Vroeg ik me ook al af maar ik ga er vanuit dat niet alleen de bemanning over de raling heeft gehangen maar ook een heli er rond gevlogen heeftquote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef jeempie het volgende:
Met een olietanker op zoek naar een paar koffers. Hoe verzinnen ze het?
Zo'n enorm schip heeft al een paar kilometer nodig om te stoppen of om van koers te veranderen.
alsof die schepen een heli aan boord hebben haha.. maar wat dacht je van gewoon langsvaren en de verrekijkers gebruiken....quote:Op zondag 16 maart 2014 19:54 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af maar ik ga er vanuit dat niet alleen de bemanning over de raling heeft gehangen maar ook een heli er rond gevlogen heeft
Ik neem aan dat die daar heen gevlogen zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 19:56 schreef Parzival het volgende:
alsof die schepen een heli aan boord hebben haha.. maar wat dacht je van gewoon langsvaren en de verrekijkers gebruiken....
Boten hebben toch ook dieptemeters waarmee ze objecten op de bodem kunnen zien? Of is het daar te diep voor op die plek?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:56 schreef Parzival het volgende:
[..]
alsof die schepen een heli aan boord hebben haha.. maar wat dacht je van gewoon langsvaren en de verrekijkers gebruiken....
Een klap op water geeft brokstukken en na een week drijven de koffers en lijken ook als roeiboten door de zeequote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Boten hebben toch ook dieptemeters waarmee ze objecten op de bodem kunnen zien? Of is het daar te diep voor op die plek?
Er is vast wel een redelijk gedeelte intact gebleven, zo'n ding klapt niet dusdanig uit elkaar dat je er niets meer van vindt. En zware brokstukken zinken, een expert op CNN zei dat het enige wat eventueel boven zou komen drijven hoofdkussentjes waren en heel licht puin, overgrote deel ligt op de bodem van de oceaan als het daar tenminste neergestort is.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:59 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Een klap op water geeft brokstukken en na een week drijven de koffers en lijken ook als roeiboten door de zee
Vergeet de brandstof/olie niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:01 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Er is vast wel een redelijk gedeelte intact gebleven, zo'n ding klapt niet dusdanig uit elkaar dat je er niets meer van vindt. En zware brokstukken zinken, een expert op CNN zei dat het enige wat eventueel boven zou komen drijven hoofdkussentjes waren en heel licht puin, overgrote deel ligt op de bodem van de oceaan als het daar tenminste neergestort is.
Lulkoek denk ik. Als het breekt in twee of drieen dan heb je al het kofferruim en tank door midden.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:01 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Er is vast wel een redelijk gedeelte intact gebleven, zo'n ding klapt niet dusdanig uit elkaar dat je er niets meer van vindt. En zware brokstukken zinken, een expert op CNN zei dat het enige wat eventueel boven zou komen drijven hoofdkussentjes waren en heel licht puin, overgrote deel ligt op de bodem van de oceaan als het daar tenminste neergestort is.
Hier begint het feestquote:Op zondag 16 maart 2014 19:59 schreef Montelly het volgende:
Israël beschuldigd Iran![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ex-El Al expert: Iran likely involved in MH 370
http://www.timesofisrael.(...)t&utm_medium=twitter
Ik denk dat dat het belangrijkste is om naar te kijken ja, dit puin ga je namelijk niet zo makkelijk vinden.quote:
Die benzine blijft denk ik ook nog wel redelijk op de plek liggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ik denk dat dat het belangrijkste is om naar te kijken ja, dit puin ga je namelijk niet zo makkelijk vinden.
Ik begrijp niet dat mensen denken dat dit zomaar boven blijft drijven zonder enige reden
In verleden hebben ze volgens mij wel "debris" gevonden bij dit soort ongelukken, maar weet niet hoe lang dat blijft drijven op zee.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het belangrijkste is om naar te kijken ja, dit puin ga je namelijk niet zo makkelijk vinden.
Ik begrijp niet dat mensen denken dat dit zomaar boven blijft drijven zonder enige reden
Veel spul blijft eindeloos drijven.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
In verleden hebben ze volgens mij wel "debris" gevonden bij dit soort ongelukken, maar weet niet hoe lang dat blijft drijven op zee.
Ja maar debris zijn geen complete stukken van het vliegtuig, debris zijn meestal gebruiksvoorwerpen van passagiers en wat ik al zei hoofdkussentjes e.d. Dat vind je niet zo makkelijk...quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
In verleden hebben ze volgens mij wel "debris" gevonden bij dit soort ongelukken, maar weet niet hoe lang dat blijft drijven op zee.
Je moet toegeven. Het duurde erg lang voordat de schurkenstaten beschuldigd werdenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat dacht ook iemand toen hij de bewuste vrijdagavond in stapte.
Depris is puin toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef raptorix het volgende:
verleden hebben ze volgens mij wel "debris" gevonden bij dit soort ongelukken, maar weet niet hoe lang dat blijft drijven op zee.
Inderdaad. Ik geloof ook niet zo in Alkaida.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
Je moet toegeven. Het duurde erg lang voordat de schurkenstaten beschuldigd werden
Neeequote:Op zondag 16 maart 2014 20:07 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik geloof ook niet zo in Alkaida.
Dan was het allang opgeeist. Tenzij er hier volgende week een klapper van jewelste komt in Den Haag.
Ja het lijkt mij stug dat als een vliegtuig neerstrort er niks overlblijft.quote:
Dat denk ik ook niet.quote:
klopt, er moet iets te zien zijn maar vindt het maar eens in zo'n groot gebiedquote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef raptorix het volgende:
Ja het lijkt mij stug dat als een vliegtuig neerstrort er niks overlblijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |