Duidelijk een steekje los.quote:
Als ze enige schaamte zouden kennen dan zouden ze zoiets uberhaupt niet doen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Je durft je daarna toch niet meer in het openbaar te vertonen?
Dat dus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ze enige schaamte zouden kennen dan zouden ze zoiets uberhaupt niet doen..
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HAHAH watwat? Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat was jouw naam ook alweer? Mihriban?
Misschien was zijn drang om het te doen groter dan zijn schaamte en nu het besef dat iedereen het weet kan de schaamte veel groter worden dan de drang. Net zoals wanneer je heel onschuldig een snoepje steelt uit de winkel, wetende dat het slecht is, maar als je gepakt wordt je wel heel schuldig te voelen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelegenheid maakt de snoepjesdief.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien was zijn drang om het te doen groter dan zijn schaamte en nu het besef dat iedereen het weet kan de schaamte veel groter worden dan de drang. Net zoals wanneer je heel onschuldig een snoepje steelt uit de winkel, wetende dat het slecht is, maar als je gepakt wordt je wel heel schuldig te voelen.
Snoepjes vergelijken met kontenknijpen
Allah yardimcisi olsun dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien was zijn drang om het te doen groter dan zijn schaamte en nu het besef dat iedereen het weet kan de schaamte veel groter worden dan de drang. Net zoals wanneer je heel onschuldig een snoepje steelt uit de winkel, wetende dat het slecht is, maar als je gepakt wordt je wel heel schuldig te voelen.
Snoepjes vergelijken met kontenknijpen
Hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
OHMYGAD ik was vergeten om 'privesessie' aan te zetten op Spotify. Nu weet iedereen dat ik naar O-zone heb geluisterd.
Durf je je nu nog wel in het openbaar te vertonen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
OHMYGAD ik was vergeten om 'privesessie' aan te zetten op Spotify. Nu weet iedereen dat ik naar O-zone heb geluisterd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Durf je je nu nog wel in het openbaar te vertonen?Nu weet ik wat Arcadia bedoelt. Wie niet wil horen moet voelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maya hiiiiiiiiiiiii, maya huuuuuuuu...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Numa numa numa yey numa numa ye
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
I know that feelquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
DM het eens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet alleen dat...
Mag ik ze opnoemen?
Aaahw. Spotify is geen privé-terrein. Ik plaats het ook niet op FB, maar gewoon in dit topic.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
Oh my blijkbaar was dat niet de enige keer..
EN NEE.
Mehn, heb dat hele gebeuren gemist...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Arcadia het volgende:
nen die pagina aan het promoten waren en de paginabeheerder gelijk gaven bij het tentoon stellen van de zondes van de vrouwen die erop geplaatst waren.
Ik heb het dus over die pagina "Marokkaanse hoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |