Dan ga je er wel vanuit dat hij het nieuws over de uitspraak gehoord heeft. Wie zegt trouwens dat zijn gezin vrijwillig vertrokken is?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Dan had hij blijkbaar weinig vertrouwen in de uitkomst van de verkiezingen
Maar goed, nieuwe (?) theorie?
[..]
Piloot is homoseksueel (vertelt dat ook aan zijn vrouw, die prompt het huis verlaat) en is zo boos dat hij een statement maakt door 'iets' met een vliegtuig te doen.
Misschien heeft hij wel iets achtergelaten, maar ligt het allemaal een beetje gevoelig in Maleisiequote:Op zondag 16 maart 2014 19:04 schreef Parzival het volgende:
zonder een statement te maken of een berichtje achter te laten.. nee duidelijke boodschap..
best wel een bootquote:Op zondag 16 maart 2014 19:08 schreef BazZz2 het volgende:
ben voor de gein ook een beetje op tomnod aan het rondneuzen. ik kwam net het volgende tegen. weet niet wat het is. het lijkt te varen, maar het is volgens mij geen boot. iemand enig idee?
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/621881
Die man ging een paar uur voor het vertrek van die vlucht de gevangenis in, als fervent volger zal hij dat nieuws vast wel meegekregen hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:07 schreef MichaelScott het volgende:
Dan ga je er wel vanuit dat hij het nieuws over de uitspraak gehoord heeft. Wie zegt trouwens dat zijn gezin vrijwillig vertrokken is?
die was ik ook tegengekomen, maar dat kleinere een paar plaatsen erboven ziet er toch anders uitquote:Op zondag 16 maart 2014 19:10 schreef hmmmz het volgende:
dit is een boot:
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/620083
daar was ik inderdaad net ook achter gekomenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:10 schreef Razor21 het volgende:
Voor de Tomnod gebruikers na 1.5 uur klikken kom er ik erachter dat je ook je pijltjestoetsen kunt gebruiken. Gaat iets sneller. Zit nu op 424 map tiles explored.
niet alle boten zien hetzelfde uitquote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef BazZz2 het volgende:
[..]
die was ik ook tegengekomen, maar dat kleinere een paar plaatsen erboven ziet er toch anders uit
hier nog zo eentje:quote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef BazZz2 het volgende:
[..]
die was ik ook tegengekomen, maar dat kleinere een paar plaatsen erboven ziet er toch anders uit
Denk het niet, dan hadden we wel iets gehoordquote:Op zondag 16 maart 2014 19:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is die Griekse boot al aangekomen?
laatste berichten.. boot is geweest, niets gevonden..quote:Op zondag 16 maart 2014 19:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
drie uur geleden alquote:Op zondag 16 maart 2014 19:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
hmmm.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
http://www.luchtvaartnieu(...)ebracht_met_Al_Qaida
Het is een onderzoekquote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Maar de vraag is wat ze er dan verder mee willen doenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Waarbij duidelijker was waar die ongeveer moest liggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende:
wellicht nog even in herinnering roepen dat het 2 jaar duurde voor Air France zijn toestel terug had..(nouja gevonden in de zee)
Daar werden wel als vrij snel wrakstukken gevonden.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende:
wellicht nog even in herinnering roepen dat het 2 jaar duurde voor Air France zijn toestel terug had..(nouja gevonden in de zee)
Dan zou die bomschoen uit dat artikel niet nodig zijn geweest om de cockpitdeur te forceren.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:26 schreef Draailamp het volgende:
Zou die captain betrokken zijn bij Al quida dan?
dezelde man als?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Klopt. Wel een goeie piloot dan die terrorist.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef hmmmz het volgende:
Dan zou die bomschoen uit dat artikel niet nodig zijn geweest om de cockpitdeur te forceren.
En het duurde ook een hele tijd voordat ze het Uruguayaans rugby elftal hadden gevonden in de Andesquote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende:
Plofkippenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
Wait whut....ik ga even plofkip eten en Al-Qaida is uit hun grot getrokken?!!
sommige vliegvelden zijn niet zo.. euhm oplettend.. hier in het middenoosten kun je ook gewoon een liter water door de douane krijgen..quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Draailamp het volgende:
Waarom is een bomschoen niet traceerbaar in de scanner bij de douana?
Ik neem aan dat het geen sandaal is, maar hoe ziet dat ding dan uit?
De nieuwe speculatie.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
bnw 2.0quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
Vreselijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:31 schreef Parzival het volgende:
sommige vliegvelden zijn niet zo.. euhm oplettend.. hier in het middenoosten kun je ook gewoon een liter water door de douane krijgen..
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Draailamp het volgende:
Waarom is een bomschoen niet traceerbaar in de scanner bij de douana?
Ik neem aan dat het geen sandaal is, maar hoe ziet dat ding dan uit?
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Vreselijk.
Ik ga niet meer graag vliegen van deze verhalen.
Piloten zijn niet betrouwbaar misschien, er kan vanalles mee gesmokkeld worden.
Ach ik heb al eens knijp gehad toen ik naar Rome vloog in 2012 en er zeker 30 tulband heren in het vliegtuig zitten. Natte bilnaad dat wil je niet weten
lekker paniekerig doen.. er vliegen per dag duizenden vliegtuigen.. en ik vlieg elke week in het midden oosten.. tulbanden, burka's, indiers, etc incluis..quote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Vreselijk.
Ik ga niet meer graag vliegen van deze verhalen.
Piloten zijn niet betrouwbaar misschien, er kan vanalles mee gesmokkeld worden.
Ach ik heb al eens knijp gehad toen ik naar Rome vloog in 2012 en er zeker 30 tulband heren in het vliegtuig zitten. Natte bilnaad dat wil je niet weten
Respect.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:34 schreef Parzival het volgende:
en ik vlieg elke week in het midden oosten..
Had ik hier al gemeld dat ik uit India komquote:Op zondag 16 maart 2014 19:34 schreef Parzival het volgende:
[..]
lekker paniekerig doen.. er vliegen per dag duizenden vliegtuigen.. en ik vlieg elke week in het midden oosten.. tulbanden, burka's, indiers, etc incluis..
toch grappig dat ik me hier veiliger voel als in NL, of überhaupt op schiphol
die kan dan ergens anders voor gebruikt wordenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dan zou die bomschoen uit dat artikel niet nodig zijn geweest om de cockpitdeur te forceren.
Klopt, dat zeggen de terroristen inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:36 schreef Marrije het volgende:
Maar zijn die niet al verouderd? Tijdje terug las ik iets over een t-shirt dat door een scanner kon komen maar waar je ook iets mee kon opblazen. Of was dat een hoax.
Vertel jij weet vast meer...quote:Op zondag 16 maart 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik hier al gemeld dat ik uit India kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |