Voor een renovatie/uitbouw zal er net zo hard gemeentelijke steun nodig zijn lijkt mij? De huidige staat van De Kuip zal heus ietwat opgeblazen zijn maar er zal toch iets moeten gebeuren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
D66 en LR waarschijnlijk in een coalitie. Zeg maardaaaaaaag
tegen een gemeentelijke steun of garantstelling. Hoewel LR niet per sé tegen waren, zijn ze ook niet zomaar voorstander.
Kuip
Ah. iets verder teruglezen verschaft al een stuk antwoord van de vraag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
VW heeft gewoon een nieuwbouwvariant ingeleverd bij de verkenners. Ik hoop dat BAM dit ook heeft gedaan, naast de renovatievariant.
Daarnaast heeft Leefbaar in hun programma staan dat ze niet per sé tegen gemeentesteun zijn, laat staan een garantie. Hoe je tot de conclusie komt dat er geen nieuw/gerenoveerd stadion zou komen, is mij een raadsel.
Gemeentesteun/garantie is niet nodig in zeker 75% van de plannen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor een renovatie/uitbouw zal er net zo hard gemeentelijke steun nodig zijn lijkt mij? De huidige staat van De Kuip zal heus ietwat opgeblazen zijn maar er zal toch iets moeten gebeuren.
Lekker kort door de bocht. Beide partijen zijn niet tegen gemeentesteun, laat staan gemeentegarantie. D66 heeft tegen gemeentegarantie van HNS gestemd wegens gebrek aan draagvlak voor het HNS-plan, Leefbaar heeft daarna zieltjes proberen te winnen. Dat is blijkbaar gelukt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
D66 en LR waarschijnlijk in een coalitie. Zeg maardaaaaaaag
tegen een gemeentelijke steun of garantstelling. Hoewel LR niet per sé tegen waren, zijn ze ook niet zomaar voorstander.
Kuip
Hmm oké. Blijft natuurlijk een lastig vraagstuk. Wanneer stopt nostalgische waarde en begint het belang voor een club zwaarder op te wegen. Er moet uiteindelijk toch iets gebeuren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gemeentesteun/garantie is niet nodig in zeker 75% van de plannen.
Het feit dat je blij moet worden van spelers als Van la Parra, is volgens mij een verdomd goed signaal dat het belang van de club zwaar moet gaan wegen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm oké. Blijft natuurlijk een lastig vraagstuk. Wanneer stopt nostalgische waarde en begint het belang voor een club zwaarder op te wegen. Er moet uiteindelijk toch iets gebeuren.
We schrijven de afgelopen drie jaar plussen met een ongelofelijk kutte TV-rechtendeal, zonder noemswaardige transfers, de slechtste sponsordeal ooit en met een absoluut falende marketingafdeling ( Feijenoordshopsquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het feit dat je blij moet worden van spelers als Van la Parra, is volgens mij een verdomd goed signaal dat het belang van de club zwaar moet gaan wegen.
quote:Europese top hengelt naar Feyenoord-trio
Feyenoord vreest het vertrek van het talentvolle trio Jean-Paul Boëtius, Terence Kongolo en Tonny Vilhena. Het drietal staat naar verluidt in de belangstelling van een aantal Europese topclubs, die komende zomer actie willen ondernemen.
Volgens Voetbal International hebben de drie Feyenoorders zich dit seizoen in de kijker gespeeld van de Europese top. Om welke clubs het gaat maakt het weekblad niet bekend.
Boëtius en Vilhena staan nog tot de zomer van 2016 onder contract in Rotterdam. De verbintenis van Kongolo loopt echter al medio 2015 af. Feyenoord hoopt snel met de centrale verdediger, die zich in De Kuip stormachtig ontwikkelt, om de tafel te gaan. Kongolo wordt, net als Boëtius en Vilhena, begeleid door de Engelse Stellar Group.
Nee, maar het zou wel veel schelen in de kosten voor Feyenoord.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gemeentesteun/garantie is niet nodig in zeker 75% van de plannen.
Een beetje gelul in de ruimte van vi, zullen vast op wat lijstjes staan maar niet veel meer dan dat. En waarom zou vi de namen niet openbaar maken ?quote:
Is gewoon een persbericht van die Stellar Group waarschijnlijk wat ze verwoordenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:38 schreef Pistone het volgende:
[..]
Een beetje gelul in de ruimte van vi, zullen vast op wat lijstjes staan maar niet veel meer dan dat. En waarom zou vi de namen niet openbaar maken ?
quote:Met zijn tiende competitiedoelpunt van dit seizoen besliste Lex Immers afgelopen zondag het thuisduel met sc Heerenveen. De uitblinkende middenvelder bewees daarmee opnieuw zijn waarde voor Feyenoord, dat na twee achtereenvolgende overwinningen een vrij weekend wacht, vanwege de nucleaire top in Den Haag. ‘Gezien de flow waarin we zaten, vind ik het jammer dat we niet hoeven te spelen’, zei Immers na afloop van de donderdagtraining, waarop trainer Ronald Koeman op een zonnig Varkenoord kon beschikken over een complete selectie én de A-junioren Rick Karsdorp en Jeff Hardeveld.
‘Natuurlijk is het ook lekker om even wat rust te pakken, zodat we ons volledig kunnen opladen voor de belangrijke weken die ons wachten’, vervolgde Immers, die het vertrouwen in het team zag toenemen na de zeges op FC Groningen en sc Heerenveen. ‘Zeker ook omdat we in beide duels geen tegentreffer hebben geïncasseerd. Aan de andere kant waren we, met alle respect, ook verplicht om deze twee wedstrijden te winnen. Het belangrijkste is dat we als groep fit en klaar zijn voor de finale van het seizoen. Daar zijn alle pijlen op gericht.’
Na het voor Feyenoord voetbalvrije weekend wacht een pittige week, met de thuiswedstrijden tegen Go Ahead Eagles en RKC Waalwijk en tussendoor de midweekse ontmoeting met Heracles in Almelo. Een week later volgt de uitwedstrijd tegen PSV. Immers: ‘De beslissende weken van het seizoen breken nu aan. Of de week met voor ons drie wedstrijden cruciaal is? Voor mijn gevoel wel. Daarin zijn toch negen punten te verdienen, die goud waard zijn voor de race om de tweede plaats en het behouden van de vierde plaats. De onderlinge verschillen zijn bovenin minimaal, dus we kijken twee kanten op.’ Met een geplaatste schuiver met zijn linkerbeen schroefde Immers zondag tegen de Friezen zijn seizoenstotaal op naar tien doelpunten. Daarmee ligt de aanvallende middenvelder op koers om het aantal waarop hij vorig seizoen eindigde (twaalf goals) te evenaren of te verbeteren. ‘Maar veel belangrijker is dat wij onze plicht doen en alle wedstrijden winnen. Dat ik evenals vorig jaar dubbele cijfers heb gehaald qua doelpunten, stemt mij tevreden’, besloot Immers.
Cory Gibbsquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:18 schreef Dekatria het volgende:
31 van de grootste miskopen van Feyenoord, aldus voetbalzone. Zitten wat juweeltjes tussen.
[ afbeelding ]
Dat wil je echt niet wetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:33 schreef Luni het volgende:
Wilde hem net posten, zou wel eens willen weten wat de club al die ellende heeft gekost!
Mja, keek daar ook meteen scheef bij. Viel wmb wel mee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet weten
Elmander vind ik trouwens onterecht.
Ook omdat het gelijk de eerste is he. Dan denk je 'welke mongool heb dat lijssie gemaakt'.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mja, keek daar ook meteen scheef bij. Viel wmb wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |