Dus omdat we nu aardige/goede verdedigers hebben, hoeven we er in de jeugd geen aandacht meer aan te besteden? Mooie redenatiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Schuurman talentvoller dan Verdonk ja. Uiterst matige linkercentrale verdediger die bovendien een extreem slechte mentaliteit heeft (Verdonk dus). Dan Jari. Die is door de wol geverfd door alle pestpartijtjes over zijn naam op Varkenoord. Wil ondanks dat niets liever dan voor Feyenoord spelen. Dat met een Ajax familie (!). Voetbalt bij Feyenoord sinds de F-jes uit mijn hoofd. Is tweebenig (!), waar een Verdonk dat niet is. Veelscorende middenvelder in de jeugd (daar hebben we er al zoveel van).
Ik zie veel liever een goede nummer 6/8 die de ambitie heeft ooit nog bij Barcelona te komen (niet dat hij het óóít gaat redden), dan de zóveelste verdediger:
- Rekik
- Bruma
- Aké
- Vrij
- BMI
- Kongolo
- Nelom
- Janmaat
- Woudenberg
- Steenvoorden
- Ramsteijn
Ik bedoel, de tering. Wil je serieus stellen dat we die Verdonk nodig hebben? Rot op man. Kan hij het misschien wel leuk doen op zijn positie, we verdrinken in de goede verdedigers die Varkenoord af komen lopen.
Zo'n Schuurman ga je véél meer aan hebben. Bovendien heeft die nog aardig furore gemaakt in het Oranje onder de 16. En....... Het feit dat hij er mocht blijven staan als middenvelder terwijl Verdonk in de jeugd als middenvelder naar achter gepleurd is (verdediger geworden dus), zegt genoeg. Niet voor niets zeggen ze altijd dat je in de spits begint en des te kutter je bent, des te meer je naar achter verdwijnt.........
Iedereen roeptoetert lekker over die Verdonk omdat hij een keer schattig in het nieuws gekomen is door varkenoordwatch (dat PSV en liverpool geďnteresseerd zouden zijn). Nou, daar ben ik totaal niet van onder de indruk. Beetje kijken op de velden en je ziet dat leeftijdsgenoten uit het verleden veel verder waren op zijn leeftijd. Qua fysiek, qua handelingssnelheid, eigenlijk qua alles.
Wat hadden ze dan moeten doen? Op hun kop gaan staan en huilen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef Muto het volgende:
Al die politieke mensen die allemaal vrolijk meeklappen. Brr, naar volk.
Gaat er meer om dat ze nu er verkiezingen zijn allemaal tegen een nieuwe Kuip/steun van de gemeente zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen? Op hun kop gaan staan en huilen?
ik vind het wel een vermakelijk liedjequote:Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef Muto het volgende:
Al die politieke mensen die allemaal vrolijk meeklappen. Brr, naar volk.
Nee, omdat hij in vergelijking met BMI en Kongolo op die leeftijd er geen kut van kan. Dan is hij dus niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord-1 moet nastreven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dus omdat we nu aardige/goede verdedigers hebben, hoeven we er in de jeugd geen aandacht meer aan te besteden? Mooie redenatie.
Wat is dit voor onzin? Weet niet waar je dit op baseert .. Heb hem zelf ook een paar keer zien spelen en het is gewoon een hele goede verdediger. Is niet zo uit de kluiten gewassen als BMI of Kongolo maar is desondanks wel erg sterk in de duels. Heeft ook een lekkere pass in zn benen, en ook voetballend is hij verrassend goed voor een verdediger. Heeft zeker de potentie om het eerste elftal te halen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, omdat hij in vergelijking met BMI en Kongolo op die leeftijd er geen kut van kan. Dan is hij dus niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord-1 moet nastreven.
HMF riep ook dat Te Vrede een cultheld zou worden, dus dan weet je direct hoe serieus je zijn voetbalvisie moet nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Weet niet waar je dit op baseert .. Heb hem zelf ook een paar keer zien spelen en het is gewoon een hele goede verdediger. Is niet zo uit de kluiten gewassen als BMI of Kongolo maar is desondanks wel erg sterk in de duels. Heeft ook een lekkere pass in zn benen, en ook voetballend is hij verrassend goed voor een verdediger. Heeft zeker de potentie om het eerste elftal te halen.
Wordt straks een hoop lezen als de plannen openbaar worden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:49 schreef Luni het volgende:
En weer een nieuw renovatieplan:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-naar-de-Kuip.dhtml
Sarcasme in deze vooral achterwege laten, Sjaak.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HMF riep ook dat Te Vrede een cultheld zou worden, dus dan weet je direct hoe serieus je zijn voetbalvisie moet nemen.
Haphaphap.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sarcasme in deze vooral achterwege laten, Sjaak..
Hij heeft een bewezen slechte mentaliteit, ik vind hem fysiek tegenvallen, hij kan geen klote met zijn chocoladebeen en heeft misplaatst bekend gestaan als 'het grote talent' waardoor hij veel te vroeg is gaan zweven. Ik vind het gewoon - in vergelijk met dat andere lijstje voetballers - geen bijzonder voetballertje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Weet niet waar je dit op baseert .. Heb hem zelf ook een paar keer zien spelen en het is gewoon een hele goede verdediger. Is niet zo uit de kluiten gewassen als BMI of Kongolo maar is desondanks wel erg sterk in de duels. Heeft ook een lekkere pass in zn benen, en ook voetballend is hij verrassend goed voor een verdediger. Heeft zeker de potentie om het eerste elftal te halen.
Dit wordt 'm sowieso niet, dat lees je al terug in die reactie vanuit de clubquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:49 schreef Luni het volgende:
En weer een nieuw renovatieplan:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-naar-de-Kuip.dhtml
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft een bewezen slechte mentaliteit, ik vind hem fysiek tegenvallen, hij kan geen klote met zijn chocoladebeen en heeft misplaatst bekend gestaan als 'het grote talent' waardoor hij veel te vroeg is gaan zweven. Ik vind het gewoon - in vergelijk met dat andere lijstje voetballers - geen bijzonder voetballertje.
Maargoed, jeugd die doorkomt is toch zo grillig als de pest. Zie zo'n Van Beek (een voorbeeld dat ik al aangehaald heb). Je kan er vrij vaak niets zinnigs over zeggen. Derhalve plaats ik een zeer goede:
we gaan het allemaal wel zien.
Ik dicht op dit moment Verdonk echter slechtere papieren toe dan Jani (die naam
).
Dan zou het er idd op vooruit gaan. ff serieus, ik heb er nog best kijk op. Kijk maar naar Kongolo, dat zagen wij ook als eerste.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
Kapo, kan jij niet gaan scouten bij Fey? Dat zou je seireus beter af gaan dan wat er nu zit
Kloptquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zou het er idd op vooruit gaan. ff serieus, ik heb er nog best kijk op. Kijk maar naar Kongolo, dat zagen wij ook als eerste.
quote:
Die gaat dus echt nooit de internationale top halen zoals die neuzen denken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)eactie-Janmaat.dhtml
Wa ene homo
Idd hij heb nu al last van zn knieën hopelijk mank voor zijn 23e..quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gaat dus echt nooit de internationale top halen zoals die neuzen denken.
Niet heel veel nieuws.quote:ANALYSE-Fred Rutten
Deze week schijnt de Voetbal International haar blik op de nieuwe Feyenoordtrainer Fred Rutten. Een analyse van de 51-jarige trainer uit Wijchen.
Aankomende zomer zullen de nodige spelers vertrekken uit de Kuip, terwijl Feyenoord slechts 25 procent van de transferopbrengsten mag herinvesteren. Ook haalt Koeman nu al drie seizoenen lang het hoogst haalbare met 'de armste topclub' van Nederland. Het instapmoment voor Rutten is dus verre van perfect, toch lijkt Rutten op dit moment de meest geschikte trainer voor Feyenoord. Wie met hem heeft gewerkt, roemt zijn vakmanschap. Rutten is een trainer die met verschillende karakters om kan gaan en spelers aantoonbaar beter maakt. Jonge jongens als Sven van Beek en Terence Kongolo kloppen op de deur. Rutten lijkt de ideale trainer om deze spelers en andere jeugdspelers beter te maken.
Rutten zal volgend seizoen boodschappen moeten doen met een vrijwel lege portemonnee, maar dit gaat hem uitstekend af. In zijn tweede periode bij FC Twente, haalde Rutten Rob Wielaert en Luke Wilshire transfervrij op en Orlando Engelaar en Eljero Elia voor weinig. Het transferbeleid van Rutten leverde FC Twente uiteindelijk 18,5 miljoen op. Een bedrag dat voor een groot deel te danken is aan Fred Rutten. Ook werkte Rutten met moeilijke jongens als Marko Arnautovic en Danko Lazovic, spelers die uiteindelijk miljoenen waard werden.
Natuurlijk zijn er ook nadelen aan de trainer Fred Rutten. Rutten werkte in de top bij PSV en Schalke 04, maar wist daar niet te slagen. Bij Schalke kreeg hij slechts een jaar de tijd, waarna hij wegens tegenvallende resultaten werd ontslagen. Bij PSV werkte hij uiteindelijk drie jaar als hoofdtrainer, maar ook in Eindhoven vielen de resultaten tegen. Bij Feyenoord krijgt hij dus weer een kans in de top.
Een ander punt van kritiek op Fred Rutten zijn de mediaoptredens. Rutten is naar buiten toe niet erg sterk, met zijn lispelende stem en wollige taalgebruik. Rutten is ook nooit het boegbeeld geweest, zoals Ronald Koeman dat nu wel is. Het beeld dat blijft hangen is dat van een uitstekende vakman die spelers aantoonbaar beter maakt en goed met verschillende karakters om kan gaan, maar ook dat van een trainer die niet slaagde in de top en geen mediageniek uithangbord voor de club is. Wat in ieder geval pleit voor Rutten is dat hij, in tegenstelling tot Co Adriaanse, de uitdaging wel aandurft.
Hij stond er wel indeed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Huh hier stond toch nog een post over Van Rhijn?
Nice. Dacht dat ze ermee gekapt waren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:05 schreef Luni het volgende:
We hebben sowieso een feestje in de Kuip![]()
[ afbeelding ]
Kan maar zo, wat geruchten gehoord misschien, over besprekingen. En daaruit de conclusie getrokken...quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Lees net dat Feyenoord en Shell een samenwerkingsverband zijn aangegaan voor het opzetten van diverse educatieve en maatschappelijke projecten.
Zou Shell de partner zijn waarvan FRFC1908 een tijdje terug 'een mega-sponsordeal' voorspelde voor Feyenoord?
Aanwezig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:05 schreef Luni het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk want als ik het mij goed herinner hadden ze zelfs de stukken/bedragen gezien ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan maar zo, wat geruchten gehoord misschien, over besprekingen. En daaruit de conclusie getrokken...
quote:In de Verenigde Staten moet over een aantal jaar een eigen voetbalacademie van Feyenoord actief zijn. De Rotterdamse club is in ieder geval bezig met het opzetten van een eigen jeugdafdeling aldaar, die op dezelfde manier als de Feyenoord Academy op Varkenoord moet gaan werken. Dat meldt @VarkenoordWatch op twitter.
Feyenoord wil in eerste instantie partnerships met al bestaande Amerikaanse academies opstarten. Daarna moet een eigen en zelfstandige voetbalschool volgen. De stadionclub anticipeert daarmee op de groeiende populariteit van 'soccer' in de Verenigde Staten.
Best lulligquote:Wedstrijden van Feyenoord op het in de zomer gelanceerde betaalkanaal Fox Sports trekken gemiddeld 270.524 kijkers. Voor de Rotterdamse club zitten daarmee na aartsrivaal Ajax de meeste mensen voor de buis gekluisterd. Als het om de harde centen gaat verdienen PSV en FC Twente echter meer dan Feyenoord. Dat valt te lezen in de nieuwe editie van Voetbal International.
FC Twente heeft gemiddeld 100.000 tv-kijkers minder dan Feyenoord, maar de nummer twee van de huidige eredivisie krijgt momenteel aanzienlijk meer geld. Waar ze in de Kuip vooralsnog 5,6 miljoen euro verdienden aan Fox ontving FC Twente 6,4 miljoen euro. PSV en Ajax krijgen respectievelijk 7,2 en 8 miljoen euro.
Dat grote verschil vindt haar oorsprong in het verdienmodel. Fox verdeelt het geld op basis van de eindklasseringen van de afgelopen tien seizoenen. Elke eredivisionist krijgt per seizoen punten, omgekeerd evenredig aan de ranglijst (nummer één krijgt 18 punten). Die punten worden nog gefactoreerd. Het huidige seizoen telt tien keer mee, het vorige negen. Het totale puntenaantal komt overeen met een bepaald aandeel in de geldpot.
Oh, kan me daar niks van herinneren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:37 schreef Pistone het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want als ik het mij goed herinner hadden ze zelfs de stukken/bedragen gezien ?
Morgen 22 gradenquote:
Volgens hun twitter niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Lees net dat Feyenoord en Shell een samenwerkingsverband zijn aangegaan voor het opzetten van diverse educatieve en maatschappelijke projecten.
Zou Shell de partner zijn waarvan FRFC1908 een tijdje terug 'een mega-sponsordeal' voorspelde voor Feyenoord?
twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 17:45:20@BartVogel @FR12Patrick @FeyenoordFound Zonder dollen, dat is dus niet de nieuwe sponsor. Wel mooi dat Shell weer 'iets' doet bij de club!! reageer retweet
quote:De kans is overigens groot dat Giovanni van Bronckhorst aanblijft als assistent-trainer bij Feyenoord. 'De club heeft aangegeven dat ze mij graag willen behouden en dat wil ik zelf ook. De intentie van beide partijen is om door te gaan', zegt Van Bronckhorst.
De huidige assistent van Ronald Koeman wil daarvoor eerst nog wel een gesprek met de nieuwe trainer Fred Rutten. 'Als dat positief is, dan zal mijn toekomst volgend jaar ook bij Feyenoord zijn', neemt Van Bronckhorst alvast een voorschot op volgend seizoen.
dan ben ik op vakantiequote:Op woensdag 19 maart 2014 17:05 schreef Luni het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat Gio naar de knvb ging? Is dat afgeketst of is dat gewoon parttime ernaast?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens hun twitter niet.[..]twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 17:45:20@BartVogel @FR12Patrick @FeyenoordFound Zonder dollen, dat is dus niet de nieuwe sponsor. Wel mooi dat Shell weer 'iets' doet bij de club!! reageer retweet
Afgeketst vgm. Gio wilde graag bij Feyenoord blijven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gio naar de knvb ging? Is dat afgeketst of is dat gewoon parttime ernaast?
Zijn nooit gesprekken geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:42 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Afgeketst vgm. Gio wilde graag bij Feyenoord blijven.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Gaan er nog wat van jullie Heracles uit? Als je in thuis vak wil zitten zou ik wel kaarten willen halen.
Woensdag 18:45 is dat toch? Dat haal ik niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Gaan er nog wat van jullie Heracles uit? Als je in thuis vak wil zitten zou ik wel kaarten willen halen.
Niet tegen mensen die zich netjes gedragen. . Maar je hebt wat van die door gesnoven gastenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Woensdag 18:45 is dat toch? Dat haal ik niet.
(Was jij niet tegen 'loszittend Feijenoord-tuig' trouwens, of haal ik nu de verkeerde voor de geest.)
Idd. Tonny en de Boet hebben al vaker uitgesproken dat ze liever bij Feijenoord blijven ballen totdat ze echt klaar zijn voor de volgende stap.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:24 schreef Pistone het volgende:
Toch heb ik een vreemd voorgevoel wat betreft Kongolo.
Eerlijk gezegd denk ik ook serieus dat hij meegaat naar het wk.
Die hebben er ook voor gezorgd dat er geen nieuwbouw kwam toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Karelnoord het volgende:
Wat betekend de verkiezingsuitslag voor HNS? Leefbaar blijft groot en de PvdA zakt weg.
Dus geen nieuwe kuip en de renovatieplannen hebben geen steun?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
Leefbaar was tegen HNS/garantstelling, maar niet heel overtuigend zoals bijvoorbeeld D66/CU.
Maar HNS is afgeschoten, meeste renovatieplannen hebben geen gemeentesteun in de plannen toch? (RDK wel dacht ik).
Lijkt me heel sterk..quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dus geen nieuwe kuip en de renovatieplannen hebben geen steun?
Dit zou dus geen nieuw/gerenoveerd stadon betekenen.
VW heeft gewoon een nieuwbouwvariant ingeleverd bij de verkenners. Ik hoop dat BAM dit ook heeft gedaan, naast de renovatievariant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dus geen nieuwe kuip en de renovatieplannen hebben geen steun?
Dit zou dus geen nieuw/gerenoveerd stadon betekenen.
Hoeveel kan je er halen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef hafcfan het volgende:
D66 en LR waarschijnlijk in een coalitie. Zeg maarquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Pistone het volgende:
Nou Rotterdammerts wat hebben deze verkiezingsuitslagen voor invloed op de stadionplannen ?
D66 was ook niet per se tegen. Als het een meerwaarde voor Rotterdam is en er zijn meerdere plannen/varianten onderzocht, dan zou het mogelijk zijn dat ze wel steun geven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
D66 en LR waarschijnlijk in een coalitie. Zeg maardaaaaaaag
tegen een gemeentelijke steun of garantstelling. Hoewel LR niet per sé tegen waren, zijn ze ook niet zomaar voorstander.
Kuip
Voor een renovatie/uitbouw zal er net zo hard gemeentelijke steun nodig zijn lijkt mij? De huidige staat van De Kuip zal heus ietwat opgeblazen zijn maar er zal toch iets moeten gebeuren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
tegen een gemeentelijke steun of garantstelling. Hoewel LR niet per sé tegen waren, zijn ze ook niet zomaar voorstander.
Kuip
Ah. iets verder teruglezen verschaft al een stuk antwoord van de vraag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
VW heeft gewoon een nieuwbouwvariant ingeleverd bij de verkenners. Ik hoop dat BAM dit ook heeft gedaan, naast de renovatievariant.
Daarnaast heeft Leefbaar in hun programma staan dat ze niet per sé tegen gemeentesteun zijn, laat staan een garantie. Hoe je tot de conclusie komt dat er geen nieuw/gerenoveerd stadion zou komen, is mij een raadsel.
Gemeentesteun/garantie is niet nodig in zeker 75% van de plannen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor een renovatie/uitbouw zal er net zo hard gemeentelijke steun nodig zijn lijkt mij? De huidige staat van De Kuip zal heus ietwat opgeblazen zijn maar er zal toch iets moeten gebeuren.
Lekker kort door de bocht. Beide partijen zijn niet tegen gemeentesteun, laat staan gemeentegarantie. D66 heeft tegen gemeentegarantie van HNS gestemd wegens gebrek aan draagvlak voor het HNS-plan, Leefbaar heeft daarna zieltjes proberen te winnen. Dat is blijkbaar gelukt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kuip
Hmm oké. Blijft natuurlijk een lastig vraagstuk. Wanneer stopt nostalgische waarde en begint het belang voor een club zwaarder op te wegen. Er moet uiteindelijk toch iets gebeuren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gemeentesteun/garantie is niet nodig in zeker 75% van de plannen.
Het feit dat je blij moet worden van spelers als Van la Parra, is volgens mij een verdomd goed signaal dat het belang van de club zwaar moet gaan wegen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm oké. Blijft natuurlijk een lastig vraagstuk. Wanneer stopt nostalgische waarde en begint het belang voor een club zwaarder op te wegen. Er moet uiteindelijk toch iets gebeuren.
We schrijven de afgelopen drie jaar plussen met een ongelofelijk kutte TV-rechtendeal, zonder noemswaardige transfers, de slechtste sponsordeal ooit en met een absoluut falende marketingafdeling ( Feijenoordshopsquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het feit dat je blij moet worden van spelers als Van la Parra, is volgens mij een verdomd goed signaal dat het belang van de club zwaar moet gaan wegen.
quote:Europese top hengelt naar Feyenoord-trio
Feyenoord vreest het vertrek van het talentvolle trio Jean-Paul Boëtius, Terence Kongolo en Tonny Vilhena. Het drietal staat naar verluidt in de belangstelling van een aantal Europese topclubs, die komende zomer actie willen ondernemen.
Volgens Voetbal International hebben de drie Feyenoorders zich dit seizoen in de kijker gespeeld van de Europese top. Om welke clubs het gaat maakt het weekblad niet bekend.
Boëtius en Vilhena staan nog tot de zomer van 2016 onder contract in Rotterdam. De verbintenis van Kongolo loopt echter al medio 2015 af. Feyenoord hoopt snel met de centrale verdediger, die zich in De Kuip stormachtig ontwikkelt, om de tafel te gaan. Kongolo wordt, net als Boëtius en Vilhena, begeleid door de Engelse Stellar Group.
Nee, maar het zou wel veel schelen in de kosten voor Feyenoord.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gemeentesteun/garantie is niet nodig in zeker 75% van de plannen.
Een beetje gelul in de ruimte van vi, zullen vast op wat lijstjes staan maar niet veel meer dan dat. En waarom zou vi de namen niet openbaar maken ?quote:
Is gewoon een persbericht van die Stellar Group waarschijnlijk wat ze verwoordenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:38 schreef Pistone het volgende:
[..]
Een beetje gelul in de ruimte van vi, zullen vast op wat lijstjes staan maar niet veel meer dan dat. En waarom zou vi de namen niet openbaar maken ?
quote:Met zijn tiende competitiedoelpunt van dit seizoen besliste Lex Immers afgelopen zondag het thuisduel met sc Heerenveen. De uitblinkende middenvelder bewees daarmee opnieuw zijn waarde voor Feyenoord, dat na twee achtereenvolgende overwinningen een vrij weekend wacht, vanwege de nucleaire top in Den Haag. ‘Gezien de flow waarin we zaten, vind ik het jammer dat we niet hoeven te spelen’, zei Immers na afloop van de donderdagtraining, waarop trainer Ronald Koeman op een zonnig Varkenoord kon beschikken over een complete selectie én de A-junioren Rick Karsdorp en Jeff Hardeveld.
‘Natuurlijk is het ook lekker om even wat rust te pakken, zodat we ons volledig kunnen opladen voor de belangrijke weken die ons wachten’, vervolgde Immers, die het vertrouwen in het team zag toenemen na de zeges op FC Groningen en sc Heerenveen. ‘Zeker ook omdat we in beide duels geen tegentreffer hebben geďncasseerd. Aan de andere kant waren we, met alle respect, ook verplicht om deze twee wedstrijden te winnen. Het belangrijkste is dat we als groep fit en klaar zijn voor de finale van het seizoen. Daar zijn alle pijlen op gericht.’
Na het voor Feyenoord voetbalvrije weekend wacht een pittige week, met de thuiswedstrijden tegen Go Ahead Eagles en RKC Waalwijk en tussendoor de midweekse ontmoeting met Heracles in Almelo. Een week later volgt de uitwedstrijd tegen PSV. Immers: ‘De beslissende weken van het seizoen breken nu aan. Of de week met voor ons drie wedstrijden cruciaal is? Voor mijn gevoel wel. Daarin zijn toch negen punten te verdienen, die goud waard zijn voor de race om de tweede plaats en het behouden van de vierde plaats. De onderlinge verschillen zijn bovenin minimaal, dus we kijken twee kanten op.’ Met een geplaatste schuiver met zijn linkerbeen schroefde Immers zondag tegen de Friezen zijn seizoenstotaal op naar tien doelpunten. Daarmee ligt de aanvallende middenvelder op koers om het aantal waarop hij vorig seizoen eindigde (twaalf goals) te evenaren of te verbeteren. ‘Maar veel belangrijker is dat wij onze plicht doen en alle wedstrijden winnen. Dat ik evenals vorig jaar dubbele cijfers heb gehaald qua doelpunten, stemt mij tevreden’, besloot Immers.
Cory Gibbsquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:18 schreef Dekatria het volgende:
31 van de grootste miskopen van Feyenoord, aldus voetbalzone. Zitten wat juweeltjes tussen.
[ afbeelding ]
Dat wil je echt niet wetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:33 schreef Luni het volgende:
Wilde hem net posten, zou wel eens willen weten wat de club al die ellende heeft gekost!
Mja, keek daar ook meteen scheef bij. Viel wmb wel mee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet weten
Elmander vind ik trouwens onterecht.
Ook omdat het gelijk de eerste is he. Dan denk je 'welke mongool heb dat lijssie gemaakt'.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mja, keek daar ook meteen scheef bij. Viel wmb wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |