nou.. je wil ook graag dat een piloot die systemen kan herstarten of opstarten bij problemen..quote:Op zondag 16 maart 2014 17:58 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Juist dat vind ik gek.
Net of piloten heilig zijn pffffff
of explosie in de lucht..quote:Op zondag 16 maart 2014 17:58 schreef eight het volgende:
[..]
Idd. Of de stroming moet wel heel sterk zijn.
Opmerkelijk, men hield verdachte vracht in de gaten 2 navy seals dood en staat waarschijnlijk op Diego Garcia.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:52 schreef Razor21 het volgende:
Volgens de Russen zitten Amerika erachter : http://www.pisau.net/russ(...)s-navy-prayformh370/
Nee, maar het rotzooien met de recorders is wel strafbaar. En ach, als hij toch het vliegtuig neer laat storten, wat maakt het nog uit? Al ben ik er niet zeker van dat er in de 772 ook een circuitbreaker voor de recorders te vinden is.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:58 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Juist dat vind ik gek.
Net of piloten heilig zijn pffffff
Ik zie daar nu allemaal verdachte dingen die ik gisteren nog volstrekt normaal zou hebben gevondenquote:Op zondag 16 maart 2014 17:59 schreef Razor21 het volgende:
Hier de Tomnod map waar het vliegtuig zou liggen :
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/128148
En dan ook nog verdachte vracht vervoerd met de MAERSK Alabama.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:00 schreef gijsman het volgende:
[..]
Opmerkelijk, men hield verdachte vracht in de gaten 2 navy seals dood en staat waarschijnlijk op Diego Garcia.
Of is het gewoon weer een koude oorlog bericht?
nou ten eerste:quote:Op zondag 16 maart 2014 18:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, maar het rotzooien met de recorders is wel strafbaar. En ach, als hij toch het vliegtuig neer laat storten, wat maakt het nog uit? Al ben ik er niet zeker van dat er in de 772 ook een circuitbreaker voor de recorders te vinden is.
Jup, duidelijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:03 schreef Parzival het volgende:
[..]
nou ten eerste:
Even a cockpit voice recorder that is part of the so-called black box may not provide telltale clues if the 777-200 operated for four hours after controllers lost contact, as satellite data suggests. The unit keeps only two hours of audio as it overwrites older material in a continuous loop, said Todd Curtis, president of Seattle-based consultant AirSafe.com LLC.
Onboard voice recorders can be disabled by a circuit- breaker in the cockpit, Hamlin said. Curtis, the former Boeing employee, said recovering Flight 370's recorders also may prove little if the two hours of recording capacity weren't enough to capture any course change.
"Even if this aircraft is recovered, we may not have answers," he said. "Passengers' electronics could be absolutely essential to determine what happened and when it happened."
Read more: http://www.smh.com.au/wor(...)7.html#ixzz2w97mCg9C
Whoops, niet gerealiseerdquote:Op zondag 16 maart 2014 17:58 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik heb het even opgemeten.. Er even vanuit gaande dat het vliegtuig dan tussen IGREX en GIVAL gecrashed is zou hij tussen de 200 en 700km afgedreven moeten zijn.
Sterke stroming dan![]()
Nope, imo een zwaar overdreven verhaal. Je kunt op Tomnod vanalles zien als je wil. Ik dacht ook even dat ik ergens de eiffeltoren onder water zag drijven. Eerst zien, dan geloven.
Sowieso totaal niet logisch met de laatste berichten dat het bericht nog een paar uur pings heeft gegeven.
Dank! Hoe heb je die map weten te vinden? En weet je toevallig waar ergens? Hele map exploren duurt wel een tijdje.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:59 schreef Razor21 het volgende:
Hier de Tomnod map waar het vliegtuig zou liggen :
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/128148
Echtquote:Op zondag 16 maart 2014 18:07 schreef Draailamp het volgende:
In het kader van OP inkorten ivm overzichtelijkheid wil ik graag even weten wat jullie er van vinden als ik vanaf "Deze OP is (mede) tot stand gekomen door de tomeloze inzet van" tot die plaatjes onderaan delete?
Als je twee keer in het midden klikt heb je hem alquote:Op zondag 16 maart 2014 18:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dank! Hoe heb je die map weten te vinden? En weet je toevallig waar ergens? Hele map exploren duurt wel een tijdje.
Ok, mij maakt het niet uit.quote:
Thanks, niet gezien hehe.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:08 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Als je twee keer in het midden klikt heb je hem al
Gewoon Twitter gebruikt : https://twitter.com/search?q=tomnod%20map%20location&src=tyah met de zoekwoorden : Tomnod map locationquote:Op zondag 16 maart 2014 18:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dank! Hoe heb je die map weten te vinden? En weet je toevallig waar ergens? Hele map exploren duurt wel een tijdje.
Satellietfotoquote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef gelezwembroek het volgende:
Hoe kunnen ze die koffers vinden zonder dat ze erbij zijn?
Huh? Als ik naar die locatie kijk ligt hij westelijk van Maleisie, terwijl het laatste contact was vlak voordat het een paar honderd kilometer oostelijker het Thaise luchtruim in vlogen.quote:
Stom! Achja, toch bedankt. Ik vind het een fantastisch concept. Had er voorheen nognooit van gehoord, maar dit is echt effectief. Nu met stukken zee afsporen misschien minder, maar met het in kaart brengen van orkaan schade is dat super.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Gewoon Twitter gebruikt : https://twitter.com/search?q=tomnod%20map%20location&src=tyah met de zoekwoorden : Tomnod map location
Idd. Artikel hoort verder ook onder 'laatste nieuws' te staanquote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er staat een fout in de OP; er staat vluchtnummer AF44.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |