abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137995922
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

Was dat nou Armenteros aan het stuur?
Jep en laterna Vormer.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:40:47 #252
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_137995934
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Yep. Droomt van de auto die hij nooit zal hebben.

Ik vind hem trouwens ongelofelijk lelijk, maar dat is een ander verhaal.
Denk toch dat hij meer vrouwelijke aandacht heeft (om zn uiterlijk) dan de gemiddelde fokker :D
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:41:04 #253
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137995938
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Neh, doe mij maar een lekker paar tieten. Maar het is je gegund kerel. Loopt genoeg lekkers rond in De Kuip voor je gok ik. Die malle italiaan voorop :9
Laat ik die nou net helemaal niets vinden :').
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_137995945
Zo te lezen is het weer een Feijenoordvrij weekend.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137995953
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Laat ik die nou net helemaal niets vinden :').
BMI ?
pi_137995985
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
Immahrs?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137995991
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
Tja, als dit soort ongein onderling ook al niet meer mag. :{

quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:41 schreef Pistone het volgende:

[..]

BMI ?
_O-

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2014 09:44:10 ]
pi_137996020
Weer een nieuw plan voor de nieuwe kuip, die naar de tweede ronde is. Volledig nieuw stadion net naast het huidige.

http://www.kcap.eu/en/new(...)ted_for_second_round

vrijdag 21 maart 2014 @ 09:46:37 #259
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137996034
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:41 schreef Pistone het volgende:

[..]

BMI ?
Ja, die dikke lippen. Nomnom.
pi_137996087
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:45 schreef Matedeor het volgende:
Weer een nieuw plan voor de nieuwe kuip, die naar de tweede ronde is. Volledig nieuw stadion net naast het huidige.

http://www.kcap.eu/en/new(...)ted_for_second_round

[ afbeelding ]
Welke zou door moeten gaan als het huidige? :')
pi_137996089
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tja, als dit soort ongein onderling ook al niet meer mag. :{

Zeg ik dat dan? :')__
pi_137996144
Overigens word ik RdK met de dag dankbaarder en dankbaarder. Het is o.a. dankzij hen te zien hoe vreselijk vuistneukend diep VW en Feyenoord bij elkaar in de anus (hebben) lopen te graaien, door andere partijen bij voorbaat uit te sluiten.

Nou begrijp ik ook een stuk beter waarom Tomasso fan is van VW / HNS: Die houdt natuurlijk van die vuistne... godverdomme, ik ga hier niet aan beginnen :'(.

Maar Tomasso, even flauwe geintjes daargelaten. Vind je niet dat het opvallend is dat er zoveel stadionsplannen naar buiten komen, waar Feyenoord voorheen riep dat enkel VW ertoe deed (zelfs BAM niet)?

En vind je het niet opvallend dat HNS en Feyenoord - twee organisaties die stadionsrenovatie als financieel doelloos / onhaalbaar beschouwden - nu ineens stadionsrenovatie omarmen? :{.

Het zaakje stinkt.
pi_137996189
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Welke zou door moeten gaan als het huidige? :')
Neem aan die achterste :P . Zou mij niks verbazen als deze dadelijk als gunstigste eruit komt :') . Feyenoord heeft toch al 3 onderzoeken uitgevoerd waaruit telkens bleek dat nieuwbouw, het meeste geld in de la bracht. Daarnaast kun je dan zonder problemen blijven doorspelen in de huidige kuip.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:55:05 #264
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137996202
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:52 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens word ik RdK met de dag dankbaarder en dankbaarder. Het is o.a. dankzij hen te zien hoe vreselijk vuistneukend diep VW en Feyenoord bij elkaar in de anus (hebben) lopen te graaien, door andere partijen bij voorbaat uit te sluiten.

Nou begrijp ik ook een stuk beter waarom Tomasso fan is van VW / HNS: Die houdt natuurlijk van die vuistne... godverdomme, ik ga hier niet aan beginnen :'(.

Maar Tomasso, even flauwe geintjes daargelaten. Vind je niet dat het opvallend is dat er zoveel stadionsplannen naar buiten komen, waar Feyenoord voorheen riep dat enkel VW ertoe deed (zelfs BAM niet)?

En vind je het niet opvallend dat HNS en Feyenoord - twee organisaties die stadionsrenovatie als financieel doelloos / onhaalbaar beschouwden - nu ineens stadionsrenovatie omarmen? :{.

Het zaakje stinkt.
Beste HMF,

Ik heb nog geen voorkeur, dat is ook onmogelijk, daar de achterliggende onderbouwingen nog niet naar buiten zijn gekomen. Vind het wel zeer positief dat er nu veel meer varianten zijn, en ook HNS gaf mij een naar gevoel. Ik hoop wel dat er straks de beste variant voor Feyenoord wordt gekozen die ons ook echt verder helpt.

Knuffelkroeltje, Tomasso

PS: het plan wat VW naar buiten heeft gebracht nu (de super(:r)Kuip), is nieuwbouw ;).
pi_137996213
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:54 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Neem aan die achterste :P . Zou mij niks verbazen als deze dadelijk als gunstigste eruit komt :') . Feyenoord heeft toch al 3 onderzoeken uitgevoerd waaruit telkens bleek dat nieuwbouw, het meeste geld in de la bracht. Daarnaast kun je dan zonder problemen blijven doorspelen in de huidige kuip.
De voorste (met 4 lichtmasten aan 1 kant, god mag weten waarom :? :') ) is de Kuip in afbraakstatus.

Als je hem zo verneukt, sla hem dan maar helemaal de grond in wat mij betreft.
pi_137996238
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:55 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Beste HMF,

Ik heb nog geen voorkeur, dat is ook onmogelijk, daar de achterliggende onderbouwingen nog niet naar buiten zijn gekomen. Vind het wel zeer positief dat er nu veel meer varianten zijn, en ook HNS gaf mij een naar gevoel. Ik hoop wel dat er straks de beste variant voor Feyenoord wordt gekozen die ons ook echt verder helpt.

Knuffelkroeltje, Tomasso

PS: het plan wat VW naar buiten heeft gebracht nu (de super(:r)Kuip), is nieuwbouw ;).
VW heeft twee plannen: een renovatieproject (waarbij 90% vervangen wordt, praktisch gezien nieuwbouw :') en een nieuwbouwplan op het huidige Varkenoord.

Tenminste, dat liet ik me aanpraten door een D66'er uit de gemeenteraad :{.
pi_137996252
Wel bizar dat geen een partij de berekeningen etc. durft te publiceren.
pi_137996284
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:57 schreef Muto het volgende:
Wel bizar dat geen een partij de berekeningen etc. durft te publiceren.
Volgens mij zit daar meer achter: wordt het dalijk gezamenlijk gepubliceerd o.i.d. Niet dat ik dat 'weet' ofzo, maar dat lijkt mij waarschijnlijk.
pi_137996305
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

VW heeft twee plannen: een renovatieproject (waarbij 90% vervangen wordt, praktisch gezien nieuwbouw :') en een nieuwbouwplan op het huidige Varkenoord.

Alle plannen zijn "vernieuwbouw". Met als verschil met echte nieuwbouw dat de constructie voor een groot gedeelte al staat en, voor Feyenoord en de Gemeente belangrijker, dat er maar 1 stadion blijft. Anders had Feyenoord/De Kuip/Gemeente ook De Kuip moeten onderhouden of De Kuip slopen met alle onrust bij de supporters met gevolg.
pi_137996319
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:59 schreef Muto het volgende:

[..]

Alle plannen zijn "vernieuwbouw". Met als verschil met echte nieuwbouw dat de constructie voor een groot gedeelte al staat en, voor Feyenoord en de Gemeente belangrijker, dat er maar 1 stadion blijft. Anders had Feyenoord/De Kuip/Gemeente ook De Kuip moeten onderhouden of De Kuip slopen met alle onrust bij de supporters met gevolg.
Niet alle plannen zijn vernieuwbouw. Zie o.a. het plan hierboven. :*

VW schijnt ook twee concepten te hebben (1 vernieuwbouw, 1 complete nieuwbouw).

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2014 10:00:04 ]
pi_137996395
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Niet alle plannen zijn vernieuwbouw. Zie o.a. het plan hierboven. :*

VW schijnt ook twee concepten te hebben (1 vernieuwbouw, 1 complete nieuwbouw).
Maar de Kuiptrojka had indirect wel laten weten dat vernieuwbouw de voorkeur had. http://www.rijnmond.nl/sp(...)-op-plek-van-de-kuip

Dus van deze zeven worden er twee uitgekozen, die vervolgens door de gemeente gaan worden onderzocht.

Filmpje van twee maanden terug:

pi_137996546
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:03 schreef Muto het volgende:

[..]

Maar de Kuiptrojka had indirect wel laten weten dat vernieuwbouw de voorkeur had. http://www.rijnmond.nl/sp(...)-op-plek-van-de-kuip
Dat wist ik nog niet. Maar doet verder niets af van het feit dat er weldegelijk sprake is van totaal nieuwe concepten.

Ik vind het persoonlijk veel slimmer om vernieuwbouw toe te passen. WTF moet je anders met de Kuip.
pi_137996649
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:09 schreef Helpmefok het volgende:
er om vernieuwbouw toe te passen
Maar bedoelen ze daarbij binnen de stadion driehoek of echt op de huidige plek? De vorige plaats was namelijk op Varkenoord. Mijn maakt het eigenlijk niet zo veel uit of het vernieuwbouw of nieuwbouw wordt. Als de onderhoudskosten bijvoorbeeld te hoog worden of het stadion kan niet meer goed worden aangepast op de huidige eisen en voor de lange termijn, dan maar nieuwbouw. Uiteindelijk gaat het er toch om hoeveel Feyenoord er op de lange termijn mee opschiet. En daarbij zeggen RDK en Bam ook 75% van het stadion te vervangen.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 10:32:15 #274
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137997079
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee nee. HNS is van de baan. De superKuip is de nieuwbouwvariant, want 100% sloop van De Kuip. De renovatievariant is bijzonder weinig van uitgekomen. Dit keer heeft VW blijkbaar een goed mediatruukje uitgehaald :+.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 10:33:54 #275
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137997125
Ik snap nog steeds niet waarom men een plan selecteert waar geen gebruik wordt gemaakt van de huidige Kuip. Moeten we dan met 't oude stadion?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')