Dus omdat we nu aardige/goede verdedigers hebben, hoeven we er in de jeugd geen aandacht meer aan te besteden? Mooie redenatiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Schuurman talentvoller dan Verdonk ja. Uiterst matige linkercentrale verdediger die bovendien een extreem slechte mentaliteit heeft (Verdonk dus). Dan Jari. Die is door de wol geverfd door alle pestpartijtjes over zijn naam op Varkenoord. Wil ondanks dat niets liever dan voor Feyenoord spelen. Dat met een Ajax familie (!). Voetbalt bij Feyenoord sinds de F-jes uit mijn hoofd. Is tweebenig (!), waar een Verdonk dat niet is. Veelscorende middenvelder in de jeugd (daar hebben we er al zoveel van).
Ik zie veel liever een goede nummer 6/8 die de ambitie heeft ooit nog bij Barcelona te komen (niet dat hij het óóít gaat redden), dan de zóveelste verdediger:
- Rekik
- Bruma
- Aké
- Vrij
- BMI
- Kongolo
- Nelom
- Janmaat
- Woudenberg
- Steenvoorden
- Ramsteijn
Ik bedoel, de tering. Wil je serieus stellen dat we die Verdonk nodig hebben? Rot op man. Kan hij het misschien wel leuk doen op zijn positie, we verdrinken in de goede verdedigers die Varkenoord af komen lopen.
Zo'n Schuurman ga je véél meer aan hebben. Bovendien heeft die nog aardig furore gemaakt in het Oranje onder de 16. En....... Het feit dat hij er mocht blijven staan als middenvelder terwijl Verdonk in de jeugd als middenvelder naar achter gepleurd is (verdediger geworden dus), zegt genoeg. Niet voor niets zeggen ze altijd dat je in de spits begint en des te kutter je bent, des te meer je naar achter verdwijnt.........
Iedereen roeptoetert lekker over die Verdonk omdat hij een keer schattig in het nieuws gekomen is door varkenoordwatch (dat PSV en liverpool geďnteresseerd zouden zijn). Nou, daar ben ik totaal niet van onder de indruk. Beetje kijken op de velden en je ziet dat leeftijdsgenoten uit het verleden veel verder waren op zijn leeftijd. Qua fysiek, qua handelingssnelheid, eigenlijk qua alles.
Wat hadden ze dan moeten doen? Op hun kop gaan staan en huilen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef Muto het volgende:
Al die politieke mensen die allemaal vrolijk meeklappen. Brr, naar volk.
Gaat er meer om dat ze nu er verkiezingen zijn allemaal tegen een nieuwe Kuip/steun van de gemeente zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen? Op hun kop gaan staan en huilen?
ik vind het wel een vermakelijk liedjequote:Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef Muto het volgende:
Al die politieke mensen die allemaal vrolijk meeklappen. Brr, naar volk.
Nee, omdat hij in vergelijking met BMI en Kongolo op die leeftijd er geen kut van kan. Dan is hij dus niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord-1 moet nastreven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dus omdat we nu aardige/goede verdedigers hebben, hoeven we er in de jeugd geen aandacht meer aan te besteden? Mooie redenatie.
Wat is dit voor onzin? Weet niet waar je dit op baseert .. Heb hem zelf ook een paar keer zien spelen en het is gewoon een hele goede verdediger. Is niet zo uit de kluiten gewassen als BMI of Kongolo maar is desondanks wel erg sterk in de duels. Heeft ook een lekkere pass in zn benen, en ook voetballend is hij verrassend goed voor een verdediger. Heeft zeker de potentie om het eerste elftal te halen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, omdat hij in vergelijking met BMI en Kongolo op die leeftijd er geen kut van kan. Dan is hij dus niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord-1 moet nastreven.
HMF riep ook dat Te Vrede een cultheld zou worden, dus dan weet je direct hoe serieus je zijn voetbalvisie moet nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Weet niet waar je dit op baseert .. Heb hem zelf ook een paar keer zien spelen en het is gewoon een hele goede verdediger. Is niet zo uit de kluiten gewassen als BMI of Kongolo maar is desondanks wel erg sterk in de duels. Heeft ook een lekkere pass in zn benen, en ook voetballend is hij verrassend goed voor een verdediger. Heeft zeker de potentie om het eerste elftal te halen.
Wordt straks een hoop lezen als de plannen openbaar worden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:49 schreef Luni het volgende:
En weer een nieuw renovatieplan:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-naar-de-Kuip.dhtml
Sarcasme in deze vooral achterwege laten, Sjaak.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HMF riep ook dat Te Vrede een cultheld zou worden, dus dan weet je direct hoe serieus je zijn voetbalvisie moet nemen.
Haphaphap.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sarcasme in deze vooral achterwege laten, Sjaak..
Hij heeft een bewezen slechte mentaliteit, ik vind hem fysiek tegenvallen, hij kan geen klote met zijn chocoladebeen en heeft misplaatst bekend gestaan als 'het grote talent' waardoor hij veel te vroeg is gaan zweven. Ik vind het gewoon - in vergelijk met dat andere lijstje voetballers - geen bijzonder voetballertje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Weet niet waar je dit op baseert .. Heb hem zelf ook een paar keer zien spelen en het is gewoon een hele goede verdediger. Is niet zo uit de kluiten gewassen als BMI of Kongolo maar is desondanks wel erg sterk in de duels. Heeft ook een lekkere pass in zn benen, en ook voetballend is hij verrassend goed voor een verdediger. Heeft zeker de potentie om het eerste elftal te halen.
Dit wordt 'm sowieso niet, dat lees je al terug in die reactie vanuit de clubquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:49 schreef Luni het volgende:
En weer een nieuw renovatieplan:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-naar-de-Kuip.dhtml
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft een bewezen slechte mentaliteit, ik vind hem fysiek tegenvallen, hij kan geen klote met zijn chocoladebeen en heeft misplaatst bekend gestaan als 'het grote talent' waardoor hij veel te vroeg is gaan zweven. Ik vind het gewoon - in vergelijk met dat andere lijstje voetballers - geen bijzonder voetballertje.
Maargoed, jeugd die doorkomt is toch zo grillig als de pest. Zie zo'n Van Beek (een voorbeeld dat ik al aangehaald heb). Je kan er vrij vaak niets zinnigs over zeggen. Derhalve plaats ik een zeer goede:
we gaan het allemaal wel zien.
Ik dicht op dit moment Verdonk echter slechtere papieren toe dan Jani (die naam
).
Dan zou het er idd op vooruit gaan. ff serieus, ik heb er nog best kijk op. Kijk maar naar Kongolo, dat zagen wij ook als eerste.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
Kapo, kan jij niet gaan scouten bij Fey? Dat zou je seireus beter af gaan dan wat er nu zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |