Kloptquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zou het er idd op vooruit gaan. ff serieus, ik heb er nog best kijk op. Kijk maar naar Kongolo, dat zagen wij ook als eerste.
quote:
Die gaat dus echt nooit de internationale top halen zoals die neuzen denken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)eactie-Janmaat.dhtml
Wa ene homo
Idd hij heb nu al last van zn knieën hopelijk mank voor zijn 23e..quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gaat dus echt nooit de internationale top halen zoals die neuzen denken.
Niet heel veel nieuws.quote:ANALYSE-Fred Rutten
Deze week schijnt de Voetbal International haar blik op de nieuwe Feyenoordtrainer Fred Rutten. Een analyse van de 51-jarige trainer uit Wijchen.
Aankomende zomer zullen de nodige spelers vertrekken uit de Kuip, terwijl Feyenoord slechts 25 procent van de transferopbrengsten mag herinvesteren. Ook haalt Koeman nu al drie seizoenen lang het hoogst haalbare met 'de armste topclub' van Nederland. Het instapmoment voor Rutten is dus verre van perfect, toch lijkt Rutten op dit moment de meest geschikte trainer voor Feyenoord. Wie met hem heeft gewerkt, roemt zijn vakmanschap. Rutten is een trainer die met verschillende karakters om kan gaan en spelers aantoonbaar beter maakt. Jonge jongens als Sven van Beek en Terence Kongolo kloppen op de deur. Rutten lijkt de ideale trainer om deze spelers en andere jeugdspelers beter te maken.
Rutten zal volgend seizoen boodschappen moeten doen met een vrijwel lege portemonnee, maar dit gaat hem uitstekend af. In zijn tweede periode bij FC Twente, haalde Rutten Rob Wielaert en Luke Wilshire transfervrij op en Orlando Engelaar en Eljero Elia voor weinig. Het transferbeleid van Rutten leverde FC Twente uiteindelijk 18,5 miljoen op. Een bedrag dat voor een groot deel te danken is aan Fred Rutten. Ook werkte Rutten met moeilijke jongens als Marko Arnautovic en Danko Lazovic, spelers die uiteindelijk miljoenen waard werden.
Natuurlijk zijn er ook nadelen aan de trainer Fred Rutten. Rutten werkte in de top bij PSV en Schalke 04, maar wist daar niet te slagen. Bij Schalke kreeg hij slechts een jaar de tijd, waarna hij wegens tegenvallende resultaten werd ontslagen. Bij PSV werkte hij uiteindelijk drie jaar als hoofdtrainer, maar ook in Eindhoven vielen de resultaten tegen. Bij Feyenoord krijgt hij dus weer een kans in de top.
Een ander punt van kritiek op Fred Rutten zijn de mediaoptredens. Rutten is naar buiten toe niet erg sterk, met zijn lispelende stem en wollige taalgebruik. Rutten is ook nooit het boegbeeld geweest, zoals Ronald Koeman dat nu wel is. Het beeld dat blijft hangen is dat van een uitstekende vakman die spelers aantoonbaar beter maakt en goed met verschillende karakters om kan gaan, maar ook dat van een trainer die niet slaagde in de top en geen mediageniek uithangbord voor de club is. Wat in ieder geval pleit voor Rutten is dat hij, in tegenstelling tot Co Adriaanse, de uitdaging wel aandurft.
Hij stond er wel indeed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Huh hier stond toch nog een post over Van Rhijn?
Nice. Dacht dat ze ermee gekapt waren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:05 schreef Luni het volgende:
We hebben sowieso een feestje in de Kuip![]()
[ afbeelding ]
Kan maar zo, wat geruchten gehoord misschien, over besprekingen. En daaruit de conclusie getrokken...quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Lees net dat Feyenoord en Shell een samenwerkingsverband zijn aangegaan voor het opzetten van diverse educatieve en maatschappelijke projecten.
Zou Shell de partner zijn waarvan FRFC1908 een tijdje terug 'een mega-sponsordeal' voorspelde voor Feyenoord?
Aanwezig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:05 schreef Luni het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk want als ik het mij goed herinner hadden ze zelfs de stukken/bedragen gezien ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan maar zo, wat geruchten gehoord misschien, over besprekingen. En daaruit de conclusie getrokken...
quote:In de Verenigde Staten moet over een aantal jaar een eigen voetbalacademie van Feyenoord actief zijn. De Rotterdamse club is in ieder geval bezig met het opzetten van een eigen jeugdafdeling aldaar, die op dezelfde manier als de Feyenoord Academy op Varkenoord moet gaan werken. Dat meldt @VarkenoordWatch op twitter.
Feyenoord wil in eerste instantie partnerships met al bestaande Amerikaanse academies opstarten. Daarna moet een eigen en zelfstandige voetbalschool volgen. De stadionclub anticipeert daarmee op de groeiende populariteit van 'soccer' in de Verenigde Staten.
Best lulligquote:Wedstrijden van Feyenoord op het in de zomer gelanceerde betaalkanaal Fox Sports trekken gemiddeld 270.524 kijkers. Voor de Rotterdamse club zitten daarmee na aartsrivaal Ajax de meeste mensen voor de buis gekluisterd. Als het om de harde centen gaat verdienen PSV en FC Twente echter meer dan Feyenoord. Dat valt te lezen in de nieuwe editie van Voetbal International.
FC Twente heeft gemiddeld 100.000 tv-kijkers minder dan Feyenoord, maar de nummer twee van de huidige eredivisie krijgt momenteel aanzienlijk meer geld. Waar ze in de Kuip vooralsnog 5,6 miljoen euro verdienden aan Fox ontving FC Twente 6,4 miljoen euro. PSV en Ajax krijgen respectievelijk 7,2 en 8 miljoen euro.
Dat grote verschil vindt haar oorsprong in het verdienmodel. Fox verdeelt het geld op basis van de eindklasseringen van de afgelopen tien seizoenen. Elke eredivisionist krijgt per seizoen punten, omgekeerd evenredig aan de ranglijst (nummer één krijgt 18 punten). Die punten worden nog gefactoreerd. Het huidige seizoen telt tien keer mee, het vorige negen. Het totale puntenaantal komt overeen met een bepaald aandeel in de geldpot.
Oh, kan me daar niks van herinneren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:37 schreef Pistone het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want als ik het mij goed herinner hadden ze zelfs de stukken/bedragen gezien ?
Morgen 22 gradenquote:
Volgens hun twitter niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Lees net dat Feyenoord en Shell een samenwerkingsverband zijn aangegaan voor het opzetten van diverse educatieve en maatschappelijke projecten.
Zou Shell de partner zijn waarvan FRFC1908 een tijdje terug 'een mega-sponsordeal' voorspelde voor Feyenoord?
twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 17:45:20@BartVogel @FR12Patrick @FeyenoordFound Zonder dollen, dat is dus niet de nieuwe sponsor. Wel mooi dat Shell weer 'iets' doet bij de club!! reageer retweet
quote:De kans is overigens groot dat Giovanni van Bronckhorst aanblijft als assistent-trainer bij Feyenoord. 'De club heeft aangegeven dat ze mij graag willen behouden en dat wil ik zelf ook. De intentie van beide partijen is om door te gaan', zegt Van Bronckhorst.
De huidige assistent van Ronald Koeman wil daarvoor eerst nog wel een gesprek met de nieuwe trainer Fred Rutten. 'Als dat positief is, dan zal mijn toekomst volgend jaar ook bij Feyenoord zijn', neemt Van Bronckhorst alvast een voorschot op volgend seizoen.
dan ben ik op vakantiequote:Op woensdag 19 maart 2014 17:05 schreef Luni het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |