SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kom als Syl mijn eten trakteert. Plus jullie drankjes.
Meen je niet hoop ik? Als iemand zoiets eist kunnen ze van mij de tyfus sterven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Als dat (eten + drankjes) je enige eis is, kom maar. Ik wil wel eens een gezicht achter die naam zien...
Ligt eraan of ik dan labiel ben. Doe ik jullie niet aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Als dat (eten + drankjes) je enige eis is, kom maar. Ik wil wel eens een gezicht achter die naam zien...
Ik kom sowieso als JFM er is. Hoofddoek of niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en ik kom als JFM haar hoofddoek af doet op het damestoilet voor mij.
Grapjes mensen.
Weyo. Is gevaar daar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb les tot 16u maar als het in Amsterdam is ben ik binnen 10¿ min in bijlmer.
Oke.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom ook dan ben ik niet de enige die iedereen voor het eerst ziet
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meen je niet hoop ik? Als iemand zoiets eist kunnen ze van mij de tyfus sterven.
Ik vond het al vreemd dat je zaterdag 21 maart zei...quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
oh crap
kalender op pc begon op zondag
22 maart! zaterdag dus
vrijdag kan ook wel, maar dan ben ik er rond 7 (ruim genomen)quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat je zaterdag 21 maart zei...
geen idee, volgens mij omdat die kaak iets flexibeler is (gaat iets van zn plek af geloof ik).. heeft mn vader heel erg en word ik echt gek van af en toequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom hebben sommigen een knikgeluid als ze eten? Vanaf hun kaak zeg maar. Iemand?
Die is ook nog vrijquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
oh crap
kalender op pc begon op zondag
22 maart! zaterdag dus
Dan nog. Ik zou het helemaal niet erg vinden om voor iemand te betalen die het wat krapper heeft, maar ik ga niet betalen als iemand dat eistquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ik heb het eenmaal gezegd, ik ga niet terugkrabbelen.
Jonko klappen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
vrijdag kan ook wel, maar dan ben ik er rond 7 (ruim genomen)
dan is het zonnetje al weg, ik wil nog wel een beetje genieten van masterdam
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef xminator het volgende:
Ik heb vernomen dat xaban06 aanwezig zal zijn en gaat betalen.
Ze eist niks. Ze creëert allerlei drempels om niet te komen. Nou, dan neem ik zo'n drempel weg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
Dan nog. Ik zou het helemaal niet erg vinden om voor iemand te betalen die het wat krapper heeft, maar ik ga niet betalen als iemand dat eist
Hoeveel knaken heeft dat onderzoek gekost?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:51 schreef xminator het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regen
'Onderzoek van de gemeente wijst uit dat er meer mensen op het terras zitten als de zon schijnt dan wanneer het regent.'_______________!
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:51 schreef xminator het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regen
'Onderzoek van de gemeente wijst uit dat er meer mensen op het terras zitten als de zon schijnt dan wanneer het regent.'_______________!
Durf jij naar een meet met zoveel (wannabe) Turken te gaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die is ook nog vrij
[..]
Dan nog. Ik zou het helemaal niet erg vinden om voor iemand te betalen die het wat krapper heeft, maar ik ga niet betalen als iemand dat eist
Tuurlijk. Ik heb jullie toch ook netjes een handje gegeven na de bios?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Durf jij naar een meet met zoveel (wannabe) Turken te gaan?
Dat was mijn grapje alquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kom al als ik een meisje zie - hihaho
Ben jij geen lompe boer? Hoe ga je ons allemaal verstaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kom sowieso als JFM er is. Hoofddoek of niet.
lijkt me wel leuk jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef zarGon het volgende:
ff serieus, wie hebben er interesse in zo'n meet en wie komen er?
22ste
Jullie gaan gewoon Nederlands spreken en anders note ik jullie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ben jij geen lompe boer? Hoe ga je ons allemaal verstaan?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jullie gaan gewoon Nederlands spreken en anders note ik jullie.
count me in!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef zarGon het volgende:
ff serieus, wie hebben er interesse in zo'n meet en wie komen er?
22ste
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom alleen als het mooi weer is
Alsof je iets gaat merken van het weer. We gaan gewoon van de ene zolderkamer naar de andere zolderkamer.quote:
Ja, maar de FOK!crewknokploeg stond klaar voor het geval dat... Geef maar toe.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb jullie toch ook netjes een handje gegeven na de bios?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:05 schreef Stimorol- het volgende:
Kom op mensen. Even srs. Wie wat waar en wanneer.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, maar de FOK!crewknokploeg stond klaar voor het geval dat... Geef maar toe.
Ik wil best roepen dat ik mijn sok zal opeten als ze komt om haar over te halen, maar ik weet zeker dat ze dan gewoon langskomt. Speciaal om mij te pesten. Zelfs Che_ zou dan wel komen om toe te kijken.quote:
Ik hou mijn handjes boven tafel hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:20 schreef Arcadia het volgende:
Ik kom als Kanovinnie NIET komt.
Straks gaat hij weer zitten zeuren dat we geen Turks mogen spreken![]()
![]()
Met je pen en notitieblok zeker...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou mijn handjes boven tafel hoor.
Vooruit dan maar, ik blijf wel weg. Veel plezier.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:23 schreef Arcadia het volgende:
Ik kom als er alleen maar échte Turken komen (met uitzondering van Che_)
Etnisch oorsprongquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik blijf wel weg. Veel plezier.
Ik kan die dag niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op een zaterdag kan je toch wel?
alsof wij arcadia willen zien, kom sylvia gaan wij onze eigen meet houdenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik blijf wel weg. Veel plezier.
Heb je zulke issue's met mij dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:23 schreef Arcadia het volgende:
Ik kom als er alleen maar échte Turken komen (met uitzondering van Che_)
Nee, dat was een steek naar iemand andersquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je zulke issue's met mij dan?
Kom nou maar gewoon. Ik weet niet wat je die zaterdag op je agenda hebt staan, maar je kan vast wel het een en ander verschuiven.quote:
zwak(zinnig) van jequote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, dat was een steek naar iemand anders
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ging niet eens over jou, maar jij mag je ook aangesproken voelenquote:
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?
Ah, mooi. Dus ik kan je wel gewoon een hand geven die zaterdag?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zolang je een man bent...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, mooi. Dus ik kan je wel gewoon een hand geven die zaterdag?
Wat moeten vrouwen dan doenquote:
Hij schudt geen handen van dames, dus jammer voor jou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je een man bent en als ik kom jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |