Dat is toch geen speler die Feyenoord naar een hoger niveau gaat brengen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Die Van La Parra moet je gewoon halen. Die gozert kan echt wel aardig voetballen hoor. Alleen is hij niet constant. Maarja als hij dat wel was zou hij niet in NL voetballen toch? Slechter dan Schaken kan toch niet.
Ik zie dan zelf veel liever een Beerens of een Hupperts komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Die Van La Parra moet je gewoon halen. Die gozert kan echt wel aardig voetballen hoor. Alleen is hij niet constant. Maarja als hij dat wel was zou hij niet in NL voetballen toch? Slechter dan Schaken kan toch niet.
Nou moet ik Schaken toch wel wat meer krediet geven. Heeft het een behoorlijke periode heel aardig gedaan (ondanks dat hij niet kan voetballen), en hij toont altijd 100% inzet. Heeft het maximale eruit gehaald. Verhoek en Armenteros zijn gewoon slappe gasten waar je helemaal niks aan hebt (gehad).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarom hebben we Schaken, Verhoek en Armenteros ook vastliggen.
Beerens. Mén, wat zijn we afgezwakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik zie dan zelf veel liever een Beerens of een Hupperts komen.
Bale dan maar halen ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beerens. Mén, wat zijn we afgezwakt.
Ik vind Beerens toch echt wel beter dan Schaken en Van La Parra.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beerens. Mén, wat zijn we afgezwakt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik vind Beerens toch echt wel beter dan Schaken en Van La Parra.
Ik hoopte eigenlijk dat door Ruiz en Bakkalli die Narsignh weg zou moeten bij PSV... Maar dat zal er wel niet inzitten.
Je gaat die spelers niet kunnen halen. Hoop maar op wat matige spelers die een ijzersterk team vormen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is toch geen speler die Feyenoord naar een hoger niveau gaat brengen?
Bespaar dan geld en steek dat in contracten voor toptalenten van de jeugd, die je nu niets kan aanbieden om je van die kutspelers onder contract hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je gaat die spelers niet kunnen halen. Hoop maar op wat matige spelers die een ijzersterk team vormen.
Schaken gaat sowieso weg, wil een buitenlands avontuur.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Kijk eens hoeveel mislukkingen daar tegenover staan. En dan nóg spreken we van een succesvol aankoopbeleid..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Pistone het volgende:
Om er eens een dooddoener in te gooien : Wat hadden Pelle en Guidetti voor statistieken toen ze hierheen kwamen ?
Die kan er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Die Van La Parra moet je gewoon halen. Die gozert kan echt wel aardig voetballen hoor.
Was een huurling he. En je zag dat hij op zich wel aanleg had, maar in dat seizoen kwam het er zelden uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Heren is Smolov niet iets te snel weggegaan bij Feyenoord? Toch een aardige speler is dat geworden.
Oh dacht dat hij transfervrij was. Maar oké. Dan weet ik genoeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was een huurling he. En je zag dat hij op zich wel aanleg had, maar in dat seizoen kwam het er zelden uit.
Uiteraard, maar het is voor Feyenoord ook nog altijd moeilijk met deze portemonnee. Kijk bijv. eens naar Ajax (vd Hoorn, Hoesen, Sana, Sigthorsson, Bojan etc.) PSV (Maher, Narsingh, Zanka, Tyton, Jozefzoon etc.) Natuurlijk zie ik ze bij ons ook liever allemaal slagen maar onze vijver is een stuk kleiner maar toch ligt er een redelijk hoog verwachtingspatroon zoniet net zo hoog als bij PSV en Ajax.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:07 schreef eight het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel mislukkingen daar tegenover staan. En dan nóg spreken we van een succesvol aankoopbeleid..
Was ook niet zo gek in dat elftal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was een huurling he. En je zag dat hij op zich wel aanleg had, maar in dat seizoen kwam het er zelden uit.
Was dat niet voornamelijk omdat hij als diepe spits werd gebruikt terwijl hij dit niet was?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tjah, dat word al jaren geroepen is het niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bespaar dan geld en steek dat in contracten voor toptalenten van de jeugd, die je nu niets kan aanbieden om je van die kutspelers onder contract hebt.
Jij gebruikt dan ook goed spul.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tjah, dat word al jaren geroepen is het niet?
Al moet ik bekennen al enkele weken Van La Parra wel een goede zomertransfer te vinden
Haha je hebt gelijk. Het was een kleine droom. Maar toch is het eeuwig zonde dat zo'n goeie speler op de bank zit in Eindhoven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al is er niks mis met een beetje optimisme.
Lolwat traditie? En wie versta jij daar onder dan? Elabdellaoui en Verhoek, Goossens en [...]?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Past wel mooi in de traditie onder Van Geel om ieder jaar 2 kutspelers halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |