Daar werden wel als vrij snel wrakstukken gevonden.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende:
wellicht nog even in herinnering roepen dat het 2 jaar duurde voor Air France zijn toestel terug had..(nouja gevonden in de zee)
Dan zou die bomschoen uit dat artikel niet nodig zijn geweest om de cockpitdeur te forceren.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:26 schreef Draailamp het volgende:
Zou die captain betrokken zijn bij Al quida dan?
dezelde man als?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
http://www.luchtvaartnieu(...)ebracht_met_Al_Qaida
Klopt. Wel een goeie piloot dan die terrorist.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef hmmmz het volgende:
Dan zou die bomschoen uit dat artikel niet nodig zijn geweest om de cockpitdeur te forceren.
En het duurde ook een hele tijd voordat ze het Uruguayaans rugby elftal hadden gevonden in de Andesquote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende:
wellicht nog even in herinnering roepen dat het 2 jaar duurde voor Air France zijn toestel terug had..(nouja gevonden in de zee)
Plofkippenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
Wait whut....ik ga even plofkip eten en Al-Qaida is uit hun grot getrokken?!!
sommige vliegvelden zijn niet zo.. euhm oplettend.. hier in het middenoosten kun je ook gewoon een liter water door de douane krijgen..quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Draailamp het volgende:
Waarom is een bomschoen niet traceerbaar in de scanner bij de douana?
Ik neem aan dat het geen sandaal is, maar hoe ziet dat ding dan uit?
De nieuwe speculatie.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
bnw 2.0quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
Vreselijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:31 schreef Parzival het volgende:
sommige vliegvelden zijn niet zo.. euhm oplettend.. hier in het middenoosten kun je ook gewoon een liter water door de douane krijgen..
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Draailamp het volgende:
Waarom is een bomschoen niet traceerbaar in de scanner bij de douana?
Ik neem aan dat het geen sandaal is, maar hoe ziet dat ding dan uit?
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Vreselijk.
Ik ga niet meer graag vliegen van deze verhalen.
Piloten zijn niet betrouwbaar misschien, er kan vanalles mee gesmokkeld worden.
Ach ik heb al eens knijp gehad toen ik naar Rome vloog in 2012 en er zeker 30 tulband heren in het vliegtuig zitten. Natte bilnaad dat wil je niet weten
lekker paniekerig doen.. er vliegen per dag duizenden vliegtuigen.. en ik vlieg elke week in het midden oosten.. tulbanden, burka's, indiers, etc incluis..quote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Vreselijk.
Ik ga niet meer graag vliegen van deze verhalen.
Piloten zijn niet betrouwbaar misschien, er kan vanalles mee gesmokkeld worden.
Ach ik heb al eens knijp gehad toen ik naar Rome vloog in 2012 en er zeker 30 tulband heren in het vliegtuig zitten. Natte bilnaad dat wil je niet weten
Respect.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:34 schreef Parzival het volgende:
en ik vlieg elke week in het midden oosten..
Had ik hier al gemeld dat ik uit India komquote:Op zondag 16 maart 2014 19:34 schreef Parzival het volgende:
[..]
lekker paniekerig doen.. er vliegen per dag duizenden vliegtuigen.. en ik vlieg elke week in het midden oosten.. tulbanden, burka's, indiers, etc incluis..
toch grappig dat ik me hier veiliger voel als in NL, of überhaupt op schiphol
die kan dan ergens anders voor gebruikt wordenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dan zou die bomschoen uit dat artikel niet nodig zijn geweest om de cockpitdeur te forceren.
Klopt, dat zeggen de terroristen inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:36 schreef Marrije het volgende:
Maar zijn die niet al verouderd? Tijdje terug las ik iets over een t-shirt dat door een scanner kon komen maar waar je ook iets mee kon opblazen. Of was dat een hoax.
Vertel jij weet vast meer...quote:Op zondag 16 maart 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik hier al gemeld dat ik uit India kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |