per sé tegen gemeentesteun zijn, laat staan een garantie. Hoe je tot de conclusie komt dat er geen nieuw/gerenoveerd stadion zou komen, is mij een raadsel.
Gemeentesteun/garantie is niet nodig in zeker 75% van de plannen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor een renovatie/uitbouw zal er net zo hard gemeentelijke steun nodig zijn lijkt mij? De huidige staat van De Kuip zal heus ietwat opgeblazen zijn maar er zal toch iets moeten gebeuren.
Lekker kort door de bocht. Beide partijen zijn niet tegen gemeentesteun, laat staan gemeentegarantie. D66 heeft tegen gemeentegarantie van HNS gestemd wegens gebrek aan draagvlak voor het HNS-plan, Leefbaar heeft daarna zieltjes proberen te winnen. Dat is blijkbaar gelukt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kuip
Hmm oké. Blijft natuurlijk een lastig vraagstuk. Wanneer stopt nostalgische waarde en begint het belang voor een club zwaarder op te wegen. Er moet uiteindelijk toch iets gebeuren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gemeentesteun/garantie is niet nodig in zeker 75% van de plannen.
Het feit dat je blij moet worden van spelers als Van la Parra, is volgens mij een verdomd goed signaal dat het belang van de club zwaar moet gaan wegen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm oké. Blijft natuurlijk een lastig vraagstuk. Wanneer stopt nostalgische waarde en begint het belang voor een club zwaarder op te wegen. Er moet uiteindelijk toch iets gebeuren.
We schrijven de afgelopen drie jaar plussen met een ongelofelijk kutte TV-rechtendeal, zonder noemswaardige transfers, de slechtste sponsordeal ooit en met een absoluut falende marketingafdeling ( Feijenoordshopsquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het feit dat je blij moet worden van spelers als Van la Parra, is volgens mij een verdomd goed signaal dat het belang van de club zwaar moet gaan wegen.
quote:Europese top hengelt naar Feyenoord-trio
Feyenoord vreest het vertrek van het talentvolle trio Jean-Paul Boëtius, Terence Kongolo en Tonny Vilhena. Het drietal staat naar verluidt in de belangstelling van een aantal Europese topclubs, die komende zomer actie willen ondernemen.
Volgens Voetbal International hebben de drie Feyenoorders zich dit seizoen in de kijker gespeeld van de Europese top. Om welke clubs het gaat maakt het weekblad niet bekend.
Boëtius en Vilhena staan nog tot de zomer van 2016 onder contract in Rotterdam. De verbintenis van Kongolo loopt echter al medio 2015 af. Feyenoord hoopt snel met de centrale verdediger, die zich in De Kuip stormachtig ontwikkelt, om de tafel te gaan. Kongolo wordt, net als Boëtius en Vilhena, begeleid door de Engelse Stellar Group.
Nee, maar het zou wel veel schelen in de kosten voor Feyenoord.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gemeentesteun/garantie is niet nodig in zeker 75% van de plannen.
Een beetje gelul in de ruimte van vi, zullen vast op wat lijstjes staan maar niet veel meer dan dat. En waarom zou vi de namen niet openbaar maken ?quote:
Is gewoon een persbericht van die Stellar Group waarschijnlijk wat ze verwoordenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:38 schreef Pistone het volgende:
[..]
Een beetje gelul in de ruimte van vi, zullen vast op wat lijstjes staan maar niet veel meer dan dat. En waarom zou vi de namen niet openbaar maken ?
quote:Met zijn tiende competitiedoelpunt van dit seizoen besliste Lex Immers afgelopen zondag het thuisduel met sc Heerenveen. De uitblinkende middenvelder bewees daarmee opnieuw zijn waarde voor Feyenoord, dat na twee achtereenvolgende overwinningen een vrij weekend wacht, vanwege de nucleaire top in Den Haag. ‘Gezien de flow waarin we zaten, vind ik het jammer dat we niet hoeven te spelen’, zei Immers na afloop van de donderdagtraining, waarop trainer Ronald Koeman op een zonnig Varkenoord kon beschikken over een complete selectie én de A-junioren Rick Karsdorp en Jeff Hardeveld.
‘Natuurlijk is het ook lekker om even wat rust te pakken, zodat we ons volledig kunnen opladen voor de belangrijke weken die ons wachten’, vervolgde Immers, die het vertrouwen in het team zag toenemen na de zeges op FC Groningen en sc Heerenveen. ‘Zeker ook omdat we in beide duels geen tegentreffer hebben geïncasseerd. Aan de andere kant waren we, met alle respect, ook verplicht om deze twee wedstrijden te winnen. Het belangrijkste is dat we als groep fit en klaar zijn voor de finale van het seizoen. Daar zijn alle pijlen op gericht.’
Na het voor Feyenoord voetbalvrije weekend wacht een pittige week, met de thuiswedstrijden tegen Go Ahead Eagles en RKC Waalwijk en tussendoor de midweekse ontmoeting met Heracles in Almelo. Een week later volgt de uitwedstrijd tegen PSV. Immers: ‘De beslissende weken van het seizoen breken nu aan. Of de week met voor ons drie wedstrijden cruciaal is? Voor mijn gevoel wel. Daarin zijn toch negen punten te verdienen, die goud waard zijn voor de race om de tweede plaats en het behouden van de vierde plaats. De onderlinge verschillen zijn bovenin minimaal, dus we kijken twee kanten op.’ Met een geplaatste schuiver met zijn linkerbeen schroefde Immers zondag tegen de Friezen zijn seizoenstotaal op naar tien doelpunten. Daarmee ligt de aanvallende middenvelder op koers om het aantal waarop hij vorig seizoen eindigde (twaalf goals) te evenaren of te verbeteren. ‘Maar veel belangrijker is dat wij onze plicht doen en alle wedstrijden winnen. Dat ik evenals vorig jaar dubbele cijfers heb gehaald qua doelpunten, stemt mij tevreden’, besloot Immers.
Cory Gibbsquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:18 schreef Dekatria het volgende:
31 van de grootste miskopen van Feyenoord, aldus voetbalzone. Zitten wat juweeltjes tussen.
[ afbeelding ]
Dat wil je echt niet wetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:33 schreef Luni het volgende:
Wilde hem net posten, zou wel eens willen weten wat de club al die ellende heeft gekost!
Mja, keek daar ook meteen scheef bij. Viel wmb wel mee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet weten
Elmander vind ik trouwens onterecht.
Ook omdat het gelijk de eerste is he. Dan denk je 'welke mongool heb dat lijssie gemaakt'.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mja, keek daar ook meteen scheef bij. Viel wmb wel mee.
Goede linksback, alleen niet tegen een rechtsbuiten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Philippe Leonard ... debuteerde die niet tegen Ajax en liet toen na afloop weten dat hij nooit tegen een echte buitenspeler had gespeeld
Suicidaal en alles geworden door zijn Kuip-vreesquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Philippe Leonard ... debuteerde die niet tegen Ajax en liet toen na afloop weten dat hij nooit tegen een echte buitenspeler had gespeeld
Tim de Cler.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:37 schreef Dekatria het volgende:
En Van Beukering, Charisteas, Cissé, etc
quote:@DennisVanEersel: Terence Kongolo heeft aan @RijnmondSport bevestigd dat hij zijn contract bij Feyenoord wil verlengen:'Vind het nog te vroeg voor buitenland'
Ik vind het helemaal niks.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef Luni het volgende:
http://www.bouwenwonen.ne(...)oud-bestaande-gebouw
Een nog lelijkere UFO.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef Luni het volgende:
http://www.bouwenwonen.ne(...)oud-bestaande-gebouw
Rodney is toch ook nog niet definitief weg ondanks alle geruchten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Yep
http://www.fr-fans.nl/nie(...)ord-verlengen-11086/
Ja wordt weer eens tijd voor Feyenoord ook, ook al ben je doodsbang voor het gedrag van de supporters.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:02 schreef Pistone het volgende:
Jaloersmakend die europese-potjes van Az.![]()
Helaas al wel bevestigd door van Geel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Rodney is toch ook nog niet definitief weg ondanks alle geruchten?
AZ heeft wel ontiegelijk veel mazzel tot nu toe met de clubs die ze hebben geloot.. zat niet 1 zware tegenstander tussenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:02 schreef Pistone het volgende:
Jaloersmakend die europese-potjes van Az.![]()
Doen het toch heel wat seizoenen prima in de EL.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
AZ heeft wel ontiegelijk veel mazzel tot nu toe met de clubs die ze hebben geloot.. zat niet 1 zware tegenstander tussen
Altijd mazzel hebben ze. Ook in die knvb beker altijd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
AZ heeft wel ontiegelijk veel mazzel tot nu toe met de clubs die ze hebben geloot.. zat niet 1 zware tegenstander tussen
Ja zou het alleen maar mazzel zijn ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Altijd mazzel hebben ze. Ook in die knvb beker altijd.
Vooral in Europa hoor. Magere 1-0 zeges en een ontnomen penal tegen Liberac oid.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:06 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ja zou het alleen maar mazzel zijn ?
Connoly en Acuna waren geen miskoop.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:18 schreef Dekatria het volgende:
31 van de grootste miskopen van Feyenoord, aldus voetbalzone. Zitten wat juweeltjes tussen.
[ afbeelding ]
2x in 3 jaar tijd kwartfinale EL en een beker gewonnen en ook dit jaar nog kans op de beker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vooral in Europa hoor. Magere 1-0 zeges en een ontnomen penal tegen Liberac oid.
Ook tegen Anzi was echt bagger en op het eind weer geluk, maar ok dat had Anzi dan ook.
Geluk moet je afdwingen
Ostlund ook niet. Baas.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Connoly en Acuna waren geen miskoop.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Connoly en Acuna waren geen miskoop.
Nee, ben ik ook met je eens verder.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:20 schreef Pistone het volgende:
[..]
2x in 3 jaar tijd kwartfinale EL en een beker gewonnen en ook dit jaar nog kans op de beker.
Kunnen wij alleen maar van dromen, ondanks we ze al 3 seizoenen (incl. dit jaar) onder ons houden.
Halen gewoon wel even de kwartfinale he. Echt respect voor die gasten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja heb er ook respect voor.. ben ook wel beetje jaloers op hen eigenlijk. Die Europese potjes mis ik echt bij Feyenoord. Al die legendarische Europacupwedstrijden waar ik bij was.. is al zo lang geledenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Halen gewoon wel even de kwartfinale he. Echt respect voor die gasten.
Al is het na deze ronde wel afgelopen
Benieuwd of meneer al de BPM afgetikt heeft. Daar is hij wettelijk wel toe verplicht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:35 schreef Pistone het volgende:
GRAZIANO PELLÈ new Ferrari FF Loud Revving and Ac…:
Volgens mij heeft hij hem naast die van Clasie geparkeerd.
Volgens mij is mijn laatste tegen Sporting geweest, toen die keeper werd opgeblazen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja heb er ook respect voor.. ben ook wel beetje jaloers op hen eigenlijk. Die Europese potjes mis ik echt bij Feyenoord. Al die legendarische Europacupwedstrijden waar ik bij was.. is al zo lang geleden
Daar was ik ook bij.. irritante kut-Portugezen. Mijn laatste was dacht ik Feyenoord - CSKA Moskou in 2007.. volgens mij verloren we toen alle 6 de groepswedstrijdenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:40 schreef Pistone het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn laatste tegen Sporting geweest, toen die keeper werd opgeblazen.
Ik zat tegen de plexiwand bij het uitvak, die portugezen wilden allemaal sjaaltjes wisselen met de feyenoord-fans. Blijkbaar normaal/traditie daar ofzo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij.. irritante kut-Portugezen. Mijn laatste was dacht ik Feyenoord - CSKA Moskou in 2007.. volgens mij verloren we toen alle 6 de groepswedstrijden
Doen ze in Nederland ook gewoon hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:45 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ik zat tegen de plexiwand bij het uitvak, die portugezen wilden allemaal sjaaltjes wisselen met de feyenoord-fans. Blijkbaar normaal/traditie daar ofzo.
Nooit zien gebeuren, bij die portugezen echt tientallen toen de wedstrijd op zijn eind liep. Stewards gingen die toen maar voor ze ruilen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doen ze in Nederland ook gewoon hoorLeonardo zag ik na Roda-uit in 2012 met een Rodasjaal Cafe het Haantje binnen komen wandelen.
O zo extreem niet neequote:Op donderdag 20 maart 2014 21:52 schreef Pistone het volgende:
[..]
Nooit zien gebeuren, bij die portugezen echt tientallen toen de wedstrijd op zijn eind liep. Stewards gingen die toen maar voor ze ruilen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doen ze in Nederland ook gewoon hoorLeonardo zag ik na Roda-uit in 2012 met een Rodasjaal Cafe het Haantje binnen komen wandelen.
Viel me ook al op, maar misschien is dat de reden dat hij zelf niet rijdt (of hij heeft een Engelse versie gekochtquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Benieuwd of meneer al de BPM afgetikt heeft. Daar is hij wettelijk wel toe verplicht..
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:35 schreef Pistone het volgende:
Wil niet oneerbiedig doen maar wat een lelijke Ferrari zeg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:35 schreef Pistone het volgende:
Meer dan genoeg manieren om dat niet te hoeven voor een niet Nederlandse EU ingezetene in Nederland. Kan in ieder geval 14 dagen, zonder al te veel gedoe.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Benieuwd of meneer al de BPM afgetikt heeft. Daar is hij wettelijk wel toe verplicht..
Was dat nou Armenteros aan het stuur?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:35 schreef Pistone het volgende:
Na die 14 dagen wordt het toch een probleem hoor, of mijn kennis op dit vlak moet ernstig verouderd zijn nowadaysquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Meer dan genoeg manieren om dat niet te hoeven voor een niet Nederlandse EU ingezetene in Nederland. Kan in ieder geval 14 dagen, zonder al te veel gedoe.
Yep. Droomt van de auto die hij nooit zal hebben.quote:
Armenteros is inderdaad niet moeder's mooiste.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Yep. Droomt van de auto die hij nooit zal hebben.
Ik vind hem trouwens ongelofelijk lelijk, maar dat is een ander verhaal.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Armenteros is inderdaad niet moeder's mooiste.
Maar je zei het wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoelde ik niet lullo
Maar als iemand het op FOK! kan weten ben jij het BAM KLATS BOEM OUW
Neh, doe mij maar een lekker paar tieten. Maar het is je gegund kerel. Loopt genoeg lekkers rond in De Kuip voor je gok ik. Die malle italiaan vooropquote:
Denk toch dat hij meer vrouwelijke aandacht heeft (om zn uiterlijk) dan de gemiddelde fokkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Yep. Droomt van de auto die hij nooit zal hebben.
Ik vind hem trouwens ongelofelijk lelijk, maar dat is een ander verhaal.
Laat ik die nou net helemaal niets vindenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neh, doe mij maar een lekker paar tieten. Maar het is je gegund kerel. Loopt genoeg lekkers rond in De Kuip voor je gok ik. Die malle italiaan voorop
BMI ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Laat ik die nou net helemaal niets vinden.
Immahrs?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
Zo te lezen is het weer een Feijenoordvrij weekend.
Tja, als dit soort ongein onderling ook al niet meer mag.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
quote:
Ja, die dikke lippen. Nomnom.quote:
Welke zou door moeten gaan als het huidige?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:45 schreef Matedeor het volgende:
Weer een nieuw plan voor de nieuwe kuip, die naar de tweede ronde is. Volledig nieuw stadion net naast het huidige.
http://www.kcap.eu/en/new(...)ted_for_second_round
[ afbeelding ]
Zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja, als dit soort ongein onderling ook al niet meer mag.
Neem aan die achterstequote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welke zou door moeten gaan als het huidige?
Beste HMF,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:52 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens word ik RdK met de dag dankbaarder en dankbaarder. Het is o.a. dankzij hen te zien hoe vreselijk vuistneukend diep VW en Feyenoord bij elkaar in de anus (hebben) lopen te graaien, door andere partijen bij voorbaat uit te sluiten.
Nou begrijp ik ook een stuk beter waarom Tomasso fan is van VW / HNS: Die houdt natuurlijk van die vuistne... godverdomme, ik ga hier niet aan beginnen.
Maar Tomasso, even flauwe geintjes daargelaten. Vind je niet dat het opvallend is dat er zoveel stadionsplannen naar buiten komen, waar Feyenoord voorheen riep dat enkel VW ertoe deed (zelfs BAM niet)?
En vind je het niet opvallend dat HNS en Feyenoord - twee organisaties die stadionsrenovatie als financieel doelloos / onhaalbaar beschouwden - nu ineens stadionsrenovatie omarmen?.
Het zaakje stinkt.
De voorste (met 4 lichtmasten aan 1 kant, god mag weten waaromquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:54 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Neem aan die achterste. Zou mij niks verbazen als deze dadelijk als gunstigste eruit komt
. Feyenoord heeft toch al 3 onderzoeken uitgevoerd waaruit telkens bleek dat nieuwbouw, het meeste geld in de la bracht. Daarnaast kun je dan zonder problemen blijven doorspelen in de huidige kuip.
VW heeft twee plannen: een renovatieproject (waarbij 90% vervangen wordt, praktisch gezien nieuwbouwquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beste HMF,
Ik heb nog geen voorkeur, dat is ook onmogelijk, daar de achterliggende onderbouwingen nog niet naar buiten zijn gekomen. Vind het wel zeer positief dat er nu veel meer varianten zijn, en ook HNS gaf mij een naar gevoel. Ik hoop wel dat er straks de beste variant voor Feyenoord wordt gekozen die ons ook echt verder helpt.
Knuffelkroeltje, Tomasso
PS: het plan wat VW naar buiten heeft gebracht nu (de super(:r)Kuip), is nieuwbouw.
Volgens mij zit daar meer achter: wordt het dalijk gezamenlijk gepubliceerd o.i.d. Niet dat ik dat 'weet' ofzo, maar dat lijkt mij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:57 schreef Muto het volgende:
Wel bizar dat geen een partij de berekeningen etc. durft te publiceren.
Alle plannen zijn "vernieuwbouw". Met als verschil met echte nieuwbouw dat de constructie voor een groot gedeelte al staat en, voor Feyenoord en de Gemeente belangrijker, dat er maar 1 stadion blijft. Anders had Feyenoord/De Kuip/Gemeente ook De Kuip moeten onderhouden of De Kuip slopen met alle onrust bij de supporters met gevolg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VW heeft twee plannen: een renovatieproject (waarbij 90% vervangen wordt, praktisch gezien nieuwbouwen een nieuwbouwplan op het huidige Varkenoord.
Tenminste, dat liet ik me aanpraten door een D66'er uit de gemeenteraad.
Niet alle plannen zijn vernieuwbouw. Zie o.a. het plan hierboven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Alle plannen zijn "vernieuwbouw". Met als verschil met echte nieuwbouw dat de constructie voor een groot gedeelte al staat en, voor Feyenoord en de Gemeente belangrijker, dat er maar 1 stadion blijft. Anders had Feyenoord/De Kuip/Gemeente ook De Kuip moeten onderhouden of De Kuip slopen met alle onrust bij de supporters met gevolg.
Maar de Kuiptrojka had indirect wel laten weten dat vernieuwbouw de voorkeur had. http://www.rijnmond.nl/sp(...)-op-plek-van-de-kuipquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet alle plannen zijn vernieuwbouw. Zie o.a. het plan hierboven.
VW schijnt ook twee concepten te hebben (1 vernieuwbouw, 1 complete nieuwbouw).
Dat wist ik nog niet. Maar doet verder niets af van het feit dat er weldegelijk sprake is van totaal nieuwe concepten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar de Kuiptrojka had indirect wel laten weten dat vernieuwbouw de voorkeur had. http://www.rijnmond.nl/sp(...)-op-plek-van-de-kuip
Maar bedoelen ze daarbij binnen de stadion driehoek of echt op de huidige plek? De vorige plaats was namelijk op Varkenoord. Mijn maakt het eigenlijk niet zo veel uit of het vernieuwbouw of nieuwbouw wordt. Als de onderhoudskosten bijvoorbeeld te hoog worden of het stadion kan niet meer goed worden aangepast op de huidige eisen en voor de lange termijn, dan maar nieuwbouw. Uiteindelijk gaat het er toch om hoeveel Feyenoord er op de lange termijn mee opschiet. En daarbij zeggen RDK en Bam ook 75% van het stadion te vervangen.quote:
Nee nee. HNS is van de baan. De superKuip is de nieuwbouwvariant, want 100% sloop van De Kuip. De renovatievariant is bijzonder weinig van uitgekomen. Dit keer heeft VW blijkbaar een goed mediatruukje uitgehaaldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VW heeft twee plannen: een renovatieproject (waarbij 90% vervangen wordt, praktisch gezien nieuwbouwen een nieuwbouwplan op het huidige Varkenoord.
Tenminste, dat liet ik me aanpraten door een D66'er uit de gemeenteraad.
Over welk plan heb je het?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:33 schreef Dekatria het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom men een plan selecteert waar geen gebruik wordt gemaakt van de huidige Kuip. Moeten we dan met 't oude stadion?
Als mensen zich de pleuris vervelen dit weekend:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
Omdat er dan pas echt verschillende alternatieven tegen elkaar kunnen worden afgewogen. Oude kuip wordt dan of voor andere doeleinde gebruikt, deels gesloopt of helemaal gesloopt. VW sloopt trouwens zeker voor 100%, RDK en Bam zeggen 75% van oude kuip te slopen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:06 schreef Tomasso het volgende:
en plan selecteert waar geen gebruik wordt ge
VW heeft een renovatie- en een nieuwbouwvariant. Het zou me niets verbazen als BAM ook nog een nieuwbouw heeft ingediend.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:36 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Omdat er dan pas echt verschillende alternatieven tegen elkaar kunnen worden afgewogen. Oude kuip wordt dan of voor andere doeleinde gebruikt, deels gesloopt of helemaal gesloopt. VW sloopt trouwens zeker voor 100%, RDK en Bam zeggen 75% van oude kuip te slopen.
Eens. Denk dat, doordat ze De Kuip laten staan, ze in willen spelen op het nostalgische.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat wat eerder gepost werd hier. Twee stadions slaat nergens op.
Die afbeelding is niet bepaald duidelijk. Maar volgens mijn laten ze één tribune of zo staan en voor de rest zie ik appartementen/andere gebouwen. Misschien dat ze het dan voor een andere sportvereniging/ bijvoorbeeld atletiek willen gebruiken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat wat eerder gepost werd hier. Twee stadions slaat nergens op.
Volgens mij is er wat speciale regelgeving op dat gebied voor EU ingezetenen. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Na die 14 dagen wordt het toch een probleem hoor, of mijn kennis op dit vlak moet ernstig verouderd zijn nowadays.
Dat mag ik aannemen ja. Als het goed is wordt deze maand al wel een voorlopig advies uitgebracht. Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar meer achter: wordt het dalijk gezamenlijk gepubliceerd o.i.d. Niet dat ik dat 'weet' ofzo, maar dat lijkt mij waarschijnlijk.
Inderdaad halen samen met Ramirez en misschien Essien er nog bij halen. Dan ziet Feyenoord wat moderne middenvelders zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:53 schreef Pistone het volgende:
Ik zie dat Van Ginkel zijn rentree gaat maken bij Chelsea (beloften), die zou ik graag bij Feyenoord zien aankomend seizoen (zeker als Immers vertrekt). Ziet Vilhena meteen van dichtbij wat een moderne middenvelder is.
Dus dan weten jullie dat.
Die Lukaku schijnt ook wel aardig te zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad halen samen met Ramirez en misschien Essien er nog bij halen. Dan ziet Feyenoord wat moderne middenvelders zijn.
Geert zou zeggen: Gaan we regelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad halen samen met Ramirez en misschien Essien er nog bij halen. Dan ziet Feyenoord wat moderne middenvelders zijn.
Nee. Dit is destijds gemaakt, toen er nog onderzocht moest worden waar een nieuw stadion zou komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:06 schreef Scrummie het volgende:
Dat nieuwe plan, is dat deze:
[ afbeelding ]
Ah oke. Vond het plaatje op die KCA site van ergens hierboven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee. Dit is destijds gemaakt, toen er nog onderzocht moest worden waar een nieuw stadion zou komen.
Dat klopt, zij deden destijds ook al mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Vond het plaatje op die KCA site van ergens hierboven.
Nouja, mijn plaatje vind ik wel mooi, die wat verder naar boven staat vind ik afschuwelijk. Ik zeg; we doen die ander dus. Simpel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat klopt, zij deden destijds ook al mee.
Met Kelly naar de zandbak cashen, bezienswaardigheid voor de locals.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Dankje. Tra-nen in mijn ogen.
Wordt ie ontslagen dan?
Als die mensen aan de linkerkant dit zien:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:39 schreef Pistone het volgende:
[..]
Met Kelly naar de zandbak cashen, bezienswaardigheid voor de locals.
Meer!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:52 schreef Caland het volgende:
Willen jullie meer of minder Lex Immers volgend seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |