Met je pen en notitieblok zeker...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou mijn handjes boven tafel hoor.

Vooruit dan maar, ik blijf wel weg. Veel plezier.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:23 schreef Arcadia het volgende:
Ik kom als er alleen maar échte Turken komen (met uitzondering van Che_)

Etnisch oorsprongquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik blijf wel weg. Veel plezier.

Ik kan die dag niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op een zaterdag kan je toch wel?

alsof wij arcadia willen zien, kom sylvia gaan wij onze eigen meet houdenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik blijf wel weg. Veel plezier.

Heb je zulke issue's met mij dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:23 schreef Arcadia het volgende:
Ik kom als er alleen maar échte Turken komen (met uitzondering van Che_)

Nee, dat was een steek naar iemand andersquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je zulke issue's met mij dan?

Kom nou maar gewoon. Ik weet niet wat je die zaterdag op je agenda hebt staan, maar je kan vast wel het een en ander verschuiven.quote:

zwak(zinnig) van jequote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, dat was een steek naar iemand anders

Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]

Ging niet eens over jou, maar jij mag je ook aangesproken voelenquote:
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?

Ah, mooi. Dus ik kan je wel gewoon een hand geven die zaterdag?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]

Zolang je een man bent...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, mooi. Dus ik kan je wel gewoon een hand geven die zaterdag?

Wat moeten vrouwen dan doenquote:

Hij schudt geen handen van dames, dus jammer voor jou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]

Als je een man bent en als ik kom jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |