Dan ga je er wel vanuit dat hij het nieuws over de uitspraak gehoord heeft. Wie zegt trouwens dat zijn gezin vrijwillig vertrokken is?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Dan had hij blijkbaar weinig vertrouwen in de uitkomst van de verkiezingen
Maar goed, nieuwe (?) theorie?
[..]
Piloot is homoseksueel (vertelt dat ook aan zijn vrouw, die prompt het huis verlaat) en is zo boos dat hij een statement maakt door 'iets' met een vliegtuig te doen.
Misschien heeft hij wel iets achtergelaten, maar ligt het allemaal een beetje gevoelig in Maleisiequote:Op zondag 16 maart 2014 19:04 schreef Parzival het volgende:
zonder een statement te maken of een berichtje achter te laten.. nee duidelijke boodschap..
best wel een bootquote:Op zondag 16 maart 2014 19:08 schreef BazZz2 het volgende:
ben voor de gein ook een beetje op tomnod aan het rondneuzen. ik kwam net het volgende tegen. weet niet wat het is. het lijkt te varen, maar het is volgens mij geen boot. iemand enig idee?
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/621881
Die man ging een paar uur voor het vertrek van die vlucht de gevangenis in, als fervent volger zal hij dat nieuws vast wel meegekregen hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:07 schreef MichaelScott het volgende:
Dan ga je er wel vanuit dat hij het nieuws over de uitspraak gehoord heeft. Wie zegt trouwens dat zijn gezin vrijwillig vertrokken is?
die was ik ook tegengekomen, maar dat kleinere een paar plaatsen erboven ziet er toch anders uitquote:Op zondag 16 maart 2014 19:10 schreef hmmmz het volgende:
dit is een boot:
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/620083
daar was ik inderdaad net ook achter gekomenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:10 schreef Razor21 het volgende:
Voor de Tomnod gebruikers na 1.5 uur klikken kom er ik erachter dat je ook je pijltjestoetsen kunt gebruiken. Gaat iets sneller. Zit nu op 424 map tiles explored.
niet alle boten zien hetzelfde uitquote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef BazZz2 het volgende:
[..]
die was ik ook tegengekomen, maar dat kleinere een paar plaatsen erboven ziet er toch anders uit
hier nog zo eentje:quote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef BazZz2 het volgende:
[..]
die was ik ook tegengekomen, maar dat kleinere een paar plaatsen erboven ziet er toch anders uit
Denk het niet, dan hadden we wel iets gehoordquote:Op zondag 16 maart 2014 19:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is die Griekse boot al aangekomen?
laatste berichten.. boot is geweest, niets gevonden..quote:Op zondag 16 maart 2014 19:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is die Griekse boot al aangekomen?
drie uur geleden alquote:Op zondag 16 maart 2014 19:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is die Griekse boot al aangekomen?
hmmm.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
http://www.luchtvaartnieu(...)ebracht_met_Al_Qaida
Het is een onderzoekquote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
http://www.luchtvaartnieu(...)ebracht_met_Al_Qaida
Maar de vraag is wat ze er dan verder mee willen doenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
http://www.luchtvaartnieu(...)ebracht_met_Al_Qaida
Waarbij duidelijker was waar die ongeveer moest liggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende:
wellicht nog even in herinnering roepen dat het 2 jaar duurde voor Air France zijn toestel terug had..(nouja gevonden in de zee)
Daar werden wel als vrij snel wrakstukken gevonden.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende:
wellicht nog even in herinnering roepen dat het 2 jaar duurde voor Air France zijn toestel terug had..(nouja gevonden in de zee)
Dan zou die bomschoen uit dat artikel niet nodig zijn geweest om de cockpitdeur te forceren.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:26 schreef Draailamp het volgende:
Zou die captain betrokken zijn bij Al quida dan?
dezelde man als?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
http://www.luchtvaartnieu(...)ebracht_met_Al_Qaida
Klopt. Wel een goeie piloot dan die terrorist.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef hmmmz het volgende:
Dan zou die bomschoen uit dat artikel niet nodig zijn geweest om de cockpitdeur te forceren.
En het duurde ook een hele tijd voordat ze het Uruguayaans rugby elftal hadden gevonden in de Andesquote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende:
wellicht nog even in herinnering roepen dat het 2 jaar duurde voor Air France zijn toestel terug had..(nouja gevonden in de zee)
Plofkippenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
Wait whut....ik ga even plofkip eten en Al-Qaida is uit hun grot getrokken?!!
sommige vliegvelden zijn niet zo.. euhm oplettend.. hier in het middenoosten kun je ook gewoon een liter water door de douane krijgen..quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Draailamp het volgende:
Waarom is een bomschoen niet traceerbaar in de scanner bij de douana?
Ik neem aan dat het geen sandaal is, maar hoe ziet dat ding dan uit?
De nieuwe speculatie.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
Wait whut....ik ga even plofkip eten en Al-Qaida is uit hun grot getrokken?!!
bnw 2.0quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
Wait whut....ik ga even plofkip eten en Al-Qaida is uit hun grot getrokken?!!
Vreselijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:31 schreef Parzival het volgende:
sommige vliegvelden zijn niet zo.. euhm oplettend.. hier in het middenoosten kun je ook gewoon een liter water door de douane krijgen..
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Draailamp het volgende:
Waarom is een bomschoen niet traceerbaar in de scanner bij de douana?
Ik neem aan dat het geen sandaal is, maar hoe ziet dat ding dan uit?
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Vreselijk.
Ik ga niet meer graag vliegen van deze verhalen.
Piloten zijn niet betrouwbaar misschien, er kan vanalles mee gesmokkeld worden.
Ach ik heb al eens knijp gehad toen ik naar Rome vloog in 2012 en er zeker 30 tulband heren in het vliegtuig zitten. Natte bilnaad dat wil je niet weten
lekker paniekerig doen.. er vliegen per dag duizenden vliegtuigen.. en ik vlieg elke week in het midden oosten.. tulbanden, burka's, indiers, etc incluis..quote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Vreselijk.
Ik ga niet meer graag vliegen van deze verhalen.
Piloten zijn niet betrouwbaar misschien, er kan vanalles mee gesmokkeld worden.
Ach ik heb al eens knijp gehad toen ik naar Rome vloog in 2012 en er zeker 30 tulband heren in het vliegtuig zitten. Natte bilnaad dat wil je niet weten
Respect.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:34 schreef Parzival het volgende:
en ik vlieg elke week in het midden oosten..
Had ik hier al gemeld dat ik uit India komquote:Op zondag 16 maart 2014 19:34 schreef Parzival het volgende:
[..]
lekker paniekerig doen.. er vliegen per dag duizenden vliegtuigen.. en ik vlieg elke week in het midden oosten.. tulbanden, burka's, indiers, etc incluis..
toch grappig dat ik me hier veiliger voel als in NL, of überhaupt op schiphol
die kan dan ergens anders voor gebruikt wordenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dan zou die bomschoen uit dat artikel niet nodig zijn geweest om de cockpitdeur te forceren.
Klopt, dat zeggen de terroristen inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:36 schreef Marrije het volgende:
Maar zijn die niet al verouderd? Tijdje terug las ik iets over een t-shirt dat door een scanner kon komen maar waar je ook iets mee kon opblazen. Of was dat een hoax.
Vertel jij weet vast meer...quote:Op zondag 16 maart 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik hier al gemeld dat ik uit India kom
Ja niet doorvertellen.....maar ik heb hem in mijn kelderboxquote:
Nee. Vliegtuig was binnen enkele dagen gevonden, enkel de zwarte doos is pas twee jaar later gevonden.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende:
wellicht nog even in herinnering roepen dat het 2 jaar duurde voor Air France zijn toestel terug had..(nouja gevonden in de zee)
Mijn tweede vlucht die ik ooit maakte naar Toronto, jeezus dat vliegtuig landde zo ontzettend hard op de landingsbaanquote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Vreselijk.
Ik ga niet meer graag vliegen van deze verhalen.
Piloten zijn niet betrouwbaar misschien, er kan vanalles mee gesmokkeld worden.
Ach ik heb al eens knijp gehad toen ik naar Rome vloog in 2012 en er zeker 30 tulband heren in het vliegtuig zitten. Natte bilnaad dat wil je niet weten
Ik ga het even vragenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:41 schreef Draailamp het volgende:
Is die foto van die captain al eens door meerdere mediums bekeken?
Sommige kunnen er wat uit halen denk ik.
Ik geloof er niet echt in maar ik hoor soms goeie verhalen
Herkenbaar. Dat ik bij het uitstappen tegen de piloot zei behoorlijk slechte landing he kerel had hij niet verwachtquote:Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef TLC het volgende:
Mijn tweede vlucht die ik ooit maakte naar Toronto, jeezus dat vliegtuig landde zo ontzettend hard op de landingsbaan
Krantenartikel van luchtvaardnieuwsquote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waar komen de Al Quaida geruchten nu vandaan?
En nog wat gehoord van die Griekse boot?
http://www.luchtvaartnieu(...)ebracht_met_Al_Qaidaquote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waar komen de Al Quaida geruchten nu vandaan?
En nog wat gehoord van die Griekse boot?
Zit je te klappen als een stel clowns, kijk je uit het raam.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:45 schreef Parzival het volgende:
als ze maar niet zo idioot hebben geklapt na de landing..
Een gewone man zegt ze, huisje, boompje, beestje en zijn vliegtuig. Zijn werk is wel zijn passie!quote:Op zondag 16 maart 2014 19:41 schreef Draailamp het volgende:
Is die foto van die captain al eens door meerdere mediums bekeken?
Sommige kunnen er wat uit halen denk ik.
Ik geloof er niet echt in maar ik hoor soms goeie verhalen
Wat? Alles wat gerelateerd is kan hier gepost worden, of jij het in de OP zet zoek je zelf maar uitquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Draailamp het volgende:
Kou dat nu niet voor Dakkie.
IN de OP staat het perfect.
Dat ze maar leren om daar te kijken
Het probleem is ook het bommateriaal, neem de onderbroekbom was van zeer specifiek en lastig materiaal daarnaast op het lichaam dus toen kwam de scanner die je een beetje naakt ziet, zelfs die werken al minder omdat explosieven vaak zo innovatief zijn dat ze op die scannera nauwelijks herkenbaar zijn, het is dus zeer lastig.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Draailamp het volgende:
Waarom is een bomschoen niet traceerbaar in de scanner bij de douana?
Ik neem aan dat het geen sandaal is, maar hoe ziet dat ding dan uit?
Op mijn enige chartervlucht vroeg de stewardesd waarom ik niet mee applaudiseerdequote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat ik bij het uitstappen tegen de piloot zei behoorlijk slechte landing he kerel had hij niet verwacht
Alsof de schuld 100% bij de piloot ligt. Factoren? Beetje onbeschoft wel, het is je piloot geen amsterdamse taxi.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat ik bij het uitstappen tegen de piloot zei behoorlijk slechte landing he kerel had hij niet verwacht
Nepper dus. Want nieuwsfeitenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:49 schreef Co_OL het volgende:
Een gewone man zegt ze, huisje, boompje, beestje en zijn vliegtuig. Zijn werk is wel zijn passie!
*kauw*quote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Draailamp het volgende:
Kou dat nu niet voor Dakkie.
IN de OP staat het perfect.
Dat ze maar leren om daar te kijken
Nee, hij was immers te zien op Flightradar24quote:Op zondag 16 maart 2014 19:51 schreef Co_OL het volgende:
Zou het niet gewoon kunnen zijn dat het vliegtuig nooit is opgestegen?
Tot nader is bewezen is hij voor mij de schuldige naar aanleiding van de laatste nieuwsfeiten.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:49 schreef videonatic het volgende:
Beetje onbeschoft wel, het is je piloot geen amsterdamse taxi.
Vroeg ik me ook al af maar ik ga er vanuit dat niet alleen de bemanning over de raling heeft gehangen maar ook een heli er rond gevlogen heeftquote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef jeempie het volgende:
Met een olietanker op zoek naar een paar koffers. Hoe verzinnen ze het?
Zo'n enorm schip heeft al een paar kilometer nodig om te stoppen of om van koers te veranderen.
alsof die schepen een heli aan boord hebben haha.. maar wat dacht je van gewoon langsvaren en de verrekijkers gebruiken....quote:Op zondag 16 maart 2014 19:54 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af maar ik ga er vanuit dat niet alleen de bemanning over de raling heeft gehangen maar ook een heli er rond gevlogen heeft
Ik neem aan dat die daar heen gevlogen zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 19:56 schreef Parzival het volgende:
alsof die schepen een heli aan boord hebben haha.. maar wat dacht je van gewoon langsvaren en de verrekijkers gebruiken....
Boten hebben toch ook dieptemeters waarmee ze objecten op de bodem kunnen zien? Of is het daar te diep voor op die plek?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:56 schreef Parzival het volgende:
[..]
alsof die schepen een heli aan boord hebben haha.. maar wat dacht je van gewoon langsvaren en de verrekijkers gebruiken....
Een klap op water geeft brokstukken en na een week drijven de koffers en lijken ook als roeiboten door de zeequote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Boten hebben toch ook dieptemeters waarmee ze objecten op de bodem kunnen zien? Of is het daar te diep voor op die plek?
Er is vast wel een redelijk gedeelte intact gebleven, zo'n ding klapt niet dusdanig uit elkaar dat je er niets meer van vindt. En zware brokstukken zinken, een expert op CNN zei dat het enige wat eventueel boven zou komen drijven hoofdkussentjes waren en heel licht puin, overgrote deel ligt op de bodem van de oceaan als het daar tenminste neergestort is.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:59 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Een klap op water geeft brokstukken en na een week drijven de koffers en lijken ook als roeiboten door de zee
Vergeet de brandstof/olie niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:01 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Er is vast wel een redelijk gedeelte intact gebleven, zo'n ding klapt niet dusdanig uit elkaar dat je er niets meer van vindt. En zware brokstukken zinken, een expert op CNN zei dat het enige wat eventueel boven zou komen drijven hoofdkussentjes waren en heel licht puin, overgrote deel ligt op de bodem van de oceaan als het daar tenminste neergestort is.
Lulkoek denk ik. Als het breekt in twee of drieen dan heb je al het kofferruim en tank door midden.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:01 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Er is vast wel een redelijk gedeelte intact gebleven, zo'n ding klapt niet dusdanig uit elkaar dat je er niets meer van vindt. En zware brokstukken zinken, een expert op CNN zei dat het enige wat eventueel boven zou komen drijven hoofdkussentjes waren en heel licht puin, overgrote deel ligt op de bodem van de oceaan als het daar tenminste neergestort is.
Hier begint het feestquote:Op zondag 16 maart 2014 19:59 schreef Montelly het volgende:
Israël beschuldigd Iran![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ex-El Al expert: Iran likely involved in MH 370
http://www.timesofisrael.(...)t&utm_medium=twitter
Ik denk dat dat het belangrijkste is om naar te kijken ja, dit puin ga je namelijk niet zo makkelijk vinden.quote:
Die benzine blijft denk ik ook nog wel redelijk op de plek liggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ik denk dat dat het belangrijkste is om naar te kijken ja, dit puin ga je namelijk niet zo makkelijk vinden.
Ik begrijp niet dat mensen denken dat dit zomaar boven blijft drijven zonder enige reden
In verleden hebben ze volgens mij wel "debris" gevonden bij dit soort ongelukken, maar weet niet hoe lang dat blijft drijven op zee.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het belangrijkste is om naar te kijken ja, dit puin ga je namelijk niet zo makkelijk vinden.
Ik begrijp niet dat mensen denken dat dit zomaar boven blijft drijven zonder enige reden
Veel spul blijft eindeloos drijven.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
In verleden hebben ze volgens mij wel "debris" gevonden bij dit soort ongelukken, maar weet niet hoe lang dat blijft drijven op zee.
Ja maar debris zijn geen complete stukken van het vliegtuig, debris zijn meestal gebruiksvoorwerpen van passagiers en wat ik al zei hoofdkussentjes e.d. Dat vind je niet zo makkelijk...quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
In verleden hebben ze volgens mij wel "debris" gevonden bij dit soort ongelukken, maar weet niet hoe lang dat blijft drijven op zee.
Je moet toegeven. Het duurde erg lang voordat de schurkenstaten beschuldigd werdenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat dacht ook iemand toen hij de bewuste vrijdagavond in stapte.
Depris is puin toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef raptorix het volgende:
verleden hebben ze volgens mij wel "debris" gevonden bij dit soort ongelukken, maar weet niet hoe lang dat blijft drijven op zee.
Inderdaad. Ik geloof ook niet zo in Alkaida.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
Je moet toegeven. Het duurde erg lang voordat de schurkenstaten beschuldigd werden
Neeequote:Op zondag 16 maart 2014 20:07 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik geloof ook niet zo in Alkaida.
Dan was het allang opgeeist. Tenzij er hier volgende week een klapper van jewelste komt in Den Haag.
Ja het lijkt mij stug dat als een vliegtuig neerstrort er niks overlblijft.quote:
Dat denk ik ook niet.quote:
klopt, er moet iets te zien zijn maar vindt het maar eens in zo'n groot gebiedquote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef raptorix het volgende:
Ja het lijkt mij stug dat als een vliegtuig neerstrort er niks overlblijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |