Matige troll.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag erg sterk spelen anders.
De Burger King is beter dan Schaken. Wat is je punt.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mwah ik dacht dat je wel het verstand had dat Manu nooit slechter dan Schaken kan zijn, daarom vulde ik dit al alvast in, scheelde weer een stap.
Als je geen jas hebt, ben je vaak ziek. Zeker als je meisje ook nog aan de drugs zit.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Was wel erg vaak ziek.
Pelle heeft het zo ongeveer als enige ook in de topwedstrijden laten zien. Dat zijn medespelers totaal geen scorend vermogen hebben kan hij natuurlijk ook niet zoveel aan doen.
Cabralletje, zij het iets minder blind.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:13 schreef Maastoren het volgende:
Manu is een blind paard. Heb je helemaal niks aan.
Hij is zelf overigens geheelonthouder. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je geen jas hebt, ben je vaak ziek. Zeker als je meisje ook nog aan de drugs zit.
Na, laatst was hier een foto gepost waar het verdacht veel leek dat hij een wijntje namquote:Op zondag 16 maart 2014 18:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is zelf overigens geheelonthouder. Dat dan weer wel.
Ik editte de /Caland er niet op tijd inquote:Op zondag 16 maart 2014 18:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Na, laatst was hier een foto gepost waar het verdacht veel leek dat hij een wijntje nam
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Na, laatst was hier een foto gepost waar het verdacht veel leek dat hij een wijntje nam
Zie hierquote:The manager was fuming with me because he thought I'd been partying but, no bullshit, I've never had a drop of alcohol in my life.
Dus gaan we beter voetballen als Schaken eruit is. Verder zijn Verhoek en Armenteros niet beter.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Burger King is beter dan Schaken. Wat is je punt.
Overschat Manu trouwens niet. Extreem povere voetballer waar ik als linksback mijn mannetje tegen stond. En dat zegt wat..
Het gaat om de chick van Guidetti, schat.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Komt door de enorme tampeloeris van de Pel.
Betere voetballer =/= beter voetballen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dus gaan we beter voetballen als Schaken eruit is. Verder zijn Verhoek en Armenteros niet beter.
Zal me niet verbazen als de Pel daar ook even de olie heeft gepeild.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
Het gaat om de chick van Guidetti, schat..
Dat wijf is way below z'n standards.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als de Pel daar ook even de olie heeft gepeild.
Ehm wat? Nee zo werkt het niet, maar Schaken kan helemaal niks en Manu kan een bal voorgeven, naar binnen snijden, heeft scorend vermogen en kan wel een bal over 5 meter spelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Betere voetballer =/= beter voetballen.
Immers, Pellè is een betere voetballer dan Te Vrede, toch?
Maar we spelen beter zonder Pellè dan met, volgens jouw theorie, toch?
DUS! Een matigere voetballer leidt tot BETER voetbal.
BOEM PATS KAPOTGENEUKT MET JE EIGEN ARGUMENT![]()
Het is exact hoe het werkt volgens jouw theorie.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ehm wat? Nee zo werkt het niet, maar Schaken kan helemaal niks en Manu kan een bal voorgeven, naar binnen snijden, heeft scorend vermogen en kan wel een bal over 5 meter spelen.
Heb echt nog nooit zulke belachelijke argumenten tegengekregen in een voetbaldiscussie, manmanman.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De joden hebben punten laten liggen.
Weet iemand wat de beste plek is om te reserveren op de Coolsingel?
Tweede plek kan niet meer mis gaan bij julliequote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Triest dat zo'n ploeg met zo lelijk en saai voetbal kampioen kan worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Helpmefok het volgende:
Joden weer gelijk. Het is toch ongelofelijk.
Tja, als Feyenoord kampioen was geworden had ik me ook kapot geschaamd.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Triest dat zo'n ploeg met zo lelijk en saai voetbal kampioen kan worden.
True.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja, als Feyenoord kampioen was geworden had ik me ook kapot geschaamd.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb geen hele theorie uitgelegd, maar als jij het zo zwart op wit wil bekijken? Ehm nou ok dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is exact hoe het werkt volgens jouw theorie.
Een betere voetballer brengen (Pellè versus Te Vrede) heeft volgens jou NIET als effect dat het elftal als geheel beter speelt.
Derhalve kun je concluderen dat een betere voetballer brengen (Manu vs. Schaken) volgens jouw theorietje NIET PERSE betekent dat het effect is dat het elftal als geheel beter speelt.
En nu ga ik echt wat nuttigs doen, want ik word omlaag getrokken in je discussieniveau en je verslaat me op ervaring in die onderste regionen.
Wat snap je niet aan "Pellè speelt 40-45 keer meer in het teambelang dan elke andere speler, hij kan er alleen geen reet aan doen dat ze steeds lange ballen op hem af lanceren?"quote:Op zondag 16 maart 2014 18:26 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zeg dat een Manu beter is dan Schaken, omdat hij beter in het teambelang kan spelen.
Gelukkig dat weekend geen potje, anders waren we weer nat gegaanquote:Op zondag 16 maart 2014 18:27 schreef Muto het volgende:
Vrijdag hebben we een interview met Schaken waarin hij zegt dat het kampioenschap zeker mogelijk is.
En dat hij mensen de mond gaat snoeren.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:27 schreef Muto het volgende:
Vrijdag hebben we een interview met Schaken waarin hij zegt dat het kampioenschap zeker mogelijk is.
Makkelijk lullen als je toch nooit kampioen wordt.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja, als Feyenoord kampioen was geworden had ik me ook kapot geschaamd.
Onze Schaak is nogal into BDSM geloof ik hé?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat hij mensen de mond gaat snoeren.
Reporten en hopen dat ze de verkeerde trein pakken.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:30 schreef Dekatria het volgende:
Wat komt Vak 818 hier nou weer stoer doen... heeft Ajax punten verspeeld?
Klopt.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:32 schreef Muto het volgende:
De Vrij was wel weer goed bezig. Samen met Clasie en Kongolo.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "Pellè speelt 40-45 keer meer in het teambelang dan elke andere speler, hij kan er alleen geen reet aan doen dat ze steeds lange ballen op hem af lanceren?"
Godverdomme zeg. Ik ken ezels die eerder begrijpen hoe het zit.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb hier al een half uur geleden een reactie op gegeven, dat hij er zelf niks aan kan doen wil niet zeggen dat hij niet de oorzaak is.
Om je eigen onnozelheid?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Wederom keihard gelachen.
Hypocriet, dan moet je je eigen naam er ook minimaal inzetten.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, die omvat aardig je onzinnige uitspraken.
Eigen naamtopicsquote:Op zondag 16 maart 2014 18:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hypocriet, dan moet je je eigen naam er ook minimaal inzetten.
Waarom dit als TT dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
Joh, laat dat geflame lekker achterwege.
Tevens TT change.
Dankquote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
Joh, laat dat geflame lekker achterwege.
Tevens TT change.
Vitesse uit vrees ik stiekem voor. Tegen Twente gaan ze 'r gegarandeerd wel met 3 punten vandoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maargoed, Vitesse en Twente nog tegen FC Neuzenvreugd. Komt wel goed joh.
Die hebben een partij geluk dit seizoen.quote:
Niemand interesseert zich in dit gebrabbel van je Stijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse uit vrees ik stiekem voor. Tegen Twente gaan ze 'r gegarandeerd wel met 3 punten vandoor.
Wat te denken van PSV de laatste wekenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Die hebben een partij geluk dit seizoen.
Ongelofelijk ja. Maar die spelen ook wel echt heel erg matig, gaan nog genoeg punten verspelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Die hebben een partij geluk dit seizoen.
Is veel stressender dat PSV zoveel mazzel gehad heeft dan Twente IMHO. Hebben namelijk een veel makkelijker programmaquote:Op zondag 16 maart 2014 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat te denken van PSV de laatste weken
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand interesseert zich in dit gebrabbel van je Stijn.
Daar kan je zelf mee afrekenen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is veel stressender dat PSV zoveel mazzel gehad heeft dan Twente IMHO. Hebben namelijk een veel makkelijker programma
Gelijkspelletje dit dat.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
Daar kan je zelf mee afrekenen.
Niet dat ik dat zie gebeuren trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |