Ja daarom, noem namen en rugnummers dan G.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ging niet eens over jou, maar jij mag je ook aangesproken voelen
[..]
Nee.![]()
Hoe begroet je vrouwen dan in het Turks?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij schudt geen handen van dames, dus jammer voor jou.
Ah, fraai. Kijk er naar uit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je een man bent en als ik kom ja
quote:
Wat was jouw naam ook alweer? Mihriban?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja daarom, noem namen en rugnummers dan G.
Ja wtf?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:36 schreef sylvesterrr het volgende:
"Ik mag je geen hand geven, maar ik mag je wel knuffelen. Dus, kom hier."
In het Nederlands, minus 1 kus afhankelijk van de regio waar je woont.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe begroet je vrouwen dan in het Turks?
Dus 0 of 2 zoenenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In het Nederlands, minus 1 kus afhankelijk van de regio waar je woont.![]()
In Nederland zijn 2 of 3 zoenen toch gebruikelijk (afhankelijk van de regio)? In Turkije zijn volgens mij 2 zoenen gebruikelijk, maar ik ben nou niet echt een Turkenkenner.quote:
Klopt, filmpje van zo lang jongeeeuuh.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:37 schreef Arcadia het volgende:
^jullie hebben het niet helemaal gekeken en gelijk al oordeel vellen
Ik heb de eerste minuut in 3 seconden gezien. Daarna weggeklikt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:37 schreef Arcadia het volgende:
^jullie hebben het niet helemaal gekeken en gelijk al oordeel vellen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:28 schreef Arcadia het volgende:
Schuif alle verantwoordelijkheid op Borte
En anders verschuiven we het toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon. Ik weet niet wat je die zaterdag op je agenda hebt staan, maar je kan vast wel het een en ander verschuiven.
Ik doe, als ik al zoen, altijd 3.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Nederland zijn 2 of 3 zoenen toch gebruikelijk (afhankelijk van de regio)? In Turkije zijn volgens mij 2 zoenen gebruikelijk, maar ik ben nou niet echt een Turkenkenner.![]()
Dat is ook wat ik ben gewend, maar hier en daar in het land zijn twee zoenen gebruikelijk. Het is dus altijd een verrassing.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doe, als ik al zoen, altijd 3.
Rare mensen wonen daar zeg!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik ben gewend, maar hier en daar in het land zijn twee zoenen gebruikelijk. Het is dus altijd een verrassing.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:47 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Vallen Turkse vrouwen ook op Marokkaanse mannen?
Zo ja, dan is mijn hand nog vrij dames!
Jullie zijn allemaal guzel (mooi)!
Het liefst heb ik dat je je gedraagt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:48 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wil je een virtuele knuffel of kus?
Was maar een vraag uit liefdadigheid..quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het liefst heb ik dat je je gedraagt.
Neuh, niet op donderdag. Wellicht morgen. Maar waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:50 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Was maar een vraag uit liefdadigheid..
Ik ga maar een kapsalon eten. Je bent van harte welkom als je wilt komen!
Oke, ander keer dan! FOKze nog mijn vriend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, niet op donderdag. Wellicht morgen. Maar waarschijnlijk niet.
Er zijn ook mensen die hun kauwgom tijdens het praten "kwijtraken"...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Net een nieuw kauwgompje gepakt. Stofje willen wegblazen en daarbij het kauwgompje uitspugen...
[ afbeelding ]
In Scandinavië kauwen ze op tabak genaamd snus die ze dan onder hun bovenlip houden, soms verliezen ze dat ook wel eens tijdens het pratenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun kauwgom tijdens het praten "kwijtraken"...
Wat watquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Chick met hoofddoek pijpt man op straat. Beveiliger neemt dit op. Gooit het op FB. Meisje doet poging tot zelfmoord.
Sommige mensen
- Het meisje dat pijpt op straat?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Chick met hoofddoek pijpt man op straat. Beveiliger neemt dit op. Gooit het op FB. Meisje doet poging tot zelfmoord.
Sommige mensen
Domme chick.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Chick met hoofddoek pijpt man op straat.
Domme beveiliger.quote:Beveiliger neemt dit op. Gooit het op FB.
Dom meisje. Ik snap haar aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook niet...quote:Meisje doet poging tot zelfmoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chicks met hoofddoek zijn toch heel braaf enzo? Althans, dat denkt/hoopt men.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:13 schreef Arcadia het volgende:
ik snap niet waarom hoofddoek erbij vermeldt moet worden, maar goed.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Domme chick.
[..]
Domme beveiliger.
[..]
Dom meisje. Ik snap haar aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook niet...
Poging tot doodslag voor de beveiliger wat mij betreft.Smaad en straf voor spelen met haar privé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste. Wat tussen die twee gebeurd is prive.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Het meisje dat pijpt op straat?
- De man die zich op straat laat pijpen?
- De beveiliger die het opneemt en op FB gooit?
Welkes?
Iets wat op straat gebeurd is niet prive.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laatste. Wat tussen die twee gebeurd is prive.
Zo, echt wel. Straat is niet openbaar, maar privéterrein.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laatste. Wat tussen die twee gebeurd is prive.
Dom en naief. Dacht misschien niemand ziet hier ons. Was op een bedrijventerrein.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iets wat op straat gebeurd is niet prive.
Ja joh.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo, echt wel. Straat is niet openbaar, maar privéterrein..
En je hebt er types bijzitten zonder enige godsvrees. Het gros is wel heel braaf.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Chicks met hoofddoek zijn toch heel braaf enzo? Althans, dat denkt/hoopt men.
Smaad?quote:
Ja, want of all places kwam ze niet verder dan pijpen op straat.quote:en straf voor spelen met haar privé.
Met onze belastingcenten... Kijk, dit verandert de zaak behoorlijk.quote:Rijkswaterstaat gaat onderzoeken hoe het mogelijk is dat beelden van zijn bewakingscamera op internet zijn verschenen. Een bewaker heeft waarschijnlijk in de meldkamer met zijn privételefoon opnamen gemaakt van het beeldscherm waarop een vrijend stelletje bij het gebouw in Utrecht is te zien en deze online gezet op de inmiddels offline gehaalde Facebookpagina 'Marokkaanse Hoeren'
quote:Rijkswaterstaat gaat onderzoeken hoe het mogelijk is dat beelden van zijn bewakingscamera op internet zijn verschenen. Een bewaker heeft waarschijnlijk in de meldkamer met zijn privételefoon opnamen gemaakt van het beeldscherm waarop een vrijend stelletje bij het gebouw in Utrecht is te zien en deze online gezet op de inmiddels offline gehaalde Facebookpagina 'Marokkaanse Hoeren'.
Te zien was op het filmpje hoe een meisje met hoofddoek op een muurtje voor het gebouw van Rijkswaterstaat langs de A12 bij Utrecht een jongen zoent en hem bevredigt. De beelden, die expliciet op het vrijende stel inzoomen, zijn met een mobiele telefoon opgenomen vanaf een computerscherm.
Klopt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:23 schreef Bortecinem het volgende:
Niet alle dames dragen vrijwillig een hoofddoek overigens.
En sommigen gebruiken het als een middel om mee te doen, te conformeren, vrienden zoeken etc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:23 schreef Bortecinem het volgende:
Niet alle dames dragen vrijwillig een hoofddoek overigens.
De mensen die het op FB hebben gezet en/of gefilmd zijn het laagste van het laagste. Het is het niet eens waard om daar je woorden aan vuil te maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:23 schreef Stimorol- het volgende:
Dudes.... meisje was niet slim. Kan gebeuren.
Gaat erom dat alles op Fb wordt gegooid. Wtf is daarmee.
Klopt. Ik heb het idee dat vooral de oudere generatie en de niet-moslims van meiden met hoofddoek verwachten dat ze heel braaf zijn omdat ze een hoofddoek hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En je hebt er types bijzitten zonder enige godsvrees. Het gros is wel heel braaf.
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En sommigen gebruiken het als een middel om mee te doen, te conformeren, vrienden zoeken etc.
Dit sowieso. Alles moet maar online gezet worden tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De mensen die het op FB hebben gezet en/of gefilmd zijn het laagste van het laagste. Het is het niet eens waard om daar je woorden aan vuil te maken.
De beveiliger die heeft ingezoomd op het stelletje, de beelden heeft opgenomen en verspreid is heel erg fout beziggeweest. In eerste instantie dacht ik dat het om een beveiliger op straat ging, maar dit is volgens mij vanuit de zolderkamer (meldkamer) gedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De mensen die het op FB hebben gezet en/of gefilmd zijn het laagste van het laagste. Het is het niet eens waard om daar je woorden aan vuil te maken.
Met dat soort filmpjes kan je populair worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
zag zelfs een x video van mensen die thuis sex hadden en vergeten waren hun gordijn dicht te doen.
Die gast mag ook meteen uit zijn functie worden gezet IMO.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De beveiliger die heeft ingezoomd op het stelletje, de beelden heeft opgenomen en verspreid is heel erg fout beziggeweest. In eerste instantie dacht ik dat het om een beveiliger op straat ging, maar dit is volgens mij vanuit de zolderkamer (meldkamer) gedaan.
Met een strafblad erbij svp.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die gast mag ook meteen uit zijn functie worden gezet IMO.
Dat sowieso..quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Arcadia het volgende:
Wat me eerder stoorde is hoe erg veel Marokkanen die pagina aan het promoten waren en de paginabeheerder gelijk gaven bij het tentoon stellen van de zondes van de vrouwen die erop geplaatst waren.
En dan maar boos worden wanneer hun dochters kiezen voor een andere etniciteitquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat sowieso..
Maar Marokkanen snap ik soms sowieso niet..
Als je zo graag intiem wil zijn, dan ga je maar naar huis/een hotel ofzo. Doe dat niet op straat of op een afgelegen bedrijventerrein.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Arcadia het volgende:
Wat me eerder stoorde is hoe erg veel Marokkanen die pagina aan het promoten waren en de paginabeheerder gelijk gaven bij het tentoon stellen van de zondes van de vrouwen die erop geplaatst waren.
Pff...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb het dus over die pagina "Marokkaanse hoeren", waar dat filmpje dus op werd geplaatst.
Zelf allemaal natuurlijk heel godvruchtige mensen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb het dus over die pagina "Marokkaanse hoeren", waar dat filmpje dus op werd geplaatst.
Ik hoop dat hun zoons/dochters losbandig worden. Zal hen leren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelf allemaal natuurlijk heel godvruchtige mensen.
lolquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:34 schreef Arcadia het volgende:
Dit was trouwens hetgene waardoor ik om 12 uur buiten ging joggen, was een klein beetje hoop verloren in de mensheid. Niet door de paginabeheerder, maar door de hyena's die de pagina 10.000 likes hadden gegeven.
Ik hoop dat zij krijgen wat zij verdienen en ervoor vergeven worden mits ze berouw tonen en de kinderen erdoor niet een negatieve invloed zullen ervaren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat hun zoons/dochters losbandig worden. Zal hen leren.
Lijkt op een Turkquote:
Slechte jeugd gehad.quote:
Duidelijk een steekje los.quote:
Als ze enige schaamte zouden kennen dan zouden ze zoiets uberhaupt niet doen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Je durft je daarna toch niet meer in het openbaar te vertonen?
Dat dus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ze enige schaamte zouden kennen dan zouden ze zoiets uberhaupt niet doen..
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HAHAH watwat? Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat was jouw naam ook alweer? Mihriban?
Misschien was zijn drang om het te doen groter dan zijn schaamte en nu het besef dat iedereen het weet kan de schaamte veel groter worden dan de drang. Net zoals wanneer je heel onschuldig een snoepje steelt uit de winkel, wetende dat het slecht is, maar als je gepakt wordt je wel heel schuldig te voelen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelegenheid maakt de snoepjesdief.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien was zijn drang om het te doen groter dan zijn schaamte en nu het besef dat iedereen het weet kan de schaamte veel groter worden dan de drang. Net zoals wanneer je heel onschuldig een snoepje steelt uit de winkel, wetende dat het slecht is, maar als je gepakt wordt je wel heel schuldig te voelen.
Snoepjes vergelijken met kontenknijpen
Allah yardimcisi olsun dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien was zijn drang om het te doen groter dan zijn schaamte en nu het besef dat iedereen het weet kan de schaamte veel groter worden dan de drang. Net zoals wanneer je heel onschuldig een snoepje steelt uit de winkel, wetende dat het slecht is, maar als je gepakt wordt je wel heel schuldig te voelen.
Snoepjes vergelijken met kontenknijpen
Hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
OHMYGAD ik was vergeten om 'privesessie' aan te zetten op Spotify. Nu weet iedereen dat ik naar O-zone heb geluisterd.
Durf je je nu nog wel in het openbaar te vertonen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
OHMYGAD ik was vergeten om 'privesessie' aan te zetten op Spotify. Nu weet iedereen dat ik naar O-zone heb geluisterd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Durf je je nu nog wel in het openbaar te vertonen?Nu weet ik wat Arcadia bedoelt. Wie niet wil horen moet voelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maya hiiiiiiiiiiiii, maya huuuuuuuu...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Numa numa numa yey numa numa ye
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |