SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kom als Syl mijn eten trakteert. Plus jullie drankjes.
Meen je niet hoop ik? Als iemand zoiets eist kunnen ze van mij de tyfus sterven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Als dat (eten + drankjes) je enige eis is, kom maar. Ik wil wel eens een gezicht achter die naam zien...
Ligt eraan of ik dan labiel ben. Doe ik jullie niet aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Als dat (eten + drankjes) je enige eis is, kom maar. Ik wil wel eens een gezicht achter die naam zien...
Ik kom sowieso als JFM er is. Hoofddoek of niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en ik kom als JFM haar hoofddoek af doet op het damestoilet voor mij.
Grapjes mensen.
Weyo. Is gevaar daar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb les tot 16u maar als het in Amsterdam is ben ik binnen 10¿ min in bijlmer.
Oke.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom ook dan ben ik niet de enige die iedereen voor het eerst ziet
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meen je niet hoop ik? Als iemand zoiets eist kunnen ze van mij de tyfus sterven.
Ik vond het al vreemd dat je zaterdag 21 maart zei...quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
oh crap
kalender op pc begon op zondag
22 maart! zaterdag dus
vrijdag kan ook wel, maar dan ben ik er rond 7 (ruim genomen)quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat je zaterdag 21 maart zei...
geen idee, volgens mij omdat die kaak iets flexibeler is (gaat iets van zn plek af geloof ik).. heeft mn vader heel erg en word ik echt gek van af en toequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom hebben sommigen een knikgeluid als ze eten? Vanaf hun kaak zeg maar. Iemand?
Die is ook nog vrijquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
oh crap
kalender op pc begon op zondag
22 maart! zaterdag dus
Dan nog. Ik zou het helemaal niet erg vinden om voor iemand te betalen die het wat krapper heeft, maar ik ga niet betalen als iemand dat eistquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ik heb het eenmaal gezegd, ik ga niet terugkrabbelen.
Jonko klappen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
vrijdag kan ook wel, maar dan ben ik er rond 7 (ruim genomen)
dan is het zonnetje al weg, ik wil nog wel een beetje genieten van masterdam
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef xminator het volgende:
Ik heb vernomen dat xaban06 aanwezig zal zijn en gaat betalen.
Ze eist niks. Ze creëert allerlei drempels om niet te komen. Nou, dan neem ik zo'n drempel weg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
Dan nog. Ik zou het helemaal niet erg vinden om voor iemand te betalen die het wat krapper heeft, maar ik ga niet betalen als iemand dat eist
Hoeveel knaken heeft dat onderzoek gekost?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:51 schreef xminator het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regen
'Onderzoek van de gemeente wijst uit dat er meer mensen op het terras zitten als de zon schijnt dan wanneer het regent.'_______________!
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:51 schreef xminator het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regen
'Onderzoek van de gemeente wijst uit dat er meer mensen op het terras zitten als de zon schijnt dan wanneer het regent.'_______________!
Durf jij naar een meet met zoveel (wannabe) Turken te gaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die is ook nog vrij
[..]
Dan nog. Ik zou het helemaal niet erg vinden om voor iemand te betalen die het wat krapper heeft, maar ik ga niet betalen als iemand dat eist
Tuurlijk. Ik heb jullie toch ook netjes een handje gegeven na de bios?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Durf jij naar een meet met zoveel (wannabe) Turken te gaan?
Dat was mijn grapje alquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kom al als ik een meisje zie - hihaho
Ben jij geen lompe boer? Hoe ga je ons allemaal verstaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kom sowieso als JFM er is. Hoofddoek of niet.
lijkt me wel leuk jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef zarGon het volgende:
ff serieus, wie hebben er interesse in zo'n meet en wie komen er?
22ste
Jullie gaan gewoon Nederlands spreken en anders note ik jullie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ben jij geen lompe boer? Hoe ga je ons allemaal verstaan?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jullie gaan gewoon Nederlands spreken en anders note ik jullie.
count me in!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef zarGon het volgende:
ff serieus, wie hebben er interesse in zo'n meet en wie komen er?
22ste
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom alleen als het mooi weer is
Alsof je iets gaat merken van het weer. We gaan gewoon van de ene zolderkamer naar de andere zolderkamer.quote:
Ja, maar de FOK!crewknokploeg stond klaar voor het geval dat... Geef maar toe.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb jullie toch ook netjes een handje gegeven na de bios?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:05 schreef Stimorol- het volgende:
Kom op mensen. Even srs. Wie wat waar en wanneer.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, maar de FOK!crewknokploeg stond klaar voor het geval dat... Geef maar toe.
Ik wil best roepen dat ik mijn sok zal opeten als ze komt om haar over te halen, maar ik weet zeker dat ze dan gewoon langskomt. Speciaal om mij te pesten. Zelfs Che_ zou dan wel komen om toe te kijken.quote:
Ik hou mijn handjes boven tafel hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:20 schreef Arcadia het volgende:
Ik kom als Kanovinnie NIET komt.
Straks gaat hij weer zitten zeuren dat we geen Turks mogen spreken![]()
![]()
Met je pen en notitieblok zeker...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou mijn handjes boven tafel hoor.
Vooruit dan maar, ik blijf wel weg. Veel plezier.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:23 schreef Arcadia het volgende:
Ik kom als er alleen maar échte Turken komen (met uitzondering van Che_)
Etnisch oorsprongquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik blijf wel weg. Veel plezier.
Ik kan die dag niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op een zaterdag kan je toch wel?
alsof wij arcadia willen zien, kom sylvia gaan wij onze eigen meet houdenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik blijf wel weg. Veel plezier.
Heb je zulke issue's met mij dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:23 schreef Arcadia het volgende:
Ik kom als er alleen maar échte Turken komen (met uitzondering van Che_)
Nee, dat was een steek naar iemand andersquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je zulke issue's met mij dan?
Kom nou maar gewoon. Ik weet niet wat je die zaterdag op je agenda hebt staan, maar je kan vast wel het een en ander verschuiven.quote:
zwak(zinnig) van jequote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, dat was een steek naar iemand anders
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ging niet eens over jou, maar jij mag je ook aangesproken voelenquote:
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?
Ah, mooi. Dus ik kan je wel gewoon een hand geven die zaterdag?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zolang je een man bent...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, mooi. Dus ik kan je wel gewoon een hand geven die zaterdag?
Wat moeten vrouwen dan doenquote:
Hij schudt geen handen van dames, dus jammer voor jou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je een man bent en als ik kom jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja daarom, noem namen en rugnummers dan G.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ging niet eens over jou, maar jij mag je ook aangesproken voelen
[..]
Nee.![]()
Hoe begroet je vrouwen dan in het Turks?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij schudt geen handen van dames, dus jammer voor jou.
Ah, fraai. Kijk er naar uit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je een man bent en als ik kom ja
quote:
Wat was jouw naam ook alweer? Mihriban?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja daarom, noem namen en rugnummers dan G.
Ja wtf?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:36 schreef sylvesterrr het volgende:
"Ik mag je geen hand geven, maar ik mag je wel knuffelen. Dus, kom hier."
In het Nederlands, minus 1 kus afhankelijk van de regio waar je woont.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe begroet je vrouwen dan in het Turks?
Dus 0 of 2 zoenenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In het Nederlands, minus 1 kus afhankelijk van de regio waar je woont.![]()
In Nederland zijn 2 of 3 zoenen toch gebruikelijk (afhankelijk van de regio)? In Turkije zijn volgens mij 2 zoenen gebruikelijk, maar ik ben nou niet echt een Turkenkenner.quote:
Klopt, filmpje van zo lang jongeeeuuh.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:37 schreef Arcadia het volgende:
^jullie hebben het niet helemaal gekeken en gelijk al oordeel vellen
Ik heb de eerste minuut in 3 seconden gezien. Daarna weggeklikt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:37 schreef Arcadia het volgende:
^jullie hebben het niet helemaal gekeken en gelijk al oordeel vellen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:28 schreef Arcadia het volgende:
Schuif alle verantwoordelijkheid op Borte
En anders verschuiven we het toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon. Ik weet niet wat je die zaterdag op je agenda hebt staan, maar je kan vast wel het een en ander verschuiven.
Ik doe, als ik al zoen, altijd 3.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Nederland zijn 2 of 3 zoenen toch gebruikelijk (afhankelijk van de regio)? In Turkije zijn volgens mij 2 zoenen gebruikelijk, maar ik ben nou niet echt een Turkenkenner.![]()
Dat is ook wat ik ben gewend, maar hier en daar in het land zijn twee zoenen gebruikelijk. Het is dus altijd een verrassing.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doe, als ik al zoen, altijd 3.
Rare mensen wonen daar zeg!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik ben gewend, maar hier en daar in het land zijn twee zoenen gebruikelijk. Het is dus altijd een verrassing.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:47 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Vallen Turkse vrouwen ook op Marokkaanse mannen?
Zo ja, dan is mijn hand nog vrij dames!
Jullie zijn allemaal guzel (mooi)!
Het liefst heb ik dat je je gedraagt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:48 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wil je een virtuele knuffel of kus?
Was maar een vraag uit liefdadigheid..quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het liefst heb ik dat je je gedraagt.
Neuh, niet op donderdag. Wellicht morgen. Maar waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:50 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Was maar een vraag uit liefdadigheid..
Ik ga maar een kapsalon eten. Je bent van harte welkom als je wilt komen!
Oke, ander keer dan! FOKze nog mijn vriend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, niet op donderdag. Wellicht morgen. Maar waarschijnlijk niet.
Er zijn ook mensen die hun kauwgom tijdens het praten "kwijtraken"...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Net een nieuw kauwgompje gepakt. Stofje willen wegblazen en daarbij het kauwgompje uitspugen...
[ afbeelding ]
In Scandinavië kauwen ze op tabak genaamd snus die ze dan onder hun bovenlip houden, soms verliezen ze dat ook wel eens tijdens het pratenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun kauwgom tijdens het praten "kwijtraken"...
Wat watquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Chick met hoofddoek pijpt man op straat. Beveiliger neemt dit op. Gooit het op FB. Meisje doet poging tot zelfmoord.
Sommige mensen
- Het meisje dat pijpt op straat?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Chick met hoofddoek pijpt man op straat. Beveiliger neemt dit op. Gooit het op FB. Meisje doet poging tot zelfmoord.
Sommige mensen
Domme chick.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Chick met hoofddoek pijpt man op straat.
Domme beveiliger.quote:Beveiliger neemt dit op. Gooit het op FB.
Dom meisje. Ik snap haar aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook niet...quote:Meisje doet poging tot zelfmoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chicks met hoofddoek zijn toch heel braaf enzo? Althans, dat denkt/hoopt men.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:13 schreef Arcadia het volgende:
ik snap niet waarom hoofddoek erbij vermeldt moet worden, maar goed.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Domme chick.
[..]
Domme beveiliger.
[..]
Dom meisje. Ik snap haar aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook niet...
Poging tot doodslag voor de beveiliger wat mij betreft.Smaad en straf voor spelen met haar privé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste. Wat tussen die twee gebeurd is prive.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Het meisje dat pijpt op straat?
- De man die zich op straat laat pijpen?
- De beveiliger die het opneemt en op FB gooit?
Welkes?
Iets wat op straat gebeurd is niet prive.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laatste. Wat tussen die twee gebeurd is prive.
Zo, echt wel. Straat is niet openbaar, maar privéterrein.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laatste. Wat tussen die twee gebeurd is prive.
Dom en naief. Dacht misschien niemand ziet hier ons. Was op een bedrijventerrein.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iets wat op straat gebeurd is niet prive.
Ja joh.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo, echt wel. Straat is niet openbaar, maar privéterrein..
En je hebt er types bijzitten zonder enige godsvrees. Het gros is wel heel braaf.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Chicks met hoofddoek zijn toch heel braaf enzo? Althans, dat denkt/hoopt men.
Smaad?quote:
Ja, want of all places kwam ze niet verder dan pijpen op straat.quote:en straf voor spelen met haar privé.
Met onze belastingcenten... Kijk, dit verandert de zaak behoorlijk.quote:Rijkswaterstaat gaat onderzoeken hoe het mogelijk is dat beelden van zijn bewakingscamera op internet zijn verschenen. Een bewaker heeft waarschijnlijk in de meldkamer met zijn privételefoon opnamen gemaakt van het beeldscherm waarop een vrijend stelletje bij het gebouw in Utrecht is te zien en deze online gezet op de inmiddels offline gehaalde Facebookpagina 'Marokkaanse Hoeren'
quote:Rijkswaterstaat gaat onderzoeken hoe het mogelijk is dat beelden van zijn bewakingscamera op internet zijn verschenen. Een bewaker heeft waarschijnlijk in de meldkamer met zijn privételefoon opnamen gemaakt van het beeldscherm waarop een vrijend stelletje bij het gebouw in Utrecht is te zien en deze online gezet op de inmiddels offline gehaalde Facebookpagina 'Marokkaanse Hoeren'.
Te zien was op het filmpje hoe een meisje met hoofddoek op een muurtje voor het gebouw van Rijkswaterstaat langs de A12 bij Utrecht een jongen zoent en hem bevredigt. De beelden, die expliciet op het vrijende stel inzoomen, zijn met een mobiele telefoon opgenomen vanaf een computerscherm.
Klopt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:23 schreef Bortecinem het volgende:
Niet alle dames dragen vrijwillig een hoofddoek overigens.
En sommigen gebruiken het als een middel om mee te doen, te conformeren, vrienden zoeken etc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:23 schreef Bortecinem het volgende:
Niet alle dames dragen vrijwillig een hoofddoek overigens.
De mensen die het op FB hebben gezet en/of gefilmd zijn het laagste van het laagste. Het is het niet eens waard om daar je woorden aan vuil te maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:23 schreef Stimorol- het volgende:
Dudes.... meisje was niet slim. Kan gebeuren.
Gaat erom dat alles op Fb wordt gegooid. Wtf is daarmee.
Klopt. Ik heb het idee dat vooral de oudere generatie en de niet-moslims van meiden met hoofddoek verwachten dat ze heel braaf zijn omdat ze een hoofddoek hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En je hebt er types bijzitten zonder enige godsvrees. Het gros is wel heel braaf.
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En sommigen gebruiken het als een middel om mee te doen, te conformeren, vrienden zoeken etc.
Dit sowieso. Alles moet maar online gezet worden tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De mensen die het op FB hebben gezet en/of gefilmd zijn het laagste van het laagste. Het is het niet eens waard om daar je woorden aan vuil te maken.
De beveiliger die heeft ingezoomd op het stelletje, de beelden heeft opgenomen en verspreid is heel erg fout beziggeweest. In eerste instantie dacht ik dat het om een beveiliger op straat ging, maar dit is volgens mij vanuit de zolderkamer (meldkamer) gedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De mensen die het op FB hebben gezet en/of gefilmd zijn het laagste van het laagste. Het is het niet eens waard om daar je woorden aan vuil te maken.
Met dat soort filmpjes kan je populair worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
zag zelfs een x video van mensen die thuis sex hadden en vergeten waren hun gordijn dicht te doen.
Die gast mag ook meteen uit zijn functie worden gezet IMO.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De beveiliger die heeft ingezoomd op het stelletje, de beelden heeft opgenomen en verspreid is heel erg fout beziggeweest. In eerste instantie dacht ik dat het om een beveiliger op straat ging, maar dit is volgens mij vanuit de zolderkamer (meldkamer) gedaan.
Met een strafblad erbij svp.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die gast mag ook meteen uit zijn functie worden gezet IMO.
Dat sowieso..quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Arcadia het volgende:
Wat me eerder stoorde is hoe erg veel Marokkanen die pagina aan het promoten waren en de paginabeheerder gelijk gaven bij het tentoon stellen van de zondes van de vrouwen die erop geplaatst waren.
En dan maar boos worden wanneer hun dochters kiezen voor een andere etniciteitquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat sowieso..
Maar Marokkanen snap ik soms sowieso niet..
Als je zo graag intiem wil zijn, dan ga je maar naar huis/een hotel ofzo. Doe dat niet op straat of op een afgelegen bedrijventerrein.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Arcadia het volgende:
Wat me eerder stoorde is hoe erg veel Marokkanen die pagina aan het promoten waren en de paginabeheerder gelijk gaven bij het tentoon stellen van de zondes van de vrouwen die erop geplaatst waren.
Pff...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb het dus over die pagina "Marokkaanse hoeren", waar dat filmpje dus op werd geplaatst.
Zelf allemaal natuurlijk heel godvruchtige mensen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb het dus over die pagina "Marokkaanse hoeren", waar dat filmpje dus op werd geplaatst.
Ik hoop dat hun zoons/dochters losbandig worden. Zal hen leren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelf allemaal natuurlijk heel godvruchtige mensen.
lolquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:34 schreef Arcadia het volgende:
Dit was trouwens hetgene waardoor ik om 12 uur buiten ging joggen, was een klein beetje hoop verloren in de mensheid. Niet door de paginabeheerder, maar door de hyena's die de pagina 10.000 likes hadden gegeven.
Ik hoop dat zij krijgen wat zij verdienen en ervoor vergeven worden mits ze berouw tonen en de kinderen erdoor niet een negatieve invloed zullen ervaren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat hun zoons/dochters losbandig worden. Zal hen leren.
Lijkt op een Turkquote:
Slechte jeugd gehad.quote:
Duidelijk een steekje los.quote:
Als ze enige schaamte zouden kennen dan zouden ze zoiets uberhaupt niet doen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Je durft je daarna toch niet meer in het openbaar te vertonen?
Dat dus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ze enige schaamte zouden kennen dan zouden ze zoiets uberhaupt niet doen..
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HAHAH watwat? Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat was jouw naam ook alweer? Mihriban?
Misschien was zijn drang om het te doen groter dan zijn schaamte en nu het besef dat iedereen het weet kan de schaamte veel groter worden dan de drang. Net zoals wanneer je heel onschuldig een snoepje steelt uit de winkel, wetende dat het slecht is, maar als je gepakt wordt je wel heel schuldig te voelen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelegenheid maakt de snoepjesdief.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien was zijn drang om het te doen groter dan zijn schaamte en nu het besef dat iedereen het weet kan de schaamte veel groter worden dan de drang. Net zoals wanneer je heel onschuldig een snoepje steelt uit de winkel, wetende dat het slecht is, maar als je gepakt wordt je wel heel schuldig te voelen.
Snoepjes vergelijken met kontenknijpen
Allah yardimcisi olsun dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien was zijn drang om het te doen groter dan zijn schaamte en nu het besef dat iedereen het weet kan de schaamte veel groter worden dan de drang. Net zoals wanneer je heel onschuldig een snoepje steelt uit de winkel, wetende dat het slecht is, maar als je gepakt wordt je wel heel schuldig te voelen.
Snoepjes vergelijken met kontenknijpen
Hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
OHMYGAD ik was vergeten om 'privesessie' aan te zetten op Spotify. Nu weet iedereen dat ik naar O-zone heb geluisterd.
Durf je je nu nog wel in het openbaar te vertonen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
OHMYGAD ik was vergeten om 'privesessie' aan te zetten op Spotify. Nu weet iedereen dat ik naar O-zone heb geluisterd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Durf je je nu nog wel in het openbaar te vertonen?Nu weet ik wat Arcadia bedoelt. Wie niet wil horen moet voelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maya hiiiiiiiiiiiii, maya huuuuuuuu...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Numa numa numa yey numa numa ye
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
I know that feelquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
DM het eens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet alleen dat...
Mag ik ze opnoemen?
Aaahw. Spotify is geen privé-terrein. Ik plaats het ook niet op FB, maar gewoon in dit topic.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
Oh my blijkbaar was dat niet de enige keer..
EN NEE.
Mehn, heb dat hele gebeuren gemist...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Arcadia het volgende:
nen die pagina aan het promoten waren en de paginabeheerder gelijk gaven bij het tentoon stellen van de zondes van de vrouwen die erop geplaatst waren.
Ik heb het dus over die pagina "Marokkaanse hoe
Maar goed ook, ik dacht even dat het een prelude voor qiyamet gunu wasquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Mehn, heb dat hele gebeuren gemist...
O-Zone - Dragostea Din Teiquote:
Mijn reputatie wat doe je...quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O-Zone - Dragostea Din Tei
Justin Bieber - All That Matters
Backstreet Boys - I Want It That Way
Oğuz Yılmaz - Ankara'nın Bağları
Tokio Hotel - World Behind My Wall
...
Die marokkanen doen zulke zooi toch vaker? Zoals bezemfilmpjes op youtube e.d.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik dacht even dat het een prelude voor qiyamet gunu was
Okquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan dan echt niet. Maar ik kan wel in April meeten?
Dat lijkt niet op de lijst die ik heb... Dit valt nog mee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
...
Waar is Crip? Laten we t haarquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Die marokkanen doen zulke zooi toch vaker? Zoals bezemfilmpjes op youtube e.d.
Borte, mijn hele beeld over jou verpestquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
...
Dit soort mensenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Die marokkanen doen zulke zooi toch vaker? Zoals bezemfilmpjes op youtube e.d.
Hangt af van bepaalde factoren, waar, wanneer, hoe laat. Moet concrete info hebben, dan bespreek ik het met TM.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
TM en Arcadia, komen jullie auch?
Op Koningsdag, allemaal gekleed in oranje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit soort mensen
[..]
Hangt af van bepaalde factoren, waar, wanneer, hoe laat. Moet concrete info hebben, dan bespreek ik het met TM.
Ik vind april ook goed. Geen probleem.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
TM en Arcadia, komen jullie auch?
Op Koningsdag zullen er genoeg rommelmarkten zijn. Daar koop ik wel wat voor je. Ok?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:30 schreef Stimorol- het volgende:
Als het april is kom ik. Dan verwacht ik cadeaus.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op Koningsdag, allemaal gekleed in oranje.
Meeting plannen voor April dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind april ook goed. Geen probleem.
Ehm zaterdag de 13e?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit soort mensen
[..]
Hangt af van bepaalde factoren, waar, wanneer, hoe laat. Moet concrete info hebben, dan bespreek ik het met TM.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor Borte is dat niets nieuws. Regel je voor ons dan twee oranje jelaba's?
Is dat zo Borte?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor Borte is dat niets nieuws. Regel je voor ons dan twee oranje jelaba's?
Ja, Blijdorp of Burger's Zoo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:37 schreef Arcadia het volgende:
Borte = Gorilla
TM = Tijger
Arcadia = Leeuw
Misschien moeten we meeten in de dierentuin
Als iemand een datumprikker of zoiets rondstuurt, dan vind ik dat goed.quote:
Jammer dat Safaripark Beekse Bergen niet centraal voor iedereen ligt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, Blijdorp of Burger's Zoo.Of Artis, daar ben ik nog nooit geweest.
quote:You listened to Izel and Candan Erçetin. Here's an album you might like.
Funda Arar - Rüya
Dat is toch bij Tilburg? Dat is toch vrij centraal?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Jammer dat Safaripark Beekse Bergen niet centraal voor iedereen ligt.![]()
Hoezo? Ga je dan met pensioen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:18 schreef Stimorol- het volgende:
Zaterdag 13de. En middernacht voor mij zingen!
Deal?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Bortecinem het volgende:
Oke ik maak vanavond een datumprikker aan!
Je bent al zó oud dat je je niet eens als een bitch kan gedragen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Scheelt niet veel.
Echt. Ben zo blij dat ik jonger lijk
HAHAHAAHAH AMBIROL IS EEN OUD LIJK ZAHAUHAHAHUUHAWEQAWWOHquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben oud maar lijk jong.
Jij bent jong maar lijkt ouder dan mn vader.
Ik zit wel goed. Sagol.
Wil je aan mij ruiken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAAHAH AMBIROL IS EEN OUD LIJK ZAHAUHAHAHUUHAWEQAWWOH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je mijn Maria Johanna Kruiswijk zijn?!quote:
Waarom zetten ze dit op Youtube, dat moet sowieso verboden wordenquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je mijn Maria Johanna Kruiswijk zijn?!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sychoooooo
Inshallahquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en ik kom als JFM haar hoofddoek af doet op het damestoilet voor mij.
Grapjes mensen.
One lovequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kom sowieso als JFM er is. Hoofddoek of niet.
Zit jij nou om Gods vervloeking over je mede-gelovigen te vragen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij krijgen wat zij verdienen en ervoor vergeven worden mits ze berouw tonen en de kinderen erdoor niet een negatieve invloed zullen ervaren.
Ies viesquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zit jij nou om Gods vervloeking over je mede-gelovigen te vragen?
Serieus, hoe iedereen hier tekeer gaat op dat meisje![]()
Nope, ik vraag vergeving voor degenen die er om vragen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zit jij nou om Gods vervloeking over je mede-gelovigen te vragen?
Serieus, hoe iedereen hier tekeer gaat op dat meisje![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je mijn Maria Johanna Kruiswijk zijn?!.
Oh bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot gisteren was je beter.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben oud maar lijk jong.
Jij bent jong maar lijkt ouder dan mn vader.
Ik zit wel goed. Sagol.
Weet ik, ik probeer alleen te bepalen waar je grens ligt. Die grens heb ik duidelijk nog niet bereikt.quote:
Dan ga je toch een weekendje naar Istanbul ofzo? Hoef je geen verzendkosten te betalen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef expans het volgende:
Ik wil een Turks boek bestellen maar ik wil geen ¤9 verzendkosten betalen voor één boek :<
Welke grens?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tot gisteren was je beter.
[..]
Weet ik, ik probeer alleen te bepalen waar je grens ligt. Die grens heb ik duidelijk nog niet bereikt.
Welk boek?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef expans het volgende:
Ik wil een Turks boek bestellen maar ik wil geen ¤9 verzendkosten betalen voor één boek :<
Waar wil je bestellen? Türk Kitabevi?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef expans het volgende:
quote:
Ruh Adam van mijn avatar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar wil je bestellen? Türk Kitabevi?
En welk boek?
Boek in handen hebben > boek digitaal lezen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://ge.tt/2CBcaso/v/78.
Digitale versies zijn zeker niet wat je wil?
Is dat niet klein beetje gierig?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nope, ik vraag vergeving voor degenen die er om vragen.
Ben labiel. Wait for itquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar wanneer je weer de oude Stimo wordt.
Ik ben dan ook een klein beetje Joods.quote:
Dat is toch juist andersom?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
die vrouw is echt van voren een lyceum en van achteren een museum
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Facebook (*&@#(*&@#$Nieuwe opmaak e.d. of is dat nog niet beschikbaar voor iedereen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er nieuw?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Nieuwe opmaak e.d. of is dat nog niet beschikbaar voor iedereen?
Ik moest twee keer luisteren om het te snappen...quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geen idee, heb die vrouw zelf niet gezien.
Watquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
In de trein hoorde ik iemand zeggen:
die vrouw is echt van voren een lyceum en van achteren een museum
![]()
Kende dat gezegde niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |