Ik klik aan de rechterkant gewoon ergens op die vage map. En anders via random map. Overzichtelijk is het niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stom! Achja, toch bedankt. Ik vind het een fantastisch concept. Had er voorheen nognooit van gehoord, maar dit is echt effectief. Nu met stukken zee afsporen misschien minder, maar met het in kaart brengen van orkaan schade is dat super.
Alleen wat ik me nog afvraag; is het mogelijk zelf te selecteren waar je wil zoeken?
met kokosnoten.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef gelezwembroek het volgende:
Hoe kunnen ze die koffers vinden zonder dat ze erbij zijn?
Nee hoor, dat is zo onoverzichtelijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:16 schreef eight het volgende:
Idd. Artikel hoort verder ook onder 'laatste nieuws' te staan
Net of mensen in dit topic voor nieuws komen. Dat vinden ze wel op nieuwssites.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:19 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is zo onoverzichtelijk.
Dit valt gelijk op.
Dit is een nieuws topic.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:20 schreef vuvuzela het volgende:
Net of mensen in dit topic voor nieuws komen
Nee daar zocht ik net ook naar.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef hmmmz het volgende:
heeft dat schip wat nu op zoek gaat geen webcam op de boeg ofzo, kunnen we live meekijken
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Razor21 het volgende:
Promotie van Malaysian Airlines
[ afbeelding ]
Have fun, doe ze de groetjes daarquote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jungs, ik ben er van tussen. Kapsalonen daarna tvsc. Tot morgen ofzo!
![]()
Bij groot nieuws meld ik me wel
tvsc?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
![]()
Wat is tvsc?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
![]()
Dat is toch een A380 op die foto?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat las ik ook ergens, alleen heb ik te weinig verstand van vliegtuigen om zelf het verschil te kunnen zienquote:
Ah gelukkig. Ik kwam al uit op Three Village Swim Clubquote:
hoaxquote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja kan wel. Maar het gaat om de tekst die erbij staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |