Matige troll.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag erg sterk spelen anders.
De Burger King is beter dan Schaken. Wat is je punt.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mwah ik dacht dat je wel het verstand had dat Manu nooit slechter dan Schaken kan zijn, daarom vulde ik dit al alvast in, scheelde weer een stap.
Als je geen jas hebt, ben je vaak ziek. Zeker als je meisje ook nog aan de drugs zit.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Was wel erg vaak ziek.
Pelle heeft het zo ongeveer als enige ook in de topwedstrijden laten zien. Dat zijn medespelers totaal geen scorend vermogen hebben kan hij natuurlijk ook niet zoveel aan doen.
Cabralletje, zij het iets minder blind.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:13 schreef Maastoren het volgende:
Manu is een blind paard. Heb je helemaal niks aan.
Hij is zelf overigens geheelonthouder. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je geen jas hebt, ben je vaak ziek. Zeker als je meisje ook nog aan de drugs zit.
Na, laatst was hier een foto gepost waar het verdacht veel leek dat hij een wijntje namquote:Op zondag 16 maart 2014 18:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is zelf overigens geheelonthouder. Dat dan weer wel.
Ik editte de /Caland er niet op tijd inquote:Op zondag 16 maart 2014 18:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Na, laatst was hier een foto gepost waar het verdacht veel leek dat hij een wijntje nam
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Na, laatst was hier een foto gepost waar het verdacht veel leek dat hij een wijntje nam
Zie hierquote:The manager was fuming with me because he thought I'd been partying but, no bullshit, I've never had a drop of alcohol in my life.
Dus gaan we beter voetballen als Schaken eruit is. Verder zijn Verhoek en Armenteros niet beter.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Burger King is beter dan Schaken. Wat is je punt.
Overschat Manu trouwens niet. Extreem povere voetballer waar ik als linksback mijn mannetje tegen stond. En dat zegt wat..
Het gaat om de chick van Guidetti, schat.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Komt door de enorme tampeloeris van de Pel.
Betere voetballer =/= beter voetballen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dus gaan we beter voetballen als Schaken eruit is. Verder zijn Verhoek en Armenteros niet beter.
Zal me niet verbazen als de Pel daar ook even de olie heeft gepeild.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
Het gaat om de chick van Guidetti, schat..
Dat wijf is way below z'n standards.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als de Pel daar ook even de olie heeft gepeild.
Ehm wat? Nee zo werkt het niet, maar Schaken kan helemaal niks en Manu kan een bal voorgeven, naar binnen snijden, heeft scorend vermogen en kan wel een bal over 5 meter spelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Betere voetballer =/= beter voetballen.
Immers, Pellè is een betere voetballer dan Te Vrede, toch?
Maar we spelen beter zonder Pellè dan met, volgens jouw theorie, toch?
DUS! Een matigere voetballer leidt tot BETER voetbal.
BOEM PATS KAPOTGENEUKT MET JE EIGEN ARGUMENT![]()
Het is exact hoe het werkt volgens jouw theorie.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ehm wat? Nee zo werkt het niet, maar Schaken kan helemaal niks en Manu kan een bal voorgeven, naar binnen snijden, heeft scorend vermogen en kan wel een bal over 5 meter spelen.
Heb echt nog nooit zulke belachelijke argumenten tegengekregen in een voetbaldiscussie, manmanman.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De joden hebben punten laten liggen.
Weet iemand wat de beste plek is om te reserveren op de Coolsingel?
Tweede plek kan niet meer mis gaan bij julliequote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Triest dat zo'n ploeg met zo lelijk en saai voetbal kampioen kan worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Helpmefok het volgende:
Joden weer gelijk. Het is toch ongelofelijk.
Tja, als Feyenoord kampioen was geworden had ik me ook kapot geschaamd.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Triest dat zo'n ploeg met zo lelijk en saai voetbal kampioen kan worden.
True.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja, als Feyenoord kampioen was geworden had ik me ook kapot geschaamd.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb geen hele theorie uitgelegd, maar als jij het zo zwart op wit wil bekijken? Ehm nou ok dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is exact hoe het werkt volgens jouw theorie.
Een betere voetballer brengen (Pellè versus Te Vrede) heeft volgens jou NIET als effect dat het elftal als geheel beter speelt.
Derhalve kun je concluderen dat een betere voetballer brengen (Manu vs. Schaken) volgens jouw theorietje NIET PERSE betekent dat het effect is dat het elftal als geheel beter speelt.
En nu ga ik echt wat nuttigs doen, want ik word omlaag getrokken in je discussieniveau en je verslaat me op ervaring in die onderste regionen.
Wat snap je niet aan "Pellè speelt 40-45 keer meer in het teambelang dan elke andere speler, hij kan er alleen geen reet aan doen dat ze steeds lange ballen op hem af lanceren?"quote:Op zondag 16 maart 2014 18:26 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zeg dat een Manu beter is dan Schaken, omdat hij beter in het teambelang kan spelen.
Gelukkig dat weekend geen potje, anders waren we weer nat gegaanquote:Op zondag 16 maart 2014 18:27 schreef Muto het volgende:
Vrijdag hebben we een interview met Schaken waarin hij zegt dat het kampioenschap zeker mogelijk is.
En dat hij mensen de mond gaat snoeren.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:27 schreef Muto het volgende:
Vrijdag hebben we een interview met Schaken waarin hij zegt dat het kampioenschap zeker mogelijk is.
Makkelijk lullen als je toch nooit kampioen wordt.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja, als Feyenoord kampioen was geworden had ik me ook kapot geschaamd.
Onze Schaak is nogal into BDSM geloof ik hé?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat hij mensen de mond gaat snoeren.
Reporten en hopen dat ze de verkeerde trein pakken.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:30 schreef Dekatria het volgende:
Wat komt Vak 818 hier nou weer stoer doen... heeft Ajax punten verspeeld?
Klopt.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:32 schreef Muto het volgende:
De Vrij was wel weer goed bezig. Samen met Clasie en Kongolo.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "Pellè speelt 40-45 keer meer in het teambelang dan elke andere speler, hij kan er alleen geen reet aan doen dat ze steeds lange ballen op hem af lanceren?"
Godverdomme zeg. Ik ken ezels die eerder begrijpen hoe het zit.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb hier al een half uur geleden een reactie op gegeven, dat hij er zelf niks aan kan doen wil niet zeggen dat hij niet de oorzaak is.
Om je eigen onnozelheid?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Wederom keihard gelachen.
Hypocriet, dan moet je je eigen naam er ook minimaal inzetten.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, die omvat aardig je onzinnige uitspraken.
Eigen naamtopicsquote:Op zondag 16 maart 2014 18:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hypocriet, dan moet je je eigen naam er ook minimaal inzetten.
Waarom dit als TT dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
Joh, laat dat geflame lekker achterwege.
Tevens TT change.
Dankquote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
Joh, laat dat geflame lekker achterwege.
Tevens TT change.
Vitesse uit vrees ik stiekem voor. Tegen Twente gaan ze 'r gegarandeerd wel met 3 punten vandoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maargoed, Vitesse en Twente nog tegen FC Neuzenvreugd. Komt wel goed joh.
Die hebben een partij geluk dit seizoen.quote:
Niemand interesseert zich in dit gebrabbel van je Stijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse uit vrees ik stiekem voor. Tegen Twente gaan ze 'r gegarandeerd wel met 3 punten vandoor.
Wat te denken van PSV de laatste wekenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Die hebben een partij geluk dit seizoen.
Ongelofelijk ja. Maar die spelen ook wel echt heel erg matig, gaan nog genoeg punten verspelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Die hebben een partij geluk dit seizoen.
Is veel stressender dat PSV zoveel mazzel gehad heeft dan Twente IMHO. Hebben namelijk een veel makkelijker programmaquote:Op zondag 16 maart 2014 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat te denken van PSV de laatste weken
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand interesseert zich in dit gebrabbel van je Stijn.
Daar kan je zelf mee afrekenen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is veel stressender dat PSV zoveel mazzel gehad heeft dan Twente IMHO. Hebben namelijk een veel makkelijker programma
Gelijkspelletje dit dat.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
Daar kan je zelf mee afrekenen.
Niet dat ik dat zie gebeuren trouwens.
Ik wilde net vragen of iemand hier een gifje van hadquote:Op zondag 16 maart 2014 19:00 schreef J.Pistone het volgende:
Deze Messias is alleen nog maar met overtreding te stoppen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:00 schreef J.Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat betekent dit dan weer?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom dit als TT dan?
[ afbeelding ]
Zou geneigd te zijn je gelijk te geven, maar met nog maar zo weinig wedstrijden voor de boeg...quote:Op zondag 16 maart 2014 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ongelofelijk ja. Maar die spelen ook wel echt heel erg matig, gaan nog genoeg punten verspelen.
Pfff, wat een lelijk cliché. Er is niet eens een directe aanleiding toe. En waarom Engels? Verschrikkelijk tenenkrommend spandoek. Ik schaam me dood.quote:
ripquote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pfff, wat een lelijk cliché. En waarom Engels? Verschrikkelijk tenenkrommend spandoek. Ik schaam me dood.
Gaan sowieso niet winnen in de arena.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou geneigd te zijn je gelijk te geven, maar met nog maar zo weinig wedstrijden voor de boeg...
Geloof ik ook niet in, maar ze moeten verder nog wel aardig strooien als wij hen willen inhalen. Zeker gezien onze uitwedstrijden.quote:
[ afbeelding ]
Is een doek uit begin 2011 hequote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pfff, wat een lelijk cliché. Er is niet eens een directe aanleiding toe. En waarom Engels? Verschrikkelijk tenenkrommend spandoek. Ik schaam me dood.
Beetje in de categorie random "against modern football"-spandoeken. Huilies.
Morgen maar even 't verslag met eckte commentaar bekijken online.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:31 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens jammer dat de opmerking van Evert Ten Napel er niet in zat.
Evert werkt dan ook voor Foxsports en niet voor de NOS.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:31 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens jammer dat de opmerking van Evert Ten Napel er niet in zat.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Evert werkt dan ook voor Foxsports en niet voor de NOS.
Ik weet niet wat jij gerookt had, Schaken raakte geen bal man, kwam veel dreiging vandaan, maar deed er echt helemaal niks goeds mee.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag erg sterk spelen anders.
De Vrij speelt al weken echt heel erg sterk.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond de Vrij trouwens prima spelen.
Maar Mulder![]()
geen fuck te doen gehad maar toch onzekerheid uitstralen, hoe krijg je het voor elkaar...
Gewoon een echte angsthaas, 2 keer geweest dat De Vrij de spits afschermt de bal de 16 in rolt en hij nog niet komt of komt en dan weer halverwege stopt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar Mulder![]()
geen fuck te doen gehad maar toch onzekerheid uitstralen, hoe krijg je het voor elkaar...
In de OP ermeequote:Op zondag 16 maart 2014 19:00 schreef J.Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Haha, Maastoren.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gerookt had, Schaken raakte geen bal man, kwam veel dreiging vandaan, maar deed er echt helemaal niks goeds mee.
Koeman en wissels is sowieso een ongelukkige combinatie.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De Vrij speelt al weken echt heel erg sterk.
Snapte ook de wissel van Vilhena niet zo, die vond ik de laatste paar weken ook wel weer aardig spelen.
Idd. Die gaat niet veel beter meer worden. Hopelijk is die Hahn wat.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Gewoon een echte angsthaas, 2 keer geweest dat De Vrij de spits afschermt de bal de 16 in rolt en hij nog niet komt of komt en dan weer halverwege stopt.
Gewoon niet goed genoeg, kansen genoeg gehad. Hahn mag van mij gewoon de kans krijgen vanaf speeldag 1, die zal ook vast wel zijn fouten gaan maken maar met Mulder ben ik wel klaar, gaat niet meer beter worden dan dit.
Die speelde echt heel sterk ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar Mulder![]()
Lexiequote:Op zondag 16 maart 2014 19:00 schreef J.Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Van Hanegem woedend op Genee: 'Hij leeft van herrie in de tent'
Willem van Hanegem is boos op Wilfred Genee. Laatstgenoemde noemde de Kromme bij BNR een 'luis in de pels' van Feyenoord en vroeg aan technisch directeur Martin van Geel of het niet gênant was hoe de clubicoon naar een baantje bij zijn favoriete club hengelde. Van Hanegem begrijpt daar niets van en noemt de uitspraken van Genee in zijn wekelijkse column 'onbeschoft'.
Van Hanegem schrijft in het Algemeen Dagblad dat Genees teksten wemelen van onwaarheden. "Genee is er op uit om onwaarheden over tafel te gooien en daar een ander op te laten reageren", bromt Van Hanegem. "Hij leeft van herrie in de tent en ik hoop dat deze man tot de orde geroepen wordt. Het is kleinzielig wat hij doet."
Van Hanegem benadrukt dat hij niet heeft gevraagd om een baan bij Feyenoord, maar dat hij slechts heeft aangeboden om mee te helpen. "Mag ik alsjeblieft? Meneer Genee heeft daar problemen mee. Op basis waarvan? Wat heeft hij voor het voetbal betekend? Wat heeft hij voor Feyenoord betekend?", vraagt Van Hanegem zich af.
Natuurlijk maar dit vind ik ook weer wat ver gaanquote:
quote:Ik vind het echt jammer dat zo iemand ruimte voor columns krijgt en dat er überhaupt mensen naar zijn uitzendingen bij RTL kijken.
Tja, dat die niet in de rust werd gewisseldquote:Op maandag 17 maart 2014 08:52 schreef Happel het volgende:
En terecht. Genee is een rat.
Schaken gisteren. Man man man, hoelang mag die gozer nog blijven spelen?
Ja, ging goedquote:Op maandag 17 maart 2014 08:04 schreef SjaakBauer het volgende:
De Vrij liep als een baas weer spitsjes uit te kappen, hebben we lang niet gezien bij hem.
Maar wat zijn de alternatieven? Armenteros en Verhoek?quote:Op maandag 17 maart 2014 08:52 schreef Happel het volgende:
En terecht. Genee is een rat.
Schaken gisteren. Man man man, hoelang mag die gozer nog blijven spelen?
Zelfs daar vind ik dat hij gelijk in heeft. Niks toevoegend programma.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar dit vind ik ook weer wat ver gaan
[..]
En Te Vrede was ook heel erg slecht. Bij hoge ballen springt hij standaard veel te vroeg. Een bal in de voeten, dan zat de verdediger er de hele tijd al eerder tussen. En dan krijgt hij vlak voor tijd nog de kans om Boetius te laten scoren en schiet-ie 'm zelf, hoog naast en over. Het viel niet mee.quote:Op maandag 17 maart 2014 07:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die speelde echt heel sterk ja.
Clasie en Immers ook goed. Voorhoede met als negatieve uitblinker Schaken was treurig
Met tien man voetballen, gewoon zonder Ruben. Maar je kan natuurlijk wel 5-3-2 spelen met te Vrede/Pelle en Boetius.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar wat zijn de alternatieven? Armenteros en Verhoek?
Ja, die vond ik ook niet bestquote:Op maandag 17 maart 2014 10:05 schreef Gert het volgende:
[..]
En Te Vrede was ook heel erg slecht. Bij hoge ballen springt hij standaard veel te vroeg. Een bal in de voeten, dan zat de verdediger er de hele tijd al eerder tussen. En dan krijgt hij vlak voor tijd nog de kans om Boetius te laten scoren en schiet-ie 'm zelf, hoog naast en over. Het viel niet mee.
Kan haast niet slechter zijn zou je zeggen.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar wat zijn de alternatieven? Armenteros en Verhoek?
Misschien niet eens zo heel gek, hetzelfde als Schöne bij Ajax? Of je moet met hetzelfde middenveld als gisteren spelen en dan Vilhena op rechtsbuitenquote:Op maandag 17 maart 2014 10:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan haast niet slechter zijn zou je zeggen.
Desnoods Vormer op rechtsbuitenIs dan wel niet snel, maar dan kan Janmaat er gewoon wat vaker overheen. En je hebt dan tenminste altijd iemand die standaard situaties kan nemen.
Maar hij liet gewoon doorvoetballen!quote:Op zondag 16 maart 2014 19:00 schreef J.Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
Tis op z'n tijd vermakelijk, maar ze zitten te lullen over dingen zonder beelden.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelfs daar vind ik dat hij gelijk in heeft. Niks toevoegend programma.
Ja zoiets. Kan geen kwaad eens te proberen denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo heel gek, hetzelfde als Schöne bij Ajax? Of je moet met hetzelfde middenveld als gisteren spelen en dan Vilhena op rechtsbuiten
Die was inderdaad jammerquote:Op maandag 17 maart 2014 11:31 schreef Pistone het volgende:
Pure skills van de straat.![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er ook gewoon zo natuurlijk uitquote:Op maandag 17 maart 2014 11:31 schreef Pistone het volgende:
Pure skills van de straat.![]()
[ afbeelding ]
Ongelofelijk kleinzielig van Van Hanegem weer. Een journalist moet kritische vragen stellen, daar zijn het journalisten voor. Dan wat een klein kind.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar dit vind ik ook weer wat ver gaan
[..]
Heb je gelezen van Genee allemaal over Willem heeft geroepen?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ongelofelijk kleinzielig van Van Hanegem weer. Een journalist moet kritische vragen stellen, daar zijn het journalisten voor. Dan wat een klein kind.
Dat zei Genee omdat Van Hanegem daar enigszins opzichtig naar solliciteerde in zijn column.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je gelezen van Genee allemaal over Willem heeft geroepen?
Luis in de pels, henegelen naar baantjes?? Volgens mij wilde Feyenoord hem zelf een rol aanbieden en heeft Willem alleen gezegd dat hij de club graag vooruit wil helpen...
Het is juist Genee die kinderachtig optreed. Die gast ligt echt altijd te zuigen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zei Genee omdat Van Hanegem daar enigszins opzichtig naar solliciteerde in zijn column.
Maar als een journalist een andere insteek heeft dan Van Hanegem, is het meteen een onruststoker die geen kijkers verdient. Echt, hoe kinderachtig kan je zijn.
Waarom is iemand op de radio compleet afmaken op middels suggestieve vragen goede journalistiek volgens jou?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zei Genee omdat Van Hanegem daar enigszins opzichtig naar solliciteerde in zijn column.
Maar als een journalist een andere insteek heeft dan Van Hanegem, is het meteen een onruststoker die geen kijkers verdient. Echt, hoe kinderachtig kan je zijn.
Willemquote:De legendarische oud-middenvelder is het duidelijk zat. 'Ik heb niet om een baan gevraagd bij Feyenoord, ik heb alleen aangeboden mee te willen helpen aan de verdere opbouw van een sterk Feyenoord. Mag ik alsjeblieft? Meneer Genee heeft daar problemen mee. Op basis waarvan? Wat heeft hij voor het voetbal betekend? Wat heeft hij voor Feyenoord betekend?'
Het is net als dat gedoe met die Heerenveen-voorzitter Genee valt af en toe compleet uit zijn rol en gaat dan enorm tof zitten doen, alles en iedereen die wel actuele kennis heeft tegen het zere been schoppen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef eight het volgende:
[..]
Het is juist Genee die kinderachtig optreed. Die gast ligt echt altijd te zuigen.
Genee is een journalist, hun enige bestaansrecht wordt ontleend aan de mate waarin ze kritisch kunnen zijn (=zuigen in de ogen van mensen met tere ego's). Dat is gewoon zijn taak, is toch niks persoonlijks.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef eight het volgende:
[..]
Het is juist Genee die kinderachtig optreed. Die gast ligt echt altijd te zuigen.
Zijn taak als journalist is om objectief te zijn. Echter vormt hij zijn mening vaak vooraf en presenteert dit met opdringerige wijze. Zijn scoringsdrift over de rug van anderen is gewoon walgelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Genee is een journalist, hun enige bestaansrecht wordt ontleend aan de mate waarin ze kritisch kunnen zijn (=zuigen in de ogen van mensen met tere ego's). Dat is gewoon zijn taak, is toch niks persoonlijks.
Hij suggereert allerlei dingen, dat is iets heel anders dan gewoon een open vraag stellen aan V Geel. Daarbij is Genee presentator en columnist en helemaal geen journalist. Hij heeft ook geen redactie achter zich om eventuele feiten te checken.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Genee is een journalist, hun enige bestaansrecht wordt ontleend aan de mate waarin ze kritisch kunnen zijn (=zuigen in de ogen van mensen met tere ego's). Dat is gewoon zijn taak, is toch niks persoonlijks.
Vind ik allemaal wel meevallen, ik mag zijn cynisme wel en dat van Van Hanegem heeft toch ook wat zieligs, dat zo'n man zichzelf moet aanbieden zegt toch al genoeg.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:36 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn taak als journalist is om objectief te zijn. Echter vormt hij zijn mening vaak vooraf en presenteert dit met opdringerige wijze. Zijn scoringsdrift over de rug van anderen is gewoon walgelijk.
Deed Cruijff ook, is die dan ook zielig?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik allemaal wel meevallen, ik mag zijn cynisme wel en dat van Van Hanegem heeft toch ook wat zieligs, dat zo'n man zichzelf moet aanbieden zegt toch al genoeg.
Dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik allemaal wel meevallen, ik mag zijn cynisme wel en dat van Van Hanegem heeft toch ook wat zieligs, dat zo'n man zichzelf moet aanbieden zegt toch al genoeg.
Haha, en zie dan plaatje linksquote:Op maandag 17 maart 2014 11:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het ziet er ook gewoon zo natuurlijk uit
Geboren talent
Ik ben ook inderdaad erg benieuwd wat er volgend jaar aan selectie staat.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:17 schreef Lastpost het volgende:
Zal mij benieuwen wie er na de zomer vertrekken en komen bij de club. Hoop dat de interesse in spelers als Martins Indi, Janmaat, Pelle, De Vrij en een Clasie een keer doorzet en we wat miljoenen kunnen binnenhengelen en gericht op zoek kunnen naar het versterken van onze écht zwakke posities.
Ik vind dat als Vilhena iets goeds doet, dat het heel vaak in combinatie is met Boëtius, die twee voelen elkaar best wel goed aan, ik zou die niet zo ver uit elkaar halen.quote:Ik zou overigens gewoon Boëtius op rechtsbuiten zetten en Vilhena in de Martens rol als hangende linkshalf.
Ik ben er van overtuigd dat Woudenberg en van Beek volgend jaar een basisplaats hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik ben ook inderdaad erg benieuwd wat er volgend jaar aan selectie staat.
Ik denk dat Janmaat, Pellè, BMI, Clasie en Schaken vertrekken.
Ik hoop dat ze Hupperts halen, en Ziyech wellicht (beiden aflopend contract met optie van 1jarige verlenging, zou met bovenstaande transfergelden af te kopen moeten zijn)
[..]
Ik vind dat als Vilhena iets goeds doet, dat het heel vaak in combinatie is met Boëtius, die twee voelen elkaar best wel goed aan, ik zou die niet zo ver uit elkaar halen.
Weten mensen trouwens in hoeverre de volgende jeugdlichting klaar is om mee te strijden om basisplaatsen? Ik zou Manu in ieder geval weer laten aansluiten, maar hoe ontwikkelen mensen als Sleegers, Karsdorp, Woudenberg, Van Deelen, Van Beek en Steenvoorden zich? Gaan die het niveau halen?
De witte keniaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Woudenberg en van Beek volgend jaar een basisplaats hebben.
Hij is gerust wel beter dan Ruben Schakenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef Pistone het volgende:
Trouwens uiteindelijk toch maar goed geweest dat we 'de strijd' om Bojan hebben verloren.
Die had ook niet veel toegevoegd en was waarschijnlijk flink duur (misschien zelfs wel onhaalbaar duur).
Een zoutpilaar is nog beter dan Schaken.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:21 schreef satecl het volgende:
Hij is gerust wel beter dan Ruben Schaken
Blessquote:Op maandag 17 maart 2014 18:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Jongens, volgens het wedstrijdverslag op voetbalzone speelde Schaken een sterke wedstrijd.
De laatste keer dat Feyenoord een strijd om een speler won was met Vormer (die kon meer verdienen bij Vitesse) en daarvoor met Cissé. Twente wilde hem ook hebben, en toen dat niet doorging hebben ze tweede keus Bryan Ruiz maar gehaald.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef Pistone het volgende:
Trouwens uiteindelijk toch maar goed geweest dat we 'de strijd' om Bojan hebben verloren.
Die had ook niet veel toegevoegd en was waarschijnlijk flink duur (misschien zelfs wel onhaalbaar duur).
Wat was die slecht zeg gister. Ik heb heel veel dramatische potten van hem gezien (en ook best goede hoor, 1/2 jaar geleden) maar dit sloeg écht alles. Heb hem echt serieus maar één ding goed zien doen, toen hij naar binnen trok en die bal aan Te Vrede gaf, die er vervolgens niks mee konquote:Op maandag 17 maart 2014 18:47 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat spelers als Armenteros en Verhoek zelfmoordneigingen hebben door Schaken. Als zelfs Schaken hen uit de basis houdt..
Uiteraard, maar ook geen miljoen+ aan salaris waard.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij is gerust wel beter dan Ruben Schaken
Alleen vanwege de naam "Superkuip" zou je dit idee al naar de prullenbak moeten verwijzen.quote:
Filmpje is een beetje jammer, maar zo slecht is dat ontwerp niet hoor. Alleen dat belachelijke TV-ding dat bovenin hangt, wat Schalke ook heeft en wat tyfusirritant is met Fifa, mogen ze van mij weg laten. En aan de buitenkant is ie niet echt super.quote:
Jullie noemen jezelf toch ook Superjoden?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen vanwege de naam "Superkuip" zou je dit idee al naar de prullenbak moeten verwijzen.
Om over die debiele effecten telkens als er tekst in beeld komt nog maar te zwijgen.
Echt een heel slecht filmpje.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jullie noemen jezelf toch ook Superjoden?
Ik noem mezelf geen superjood, nee.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jullie noemen jezelf toch ook Superjoden?
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen vanwege de naam "Superkuip" zou je dit idee al naar de prullenbak moeten verwijzen.
Om over die debiele effecten telkens als er tekst in beeld komt nog maar te zwijgen.
Als je investeerders en fans wil overtuigen is het best belangrijk dat het er niet uit ziet alsof het met Super Paint Shop Pro gedaan is, ja. Al moet ik zeggen dat het stadion er van binnen best aardig uitziet.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker belangrijk inderdaad hoe zo'n promotiefilmpje er uit ziet, wanneer er een miljoeneninvestering gedaan wordt.
Ik vind het nog wel meevallen, ga nu eerst even die site van ze doorlezen. Ben wel benieuwd naar het idee, al hangt er toch een naar smaakje aan VolkerWessels in de hele stadionsoap.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:05 schreef Pistone het volgende:
Nee die 'superkuip' staat bij mij op de laatste plaats van de 3.
Walgelijk ding vind ik dat. Deze is veul mooierquote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Filmpje is een beetje jammer, maar zo slecht is dat ontwerp niet hoor. Alleen dat belachelijke TV-ding dat bovenin hangt, wat Schalke ook heeft en wat tyfusirritant is met Fifa, mogen ze van mij weg laten. En aan de buitenkant is ie niet echt super.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
Walgelijk ding vind ik dat. Deze is veul mooier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste ziet er niet uit, die onderste vind ik wel heel mooi.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat het verder een matig plan is. Dat ontwerp van VW trouwens, die buitenkantquote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Investeerders laten zich inderdaad wel overtuigen door een nietszeggend filmpje van anderhalve minuut.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je investeerders en fans wil overtuigen is het best belangrijk dat het er niet uit ziet alsof het met Super Paint Shop Pro gedaan is, ja. Al moet ik zeggen dat het stadion er van binnen best aardig uitziet.
Ongetwijfeld, had het puur over dit filmpje wat ik nogal amateuristisch vind.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Investeerders laten zich inderdaad wel overtuigen door een nietszeggend filmpje van anderhalve minuut.
Verder ziet de site er op het eerste oog wel erg goed en compleet uit, wat naar mijn mening toch iets belangrijker is.
Daar hoort deze geloof ik bijquote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[ afbeelding ]
Die zoomfunctie op die tablet rechts![]()
Jammer dat op de X-vakken (?) een aantal openingen zitten. Lijken nu vier losstaande tribunesquote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[ afbeelding ]
Die zoomfunctie op die tablet rechts![]()
En ook bij hun zijn die hoeken leeg/open, erg lelijk heeft RDK ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer dat op de X-vakken (?) een aantal openingen zitten. Lijken nu vier losstaande tribunes
Gracht is ook weer niet zo erg. Als er een gracht gelijk aan de huidige komt valt het niet eens op joh.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:19 schreef PIETR het volgende:
Die 'Superkuip' ziet er best aardig uit. Sowieso wel vet zonder grachten. Al zal dat bij ons sowieso een paar keer fout gaan tegen Ajax.
Heeft ook te maken met de manier van tekenen. Ze houden geen rekening met mensen die in de hoek gaan staan, of op de trap.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef Pistone het volgende:
[..]
En ook bij hun zijn die hoeken leeg/open, erg lelijk heeft RDK ook.
Ik zie bij die ontwerpen nog niet eens een tribune in de hoeken maar gewoon leegte.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met de manier van tekenen. Ze houden geen rekening met mensen die in de hoek gaan staan, of op de trap.
De tering.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:22 schreef heiden6 het volgende:
Beetje off topic maar hebben jullie deze aanslag op El Ahmadi afgelopen weekend gezien?
Jezus.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:22 schreef heiden6 het volgende:
Beetje off topic maar hebben jullie deze aanslag op El Ahmadi afgelopen weekend gezien?
Ja daar kun je zomaar geel voor krijgen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:22 schreef heiden6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal het dus VW worden, al dan niet door de eerdere connecties.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:17 schreef Muto het volgende:
Die van VW mag het nooit worden. BAM en RDK zijn stukken mooier.
Dat ja. Al meerdere keren gehoord van mensen die alleen voetbal op TV zien dat het zo mooi is dat er in de Kuip geen gracht isquote:Op maandag 17 maart 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gracht is ook weer niet zo erg. Als er een gracht gelijk aan de huidige komt valt het niet eens op joh.
Ajacieden?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ja. Al meerdere keren gehoord van mensen die alleen voetbal op TV zien dat het zo mooi is dat er in de Kuip geen gracht is
Miljoentje toch? Dat zullen wij ook wel hebben moeten aftikken voor Bakkal en Armenteros.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef Pistone het volgende:
Over het algemeen mensen die nooit in voetbalstadions komen. Ajacieden dus ja.quote:
Verhalen lopen wat uiteen, de een zegt dat Ajax 1 miljoen+ moet aftikken en de ander zegt volledig (2,5 miljoen) maar dat lijkt me héél sterk.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Miljoentje toch? Dat zullen wij ook wel hebben moeten aftikken voor Bakkal en Armenteros.
Buitenkant VW, binnenkant BAM wat mij betreft. Bij VW zijn die statribune en dat ene hoekje thv vak PP als tweede ring drie keer niks.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Die 'statribune' is best wel kut. Valt nogal uit de toon bij de rest van het stadion. Verder vind ik het toch geen onaardig ontwerp van VW.
En geen 5e gele kaart pakt, omdat hij zo traag is.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Caland het volgende:
Jong Feyenoord staat met 9 man. Direct rood voor Lamprou en twee keer geel voor Goossens. Lamprou voor natrappen dus nu maar hopen dat Mulder heel blijft
Die kaart zal hij wel pakken voor PSV uit ofzoquote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En geen 5e gele kaart pakt, omdat hij zo traag is.
Hier ben ik het volledig mee eens. Vind die buitenkant van VW juist wel wat hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Buitenkant VW, binnenkant BAM wat mij betreft. Bij VW zijn die statribune en dat ene hoekje thv vak PP als tweede ring drie keer niks.
Door meerdere gele kaarten te krijgen over het seizoen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso als keeper zijnde op scherp staan, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
Godverquote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Door meerdere gele kaarten te krijgen over het seizoen.
Door zijn badboy uitstraling heeft hij gewoon nogal snel de scheidsrechter tegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso als keeper zijnde op scherp staan, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
Graaflandquote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Caland het volgende:
Jong Feyenoord staat met 9 man. Direct rood voor Lamprou en twee keer geel voor Goossens. Lamprou voor natrappen dus nu maar hopen dat Mulder heel blijft
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef Pistone het volgende:
[..]
Door zijn badboy uitstraling heeft hij gewoon nogal snel de scheidsrechter tegen.
*Eigenaarquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef Pistone het volgende:
[..]
Door zijn badboy uitstraling heeft hij gewoon nogal snel de scheidsrechter tegen.
jaquote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Herqules het volgende:
Mulder is gewoon lachwekkend met tijd rekken, hij pakt er nog net geen sigaret en kopje koffie bij
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Herqules het volgende:
Mulder is gewoon lachwekkend met tijd rekken, hij pakt er nog net geen sigaret en kopje koffie bij
Stel je krijgt rood voor tijdrekken. Mulder heel seizoen niet meer inzetbaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Caland het volgende:
Dat was Van den Bergh.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Pascalus het volgende:
Verhoek, die kan toch wel keepen?
Of was dat Ricky van den Bergh?
quote:Ziyech en Van La Parra in belangstelling Feyenoord
Feyenoord wil zich aankomende zomer graag versterken met twee spelers die afgelopen zondagmiddag nog op het veld stonden tijdens de wedstrijd tegen sc Heerenveen. De Rotterdamse club zou graag Rajiv van la Parra (22) en Hakim Ziyech (20) in de Kuip verwelkomen. Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag.
Het transferbudget is nog altijd minimaal bij de club en in eerste instantie richt technisch directeur Martin van Geel zich dus op transfervrije buitenkansjes. Van La Parra is in de zomer clubloos en voor hem behoeft dus geen transfersom betaald te worden. De speler uit de jeugdopleiding van Feyenoord lijkt de vervanger te moeten worden van Ruben Schaken, die graag naar het buitenland verkast.
Ziyech staat na de zomer voor nog één jaar onder contract in Friesland. Feyenoord zal dus in de buidel moeten tasten om de aanvallende middenvelder over te kunnen nemen. De vraagprijs bedraagt naar verluidt twee miljoen euro en dat kan de Stadionclub bij een verkoop van een van haar sterkhouders wel op tafel leggen.
Jong en beter dan Verhoek en Schaken? Ik volg 'm ook niet echt hoor, maar slechter dan die kneuzenkermis op rechts zal toch niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:10 schreef Sunri5e het volgende:
Wat moeten we met Van La Parra? Ik moet eerlijk zijn dat ik hem recent niet echt gevolgd heb de laatste tijd maar wat ik in het verleden van hem heb gezien is het geen meerwaarde van ons.
Ja, en dan aan zo'n kutspeler weer je halve salarisbudget uit te geven, waardoor je geen talentvolle jeugdspelers meer kan contracteren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jong en beter dan Verhoek en Schaken? Ik volg 'm ook niet echt hoor, maar slechter dan die kneuzenkermis op rechts zal toch niet?
Als Schaken weggaat kun je hem toch makkelijk van dat salaris betalen? Schaken verdient echt een debiel salaris hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en dan aan zo'n kutspeler weer je halve salarisbudget uit te geven, waardoor je geen talentvolle jeugdspelers meer kan contracteren.
Aantal schoten zegt denk ik wat over de verdediging, % dat er ook in vliegt met name over de keeper.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Ach, Mulder maakt zelden meer een blunder. Hij pakt dan ook zelden een onmogelijke bal, maargoed. Zag wel laatst zon statistiek over hem dat bij hem zo'n beetje relatief de meeste schoten op doel een doelpunt opleveren uit de Eredivisie. Al kan dat ook wat over de verdediging zeggen natuurlijk. T is gewoon een redelijke keeper, niets bijzonders.
Beerens is niet transfervrij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:49 schreef Cara het volgende:
voor van La Parra gaan als Hupperts en Beerens ook transfervrij zijn![]()
Maar goed, ADik ga er gewoon van uit dat ze weer lopen te roddelen.
Ziyech kan ook op 10.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:52 schreef H.FR het volgende:
Ziyech uiteraard prima. Van la parra weet ik niet. Dat is toch geen uitblinker daar? Zou zelf denk ik eerder een poging voor hupperts wagen. En voor welke plek zouden ze ziyech willen? Die zou ik als 1e keus op rechts zetten.
Dat lijkt me wel een buitenkans. Echt goede nieuwe jeugdkomt volgend jaar nog niet volgens mij. In ieder geval niet op die plek.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:53 schreef Tomasso het volgende:
Weet ook niet of je Ziyech wel moet halen, met het oog op je jeugdspelers.
Daar hebben we Immers.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Beerens is niet transfervrij.
[..]
Ziyech kan ook op 10.
kan halen is ook nog de vraag, goeie spelers heb je nooit genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:53 schreef Tomasso het volgende:
Weet ook niet of je Ziyech wel moet halen, met het oog op je jeugdspelers.
Wel een dat continu overlopen wordt, met 2 niet meeverdedigende spelers.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Met Clasie-Vilhena-Ziyech zouden jullie voor Eredivisiebegrippen wel een mooi middenveld krijgen.
gewoon in balbezit blijvenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel een dat continu overlopen wordt, met 2 niet meeverdedigende spelers.
Klopt, maar je kunt hem waarschijnlijk voor weinig halen. Zeker als Roda gaat degraderen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:04 schreef Lastpost het volgende:
Hupperts is overigens ook niet transfervrij.
Heb ook geen hoge pet op van Mulder, maar het is in de hele Eredvisie dramatisch gesteld met de keepers, en ik moet nog zien of Hahn zoveel beter is, die schijnt de laatste tijd ook de nodige foutjes te maken.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Ach, Mulder maakt zelden meer een blunder. Hij pakt dan ook zelden een onmogelijke bal, maargoed. Zag wel laatst zon statistiek over hem dat bij hem zo'n beetje relatief de meeste schoten op doel een doelpunt opleveren uit de Eredivisie. Al kan dat ook wat over de verdediging zeggen natuurlijk. T is gewoon een redelijke keeper, niets bijzonders.
Ja, dat is nog afwachten inderdaad..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb ook geen hoge pet op van Mulder, maar het is in de hele Eredvisie dramatisch gesteld met de keepers, en ik moet nog zien of Hahn zoveel beter is, die schijnt de laatste tijd ook de nodige foutjes te maken.
Ik ben er 100% zeker van dat de onzekerheid van Mulder doorslaat op de verdedigers. Een keeper die niet communiceert, die bij 70% van de schoten aan de grond genageld staat en die bij corners geen bal klemvast heeft zorgt gewoon voor een gigantische onzekerheid bij de spelers. Alleen wat dat betreft is het al een zegen als Hahn zou keepen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb ook geen hoge pet op van Mulder, maar het is in de hele Eredvisie dramatisch gesteld met de keepers, en ik moet nog zien of Hahn zoveel beter is, die schijnt de laatste tijd ook de nodige foutjes te maken.
Jep, en ook al eens bankzitter omdat hij te laat kwam.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:16 schreef Muto het volgende:
Van la Parra is toch helemaal niet zo geliefd bij Heerenveen? Een paar keer uitgefloten etc.?
Dat ben ik wel met de eens, je ziet ook een hoop irritatie bij de spelers omdat hij weer een bal die doorrolt op opraapt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben er 100% zeker van dat de onzekerheid van Mulder doorslaat op de verdedigers. Een keeper die niet communiceert, die bij 70% van de schoten aan de grond genageld staat en die bij corners geen bal klemvast heeft zorgt gewoon voor een gigantische onzekerheid bij de spelers. Alleen wat dat betreft is het al een zegen als Hahn zou keepen.
Ik zag afgelopen vrijdag een stukje van VVV - Dordt. Hahn heeft bijna geen bal klemvast, van bokst heel wat ballen goed weg.
Karsdorp, Schuurman, Sleegers.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een buitenkans. Echt goede nieuwe jeugdkomt volgend jaar nog niet volgens mij. In ieder geval niet op die plek.
Schuurman? Die kende ik nog niet.quote:
Jari Schuurman. Alleen al vanwege die voornaam, mag hij een hattrick scoren tegen Ajax.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Schuurman? Die kende ik nog niet.
Karsdorp schijnt wel aardig te zijn. Sleegers ben ik nog lang niet van overtuigd.
Denk dat die het best verhuurd kan worden.
Ken je Jari niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Schuurman? Die kende ik nog niet.
Karsdorp schijnt wel aardig te zijn. Sleegers ben ik nog lang niet van overtuigd.
Denk dat die het best verhuurd kan worden.
Ziyjiyech is toch ook een "nummer 10"?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Ken je Jari niet?![]()
Maar Zyjech is meer een speler voor de positie van Vilhena. Karsdorp is meer voor positie van Clasie. Schuurman en Sleegers zijn nummers 10, dacht ik.
Maar lijkt mij ook wel logisch dat wat van die spelers worden verhuurd. Al vrees ik dat veel jeugd volgend jaar als vulling gebruikt zal moeten worden.
Daar speelt hij wel, ja. Maar ik denk dat hij daar niet op zijn best is. Bovendien, wij hebben Immers nog.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ziyjiyech is toch ook een "nummer 10"?
Vrezenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Ken je Jari niet?![]()
Maar Zyjech is meer een speler voor de positie van Vilhena. Karsdorp is meer voor positie van Clasie. Schuurman en Sleegers zijn nummers 10, dacht ik.
Maar lijkt mij ook wel logisch dat wat van die spelers worden verhuurd. Al vrees ik dat veel jeugd volgend jaar als vulling gebruikt zal moeten worden.
Ik bedoel dan meer hoe Sleegers dit seizoen wordt gebruikt. Of Manu tijdens de eerste seizoenshelft. Of Van Deelen. Nu zijn die laatste twee uiteindelijk verhuurd, maar ze kwamen niet aan spelen toe. Voor Sleegers is dit natuurlijk een weggegooid jaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:52 schreef satecl het volgende:
[..]
VrezenLaten we het verdomme hopen. Beter dan het inbrengen van Goossens, Verhoek en Schaken. Daar heb je nou echt he-le-maal niks aan. Dan maar een jong joch erin schoppen. Dat is de toekomst.
Volg de jeugd niet echt, en ik weet niet echt wat er afgelopen zondag op de bank zat, maar dan zet je toch de laatste 10 minuten een jeugdspeler in, dat is dit seizoen heel weinig gebeurd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:52 schreef satecl het volgende:
[..]
VrezenLaten we het verdomme hopen. Beter dan het inbrengen van Goossens, Verhoek en Schaken. Daar heb je nou echt he-le-maal niks aan. Dan maar een jong joch erin schoppen. Dat is de toekomst.
Optie in contract is om een vage reden reden nog niet gelicht dus in principe transfervrij in juli, anders nog contract tot 2015 dus niet onbetaalbaar. Maar lijkt me meer een speler die naar een Twente zal gaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:57 schreef Cara het volgende:
Ziyech is gewoon onbetaalbaar.
Geen idee waar het AD het bedrag van 2 miljoen vandaan plukt.
Tja, anders betaal je Verhoek, Goossens en Armentores al helemaal voor niets.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Volg de jeugd niet echt, en ik weet niet echt wat er afgelopen zondag op de bank zat, maar dan zet je toch de laatste 10 minuten een jeugdspeler in, dat is dit seizoen heel weinig gebeurd.
Kan op alle drie die posities voorin (Rechtsbuiten/Linksbuiten en 10)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ziyjiyech is toch ook een "nummer 10"?
Idd, ik zie het ook niet zo zitten, sowieso heeft hij zover ik het kan beoordelen niet echt een top mentaliteit/werklust. Manu heeft ook wel gedragsproblemen (gehad) maar het is wel een vechter binnen het veld dat zie ik graag, dan mag er best weleens iets mislukken maar dan zullen de mensen je blijven waarderen/steunen vanwege je mentaliteit en omdat je eigen jeugd bent.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:10 schreef Elan het volgende:
Die La Parra komt dus uit eigen jeugd lekker signaal gaat daar vanuit als je hem dan nu alsnog gaat aantrekken voor het eerste.
Dat is inderdaad een nadeel, maar dat weegt niet op tegen de voordelen. Schaken vertrekt maar je haalt er transfervrij een betere speler voor terug voor een veel lager salaris.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:10 schreef Elan het volgende:
Die La Parra komt dus uit eigen jeugd lekker signaal gaat daar vanuit als je hem dan nu alsnog gaat aantrekken voor het eerste.
Als wat jij zegt klopt over te laat komen en uitgefloten worden door eigen publiek zie ik liever gewoon Manu daar spelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:17 schreef Pistone het volgende:
[..]
Idd, ik zie het ook niet zo zitten, sowieso heeft hij zover ik het kan beoordelen niet echt een top mentaliteit/werklust. Manu heeft ook wel gedragsproblemen (gehad) maar het is wel een vechter binnen het veld dat zie ik graag, dan mag er best weleens iets mislukken maar dan zullen de mensen je blijven waarderen/steunen vanwege je mentaliteit en omdat je eigen jeugd bent.
Dus Janmaat hadden we ook nooit moeten halen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:10 schreef Elan het volgende:
Zie het probleem niet zo, zou het wel vreemd vinden als ze er dik voor zouden betalen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:10 schreef Elan het volgende:
Aflopend contractquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Zie het probleem niet zo, zou het wel vreemd vinden als ze er dik voor zouden betalen.
quote:Uitgeleend 'supertalent' van Feyenoord hoorde nog niets van clubleiding
Auteur: Cees van Parijs 17 Maart 2014 om 22:55
Anass Achahbar heeft nog altijd niet een plek in de Feyenoord-selectie van volgende seizoen verdiend. De spits die op huurbasis voor Arminia Bielefeld in de Tweede Bundesliga uitkomt, heeft nog niets gehoord van de Rotterdammers. De voorkeur lijkt uit te gaan naar Mitchel Te Vrede en Elvis Manu.
Het Feyenoord van Fred Rutten heeft voor de spitspositie een aantal mogelijkheden. Manu, uitgeleend aan Cambuur Leeuwarden, mag zich in ieder geval weer in Rotterdam melden na het lopende seizoen. Ook Te Vrede blijft onder contract staan bij Feyenoord. De volksclub lichtte vorige week de optie in het contract van de vervanger van Graziano Pellè. "Mitchell is een enorm gedreven jongen, met veel ambitie en kwaliteit", zei technisch directeur Martin van Geel daarover.
Hij voegde eraan toe: "Met Pellè heeft hij normaal gesproken een fantastische spits voor zich, maar daar liet hij zich nooit door ontmoedigen. In zijn prestatiedrang moeten we hem soms afremmen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat Mitchell bij Feyenoord nog grote stappen kan zetten in zijn ontwikkeling en we zullen er alles aan doen hem daarbij te ondersteunen."
Voor de twintigjarige Achahbar, die ooit als supertalent vanuit de jeugd naar het eerste elftal werd overgeheveld en een handjevol wedstrijden in De Kuip speelde, lijkt daardoor de kans op speelminuten volgende seizoen klein.
Past wel mooi in de traditie onder Van Geel om ieder jaar 2 kutspelers halen.quote:
Ja dat snap ik, maar stel dat hij nog een contract gehad had voor 2 jaar en ze zouden hem dan voor 3 miljoen aantrekken, dat zou ik vreemd vinden, maar in deze situatie die zich nu voor gaat doen (transfervrij) niet.quote:
Die is door Feyenoord zelf te licht bevonden en weggestuurd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus Janmaat hadden we ook nooit moeten halen?
Mooie vergelijking ook. Een speler die bij z'n club wekelijks één van de uitblinkers was, tegenover een hele matige kutvoetballer met gedragsproblemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus Janmaat hadden we ook nooit moeten halen?
http://sc.heerenveen.org/(...)11&t=5495&start=1170quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:49 schreef Pistone het volgende:
De beste inschatting van een een speler kun je meestal maken door de reacties van de fans van zijn huidige club te lezen. Even een bezoekje brengen aan feanfans.
Ik was ook al aan het lezen, haat-liefde verhouding, maar het merendeel wil hem wel behouden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:58 schreef Muto het volgende:
[..]
http://sc.heerenveen.org/(...)11&t=5495&start=1170
Alles staat of valt bij het verwachtingspatroon. Ik mag toch hopen dat deze bij ons hoger is dan bij de supporters van Heerenveen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:49 schreef Pistone het volgende:
De beste inschatting van een een speler kun je meestal maken door de reacties van de fans van zijn huidige club te lezen. Even een bezoekje brengen aan feanfans.
Ik zie het als een type Cabral, alles of niks. Het beste zou zijn dat die nog 1 of 2 jaar bij Heerenveen bleef dat je nog even kunt zien of het wat stabieler gaat worden. Maar goed als we alleen maar spelers gaan halen waar we ons niet aan kunnen ergeren gaat het natuurlijk ook saai worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:02 schreef eight het volgende:
[..]
Alles staat of valt bij het verwachtingspatroon. Ik mag toch hopen dat deze bij ons hoger is dan bij de supporters van Heerenveen.
Met Schaken,Armenteros,Verhoek,Goosens,Immers,Bakkal,Vilhena,De Vrij, Nelom en Mulder zal het niet snel saai wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:05 schreef Pistone het volgende:
Maar goed als we alleen maar spelers gaan halen waar we ons niet aan kunnen ergeren gaat het natuurlijk ook saai worden.
Van la Parra kreeg ook geen contract bij Feyenoord en ging daarna weg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is door Feyenoord zelf te licht bevonden en weggestuurd.
Maar qua signaalfunctie zal het waarschijnlijk ook geen reet uitmaken aangezien de voorbeelden van een min of meer succesvolle terugkeer van een buitenlands avontuur als jeugdspeler naar de eredivisie inmiddels talrijk zijn.
Daar gaan er een hoop van weg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:14 schreef eight het volgende:
[..]
Met Schaken,Armenteros,Verhoek,Goosens,Immers,Bakkal,Vilhena,De Vrij, Nelom en Mulder zal het niet snel saai worden
Hoe dan hij was pas 16.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Van la Parra kreeg ook geen contract bij Feyenoord en ging daarna weg.
quote:Van La Parra werd vorig seizoen door scouts van de Franse middenmoter ontdekt bij Feyenoord B1. De aanvaller had nog geen contract in de Kuip en kon dus voor een prikkie worden weggehaald. ,,Caen had een duidelijk verhaal. Ze wilden mij voor drie seizoenen contracteren, maar omdat de stap naar Frankrijk groot zou worden, werd mij ook een vierde seizoen aangeboden. Als leerjaar, om te kunnen wennen aan het land en de speelwijze van Caen.’’
Rajivs moeder en zijn zaakwaarnemer Humprey Nijman vertelden technisch directeur Peter Bosz dat de aanvaller naar Frankrijk vertrok. ,,Dat vatte meneer Bosz sportief op. Hij vertelde dat ze mij absoluut nog een contract hadden willen aanbieden, maar dat ik als B1-speler nog net te jong was. Hij begreep dat mijn besluit al vast stond en dat ik hoe dan ook zou vertrekken. Feyenoord zou mij in de gaten blijven houden, vertelde hij nog.’’
Met die redenatie kan je elke lokale rechtsbuiten wel een contract aanbieden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Pistone het volgende:
Om er eens een dooddoener in te gooien : Wat hadden Pelle en Guidetti voor statistieken toen ze hierheen kwamen ?
Klopt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met die redenatie kan je elke lokale rechtsbuiten wel een contract aanbieden.
Daarom hebben we Schaken, Verhoek en Armenteros ook vastliggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met die redenatie kan je elke lokale rechtsbuiten wel een contract aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |