zwak(zinnig) van jequote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, dat was een steek naar iemand anders
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ging niet eens over jou, maar jij mag je ook aangesproken voelenquote:
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?
Ah, mooi. Dus ik kan je wel gewoon een hand geven die zaterdag?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zolang je een man bent...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, mooi. Dus ik kan je wel gewoon een hand geven die zaterdag?
Wat moeten vrouwen dan doenquote:
Hij schudt geen handen van dames, dus jammer voor jou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je een man bent en als ik kom jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja daarom, noem namen en rugnummers dan G.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ging niet eens over jou, maar jij mag je ook aangesproken voelen
[..]
Nee.![]()
Hoe begroet je vrouwen dan in het Turks?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij schudt geen handen van dames, dus jammer voor jou.
Ah, fraai. Kijk er naar uit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je een man bent en als ik kom ja
quote:
Wat was jouw naam ook alweer? Mihriban?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja daarom, noem namen en rugnummers dan G.
Ja wtf?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:36 schreef sylvesterrr het volgende:
"Ik mag je geen hand geven, maar ik mag je wel knuffelen. Dus, kom hier."
In het Nederlands, minus 1 kus afhankelijk van de regio waar je woont.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe begroet je vrouwen dan in het Turks?
Dus 0 of 2 zoenenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In het Nederlands, minus 1 kus afhankelijk van de regio waar je woont.![]()
In Nederland zijn 2 of 3 zoenen toch gebruikelijk (afhankelijk van de regio)? In Turkije zijn volgens mij 2 zoenen gebruikelijk, maar ik ben nou niet echt een Turkenkenner.quote:
Klopt, filmpje van zo lang jongeeeuuh.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:37 schreef Arcadia het volgende:
^jullie hebben het niet helemaal gekeken en gelijk al oordeel vellen
Ik heb de eerste minuut in 3 seconden gezien. Daarna weggeklikt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:37 schreef Arcadia het volgende:
^jullie hebben het niet helemaal gekeken en gelijk al oordeel vellen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:28 schreef Arcadia het volgende:
Schuif alle verantwoordelijkheid op Borte
En anders verschuiven we het toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon. Ik weet niet wat je die zaterdag op je agenda hebt staan, maar je kan vast wel het een en ander verschuiven.
Ik doe, als ik al zoen, altijd 3.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Nederland zijn 2 of 3 zoenen toch gebruikelijk (afhankelijk van de regio)? In Turkije zijn volgens mij 2 zoenen gebruikelijk, maar ik ben nou niet echt een Turkenkenner.![]()
Dat is ook wat ik ben gewend, maar hier en daar in het land zijn twee zoenen gebruikelijk. Het is dus altijd een verrassing.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doe, als ik al zoen, altijd 3.
Rare mensen wonen daar zeg!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik ben gewend, maar hier en daar in het land zijn twee zoenen gebruikelijk. Het is dus altijd een verrassing.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:47 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Vallen Turkse vrouwen ook op Marokkaanse mannen?
Zo ja, dan is mijn hand nog vrij dames!
Jullie zijn allemaal guzel (mooi)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |