Nee. Vliegtuig was binnen enkele dagen gevonden, enkel de zwarte doos is pas twee jaar later gevonden.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Parzival het volgende:
wellicht nog even in herinnering roepen dat het 2 jaar duurde voor Air France zijn toestel terug had..(nouja gevonden in de zee)
Mijn tweede vlucht die ik ooit maakte naar Toronto, jeezus dat vliegtuig landde zo ontzettend hard op de landingsbaanquote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Vreselijk.
Ik ga niet meer graag vliegen van deze verhalen.
Piloten zijn niet betrouwbaar misschien, er kan vanalles mee gesmokkeld worden.
Ach ik heb al eens knijp gehad toen ik naar Rome vloog in 2012 en er zeker 30 tulband heren in het vliegtuig zitten. Natte bilnaad dat wil je niet weten
Ik ga het even vragenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:41 schreef Draailamp het volgende:
Is die foto van die captain al eens door meerdere mediums bekeken?
Sommige kunnen er wat uit halen denk ik.
Ik geloof er niet echt in maar ik hoor soms goeie verhalen
Herkenbaar. Dat ik bij het uitstappen tegen de piloot zei behoorlijk slechte landing he kerel had hij niet verwachtquote:Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef TLC het volgende:
Mijn tweede vlucht die ik ooit maakte naar Toronto, jeezus dat vliegtuig landde zo ontzettend hard op de landingsbaan
Krantenartikel van luchtvaardnieuwsquote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waar komen de Al Quaida geruchten nu vandaan?
En nog wat gehoord van die Griekse boot?
http://www.luchtvaartnieu(...)ebracht_met_Al_Qaidaquote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waar komen de Al Quaida geruchten nu vandaan?
En nog wat gehoord van die Griekse boot?
Zit je te klappen als een stel clowns, kijk je uit het raam.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:45 schreef Parzival het volgende:
als ze maar niet zo idioot hebben geklapt na de landing..
Een gewone man zegt ze, huisje, boompje, beestje en zijn vliegtuig. Zijn werk is wel zijn passie!quote:Op zondag 16 maart 2014 19:41 schreef Draailamp het volgende:
Is die foto van die captain al eens door meerdere mediums bekeken?
Sommige kunnen er wat uit halen denk ik.
Ik geloof er niet echt in maar ik hoor soms goeie verhalen
Wat? Alles wat gerelateerd is kan hier gepost worden, of jij het in de OP zet zoek je zelf maar uitquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Draailamp het volgende:
Kou dat nu niet voor Dakkie.
IN de OP staat het perfect.
Dat ze maar leren om daar te kijken
Het probleem is ook het bommateriaal, neem de onderbroekbom was van zeer specifiek en lastig materiaal daarnaast op het lichaam dus toen kwam de scanner die je een beetje naakt ziet, zelfs die werken al minder omdat explosieven vaak zo innovatief zijn dat ze op die scannera nauwelijks herkenbaar zijn, het is dus zeer lastig.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Draailamp het volgende:
Waarom is een bomschoen niet traceerbaar in de scanner bij de douana?
Ik neem aan dat het geen sandaal is, maar hoe ziet dat ding dan uit?
Op mijn enige chartervlucht vroeg de stewardesd waarom ik niet mee applaudiseerdequote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat ik bij het uitstappen tegen de piloot zei behoorlijk slechte landing he kerel had hij niet verwacht
Alsof de schuld 100% bij de piloot ligt. Factoren? Beetje onbeschoft wel, het is je piloot geen amsterdamse taxi.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat ik bij het uitstappen tegen de piloot zei behoorlijk slechte landing he kerel had hij niet verwacht
Nepper dus. Want nieuwsfeitenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:49 schreef Co_OL het volgende:
Een gewone man zegt ze, huisje, boompje, beestje en zijn vliegtuig. Zijn werk is wel zijn passie!
*kauw*quote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Draailamp het volgende:
Kou dat nu niet voor Dakkie.
IN de OP staat het perfect.
Dat ze maar leren om daar te kijken
Nee, hij was immers te zien op Flightradar24quote:Op zondag 16 maart 2014 19:51 schreef Co_OL het volgende:
Zou het niet gewoon kunnen zijn dat het vliegtuig nooit is opgestegen?
Tot nader is bewezen is hij voor mij de schuldige naar aanleiding van de laatste nieuwsfeiten.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:49 schreef videonatic het volgende:
Beetje onbeschoft wel, het is je piloot geen amsterdamse taxi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |