abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137833260
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:16 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Misschien niet eens zo heel gek, hetzelfde als Schöne bij Ajax? Of je moet met hetzelfde middenveld als gisteren spelen en dan Vilhena op rechtsbuiten :D
Ja zoiets. Kan geen kwaad eens te proberen denk ik.
Zou Vilhena trouwens niet op rechtsbuiten zetten.
Dan moet je hem op links zetten en Boëtius op rechts (zoals iemand hierboven geloof ik al zei).
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137833264
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Maar hij liet gewoon doorvoetballen!
Ja :N
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137835114
Pure skills van de straat. _O_

pi_137835237
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:31 schreef Pistone het volgende:

[ afbeelding ]
Die was inderdaad jammer :{
  maandag 17 maart 2014 @ 11:36:54 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137835268
Lexiesta _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137835558
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:31 schreef Pistone het volgende:

[ afbeelding ]
Het ziet er ook gewoon zo natuurlijk uit _O_

Geboren talent _O_
  maandag 17 maart 2014 @ 12:05:39 #132
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137836273
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk maar dit vind ik ook weer wat ver gaan

[..]

Ongelofelijk kleinzielig van Van Hanegem weer. Een journalist moet kritische vragen stellen, daar zijn het journalisten voor. Dan wat een klein kind.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_137836601
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ongelofelijk kleinzielig van Van Hanegem weer. Een journalist moet kritische vragen stellen, daar zijn het journalisten voor. Dan wat een klein kind.
Heb je gelezen van Genee allemaal over Willem heeft geroepen?
Luis in de pels, henegelen naar baantjes?? Volgens mij wilde Feyenoord hem zelf een rol aanbieden en heeft Willem alleen gezegd dat hij de club graag vooruit wil helpen...
blablablabla
  maandag 17 maart 2014 @ 12:20:25 #134
53267 TC03
pi_137836872
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb je gelezen van Genee allemaal over Willem heeft geroepen?
Luis in de pels, henegelen naar baantjes?? Volgens mij wilde Feyenoord hem zelf een rol aanbieden en heeft Willem alleen gezegd dat hij de club graag vooruit wil helpen...
Dat zei Genee omdat Van Hanegem daar enigszins opzichtig naar solliciteerde in zijn column.

Maar als een journalist een andere insteek heeft dan Van Hanegem, is het meteen een onruststoker die geen kijkers verdient. Echt, hoe kinderachtig kan je zijn. :')
pi_137837130
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zei Genee omdat Van Hanegem daar enigszins opzichtig naar solliciteerde in zijn column.

Maar als een journalist een andere insteek heeft dan Van Hanegem, is het meteen een onruststoker die geen kijkers verdient. Echt, hoe kinderachtig kan je zijn. :')
Het is juist Genee die kinderachtig optreed. Die gast ligt echt altijd te zuigen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137837178
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom is iemand op de radio compleet afmaken op middels suggestieve vragen goede journalistiek volgens jou?
En hoezo terechte vragen, Willem heb altijd gezegd dat hij iets voor de club wil doen. Al toen met die crisis in 2009 wilde hij Mario helpen maar die wilde niet terwijl Willem hem altijd geholpen heeft als speler als hij weer eens botste met deze of geen.

quote:
De legendarische oud-middenvelder is het duidelijk zat. 'Ik heb niet om een baan gevraagd bij Feyenoord, ik heb alleen aangeboden mee te willen helpen aan de verdere opbouw van een sterk Feyenoord. Mag ik alsjeblieft? Meneer Genee heeft daar problemen mee. Op basis waarvan? Wat heeft hij voor het voetbal betekend? Wat heeft hij voor Feyenoord betekend?'
Willem _O_
blablablabla
pi_137837238
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef eight het volgende:

[..]

Het is juist Genee die kinderachtig optreed. Die gast ligt echt altijd te zuigen.
Het is net als dat gedoe met die Heerenveen-voorzitter Genee valt af en toe compleet uit zijn rol en gaat dan enorm tof zitten doen, alles en iedereen die wel actuele kennis heeft tegen het zere been schoppen.

Gewoon een matige trol en terecht dat Willem hem even van repliek denkt wat denkt die belhamel wel niet.
blablablabla
  maandag 17 maart 2014 @ 12:31:04 #138
53267 TC03
pi_137837273
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef eight het volgende:

[..]

Genee is een journalist, hun enige bestaansrecht wordt ontleend aan de mate waarin ze kritisch kunnen zijn (=zuigen in de ogen van mensen met tere ego's). Dat is gewoon zijn taak, is toch niks persoonlijks.
pi_137837371
Willem is niet zo heel sterk in dit soort situaties imo, als je zo groot bent (geweest) laat je dit toch links liggen ? Lekker laten gaan en al zeker als het van iemand als Genee komt.

Verder boeit het me eigenlijk ook helemaal niets, ben wel benieuwd of Willem een rol/baantje krijgt en uiteraard dan wat voor baantje.
pi_137837450
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Genee is een journalist, hun enige bestaansrecht wordt ontleend aan de mate waarin ze kritisch kunnen zijn (=zuigen in de ogen van mensen met tere ego's). Dat is gewoon zijn taak, is toch niks persoonlijks.
Zijn taak als journalist is om objectief te zijn. Echter vormt hij zijn mening vaak vooraf en presenteert dit met opdringerige wijze. Zijn scoringsdrift over de rug van anderen is gewoon walgelijk.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137837577
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij suggereert allerlei dingen, dat is iets heel anders dan gewoon een open vraag stellen aan V Geel. Daarbij is Genee presentator en columnist en helemaal geen journalist. Hij heeft ook geen redactie achter zich om eventuele feiten te checken.

Willem zal wel weer ergens iets lelijks gezegd hebben over VI of de samenwerking in die periode waardoor Genee zich nu geroepen voelt even van zich af te bijten.

Al ben ik het wel met Paul eens dat je zulke debieltjes inderdaad eigenlijk beter kan negeren.
blablablabla
  maandag 17 maart 2014 @ 12:46:50 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137837858
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:36 schreef eight het volgende:

[..]

Zijn taak als journalist is om objectief te zijn. Echter vormt hij zijn mening vaak vooraf en presenteert dit met opdringerige wijze. Zijn scoringsdrift over de rug van anderen is gewoon walgelijk.
Vind ik allemaal wel meevallen, ik mag zijn cynisme wel en dat van Van Hanegem heeft toch ook wat zieligs, dat zo'n man zichzelf moet aanbieden zegt toch al genoeg.
pi_137838003
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vind ik allemaal wel meevallen, ik mag zijn cynisme wel en dat van Van Hanegem heeft toch ook wat zieligs, dat zo'n man zichzelf moet aanbieden zegt toch al genoeg.
Deed Cruijff ook, is die dan ook zielig?
blablablabla
pi_137842393
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dit.
  maandag 17 maart 2014 @ 14:34:44 #145
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_137842564
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:46 schreef Tyron het volgende:

[..]

Het ziet er ook gewoon zo natuurlijk uit _O_

Geboren talent _O_
Haha, en zie dan plaatje links
pi_137842612
Zeiken op Willem zou een instant ban moeten zijn.

Willem _O_
pi_137848417
Rio, Rio, Schaken komt eraan, Schaken komt eraan, Schaken komt eraan
pi_137848572
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:17 schreef Lastpost het volgende:
Zal mij benieuwen wie er na de zomer vertrekken en komen bij de club. Hoop dat de interesse in spelers als Martins Indi, Janmaat, Pelle, De Vrij en een Clasie een keer doorzet en we wat miljoenen kunnen binnenhengelen en gericht op zoek kunnen naar het versterken van onze écht zwakke posities.
Ik ben ook inderdaad erg benieuwd wat er volgend jaar aan selectie staat.
Ik denk dat Janmaat, Pellè, BMI, Clasie en Schaken vertrekken.
Ik hoop dat ze Hupperts halen, en Ziyech wellicht (beiden aflopend contract met optie van 1jarige verlenging, zou met bovenstaande transfergelden af te kopen moeten zijn)
quote:
Ik zou overigens gewoon Boëtius op rechtsbuiten zetten en Vilhena in de Martens rol als hangende linkshalf. ^O^
Ik vind dat als Vilhena iets goeds doet, dat het heel vaak in combinatie is met Boëtius, die twee voelen elkaar best wel goed aan, ik zou die niet zo ver uit elkaar halen.

Weten mensen trouwens in hoeverre de volgende jeugdlichting klaar is om mee te strijden om basisplaatsen? Ik zou Manu in ieder geval weer laten aansluiten, maar hoe ontwikkelen mensen als Sleegers, Karsdorp, Woudenberg, Van Deelen, Van Beek en Steenvoorden zich? Gaan die het niveau halen?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_137848884
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:03 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik ben ook inderdaad erg benieuwd wat er volgend jaar aan selectie staat.
Ik denk dat Janmaat, Pellè, BMI, Clasie en Schaken vertrekken.
Ik hoop dat ze Hupperts halen, en Ziyech wellicht (beiden aflopend contract met optie van 1jarige verlenging, zou met bovenstaande transfergelden af te kopen moeten zijn)

[..]

Ik vind dat als Vilhena iets goeds doet, dat het heel vaak in combinatie is met Boëtius, die twee voelen elkaar best wel goed aan, ik zou die niet zo ver uit elkaar halen.

Weten mensen trouwens in hoeverre de volgende jeugdlichting klaar is om mee te strijden om basisplaatsen? Ik zou Manu in ieder geval weer laten aansluiten, maar hoe ontwikkelen mensen als Sleegers, Karsdorp, Woudenberg, Van Deelen, Van Beek en Steenvoorden zich? Gaan die het niveau halen?
Ik ben er van overtuigd dat Woudenberg en van Beek volgend jaar een basisplaats hebben.
pi_137848952
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat Woudenberg en van Beek volgend jaar een basisplaats hebben.
De witte keniaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')