16 maart 19:54 uur Captain piloot was sinds kort gescheiden van zijn familie (vrijwillig of onvrijwillig is niet bekend) en hij was zeer actief in een politieke partij.
16 maart 19:24 uur LONDEN - In het Verenigd Koninkrijk wordt onderzoek gedaan naar de betrokkenheid van Maleisische terroristen bij de verdwijning van de Boeing 777-200 van Malaysia Airlines. Dit schrijft de Sunday Telegraph. Een Al Qaida-informant, die verblijft in een Engelse gevangenis, heeft een Britse rechter onlangs gezegd dat er plan was om een vliegtuig over te nemen In Maleisië. Vier Maleisische terroristen zouden aan boord gaan van een verkeersvliegtuig met een bomschoen. De bom zou worden gebruikt om de cockpitdeur te forceren en de controle over het toestel over te nemen. De Al Qaida-informant zou de piloot zelfs hebben ontmoet in Afghanistan en de kaping zou als sinds lange tijd worden voorbereid.
16 maart 19:19 uur Griekse tanker is gaan kijken op de plek waar mogelijk koffers en meer dreven. De kapitein heeft niks gevonden helaas. En doooooor!
16 maart 18:48 uur Onderstaande niet bevestigd. Lijkt een hoax
Update 16 maart 18 uur: Koffers gevonden in zee' In de Straat van Malakka zijn zondag koffers en brokstukken gesignaleerd. Een Griekse olietanker is onderweg naar de locatie in de zeestraat waar de objecten zouden drijven. De koffers zijn mogelijk afkomstig van de vermiste Boeing van Malaysia Airlines.
Foto: .
Dat melden Griekse media. De bemanning van de tanker reageert volgens de berichten op een melding van een Indonesische bron. Het nieuws is nog niet bevestigd, maar op satellietbeelden van de locatie lijkt het erop dat er inderdaad iets in zee drijft. De beelden zijn gemaakt door een Amerikaans bedrijf dat meehelpt in de zoekocht naar de Boeing 777.
De Straat van Malakka is een zeestraat tussen Sumatra en het schiereiland Malakka Het gebied zou overeen komen met de locatie waar de Maleisische luchtverkeersleiding voor het laatst contaft heeft gehad met de bemanning van vlucht AF 44.
. .
+++++ GELIEVE DE LAATSTE NIEUWSFEITEN HIERONDER TOE TE VOEGEN +++++ Een korte beschrijving (paar regels) van het nieuwsfeit met een link naar het volledige artikel is het handigste
• 25 landen zijn betrokken bij de zoekactie, (voorheen waren dit er 14) • Er wordt in de territories van 11 landen gezocht. • Het vliegtuig had de geplande hoeveelheid kerosine aan boord. Er was niets extra's getankt. • Focus is nu op crew en passagiers. • De flight simulators van beide piloten zijn thuis uit elkaar gehaald en op een andere (investigation) plaats weer in elkaar gezet en worden momenteel onderzocht. • Er is geen contact gezocht door eventuele verdachten, geen losgeld of andere zaken ge-eist. • Er was géén uitzonderlijk belangrijke cargo on board. • Het door satellieten ontvangen signaal kan verstuurd zijn terwijl het vliegtuig aan de grond stond. • Piloten hebben niet verzocht samen te vliegen. Kans dat ze beiden in het complot zitten lijkt dus uitgesloten.
Sinds zaterdagochtend 01:21 (GMT +8) is een Boeing 777-200ER van Malaysian Airlines vermist. De laatste waarneming via de transponder vond plaats om deze tijd midden boven de Golf van Thailand. De vlucht opgestegen vanaf Kuala Lumpur met bestemming Peking (ETA 06:30), verdween van de radar 24 minuten nadat het ACARS-systeem was uitgeschakeld (01:07). Grondradar heeft het vliegtuig om 02:40 waargenomen in de Straat van Malakka ten noordwesten van het Maleise schiereiland.
Vermoed wordt dat de bemanning en/of kapers onder de passagiers het vliegtuig doelmatig van de communicatie afgesloten.
Het vliegtuig is mogelijk op satellietbeelden gespot in een halve cirkel ten noorden en zuiden van KL; boven Centraal-Azië dan wel zo'n 1500 km ten westen van Australië. Het is niet duidelijk of op dit moment, vermoedelijk 7 uur na vertrek nog in de lucht was of op land is geregistreerd.
Het onderzoek spitst zich sinds zaterdag 15 maart toe op de piloten en passagiers aan boord, met als doel de afgelegde route nader te bepalen en de motieven te achterhalen.
De Maleisische regering wordt door verschillende landen bekritiseerd om hun lakse, tegenstrijdige en onduidelijke berichtgeving en acties.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------
Eerdere kapingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------
Mogelijke motieven/scenario's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
EERDERE UPDATES:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Deze OP is (mede) tot stand gekomen door de tomeloze inzet van:
& Me_Wesley, RVer, OEM, matthijst, MartijnA3, ...
Vorige delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!NWS dankt al deze bijdragers voor hun harde werk
Verwacht er maar niet te veel van. Ik zie zelf niets in dat plaatje. En dat koffer dat gevonden is? Er is ook al eens een drijvend lichaam in een reddingsvest en een brandend vliegtuig gespot
Verwacht er maar niet te veel van. Ik zie zelf niets in dat plaatje. En dat koffer dat gevonden is? Er is ook al eens een drijvend lichaam in een reddingsvest en een brandend vliegtuig gespot
Nja ikzelf zie er ook niet heel veel in. Wat mij echter aantrekt is het feit dat heel veel mensen hetzelfde zagen, en dat officiële instanties het ook goed genoeg vinden om actie te ondernemen!
Op die foto zie je weinig. Zou een vliegtuig dat neerstort nog zo goed zichtbaar zijn? Daarbij tegenstrijdig met alle berichten dat het nog uren zou hebben doorgevlogen en met de laatste ping.
Op zondag 16 maart 2014 17:27 schreef hmmmz het volgende: Op die foto zie je weinig. Zou een vliegtuig dat neerstort nog zo goed zichtbaar zijn? Daarbij tegenstrijdig met alle berichten dat het nog uren zou hebben doorgevlogen en met de laatste ping.
Hoe betrouwbaar zijn die ping berichten? De locatie matcht wel met de laatste waarneming op de radarbeelden.
Op zondag 16 maart 2014 17:28 schreef MrBanaan1 het volgende: quote: Op zondag 16 maart 2014 17:27 schreef Draailamp het volgende: Had er nog iemand een speciaal verzoek mbt de OP? Niks veranderen
quote:
Op zondag 16 maart 2014 17:28 schreef MrBanaan1 het volgende: quote: Op zondag 16 maart 2014 17:27 schreef Draailamp het volgende: Had er nog iemand een speciaal verzoek mbt de OP? Niks veranderen
'Democracy is dead': 'Fanatical' missing airliner pilot pictured wearing political slogan T-shirt as officials reveal flight MH370 could have been on the ground when last satellite signal was sent
Dat mag ik toch hopen van wel Maar er kwamen toen al wel heel snel berichten dat het vliegtuig gedraaid was enzo, dus misschien hebben ze het te snel gelaten voor wat het was...
Vraag ik me alleen af.. als die piloot (of iemand anders) al die communicatie apparatuur heeft uitgezet.. zou die dan ook niet de zwarte dozen uitgeschakeld hebben? Volgens mij kun je dat op het zekeringspaneel gewoon uitzetten..
dan blijft het altijd een mysterie..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Op zondag 16 maart 2014 17:31 schreef Parzival het volgende: Vraag ik me alleen af.. als die piloot (of iemand anders) al die communicatie apparatuur heeft uitgezet.. zou die dan ook niet de zwarte dozen uitgeschakeld hebben? Volgens mij kun je dat op het zekeringspaneel gewoon uitzetten..
dan blijft het altijd een mysterie..
Ik heb zo'n idee dat ze dat vanaf nu gaan veranderen
Ik heb zo'n idee dat ze dat vanaf nu gaan veranderen
dat had al veranderd moeten zijn.. maar ergens moeten er circuit breakers zitten.. anders heb je weer kans dat de boel in de hens vliegt bij kortsluiting..
het is al een keer eerder gebeurd dat de recorders uitgeschakeld zijn.. (met intentie - onze zelfmoord piloot, of door kortsluiting - brand)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Nja ikzelf zie er ook niet heel veel in. Wat mij echter aantrekt is het feit dat heel veel mensen hetzelfde zagen, en dat officiële instanties het ook goed genoeg vinden om actie te ondernemen!
'officiele instanties' Het is een Griekse tanker die een kijkje gaat nemen. Als dit serieus opgevat zou worden lijkt het me dat er wel iets vlottere bootjes in de buurt zijn momenteel
'officiele instanties' Het is een Griekse tanker die een kijkje gaat nemen. Als dit serieus opgevat zou worden lijkt het me dat er wel iets vlottere bootjes in de buurt zijn momenteel
wat betreft die boot, communicatie is wel super tegenwoordig.. maar het duurt nou eenmaal voor een boot ergens is.. dan gaat bepalen wat er nou eigenlijk ligt.. dan de autoriteiten bellen, verifieren etc etc etc.. dus daar gaat echt wel een paar uur overheen
en van bovenaf kijken is 1... als je op het water zit en dan op de oppervlakte een tas/koffer/stoel moet vinden is 2
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Ik wilde wat gaan posten en toen kreeg ik de optie open nieuw deel. Ik heb even gewacht want zag Banana, ik denk die is er heel actief mee die opent wel. Maar dat gebeurde niet, dus ik denk open maar. Rede: we waren in de flow dat hij misschien gevonden is
Die foto waarop je iets van een vliegtuig ziet zal wel loos alarm zijn.. denk dat het realistischer is dat die Boeing met een noodklap in zee uit elkaar is gespat.. blijft dan weinig van over.
Op zondag 16 maart 2014 17:45 schreef Bolter het volgende: Interessant topic zeg, gaat meer dan 80% van de tijd over een of andere aandachtshoer of er iets met de OP moet gebeuren .
1) er is iets gevonden wat veel weg heeft van een vliegtuig en dat schijnt serieus genomen te worden 2) er zijn mensen panisch omdat ik het topic nieuwe deel heb geopend ofzo
Op zondag 16 maart 2014 17:45 schreef Bolter het volgende: Interessant topic zeg, gaat meer dan 80% van de tijd over een of andere aandachtshoer of er iets met de OP moet gebeuren .
Zeer vermoeiend idd.
Ontopic: Is dat gevonden bagageverhaal al bevestigd?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Zijn die boten dan echt gestuurd, dat kan ik ook niet vinden.
Ik vind alleen dat er een Griekse tanker naar op weg is. Lijkt me verre van een gecoordineerde actie vanuit het SAR-team, want als het serieus was hadden ze wel gekozen voor een marineschip of een vliegtuig.
Ik heb die radar route en deze debris-locatie even in één kaartje gezet: Ligt wel langs de route, maar dan moet hij al een behoorlijk stuk teruggedreven zijn. Lijkt mij echt onwaarschijnlijk. Overigens geen idee waarom de tekst zo raar uit ziet.
Ik vind alleen dat er een Griekse tanker naar op weg is. Lijkt me verre van een gecoordineerde actie vanuit het SAR-team, want als het serieus was hadden ze wel gekozen voor een marineschip of een vliegtuig.
Ik heb die radar route en deze debris-locatie even in één kaartje gezet: [ afbeelding ] Ligt wel langs de route, maar dan moet hij al een behoorlijk stuk teruggedreven zijn. Lijkt mij echt onwaarschijnlijk. Overigens geen idee waarom de tekst zo raar uit ziet.
Geloof niet dat het vliegtuig er nog zo "intact" uit ziet in het water. Misschien dat Regillio Tuur even kan helpen zoeken?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
In de Straat van Malakka zijn zondag koffers en brokstukken gesignaleerd. Een Griekse olietanker is onderweg naar de locatie in de zeestraat waar de objecten zouden drijven. De koffers zijn mogelijk afkomstig van de vermiste Boeing van Malaysia Airlines.
Foto: .
Dat melden Griekse media. De bemanning van de tanker reageert volgens de berichten op een melding van een Indonesische bron. Het nieuws is nog niet bevestigd, maar op satellietbeelden van de locatie lijkt het erop dat er inderdaad iets in zee drijft. De beelden zijn gemaakt door een Amerikaans bedrijf dat meehelpt in de zoekocht naar de Boeing 777.
De Straat van Malakka is een zeestraat tussen Sumatra en het schiereiland Malakka Het gebied zou overeen komen met de locatie waar de Maleisische luchtverkeersleiding voor het laatst contaft heeft gehad met de bemanning van vlucht AF 44.
Ik vind alleen dat er een Griekse tanker naar op weg is. Lijkt me verre van een gecoordineerde actie vanuit het SAR-team, want als het serieus was hadden ze wel gekozen voor een marineschip of een vliegtuig.
Ik heb die radar route en deze debris-locatie even in één kaartje gezet: [ afbeelding ] Ligt wel langs de route, maar dan moet hij al een behoorlijk stuk teruggedreven zijn. Lijkt mij echt onwaarschijnlijk. Overigens geen idee waarom de tekst zo raar uit ziet.
Nouja in een paar dagen kan het echt wel dat stuk zijn afgedreven lijkt me.
Hier lijkt het alsof het eerst door die tanker werd gevonden, en daarna ook nog op Reddit op dezelfde plek.
quote:
Crew on a Greek flagged oil tanker are responding to radio reports of suit cases found floating in the Straits of Malacca, between Malaysia and Indonesia, Greek media reported.
The Oil and chemical tanker, the Elka Athina, reported to media that it was steaming toward a zone identified as a field of debris, including what appeared to be aircraft passenger's luggage.
The crew was responding to a report from an Indonesian source, according to the translation of the report
Een of andere vage Indonenische bron, en een Grieke tanker gaat er heen.
Op zondag 16 maart 2014 17:50 schreef Razor21 het volgende: Geloof niet dat het vliegtuig er nog zo "intact" uit ziet in het water. Misschien dat Regillio Tuur even kan helpen zoeken?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op zondag 16 maart 2014 17:50 schreef Razor21 het volgende: Geloof niet dat het vliegtuig er nog zo "intact" uit ziet in het water. Misschien dat Regillio Tuur even kan helpen zoeken?
daar zat ik ook al mee..
Die Egyptian 961 kwam "zachtjes" in het water.. en brak gelijk in 3 grote delen.. die onafhankelijk van elkaar lagen.. daarbij braken de staart en vleugels gelijk af door de krachten..
die piloot moet wel heeeeeel erg voorzichtig hebben geland om dat vliegtuig zo netjes in een rechte lijn te krijgen.. zeker aangezien de motoren onder de vleugels hangen.. bij water contact duikt dat vliegtuig gelijk het water in, breekt de romp terwijl de cockpit en business class sectie nog even door stuiteren..
dus ik denk dat het niets is idd..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Op zondag 16 maart 2014 17:31 schreef Parzival het volgende: Vraag ik me alleen af.. als die piloot (of iemand anders) al die communicatie apparatuur heeft uitgezet.. zou die dan ook niet de zwarte dozen uitgeschakeld hebben? Volgens mij kun je dat op het zekeringspaneel gewoon uitzetten..
dan blijft het altijd een mysterie..
Dit meen je niet? zou toch te gek zijn als een piloot dit kan
Iemand een idee in welke "map"van Tomnod die koffers liggen? Wil graag even in dat gebied kijken. Maar via Tomnod totaal geen overzicht waar ik ergens ben.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Dit meen je niet? zou toch te gek zijn als een piloot dit kan
In het verleden is er nooit vanuit gegaan dat een piloot kwaadwillend is en hij heeft dus complete controle over alle systemen en circuitbreakers in het toestel.
'And I called your name, like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Op zondag 16 maart 2014 17:57 schreef Me_Wesley het volgende: In het verleden is er nooit vanuit gegaan dat een piloot kwaadwillend is en hij heeft dus complete controle over alle systemen en circuitbreakers in het toestel.
Juist dat vind ik gek. Net of piloten heilig zijn pffffff
Nouja in een paar dagen kan het echt wel dat stuk zijn afgedreven lijkt me.
Ik heb het even opgemeten.. Er even vanuit gaande dat het vliegtuig dan tussen IGREX en GIVAL gecrashed is zou hij tussen de 200 en 700km afgedreven moeten zijn.
Sterke stroming dan
Nope, imo een zwaar overdreven verhaal. Je kunt op Tomnod vanalles zien als je wil. Ik dacht ook even dat ik ergens de eiffeltoren onder water zag drijven. Eerst zien, dan geloven.
Sowieso totaal niet logisch met de laatste berichten dat het bericht nog een paar uur pings heeft gegeven.
Op zondag 16 maart 2014 17:55 schreef DeParo het volgende: Het vliegtuig was toch al veel verder dan dat gebied? We zullen zien wat ze hebben gevonden of gaan vinden!
Idd. Of de stroming moet wel heel sterk zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Opmerkelijk, men hield verdachte vracht in de gaten 2 navy seals dood en staat waarschijnlijk op Diego Garcia. Of is het gewoon weer een koude oorlog bericht?
Juist dat vind ik gek. Net of piloten heilig zijn pffffff
Nee, maar het rotzooien met de recorders is wel strafbaar. En ach, als hij toch het vliegtuig neer laat storten, wat maakt het nog uit? Al ben ik er niet zeker van dat er in de 772 ook een circuitbreaker voor de recorders te vinden is.
'And I called your name, like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Ik zie daar nu allemaal verdachte dingen die ik gisteren nog volstrekt normaal zou hebben gevonden
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Opmerkelijk, men hield verdachte vracht in de gaten 2 navy seals dood en staat waarschijnlijk op Diego Garcia. Of is het gewoon weer een koude oorlog bericht?
En dan ook nog verdachte vracht vervoerd met de MAERSK Alabama. Dat was toch dat bootje van Tom Hanks?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Nee, maar het rotzooien met de recorders is wel strafbaar. En ach, als hij toch het vliegtuig neer laat storten, wat maakt het nog uit? Al ben ik er niet zeker van dat er in de 772 ook een circuitbreaker voor de recorders te vinden is.
nou ten eerste:
Even a cockpit voice recorder that is part of the so-called black box may not provide telltale clues if the 777-200 operated for four hours after controllers lost contact, as satellite data suggests. The unit keeps only two hours of audio as it overwrites older material in a continuous loop, said Todd Curtis, president of Seattle-based consultant AirSafe.com LLC.
Onboard voice recorders can be disabled by a circuit- breaker in the cockpit, Hamlin said. Curtis, the former Boeing employee, said recovering Flight 370's recorders also may prove little if the two hours of recording capacity weren't enough to capture any course change.
"Even if this aircraft is recovered, we may not have answers," he said. "Passengers' electronics could be absolutely essential to determine what happened and when it happened."
Even a cockpit voice recorder that is part of the so-called black box may not provide telltale clues if the 777-200 operated for four hours after controllers lost contact, as satellite data suggests. The unit keeps only two hours of audio as it overwrites older material in a continuous loop, said Todd Curtis, president of Seattle-based consultant AirSafe.com LLC.
Onboard voice recorders can be disabled by a circuit- breaker in the cockpit, Hamlin said. Curtis, the former Boeing employee, said recovering Flight 370's recorders also may prove little if the two hours of recording capacity weren't enough to capture any course change.
"Even if this aircraft is recovered, we may not have answers," he said. "Passengers' electronics could be absolutely essential to determine what happened and when it happened."
Ik heb het even opgemeten.. Er even vanuit gaande dat het vliegtuig dan tussen IGREX en GIVAL gecrashed is zou hij tussen de 200 en 700km afgedreven moeten zijn.
Sterke stroming dan
Nope, imo een zwaar overdreven verhaal. Je kunt op Tomnod vanalles zien als je wil. Ik dacht ook even dat ik ergens de eiffeltoren onder water zag drijven. Eerst zien, dan geloven.
Sowieso totaal niet logisch met de laatste berichten dat het bericht nog een paar uur pings heeft gegeven.
Whoops, niet gerealiseerd Ik wacht gewoon af, het is toch weer íets wat er nu nieuw is. Los van al het andere gaat mijn focus daar dan ff naar uit
In het kader van OP inkorten ivm overzichtelijkheid wil ik graag even weten wat jullie er van vinden als ik vanaf "Deze OP is (mede) tot stand gekomen door de tomeloze inzet van" tot die plaatjes onderaan delete?
Op zondag 16 maart 2014 18:07 schreef Draailamp het volgende: In het kader van OP inkorten ivm overzichtelijkheid wil ik graag even weten wat jullie er van vinden als ik vanaf "Deze OP is (mede) tot stand gekomen door de tomeloze inzet van" tot die plaatjes onderaan delete?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Huh? Als ik naar die locatie kijk ligt hij westelijk van Maleisie, terwijl het laatste contact was vlak voordat het een paar honderd kilometer oostelijker het Thaise luchtruim in vlogen.
Stom! Achja, toch bedankt. Ik vind het een fantastisch concept. Had er voorheen nognooit van gehoord, maar dit is echt effectief. Nu met stukken zee afsporen misschien minder, maar met het in kaart brengen van orkaan schade is dat super.
Alleen wat ik me nog afvraag; is het mogelijk zelf te selecteren waar je wil zoeken?
Stom! Achja, toch bedankt. Ik vind het een fantastisch concept. Had er voorheen nognooit van gehoord, maar dit is echt effectief. Nu met stukken zee afsporen misschien minder, maar met het in kaart brengen van orkaan schade is dat super.
Alleen wat ik me nog afvraag; is het mogelijk zelf te selecteren waar je wil zoeken?
Ik klik aan de rechterkant gewoon ergens op die vage map. En anders via random map. Overzichtelijk is het niet.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef hmmmz het volgende: heeft dat schip wat nu op zoek gaat geen webcam op de boeg ofzo, kunnen we live meekijken
Nee daar zocht ik net ook naar.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Ja kan wel. Maar het gaat om de tekst die erbij staat
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Is het trouwens niet raar dar een tanker nu gaat zoeken? Vliegtuig kan een hoop brandstof hebben achtergelaten op die plek met die koffers, lijkt mij niet echt slim om daar dan met een tanker doorheen te varen. Hebben we straks nog 2 rampen voor de prijs van 1.
In de Straat van Malakka zijn zondag koffers en brokstukken gesignaleerd. Een Griekse olietanker is onderweg naar de locatie in de zeestraat waar de objecten zouden drijven. De koffers zijn mogelijk afkomstig van de vermiste Boeing van Malaysia Airlines.
Dat melden Griekse media. De bemanning van de tanker reageert volgens de berichten op een melding van een Indonesische bron. Het nieuws is nog niet bevestigd, maar op satellietbeelden van de locatie lijkt het erop dat er inderdaad iets in zee drijft. De beelden zijn gemaakt door een Amerikaans bedrijf dat meehelpt in de zoekocht naar de Boeing 777. De Straat van Malakka is een zeestraat tussen Sumatra en het schiereiland Malakka. Maleisische media meldden eerder dat vlucht MH370, met aan boord 239 inzittenden, mogelijk is terechtgekomen boven het gebied. Vliegtuigen en schepen zoeken ondertussen nog steeds in een enorm gebied dat loopt van Centraal-Azië tot het zuidelijke deel van de Indische Oceaan. 25 landen die veelal op de mogelijke route liggen zijn om hulp gevraagd. Daarnaast worden ook alle passagiers, bemanningsleden en grondpersoneel uitgebreid gescreend. De huizen van de piloot en copiloot zijn doorzocht en daarbij is ook een vluchtsimulator in beslag genomen die mogelijk meer duidelijkheid biedt.
quote:
Het nieuws is nog niet bevestigd, maar op satellietbeelden van de locatie lijkt het erop dat er inderdaad iets in zee drijft.
Op zondag 16 maart 2014 18:31 schreef YazooW het volgende: Is het trouwens niet raar dar een tanker nu gaat zoeken? Vliegtuig kan een hoop brandstof hebben achtergelaten op die plek met die koffers, lijkt mij niet echt slim om daar dan met een tanker doorheen te varen. Hebben we straks nog 2 rampen voor de prijs van 1.
een olietanker vliegt niet zomaar in brand hoor en ze zullen vast wat gas terug nemen als ze een km of 10 in de buurt zijn.. okay wellicht 20km want ze moeten remmen...
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Daar hebben ze toch al een keer gezocht? En nu drijven er opeens koffers en is het vliegtuig zichtbaar? Die staart lijkt er wel op, die loopt ook schuin naar boven
Op zondag 16 maart 2014 18:32 schreef gebrokenglas het volgende: Toch wel mooi dat het met de techniek tegenwoordig kan allemaal: via satellieten een zee afzoeken en live newsupdates...
Dat bedacht ik me ook net ja: dat schip gaat daar nú heen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Op zondag 16 maart 2014 18:35 schreef RVer het volgende: Daar hebben ze toch al een keer gezocht? En nu drijven er opeens koffers en is het vliegtuig zichtbaar? Die staart lijkt er wel op, die loopt ook schuin naar boven
Inderdaad, dit kon wel eens de doorbraak zijn. Misschien afgedreven?
Tis sowieso ruim twee uur geleden al ontkracht op een Griekse site die contact had met de kapitein van de tanker: http://www.iefimerida.gr/node/147278
Dit in google translate gepropt geeft oa:
quote:
Eerder Grieks schip kreeg een bericht over het bestaan van objecten in het zeegebied van de Straat van Malakka met het bewijs dat het vindt koffers van de fatale vliegtuig .
In een latere mededeling dat hij met de iefimerda tweede officier , Dimitris Karagiannis had , niet bevestigd deze indicaties .
In het bijzonder , aldus de heer Karagiannis dat het schip doorgegeven via de Straat van Malakka , echter , was er niets aan de oppervlakte of objecten of een spoor -of puin van Boeing .
Wat wordt zelfs gemeld dat de situatie in de regio lijkt op een typische dag op zee , met geen van beide boten en reddingsteams te onderzoeken noch helikopters voeren .
een olietanker vliegt niet zomaar in brand hoor en ze zullen vast wat gas terug nemen als ze een km of 10 in de buurt zijn.. okay wellicht 20km want ze moeten remmen...
Zouden ook brokstukken bij kunnen liggen die het schip kunnen beschadigen oid. Een beetje normale rederij zou aan zijn kapitein hebben opgedragen met een flinke boog om het "verdachte gebied" heen te varen ipv de held uit te hangen. Ik vind het maar een wazig verhaal met die tanker.
Op zondag 16 maart 2014 18:35 schreef RVer het volgende: Daar hebben ze toch al een keer gezocht? En nu drijven er opeens koffers en is het vliegtuig zichtbaar? Die staart lijkt er wel op, die loopt ook schuin naar boven
Tsja, dat wel maar het kan ook zijn dat men erin ziet wat men hoopt te zien. Een vliegtuig dat met zo'n snelheid de zee in knalt blijft heus niet in zo'n mate intact. En zo'n groot brok als wrakstuk zou dus gewoon drijven, anders was het niet zichtbaar op de foto....
Op zondag 16 maart 2014 18:39 schreef RVer het volgende: En die stipjes zijn geen koffers denk ik, die zijn wel erg groot voor een koffer
Vind het ook niet overtuigend. Je zult ook in de buurt van die koffers wat verderop andere brokstukken moeten zien dan alleen wat mooi gegroepeerde drijvende koffers
An image has emerged of the pilot of the missing Malaysia Airlines jet wearing a T-shirt with a 'Democracy is Dead' slogan as it has been revealed he could have hijacked the plane in an anti-government protest. Captain Zaharie Ahmad Shah, a father-of-three, was said to be a 'fanatical' supporter of the country's opposition leader Anwar Ibrahim - jailed for homosexuality just hours before the jet disappeared. It has also been revealed that the pilot's wife and three children moved out of the family home the day before the plane went missing. http://www.dailymail.co.uk/home/index.html
Op zondag 16 maart 2014 18:45 schreef Loekie1 het volgende: An image has emerged of the pilot of the missing Malaysia Airlines jet wearing a T-shirt with a 'Democracy is Dead' slogan as it has been revealed he could have hijacked the plane in an anti-government protest. Captain Zaharie Ahmad Shah, a father-of-three, was said to be a 'fanatical' supporter of the country's opposition leader Anwar Ibrahim - jailed for homosexuality just hours before the jet disappeared. It has also been revealed that the pilot's wife and three children moved out of the family home the day before the plane went missing. http://www.dailymail.co.uk/home/index.html
Ben al een uur vakjes aan het open klikken op Tomnod vanaf het punt waar de koffers zouden liggen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef Razor21 het volgende: Ben al een uur vakjes aan het open klikken op Tomnod vanaf het punt waar de koffers zouden liggen.
Dat daar geen computerprogramma's voor zijn, die scannen al die kaarten een stuk rapper dan de mens. Wel die onzin als face recognition in Facebook maar niet iets voor het herkennen van debris fields?
Dat daar geen computerprogramma's voor zijn, die scannen al die kaarten een stuk rapper dan de mens. Wel die onzin als face recognition in Facebook maar niet iets voor het herkennen van debris fields?
Google glass op en boven de zee gaan hangen
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Waarom publiceren ze niet twee keer die satellietbeelden. Dus net na de ramp, en een dag voor de ramp. Met één of ander programma kun je dit zo over elkaar schuiven en kijken waar de meeste veranderingen zijn in het water.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op zondag 16 maart 2014 18:52 schreef Razor21 het volgende: Waarom publiceren ze niet twee keer die satellietbeelden. Dus net na de ramp, en een dag voor de ramp. Met één of ander programma kun je dit zo over elkaar schuiven en kijken waar de meeste veranderingen zijn in het water.
Waarom zouden ze die beelden al hebben een dag vóór de ramp?
Op zondag 16 maart 2014 18:52 schreef Razor21 het volgende: aarom publiceren ze niet twee keer die satellietbeelden. Dus net na de ramp, en een dag voor de ramp. Met één of ander programma kun je dit zo over elkaar schuiven en kijken waar de meeste veranderingen zijn in het water.
Waarom zouden ze die beelden al hebben een dag vóór de ramp?
Worden die niet standaard opgeslagen dan
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Dan had hij blijkbaar weinig vertrouwen in de uitkomst van de verkiezingen
Maar goed, nieuwe (?) theorie?
quote:
Captain Zaharie Ahmad Shah was a fervent supporter of his country's opposition leader who was jailed for homosexuality - illegal in Malaysia - only hours before flight MH370 vanished with 239 passengers and crew on board, the Sunday Mirror can reveal.
And in a new twist, it emerged that the pilot's wife and three children moved out of the family's home the day before the plane's disappearance.
Piloot is homoseksueel (vertelt dat ook aan zijn vrouw, die prompt het huis verlaat) en is zo boos dat hij een statement maakt door 'iets' met een vliegtuig te doen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Dan had hij blijkbaar weinig vertrouwen in de uitkomst van de verkiezingen
Maar goed, nieuwe (?) theorie?
[..]
Piloot is homoseksueel (vertelt dat ook aan zijn vrouw, die prompt het huis verlaat) en is zo boos dat hij een statement maakt door 'iets' met een vliegtuig te doen.
zonder een statement te maken of een berichtje achter te laten.. nee duidelijke boodschap..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
zonder een statement te maken of een berichtje achter te laten.. nee duidelijke boodschap..
De woningen zijn gister doorzocht, wie weet
Iedereen is een kutlultrut Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dan had hij blijkbaar weinig vertrouwen in de uitkomst van de verkiezingen
Maar goed, nieuwe (?) theorie?
[..]
Piloot is homoseksueel (vertelt dat ook aan zijn vrouw, die prompt het huis verlaat) en is zo boos dat hij een statement maakt door 'iets' met een vliegtuig te doen.
Dan ga je er wel vanuit dat hij het nieuws over de uitspraak gehoord heeft. Wie zegt trouwens dat zijn gezin vrijwillig vertrokken is?
ben voor de gein ook een beetje op tomnod aan het rondneuzen. ik kwam net het volgende tegen. weet niet wat het is. het lijkt te varen, maar het is volgens mij geen boot. iemand enig idee?
Op zondag 16 maart 2014 19:08 schreef BazZz2 het volgende: ben voor de gein ook een beetje op tomnod aan het rondneuzen. ik kwam net het volgende tegen. weet niet wat het is. het lijkt te varen, maar het is volgens mij geen boot. iemand enig idee?
Voor de Tomnod gebruikers na 1.5 uur klikken kom er ik erachter dat je ook je pijltjestoetsen kunt gebruiken. Gaat iets sneller. Zit nu op 424 map tiles explored.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op zondag 16 maart 2014 19:10 schreef Razor21 het volgende: Voor de Tomnod gebruikers na 1.5 uur klikken kom er ik erachter dat je ook je pijltjestoetsen kunt gebruiken. Gaat iets sneller. Zit nu op 424 map tiles explored.
Iedereen is een kutlultrut Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende: wellicht nog even in herinnering roepen dat het 2 jaar duurde voor Air France zijn toestel terug had..(nouja gevonden in de zee)
Waarbij duidelijker was waar die ongeveer moest liggen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende: wellicht nog even in herinnering roepen dat het 2 jaar duurde voor Air France zijn toestel terug had..(nouja gevonden in de zee)
Daar werden wel als vrij snel wrakstukken gevonden.
Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef hmmmz het volgende: Dan zou die bomschoen uit dat artikel niet nodig zijn geweest om de cockpitdeur te forceren.
Klopt. Wel een goeie piloot dan die terrorist. Knap staaltje kunst ook als het echt terrorisme is. Dan zijn ze ook verder nog wat van plan, anders hadden ze het wel opgeeist.
Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende: wellicht nog even in herinnering roepen dat het 2 jaar duurde voor Air France zijn toestel terug had..(nouja gevonden in de zee)
En het duurde ook een hele tijd voordat ze het Uruguayaans rugby elftal hadden gevonden in de Andes
Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Draailamp het volgende: Waarom is een bomschoen niet traceerbaar in de scanner bij de douana? Ik neem aan dat het geen sandaal is, maar hoe ziet dat ding dan uit?
sommige vliegvelden zijn niet zo.. euhm oplettend.. hier in het middenoosten kun je ook gewoon een liter water door de douane krijgen..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Op zondag 16 maart 2014 19:31 schreef Parzival het volgende: sommige vliegvelden zijn niet zo.. euhm oplettend.. hier in het middenoosten kun je ook gewoon een liter water door de douane krijgen..
Vreselijk. Ik ga niet meer graag vliegen van deze verhalen. Piloten zijn niet betrouwbaar misschien, er kan vanalles mee gesmokkeld worden.
Ach ik heb al eens knijp gehad toen ik naar Rome vloog in 2012 en er zeker 30 tulband heren in het vliegtuig zitten. Natte bilnaad dat wil je niet weten
Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Draailamp het volgende: Waarom is een bomschoen niet traceerbaar in de scanner bij de douana? Ik neem aan dat het geen sandaal is, maar hoe ziet dat ding dan uit?
Vreselijk. Ik ga niet meer graag vliegen van deze verhalen. Piloten zijn niet betrouwbaar misschien, er kan vanalles mee gesmokkeld worden.
Ach ik heb al eens knijp gehad toen ik naar Rome vloog in 2012 en er zeker 30 tulband heren in het vliegtuig zitten. Natte bilnaad dat wil je niet weten
Stel je niet zo aan, vliegen is veruit de veiligste vorm van vervoer.
Vreselijk. Ik ga niet meer graag vliegen van deze verhalen. Piloten zijn niet betrouwbaar misschien, er kan vanalles mee gesmokkeld worden.
Ach ik heb al eens knijp gehad toen ik naar Rome vloog in 2012 en er zeker 30 tulband heren in het vliegtuig zitten. Natte bilnaad dat wil je niet weten
lekker paniekerig doen.. er vliegen per dag duizenden vliegtuigen.. en ik vlieg elke week in het midden oosten.. tulbanden, burka's, indiers, etc incluis..
toch grappig dat ik me hier veiliger voel als in NL, of überhaupt op schiphol
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
lekker paniekerig doen.. er vliegen per dag duizenden vliegtuigen.. en ik vlieg elke week in het midden oosten.. tulbanden, burka's, indiers, etc incluis..
toch grappig dat ik me hier veiliger voel als in NL, of überhaupt op schiphol
Had ik hier al gemeld dat ik uit India kom
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Dan zou die bomschoen uit dat artikel niet nodig zijn geweest om de cockpitdeur te forceren.
die kan dan ergens anders voor gebruikt worden
Maar zijn die niet al verouderd? Tijdje terug las ik iets over een t-shirt dat door een scanner kon komen maar waar je ook iets mee kon opblazen. Of was dat een hoax.
Op zondag 16 maart 2014 19:36 schreef Marrije het volgende: Maar zijn die niet al verouderd? Tijdje terug las ik iets over een t-shirt dat door een scanner kon komen maar waar je ook iets mee kon opblazen. Of was dat een hoax.
Klopt, dat zeggen de terroristen inderdaad. Nog onbekend
Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende: wellicht nog even in herinnering roepen dat het 2 jaar duurde voor Air France zijn toestel terug had..(nouja gevonden in de zee)
Nee. Vliegtuig was binnen enkele dagen gevonden, enkel de zwarte doos is pas twee jaar later gevonden.
Is die foto van die captain al eens door meerdere mediums bekeken? Sommige kunnen er wat uit halen denk ik. Ik geloof er niet echt in maar ik hoor soms goeie verhalen
Vreselijk. Ik ga niet meer graag vliegen van deze verhalen. Piloten zijn niet betrouwbaar misschien, er kan vanalles mee gesmokkeld worden.
Ach ik heb al eens knijp gehad toen ik naar Rome vloog in 2012 en er zeker 30 tulband heren in het vliegtuig zitten. Natte bilnaad dat wil je niet weten
Mijn tweede vlucht die ik ooit maakte naar Toronto, jeezus dat vliegtuig landde zo ontzettend hard op de landingsbaan
Maar goed, vliegen is nog altijd veiliger dan met de automobiel
Op zondag 16 maart 2014 19:41 schreef Draailamp het volgende: Is die foto van die captain al eens door meerdere mediums bekeken? Sommige kunnen er wat uit halen denk ik. Ik geloof er niet echt in maar ik hoor soms goeie verhalen
Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef TLC het volgende: Mijn tweede vlucht die ik ooit maakte naar Toronto, jeezus dat vliegtuig landde zo ontzettend hard op de landingsbaan
Herkenbaar. Dat ik bij het uitstappen tegen de piloot zei behoorlijk slechte landing he kerel had hij niet verwacht
Op zondag 16 maart 2014 19:41 schreef Draailamp het volgende: Is die foto van die captain al eens door meerdere mediums bekeken? Sommige kunnen er wat uit halen denk ik. Ik geloof er niet echt in maar ik hoor soms goeie verhalen
Een gewone man zegt ze, huisje, boompje, beestje en zijn vliegtuig. Zijn werk is wel zijn passie!
Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Draailamp het volgende: Kou dat nu niet voor Dakkie. IN de OP staat het perfect. Dat ze maar leren om daar te kijken
Wat? Alles wat gerelateerd is kan hier gepost worden, of jij het in de OP zet zoek je zelf maar uit
Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Draailamp het volgende: Waarom is een bomschoen niet traceerbaar in de scanner bij de douana? Ik neem aan dat het geen sandaal is, maar hoe ziet dat ding dan uit?
Het probleem is ook het bommateriaal, neem de onderbroekbom was van zeer specifiek en lastig materiaal daarnaast op het lichaam dus toen kwam de scanner die je een beetje naakt ziet, zelfs die werken al minder omdat explosieven vaak zo innovatief zijn dat ze op die scannera nauwelijks herkenbaar zijn, het is dus zeer lastig.
Op zondag 16 maart 2014 19:49 schreef Co_OL het volgende: Een gewone man zegt ze, huisje, boompje, beestje en zijn vliegtuig. Zijn werk is wel zijn passie!
Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Draailamp het volgende: Kou dat nu niet voor Dakkie. IN de OP staat het perfect. Dat ze maar leren om daar te kijken
*kauw*
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Tot nader is bewezen is hij voor mij de schuldige naar aanleiding van de laatste nieuwsfeiten. Het is je piloot zeg je? Nou en? Dacht je dat die niet gek kunnen worden? Ik heb gewerkt met tbs klanten en kan je diverse piloten aanwijzen die gestoord waren. Met name qua vrouwen of door drugs en drank.
Op zondag 16 maart 2014 19:56 schreef Parzival het volgende: alsof die schepen een heli aan boord hebben haha.. maar wat dacht je van gewoon langsvaren en de verrekijkers gebruiken....
Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef DaKKiE1984 het volgende: Boten hebben toch ook dieptemeters waarmee ze objecten op de bodem kunnen zien? Of is het daar te diep voor op die plek?
Een klap op water geeft brokstukken en na een week drijven de koffers en lijken ook als roeiboten door de zee
Wat een gedoe ook allemaal. Als ze op dat vliegveld bij de douane eens beter hadden gecontroleerd en niet zo laks waren geweest was dit vast niet gebeurd. En ook als een piloot of kaper niet alles kon uitschakelen, je ziet het wel. Zoiets mag nooit uitgeschakeld worden. Al hadden die mensen nog geleefd dan zijn ze nu gestorven van de honger en dorst, dat is toch erg
Een klap op water geeft brokstukken en na een week drijven de koffers en lijken ook als roeiboten door de zee
Er is vast wel een redelijk gedeelte intact gebleven, zo'n ding klapt niet dusdanig uit elkaar dat je er niets meer van vindt. En zware brokstukken zinken, een expert op CNN zei dat het enige wat eventueel boven zou komen drijven hoofdkussentjes waren en heel licht puin, overgrote deel ligt op de bodem van de oceaan als het daar tenminste neergestort is.
Er is vast wel een redelijk gedeelte intact gebleven, zo'n ding klapt niet dusdanig uit elkaar dat je er niets meer van vindt. En zware brokstukken zinken, een expert op CNN zei dat het enige wat eventueel boven zou komen drijven hoofdkussentjes waren en heel licht puin, overgrote deel ligt op de bodem van de oceaan als het daar tenminste neergestort is.
Op zondag 16 maart 2014 20:01 schreef DaKKiE1984 het volgende: Er is vast wel een redelijk gedeelte intact gebleven, zo'n ding klapt niet dusdanig uit elkaar dat je er niets meer van vindt. En zware brokstukken zinken, een expert op CNN zei dat het enige wat eventueel boven zou komen drijven hoofdkussentjes waren en heel licht puin, overgrote deel ligt op de bodem van de oceaan als het daar tenminste neergestort is.
Lulkoek denk ik. Als het breekt in twee of drieen dan heb je al het kofferruim en tank door midden. En men zat al in de lucht dus de mensen waren vast niet meer allemaal in de gordel
Ik denk dat dat het belangrijkste is om naar te kijken ja, dit puin ga je namelijk niet zo makkelijk vinden. Ik begrijp niet dat mensen denken dat dit zomaar boven blijft drijven zonder enige reden
Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef DaKKiE1984 het volgende: Ik denk dat dat het belangrijkste is om naar te kijken ja, dit puin ga je namelijk niet zo makkelijk vinden. Ik begrijp niet dat mensen denken dat dit zomaar boven blijft drijven zonder enige reden
Die benzine blijft denk ik ook nog wel redelijk op de plek liggen. Dat puin wordt weggeblazen door de wind als een servetje in de storm
Ik denk dat dat het belangrijkste is om naar te kijken ja, dit puin ga je namelijk niet zo makkelijk vinden. Ik begrijp niet dat mensen denken dat dit zomaar boven blijft drijven zonder enige reden
In verleden hebben ze volgens mij wel "debris" gevonden bij dit soort ongelukken, maar weet niet hoe lang dat blijft drijven op zee.
In verleden hebben ze volgens mij wel "debris" gevonden bij dit soort ongelukken, maar weet niet hoe lang dat blijft drijven op zee.
Ja maar debris zijn geen complete stukken van het vliegtuig, debris zijn meestal gebruiksvoorwerpen van passagiers en wat ik al zei hoofdkussentjes e.d. Dat vind je niet zo makkelijk...
Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef raptorix het volgende: verleden hebben ze volgens mij wel "debris" gevonden bij dit soort ongelukken, maar weet niet hoe lang dat blijft drijven op zee.