Ontopic heren, bedanktquote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef eight het volgende:
Ah gelukkig. Ik kwam al uit op Three Village Swim Club
Alsof het vliegtuig in zee drijft...quote:Het nieuws is nog niet bevestigd, maar op satellietbeelden van de locatie lijkt het erop dat er inderdaad iets in zee drijft.
een olietanker vliegt niet zomaar in brand hoor en ze zullen vast wat gas terug nemen als ze een km of 10 in de buurt zijn.. okay wellicht 20km want ze moeten remmen...quote:Op zondag 16 maart 2014 18:31 schreef YazooW het volgende:
Is het trouwens niet raar dar een tanker nu gaat zoeken? Vliegtuig kan een hoop brandstof hebben achtergelaten op die plek met die koffers, lijkt mij niet echt slim om daar dan met een tanker doorheen te varen. Hebben we straks nog 2 rampen voor de prijs van 1.
Dat bedacht ik me ook net ja: dat schip gaat daar nú heen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch wel mooi dat het met de techniek tegenwoordig kan allemaal: via satellieten een zee afzoeken en live newsupdates...
Inderdaad, dit kon wel eens de doorbraak zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:35 schreef RVer het volgende:
Daar hebben ze toch al een keer gezocht? En nu drijven er opeens koffers en is het vliegtuig zichtbaar?
Die staart lijkt er wel op, die loopt ook schuin naar boven
Die piloot heeft zeker meegeholpen aan de tekst.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Razor21 het volgende:
Promotie van Malaysian Airlines
[ afbeelding ]
Dat zegt al genoegquote:Op zondag 16 maart 2014 18:40 schreef Uccie het volgende:
Nog steeds geen enkele serieuze nieuwssite die het bevestigd.
quote:Eerder Grieks schip kreeg een bericht over het bestaan van objecten in het zeegebied van de Straat van Malakka met het bewijs dat het vindt koffers van de fatale vliegtuig .
In een latere mededeling dat hij met de iefimerda tweede officier , Dimitris Karagiannis had , niet bevestigd deze indicaties .
In het bijzonder , aldus de heer Karagiannis dat het schip doorgegeven via de Straat van Malakka , echter , was er niets aan de oppervlakte of objecten of een spoor -of puin van Boeing .
Wat wordt zelfs gemeld dat de situatie in de regio lijkt op een typische dag op zee , met geen van beide boten en reddingsteams te onderzoeken noch helikopters voeren .
Zouden ook brokstukken bij kunnen liggen die het schip kunnen beschadigen oid. Een beetje normale rederij zou aan zijn kapitein hebben opgedragen met een flinke boog om het "verdachte gebied" heen te varen ipv de held uit te hangen. Ik vind het maar een wazig verhaal met die tanker.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:34 schreef Parzival het volgende:
[..]
een olietanker vliegt niet zomaar in brand hoor en ze zullen vast wat gas terug nemen als ze een km of 10 in de buurt zijn.. okay wellicht 20km want ze moeten remmen...
Tsja, dat wel maar het kan ook zijn dat men erin ziet wat men hoopt te zien. Een vliegtuig dat met zo'n snelheid de zee in knalt blijft heus niet in zo'n mate intact. En zo'n groot brok als wrakstuk zou dus gewoon drijven, anders was het niet zichtbaar op de foto....quote:Op zondag 16 maart 2014 18:35 schreef RVer het volgende:
Daar hebben ze toch al een keer gezocht? En nu drijven er opeens koffers en is het vliegtuig zichtbaar?
Die staart lijkt er wel op, die loopt ook schuin naar boven
Volgens mij blaat iedereen een of andere tweet met een Indonesische source na...quote:Op zondag 16 maart 2014 18:40 schreef Uccie het volgende:
Nog steeds geen enkele serieuze nieuwssite die het bevestigd.
Vind het ook niet overtuigend. Je zult ook in de buurt van die koffers wat verderop andere brokstukken moeten zien dan alleen wat mooi gegroepeerde drijvende koffersquote:Op zondag 16 maart 2014 18:39 schreef RVer het volgende:
En die stipjes zijn geen koffers denk ik, die zijn wel erg groot voor een koffer
Ja, Telegraaf vooropquote:Op zondag 16 maart 2014 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij blaat iedereen een of andere tweet met een Indonesische source na...
uiteraardquote:
wtfquote:Op zondag 16 maart 2014 18:45 schreef Loekie1 het volgende:
An image has emerged of the pilot of the missing Malaysia Airlines jet wearing a T-shirt with a 'Democracy is Dead' slogan as it has been revealed he could have hijacked the plane in an anti-government protest. Captain Zaharie Ahmad Shah, a father-of-three, was said to be a 'fanatical' supporter of the country's opposition leader Anwar Ibrahim - jailed for homosexuality just hours before the jet disappeared. It has also been revealed that the pilot's wife and three children moved out of the family home the day before the plane went missing.
http://www.dailymail.co.uk/home/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |