SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet wat dat is.quote:
Soms dacht ik: waarom werd er niet eerder 112/911/etc gebeld. Maar wel mooi om te zien. Ik weet niet hoe ik zou reageren. In Amerika werden we aangereden en toen sprong ik wel de auto uit om tegen die andere automobilist te schreeuwen wat hij aan het doen was. Testosteron..quote:[b]Op donderdag 13 maart 2014 11:02 schreef TheMagnificent het volgende:
...
Ik vraag me af of ik in dit soort situaties instinctief te hulp zou kunnen schieten. Ik wil graag geloven van wel, maar zonder ooit in een dergelijke situatie gezeten te hebben, is dat niet met zekerheid te zeggen.
Esek herifquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:47 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat is.
ik weet dat ekmek brood is.
en iets van een eshekerurf is een ezelman.
daar houd het ongeveer op voor mij
Adrenaline. Of werd je ineens hariger en mannelijker?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms dacht ik: waarom werd er niet eerder 112/911/etc gebeld. Maar wel mooi om te zien. Ik weet niet hoe ik zou reageren. In Amerika werden we aangereden en toen sprong ik wel de auto uit om tegen die andere automobilist te schreeuwen wat hij aan het doen was. Testosteron..
Ohja, was het woord al kwijt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Adrenaline. Of werd je ineens hariger en mannelijker?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Adrenaline. Of werd je ineens hariger en mannelijker?
Dan doe je het goed toch als je de helft verstaatquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef FuryOverkill het volgende:
ik ga ook pas 10 jaar op rij naar turkije elke zomer en mijn oom is turks maargoed ik snap die taal half niet
Het was wel leuk, maar het was wel gespannen tussen Arabieren en Joden. Ik bedoel: ze haten elkaar tot de bot.quote:
Nee, Joodse. De Arabische die ik zag, waren ook wel mooi.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Joodse? Of bedoel je Arabische? Of zijn joden ook een bevolkingsgroep?
Sowieso. Ze waren allemaal fijngebouwd en mooi gevormd. Dus de legendes over hoe mooi de vrouwen daar zijn kloppen echt.quote:
Opmerkelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar het was wel gespannen tussen Arabieren en Joden. Ik bedoel: ze haten elkaar tot de bot.
Tot op het bot*quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar het was wel gespannen tussen Arabieren en Joden. Ik bedoel: ze haten elkaar tot de bot.
Ja. Ik ben geweest in Tel Aviv, Haifa, Tiberias, Akko, Nazereth, Jeruzalem en ergens in het Negev woestijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tot op het bot*
Heb je daar veel Arabieren gespot dan? Welke steden was je geweest?
Ogen neerslaan sukkel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sowieso. Ze waren allemaal fijngebouwd en mooi gevormd. Dus de legendes over hoe mooi de vrouwen daar zijn kloppen echt.
We vlogen via Turkije, dus toen ik terug was op het vliegveld in Turkije, zag je het enorme verschil.
Joodse vrouwen zijn allemaal fijn![]()
Turkse vrouwen hebben allemaal obesitas
Ben je met een tour geweest of op eigen kracht?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja. Ik ben geweest in Tel Aviv, Haifa, Tiberias, Akko, Nazereth, Jeruzalem en ergens in het Negev woestijn.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sowieso. Ze waren allemaal fijngebouwd en mooi gevormd. Dus de legendes over hoe mooi de vrouwen daar zijn kloppen echt.
We vlogen via Turkije, dus toen ik terug was op het vliegveld in Turkije, zag je het enorme verschil.
Joodse vrouwen zijn allemaal fijn![]()
Turkse vrouwen hebben allemaal obesitas
Op eigen kracht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je met een tour geweest of op eigen kracht?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nein.
Ging mij om praktiserende praat vs omnomnom lekkere wijvenpraat.
Hhhhhhh, ben je aan het spelen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:12 schreef Arcadia het volgende:
This is where the wizard does his magic. Smells like he is brewing some potion in here
Bij ons ih dorp zijn alleen ouderen dikker. Onder jongeren ken ik ze niet. Dan werd je gepestquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso is Stimo Koerd. Ze hoeft niet jaloers te zijn.
Maar even serieus, Koerdische vrouwen in TR zijn in vergelijking met de Turken echt een stuk slanker. Mijn moeder zegt dat het komt doordat Koerdische families groter zijn en de vrouwen de tijd niet hebben om zichzelf te stuffen.![]()
Ik doelde eigenlijk op de ouderen/volwassenen/vrouwen met kinderen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij ons ih dorp zijn alleen ouderen dikker. Onder jongeren ken ik ze niet. Dan werd je gepest
Goede genenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de ouderen/volwassenen/vrouwen met kinderen.
Ik heb aangetrouwde Koerdische familie en toen mijn tante dit jaar in Batman was zei ze precies hetzelfde. Dat Koerdische vrouwen veel dunner zijn.
Ja, maar dat is niet wat ik deed of wel?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Nein.
Ging mij om praktiserende praat vs omnomnom lekkere wijvenpraat.
Ik heb moorkoppen gebakken waarvan 3 zijn misluktquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben zooooooo moe. Wil bijna mn uiteten gaan afzeggen maar dat is niet aardig.![]()
En dan moest je zeggen, dan moet u hiernaast zijn. U moet vragen naar dokter iaan, voornaam Niger.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Random vrouw aanbellen hier. "Ik heb gehoord dat hier een huisarts woont?"
Wut.
Omnomnomquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb moorkoppen gebakken waarvan 3 zijn mislukt![]()
![]()
.
Jij moslimhater.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb moorkoppen gebakken waarvan 3 zijn mislukt![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Random vrouw aanbellen hier. "Ik heb gehoord dat hier een huisarts woont?"
Wut.
Koerden zijn vaak armer, meer kinderen > minder eten per kind.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso is Stimo Koerd. Ze hoeft niet jaloers te zijn.
Maar even serieus, Koerdische vrouwen in TR zijn in vergelijking met de Turken echt een stuk slanker. Mijn moeder zegt dat het komt doordat Koerdische families groter zijn en de vrouwen de tijd niet hebben om zichzelf te stuffen.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan moest je zeggen, dan moet u hiernaast zijn. U moet vragen naar dokter iaan, voornaam Niger.
quote:
Ik snap ook niet waarom je zo'n persoon zou moeten doorverwijzen naar een Nigeriaan...quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! Waarom ? Snap de grap niet.
Een kennis van een goede vriend van een vriend haar zal wel een patiënt zijn.quote:[..]ze was niet eens patiënt bij mn vader.
Ben je nog naar een Circassisch dorpje geweest?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, Joodse. De Arabische die ik zag, waren ook wel mooi.
Hoe verklaar dan de Koerden in Noord-Irak die met een geldoverschot kampen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:12 schreef expans het volgende:
[..]
Koerden zijn vaak armer, meer kinderen > minder eten per kind.
Klinkt grof en lomp maar er zit een kern van waarheid in (denk ik dan)
Hhhh, is niet moeilijk. Gewoon even wennen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja. Ben gestorven en toen dichtgedaan. Tis moeilijk.
Olie en gas.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe verklaar dan de Koerden in Noord-Irak die met een geldoverschot kampen?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:12 schreef expans het volgende:
[..]
k hhhquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhh, is niet moeilijk. Gewoon even wennen.
Noord-Irak heeft gewoon geluk gehad door de invasie van Amerika, als dat niet zou gebeuren zouden zij nog steeds zwak/arm zijn. Amerika had ze nodig omdat ze anders helemaal geen stabiel punt zouden hebben, en de Koerden stonden klaar om hun landgenoten te verraden voor zichzelf.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe verklaar dan de Koerden in Noord-Irak die met een geldoverschot kampen?
Check deze haat en jaloezie hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef expans het volgende:
[..]
Noord-Irak heeft gewoon geluk gehad door de invasie van Amerika, als dat niet zou gebeuren zouden zij nog steeds zwak/arm zijn. Amerika had ze nodig omdat ze anders helemaal geen stabiel punt zouden hebben, en de Koerden stonden klaar om hun landgenoten te verraden voor zichzelf.
Als Irak stabieler was / sterker leger had zou Noord-Irak allang al getemd zijn.
(Plus, ik had het over Koerden in Turkije. Wat de rest over de grens doet boeit me niet zoveel)
-
Winkels die 15 min na bestelling al direct verzenden
Met led lights?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga een Philips sylvesterrr Wake-up Light maken.
Hoe bedoel je? In Israël?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ben je nog naar een Circassisch dorpje geweest?
Klopt ja, de Joodse mannen daar zijn gemiddeld ook knapper, als in dat er minder mannen zijn die afstotend uitzienquote:Sowieso zijn Israeliers vaak fysiek beter gevormde mensen, ook de mannen en kinderen.. Turken kijken graag naar voetbal maar proppen zich liever vol dan dat zij sporten
Ja.quote:
Netanyahu in zijn jonge jarenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Mathemaat het volgende:
Klopt ja, de Joodse mannen daar zijn gemiddeld ook knapper, als in dat er minder mannen zijn die afstotend uitzien
Dus ze warmen het op in de magnetron en bezorgen hetquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef expans het volgende:
[..]
Noord-Irak heeft gewoon geluk gehad door de invasie van Amerika, als dat niet zou gebeuren zouden zij nog steeds zwak/arm zijn. Amerika had ze nodig omdat ze anders helemaal geen stabiel punt zouden hebben, en de Koerden stonden klaar om hun landgenoten te verraden voor zichzelf.
Als Irak stabieler was / sterker leger had zou Noord-Irak allang al getemd zijn.
(Plus, ik had het over Koerden in Turkije. Wat de rest over de grens doet boeit me niet zoveel)
-
Winkels die 15 min na bestelling al direct verzenden
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand ook beelden van een jonge Erdogan? opzich ook best een knappe man toch zo op zijn oude dag?
433 als je met batterijen gaat werkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.
Ik twijfel nog over de aansturing (stand-alone, IP of 433 MHz). Heb jij als informaticus nog suggesties?
Batterijen? Ik heb 5V/2A nodig (of misschien zelfs 3-4 A).quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
433 als je met batterijen gaat werken
Hoe duurder hoe beterquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Batterijen? Ik heb 5V/2A nodig (of misschien zelfs 3-4 A).
Wanhoopquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:37 schreef Unlabeled het volgende:
Sergey Brin mag er ook wel wezen![]()
[ afbeelding ]
Dat ding gaat dus op netvoeding werken. Raad je mij nog steeds aan om 433MHz te gebruiken voor de aansturing?quote:
Niemand of maar een inimini minderheid in TR is zo arm dat ze niet dik kunnen worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:12 schreef expans het volgende:
[..]
Wow yum.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Netanyahu in zijn jonge jaren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(heb niets met zijn politiek though)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
Lol @ water. Bedoelde dus olie haha.
Hmmmmm. Liever nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat ding gaat dus op netvoeding werken. Raad je mij nog steeds aan om 433MHz te gebruiken voor de aansturing?
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAAL JE OKSELHAAR WEG HET IS NASTY KKR EYYYY
Heb even gegoogled. Voorouders komen uit Yemen las ik. Ik val zelf niet op getinte mannenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb altijd een oogje gehad op Boaz Mauda. Lijkt meer op Mocro maar goed.
Ik denk dat ik een Arduino met ethernet shield ga gebruiken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hmmmmm. Liever niet! Maar je kan het proberen.
Jij valt op buitenaardse mannen. Bij gebrek aan een levend (mannelijk) organisme stel ik voor dat je op zoek gaat naar een astronaut.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb even gegoogled. Voorouders komen uit Yemen las ik. Ik val zelf niet op getinte mannen(noracist)
Ja had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb even gegoogled. Voorouders komen uit Yemen las ik. Ik val zelf niet op getinte mannen(noracist)
Borte valt op getinte mannen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow yum.
Ik heb altijd een oogje gehad op Boaz Mauda. Lijkt meer op Mocro maar goed.
Heb niet echt een voorkeur. Although ik wel altijd een zwak heb gehad voor Marokkanen.quote:
Pak rijst. Echte tata jij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijd om mijn keukenkastjes opnieuw in te delen... Ik heb een pak rijst laten vallen...
Een zak van 10kg (of meer)... Dat is genoeg rijst voor een paar jaar denk ik...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pak rijst. Echte tata jij.
Turken kopen rijst met zakken van 10 kilo's.
Jaaaaa toch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pak rijst. Echte tata jij.
Turken kopen rijst met zakken van 10 kilo's.
Interessant.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb niet echt een voorkeur. Although ik wel altijd een zwak heb gehad voor Marokkanen.
Maar val net zo goed op blond.
*Edit, mijn Mocro liefde is wel een beetje gedoofd. Was vroeger erger.
Vermoeidheid. Nog één dag werken, en daarna weekend toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
'Rijst met zakken'
Wtf is er aan de hand met mij.
Bbe jy mag er ook wezen, wnr plaats je joue? Jw hoef nie onzeker te zyn hoor xxxquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat mensen dat soort foto's online durven te zetten.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
'Rijst met zakken'
Wtf is er aan de hand met mij.
Hoe staat het hiermee?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef zarGon het volgende:
ff serieus, wie hebben er interesse in zo'n meet en wie komen er?
22ste
Had ik niet verwacht van je. Ik zou eerder denken dat je een zwak hebt voor türkische Männer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb niet echt een voorkeur. Although ik wel altijd een zwak heb gehad voor Marokkanen.
Maar val net zo goed op blond.
*Edit, mijn Mocro liefde is wel een beetje gedoofd. Was vroeger erger.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bbe jy mag er ook wezen, wnr plaats je joue? Jw hoef nie onzeker te zyn hoor xxx
Waarom dat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van je. Ik zou eerder denken dat je een zwak hebt voor türkische Männer.
Dan heb je hevig gejankt. Welke film? Kunnen we je uitlachen...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
Wow ik schrok net letterlijk van mezelf toen ik in de spiegel keek. Was een beetje emotioneel geworden bij een film. Damn, wat mascara en een beetje water wel niet kunnen doen met je gezicht.![]()
bij Amélie joh?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, Amelie voor de honderdste keer. De eerste keer dat ik heb gehuild, dat dan weer wel. Maar goed, ben in een emotionele bui, meisjesproblemen enzo. Zocht gewoon een reden om te huilen.
Ja. Jij weet toch niet wat er in mijn hoofd speelt he he, misschien herken ik er wel iets in, misschien doet het mij denken aan mijn eigen leven of misschien heb ik gewoon PMS?quote:
Who knows? Ik vond het juist zo een vage film. Het einde was wel mooi zo met hem erbij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja. Jij weet toch niet wat er in mijn hoofd speelt he he, misschien herken ik er wel iets in, misschien doet het mij denken aan mijn eigen leven of misschien heb ik gewoon PMS?
Hmmm. Ik voelde die film niet zo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
Oh I love Amelie. Echt een van mijn favo films. En ja ik weet dat iedereen dat zegt, maar ik hou echt van die film.
Was ook sterk ja. Kan me niet herinneren waar ik bij heb moeten huilen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
De laatste film waar ik bij huilde was My Sister's Keeperallemaal huilende mensen in de bioscoopzaal
En die klotemoeder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, met die Chinese illegalen.
Omdat je zei dat je je "op en top turks" voelt en naar Turkai wilt immigreren had ik dat idee in mijn hoofd.quote:
Als je bij die film geen vochtige ogen krijgt, dan heb je gewoon geen hart.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
De laatste film waar ik bij huilde was My Sister's Keeperallemaal huilende mensen in de bioscoopzaal
Haha ja maar fysieke aantrekkingskracht heb je zelf weinig invloed op, niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je je "op en top turks" voelt en naar Turkai wilt immigreren had ik dat idee in mijn hoofd.
Ik ben een dromer, maar ik leef helaas niet in een fantasiewereld.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Als je een dromer bent en in een fantasiewereld leeft moet je de film zeker zien.
Wat of wie houdt je nu tegen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ik wil niet naar Turkije immigreren, als in daar voor altijd blijven. Ik wil een beetje rondzwerven in de wereld. Dat is mijn droom.![]()
Een diploma kan handig zijn ja. Een beetje geld ook trouwens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
Je hebt wel een diploma en/of een beetje geld nodig om een degelijk bestaan op te bouwen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vragen kan je niet veranderen, maar de antwoorden wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
Altijd dezelfde vragen, altijd dezelfde antwoorden.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een diploma kan handig zijn ja. Een beetje geld ook trouwens.
Ik heb laatst het idee gekregen om geen woning te huren/kopen in Amsterdam, maar om gewoon een simpele studio te huren. Het geld dat ik bespaar wil ik dan opzij leggen voor een lange werkvakantie in Nieuw-Zeeland.Ik kan ze ook gewoon negeren. Maar goed, ik ga me voornemen om hier niet meer te praten over mijn toekomstplannen. Hoef ik ook geen stomme vragen meer te beantwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why not?
Leeftijdsgrensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Alleen sylvesterrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Nice.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:37 schreef Unlabeled het volgende:
Sergey Brin mag er ook wel wezen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
Voor mijn fan sylvesterrr:Koetsjiekoetsjiekoe.SPOILER: Alleen sylvesterrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no. No! Niet voor jouw oogjes bestemd!quote:
Dessertbarquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Vraag me af waar jullie gegeten hebben dan dat je nog steeds honger hebt.![]()
Voor mijn fan sylvesterrr:rawrrrrrSPOILER: Alleen sylvesterrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Heb toch gekeken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
no. No! Niet voor jouw oogjes bestemd!
Voor mijn fan sylvesterrr:🙉SPOILER: Alleen sylvesterrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kunnen jullie niet lezen !!!quote:
haram. Ik ben nu vervuildquote:
Ja, dan is het begrijpelijk.quote:
Haha, heb ik je toch in de val gelokt. Je zou niets over je toekomstplannen bekendmaken.quote:
O God, wat ben jij vervelend, zeg.quote:
zag hem op feeztbowkquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
kunnen jullie niet lezen !!!
was een heel ander foto! Lies! Pindakaas !quote:
aapje "kraai geluid"quote:
Eerder gezegend.quote:
sryquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Emoji werkt niet op FOK!, helaas.
[..]
[..]
Hehehhe.... sorry. Ga zo slapen. Az sabret.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dan is het begrijpelijk.
[..]
Haha, heb ik je toch in de val gelokt. Je zou niets over je toekomstplannen bekendmaken.
[..]
O God, wat ben jij vervelend, zeg.
Ah okay : (.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Emoji werkt niet op FOK!, helaas.
[..]
[..]
gezegend door mijn waifuh?quote:
Ja :3quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
gezegend door mijn waifuh?
Wat voor buff? Hoop geen exp, ben namelijk al Max level.quote:
manaquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat voor buff? Hoop geen exp, ben namelijk al Max level.
Handigquote:
Voor 100 euro kun je bij mij de Legendary-status verkrijgen. Dan worden al je perks gereset en kun je doorlevelen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat voor buff? Hoop geen exp, ben namelijk al Max level.
Klopt! Hoe lang voor wat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Handig, mana pots zijn best duur. Hoe lang eigenlijk?
Ik hou niet van p2w, sorryquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor 100 euro kun je bij mij de Legendary-status verkrijgen. Dan worden al je perks gereset en kun je doorlevelen.
Wat? Ik ben heel average looking. Met een beetje make-up krijg ik een iets opvallender uiterlijk maar voor de rest plane jane. Mijn zusje heeft de genen voor de looks geerfd.quote:
voordat wij gaan trouwen?quote:
en ik ben sinterklaasquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat? Ik ben heel average looking. Met een beetje make-up krijg ik een iets opvallender uiterlijk maar voor de rest plane jane. Mijn zusje heeft de genen voor de looks geerfd.
Wat een kwaliteitsblad is het AD toch ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
GATVERDAMME
Weet jij wel wat dat is? Hehe...quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geef me wat taaitaai dan. Mis die dingen echt.
Dit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een kwaliteitsblad is het AD toch ook.
Open deur.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet jij wel wat dat is? Hehe...
Je was me voor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet jij wel wat dat is? Hehe...
*kwijl* heb er zin in gekregenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geef me wat taaitaai dan. Mis die dingen echt.
Seems legit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik the stick of truth heb uitgespeeld.
lief dagboek,quote:
Hhhhhquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
Mja, ik ga maar eens slapen.
Welterusten schatjes xx
Vallah baskalari dediquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat? Ik ben heel average looking. Met een beetje make-up krijg ik een iets opvallender uiterlijk maar voor de rest plane jane. Mijn zusje heeft de genen voor de looks geerfd.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
Mja, ik ga maar eens slapen.
Welterusten schatjes xx
Slaap lekker!quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Crip het volgende:
Ga mijn bedje in, moge Allah subhanallah wa taala over jullie en jullie dierbaren waken. Ameen.
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatu.
Op foto's zie ik er beter uit, maar dat komt omdat ik 1000 foto's maak en de beste eruit haal.quote:
De a past er nog maar net opquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
GATVERDAMME
quote:After working in the corporate world for years, Greek-American filmmaker Chrysovalantis Stamelos decided it was time to satisfy his desire to search for his roots in Anatolia, the historical birthplace of his ancestors. So, he picked up and moved to the homeland of his great-grandparents: Turkey.
His family and friends thought he was crazy. Maybe he was, but he couldn't shake off the stories he heard growing up...of old Smyrna and Asia Minor.
Hello Anatolia follows Stamelos' reconnection with his ancestry through the exploration of neighborhoods, interviews with Greeks of Turkey, and his immersion into the art and culture. Stamelos will break down barriers between two cultures with a history of feuding, as well as build a bridge from the Aegean to the US.
Prachtige beelden, wil hem geaag zien.quote:
Dat zijn bepaalde types die dat zeggen. Om je onzeker te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op foto's zie ik er beter uit, maar dat komt omdat ik 1000 foto's maak en de beste eruit haal.
Heb trouwens jaren terug serieus een keer gehad dat iemand mij vertelde dat ik lelijk was. Gewoon heel doodnormaal zegt die 'Echt alle meisjes met wie ik praat op msn zijn mooi, op jou en blabla na'.
Dacht eerst dat hij grapte, niet omdat ik zo'n hoge dunk van mezelf had, maar dat iemand dat zomaar tegen een persoon zegt alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En het erge is dat hij er zelf ook echt niet uitzag.
Hij wilde zijn kleine tinkywinky compenseren door jou de grond in te boren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op foto's zie ik er beter uit, maar dat komt omdat ik 1000 foto's maak en de beste eruit haal.
Heb trouwens jaren terug serieus een keer gehad dat iemand mij vertelde dat ik lelijk was. Gewoon heel doodnormaal zegt die 'Echt alle meisjes met wie ik praat op msn zijn mooi, op jou en blabla na'.
Dacht eerst dat hij grapte, niet omdat ik zo'n hoge dunk van mezelf had, maar dat iemand dat zomaar tegen een persoon zegt alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En het erge is dat hij er zelf ook echt niet uitzag.
Lijkt me een leuke documentaire. Bedankt voor het delen.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heeft de user Nederturk wel eens in deze reeks gepost?
Hmm.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=344970&topics_all=1.
Dat heeft niets met PVV te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:50 schreef Stimorol- het volgende:
Je Hollandse PVV collega uitleggen dat het in onze cultuur niet normaal is even een nachtje bij je vriend te slapen
'Ik hoef mn zoon van 21 niet te vertellen wat hij hoeft te doen, hoor'.
Goh. Meen je dat..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat heeft niets met PVV te maken.
Een mens kan zowel "linkse" als "rechtse" poliitieke opvattingen hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Meen je dat..
Begrijp je het verschil van reactie tussen een links- en rechtsdenkende?
Waarom oordeel jij zo snel?quote:Heb jij ooit op de Pvv gestemd. Je lijkt mij wel zo'n type eigk.
Om wat je laatst zei over Pimmetje en zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een mens kan zowel "linkse" als "rechtse" poliitieke opvattingen hebben.
[ afbeelding ]
Volgens het Kieskompas is PVV niet eens rechts.
[..]
Waarom oordeel jij zo snel?
Voor mijn fan sylvesterrr:Wie's dat?SPOILER: Alleen sylvesterrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ik was het op veel punten niet met Pim eens, maar een politieke moord heeft ie niet verdiend hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Om wat je laatst zei over Pimmetje en zo.
Het staat vast ergens op FOK!.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:50 schreef Stimorol- het volgende:
Wanneer besloot jij je nationaliteit op te geven eigk.
Het staat gewoon ergens op FOK!. Ik heb het volgens mij al enkele keren uitgelegd in deze topicreeks.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen sana ne. Of ben je die directheid ook die dag verloren.
Joequote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het staat gewoon ergens op FOK!. Ik heb het volgens mij al enkele keren uitgelegd in deze topicreeks.
Haha, hij lijkt op die ene Turkse acteurquote:
Brengt elkaar in evenwicht, dus links.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
Pvv is met bepaalde zaken behoorlijk linksdenkend, maar gezien ze een haat richting de islam hebben zie ik het als rechts.
Simpel.
Dus links?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Brengt elkaar in evenwicht, dus links.
Door de rechtse opvattingen zal ik ook nooit PVV stemmen.
Haha, zo schattig dit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat ze met betrekking tot andere kwesties doorgaans niets onderscheidends of realiseerbaars in te brengen hebben. Je hebt de PVV'ers in de Kamer vast wel eens zien stuntelen hiermee. Het is wel weer tekenend dat Wilders laatst weer vlak voor de verkiezingen een uitspraak doet als ''een stad met minder lasten en als het even kan wat minder Marokkanen''. Doet het natuurlijk altijd goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is dat Wilders zijn PVV naar buiten brengt als een one issue partij (anti-Islam) of misschien zelfs als two issues (anti-Islam en anti-EU), anders had ie meer stemmen kunnen krijgen denk ik.
Met welke programma bewerken ze dit soort filmpjes?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een menigte...
https://www.facebook.com/photo.php?v=586666394754972
Klopt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Omdat ze met betrekking tot andere kwesties doorgaans niets onderscheidends of realiseerbaars in te brengen hebben. Je hebt de PVV'ers in de Kamer vast wel eens zien stuntelen hiermee. Het is wel weer tekenend dat Wilders laatst weer vlak voor de verkiezingen een uitspraak doet als ''een stad met minder lasten en als het even kan wat minder Marokkanen''. Doet het natuurlijk altijd goed.
En anti-semiet? Gezien zijn toenaderinf tot Le Pen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is dat Wilders zijn PVV naar buiten brengt als een one issue partij (anti-Islam) of misschien zelfs als two issues (anti-Islam en anti-EU), anders had ie meer stemmen kunnen krijgen denk ik.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met welke programma bewerken ze dit soort filmpjes?
[ afbeelding ]
Marie is unlike haar vader geen voorname anti-semiet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En anti-semiet? Gezien zijn toenaderinf tot Le Pen.
Die samenwerking/toenadering vind ik ook opvallend. Wilders ken ik juist als een beschermheer van de Joden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En anti-semiet? Gezien zijn toenaderinf tot Le Pen.
Meh... Die mogen van Wilders ook niet meer kosher slachtenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die samenwerking/toenadering vind ik ook opvallend. Wilders ken ik juist als een beschermheer van de Joden.
Dan is het blijkbaar geen breekpunt voor Marie. Ik zou bijvoorbeeld niet voor de PVV wíllen werken omdat ik dan voor een partij zou werken die staat voor iets waar ik het absoluut niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Marie is unlike haar vader geen voorname anti-semiet.
Zelfs hij is niet zo gek om halal wel te verbieden en kosher toe te staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Meh... Die mogen van Wilders ook niet meer kosher slachten
Of dat hij een adviseur uit Vlaanderen neemt die anti-homo is en daar openlijk tegen vechtquote:Op,vrijdag 14 maart 2014 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die samenwerking/toenadering vind ik ook opvallend. Wilders ken ik juist als een beschermheer van de Joden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met welke programma bewerken ze dit soort filmpjes?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:05 schreef Arcadia het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Belien die hoofd dan ook
Vraag hem maar waarom hij thuis of in de bioscoop naar niet-Nederlandse films kijkt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik klagen over blokkade van Turkse radio website. Collega die mij aankijkt en zegt: We wonen in NL. Waarom luister jij Turkse radio.___!
werk je in een autogarage aangezien er een radio aanstaatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik klagen over blokkade van Turkse radio website. Collega die mij aankijkt en zegt: We wonen in NL. Waarom luister jij Turkse radio.___!
Ja man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
werk je in een autogarage aangezien er een radio aanstaat
Reactie: aparte opmerking voor iemand die zijn ogen in Turkije heeft laten laseren, omdat dat goedkoper zou zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vraag hem maar waarom hij thuis of in de bioscoop naar niet-Nederlandse films kijkt.
Is dat een reactie op mij of op die collega?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Reactie: aparte opmerking voor iemand die zijn ogen in Turkije heeft laten laseren, omdat dat goedkoper zou zijn.
Denk es na man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat een reactie op mij of op die collega?Ik heb mijn ogen namelijk enkele maanden geleden laten laseren in Istanbul.
Ik denk liever niet na over wat een vrouw met een bepaalde reactie bedoelt.quote:
Ja ze bedoelde jou.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk liever niet na over wat een vrouw met een bepaalde reactie bedoelt.![]()
Heeft tot nu toe alleen maar geleid tot ellende.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:47 schreef Arcadia het volgende:
Kennen jullie de Turkse Schindler Necdet Kent? http://en.wikipedia.org/wiki/Necdet_Kent
Zijn zoon is blijkbaar president van de Coca Cola company. http://en.wikipedia.org/wiki/Muhtar_Kent
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoon van één van de Turkse Schindlers tijdens WO II.
Verbaast me niet dat hij het ver heeft geschopt.. Ik was verbaasder toen ik erachterkwam dat Orkut (van Google) ontwikkeld is door een Turk (genaamd Orkut).
Jep. Zo heb je ook Behiç Erkin, Selahattin Ülkümen en Namık Kemal Yolga.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:47 schreef Arcadia het volgende:
Kennen jullie de Turkse Schindler Necdet Kent? http://en.wikipedia.org/wiki/Necdet_Kent
Zijn zoon is blijkbaar president van de Coca Cola company. http://en.wikipedia.org/wiki/Muhtar_Kent
Turks bloed,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Wat hebben ze gedaan voor TR of Turkije? Laten ze überhaupt merken dat ze Turks zijn? En anders /care
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Wat hebben ze gedaan voor TR of Turkije? Laten ze überhaupt merken dat ze Turks zijn? En anders /care
Bedanktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep. Zo heb je ook Behiç Erkin, Selahattin Ülkümen en Namık Kemal Yolga.
Hahah, barakalahu feek!quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Slaap lekker!
Aleikum salaam, Crip. Mooie dua weer. Er druipt honing uit je mond (luidt een Turkse gezegde).![]()
Vond ik wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet waar. Die opmerking is mij altijd bijgebleven.
HAHAHAHHAAH, jouw poppetje ziet er echtfreaky, kifache grijze haren en grijze bril.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:05 schreef Arcadia het volgende:
@Crip, check mijn poppetje links![]()
[ afbeelding ]
nice!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Is dit iets voor jou, sylvesterrr?
Ik wilde het op mij laten lijken. Dat is trouwens bruin, maar goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHHAAH, jouw poppetje ziet er echtfreaky, kifache grijze haren en grijze bril.
Wa feeki stinkerdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Barakalahufeek voor het teruggroeten btw.
Ik ook. Nog 120 minutenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stimsy, wilde niet fokken. Shit man. Wil naar huis, kutwerk.
Carlos Slim (jeweetwel die rijke) wordt 'Osmanlı Torunu' genoemd in de Turkse media, omdat zijn ouders zijn geboren in Lebanon ten tijde van de Ottomaanse overheersing.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Carlos Slim (jeweetwel die rijke) wordt 'Osmanlı Torunu' genoemd in de Turkse media.. Omdat zijn ouders zijn geboren in Lebanon ten tijde van de Ottomaanse overheersing.
.
Dat is geen bruin men.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wilde het op mij laten lijken. Dat is trouwens bruin, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |