Ik dacht dat Gio naar de knvb ging? Is dat afgeketst of is dat gewoon parttime ernaast?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens hun twitter niet.[..]twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 17:45:20@BartVogel @FR12Patrick @FeyenoordFound Zonder dollen, dat is dus niet de nieuwe sponsor. Wel mooi dat Shell weer 'iets' doet bij de club!! reageer retweet
Afgeketst vgm. Gio wilde graag bij Feyenoord blijven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gio naar de knvb ging? Is dat afgeketst of is dat gewoon parttime ernaast?
Zijn nooit gesprekken geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:42 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Afgeketst vgm. Gio wilde graag bij Feyenoord blijven.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Gaan er nog wat van jullie Heracles uit? Als je in thuis vak wil zitten zou ik wel kaarten willen halen.
Woensdag 18:45 is dat toch? Dat haal ik niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Gaan er nog wat van jullie Heracles uit? Als je in thuis vak wil zitten zou ik wel kaarten willen halen.
Niet tegen mensen die zich netjes gedragen. . Maar je hebt wat van die door gesnoven gastenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Woensdag 18:45 is dat toch? Dat haal ik niet.
(Was jij niet tegen 'loszittend Feijenoord-tuig' trouwens, of haal ik nu de verkeerde voor de geest.)
Idd. Tonny en de Boet hebben al vaker uitgesproken dat ze liever bij Feijenoord blijven ballen totdat ze echt klaar zijn voor de volgende stap.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:24 schreef Pistone het volgende:
Toch heb ik een vreemd voorgevoel wat betreft Kongolo.
Eerlijk gezegd denk ik ook serieus dat hij meegaat naar het wk.
Die hebben er ook voor gezorgd dat er geen nieuwbouw kwam toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Karelnoord het volgende:
Wat betekend de verkiezingsuitslag voor HNS? Leefbaar blijft groot en de PvdA zakt weg.
Dus geen nieuwe kuip en de renovatieplannen hebben geen steun?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
Leefbaar was tegen HNS/garantstelling, maar niet heel overtuigend zoals bijvoorbeeld D66/CU.
Maar HNS is afgeschoten, meeste renovatieplannen hebben geen gemeentesteun in de plannen toch? (RDK wel dacht ik).
Lijkt me heel sterk..quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dus geen nieuwe kuip en de renovatieplannen hebben geen steun?
Dit zou dus geen nieuw/gerenoveerd stadon betekenen.
VW heeft gewoon een nieuwbouwvariant ingeleverd bij de verkenners. Ik hoop dat BAM dit ook heeft gedaan, naast de renovatievariant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dus geen nieuwe kuip en de renovatieplannen hebben geen steun?
Dit zou dus geen nieuw/gerenoveerd stadon betekenen.
Hoeveel kan je er halen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef hafcfan het volgende:
D66 en LR waarschijnlijk in een coalitie. Zeg maarquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Pistone het volgende:
Nou Rotterdammerts wat hebben deze verkiezingsuitslagen voor invloed op de stadionplannen ?
D66 was ook niet per se tegen. Als het een meerwaarde voor Rotterdam is en er zijn meerdere plannen/varianten onderzocht, dan zou het mogelijk zijn dat ze wel steun geven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
D66 en LR waarschijnlijk in een coalitie. Zeg maardaaaaaaag
tegen een gemeentelijke steun of garantstelling. Hoewel LR niet per sé tegen waren, zijn ze ook niet zomaar voorstander.
Kuip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |