Om je eigen onnozelheid?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Wederom keihard gelachen.
Hypocriet, dan moet je je eigen naam er ook minimaal inzetten.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, die omvat aardig je onzinnige uitspraken.
Eigen naamtopicsquote:Op zondag 16 maart 2014 18:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hypocriet, dan moet je je eigen naam er ook minimaal inzetten.
Waarom dit als TT dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
Joh, laat dat geflame lekker achterwege.
Tevens TT change.
Dankquote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
Joh, laat dat geflame lekker achterwege.
Tevens TT change.
Vitesse uit vrees ik stiekem voor. Tegen Twente gaan ze 'r gegarandeerd wel met 3 punten vandoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maargoed, Vitesse en Twente nog tegen FC Neuzenvreugd. Komt wel goed joh.
Die hebben een partij geluk dit seizoen.quote:
Niemand interesseert zich in dit gebrabbel van je Stijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse uit vrees ik stiekem voor. Tegen Twente gaan ze 'r gegarandeerd wel met 3 punten vandoor.
Wat te denken van PSV de laatste wekenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Die hebben een partij geluk dit seizoen.
Ongelofelijk ja. Maar die spelen ook wel echt heel erg matig, gaan nog genoeg punten verspelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Die hebben een partij geluk dit seizoen.
Is veel stressender dat PSV zoveel mazzel gehad heeft dan Twente IMHO. Hebben namelijk een veel makkelijker programmaquote:Op zondag 16 maart 2014 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat te denken van PSV de laatste weken
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand interesseert zich in dit gebrabbel van je Stijn.
Daar kan je zelf mee afrekenen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is veel stressender dat PSV zoveel mazzel gehad heeft dan Twente IMHO. Hebben namelijk een veel makkelijker programma
Gelijkspelletje dit dat.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
Daar kan je zelf mee afrekenen.
Niet dat ik dat zie gebeuren trouwens.
Ik wilde net vragen of iemand hier een gifje van hadquote:Op zondag 16 maart 2014 19:00 schreef J.Pistone het volgende:
Deze Messias is alleen nog maar met overtreding te stoppen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:00 schreef J.Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat betekent dit dan weer?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom dit als TT dan?
[ afbeelding ]
Zou geneigd te zijn je gelijk te geven, maar met nog maar zo weinig wedstrijden voor de boeg...quote:Op zondag 16 maart 2014 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ongelofelijk ja. Maar die spelen ook wel echt heel erg matig, gaan nog genoeg punten verspelen.
Pfff, wat een lelijk cliché. Er is niet eens een directe aanleiding toe. En waarom Engels? Verschrikkelijk tenenkrommend spandoek. Ik schaam me dood.quote:
ripquote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pfff, wat een lelijk cliché. En waarom Engels? Verschrikkelijk tenenkrommend spandoek. Ik schaam me dood.
Gaan sowieso niet winnen in de arena.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou geneigd te zijn je gelijk te geven, maar met nog maar zo weinig wedstrijden voor de boeg...
Geloof ik ook niet in, maar ze moeten verder nog wel aardig strooien als wij hen willen inhalen. Zeker gezien onze uitwedstrijden.quote:
[ afbeelding ]
Is een doek uit begin 2011 hequote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pfff, wat een lelijk cliché. Er is niet eens een directe aanleiding toe. En waarom Engels? Verschrikkelijk tenenkrommend spandoek. Ik schaam me dood.
Beetje in de categorie random "against modern football"-spandoeken. Huilies.
Morgen maar even 't verslag met eckte commentaar bekijken online.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:31 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens jammer dat de opmerking van Evert Ten Napel er niet in zat.
Evert werkt dan ook voor Foxsports en niet voor de NOS.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:31 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens jammer dat de opmerking van Evert Ten Napel er niet in zat.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Evert werkt dan ook voor Foxsports en niet voor de NOS.
Ik weet niet wat jij gerookt had, Schaken raakte geen bal man, kwam veel dreiging vandaan, maar deed er echt helemaal niks goeds mee.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag erg sterk spelen anders.
De Vrij speelt al weken echt heel erg sterk.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond de Vrij trouwens prima spelen.
Maar Mulder![]()
geen fuck te doen gehad maar toch onzekerheid uitstralen, hoe krijg je het voor elkaar...
Gewoon een echte angsthaas, 2 keer geweest dat De Vrij de spits afschermt de bal de 16 in rolt en hij nog niet komt of komt en dan weer halverwege stopt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond de Vrij trouwens prima spelen.
Maar Mulder![]()
geen fuck te doen gehad maar toch onzekerheid uitstralen, hoe krijg je het voor elkaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |