I know that feelquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
OHMYGAD ik was vergeten om 'privesessie' aan te zetten op Spotify. Nu weet iedereen dat ik naar O-zone heb geluisterd.
DM het eens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet alleen dat...
Mag ik ze opnoemen?
Aaahw. Spotify is geen privé-terrein. Ik plaats het ook niet op FB, maar gewoon in dit topic.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
Oh my blijkbaar was dat niet de enige keer..
EN NEE.
Mehn, heb dat hele gebeuren gemist...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Arcadia het volgende:
nen die pagina aan het promoten waren en de paginabeheerder gelijk gaven bij het tentoon stellen van de zondes van de vrouwen die erop geplaatst waren.
Ik heb het dus over die pagina "Marokkaanse hoe
Maar goed ook, ik dacht even dat het een prelude voor qiyamet gunu wasquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Mehn, heb dat hele gebeuren gemist...
O-Zone - Dragostea Din Teiquote:
Mijn reputatie wat doe je...quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O-Zone - Dragostea Din Tei
Justin Bieber - All That Matters
Backstreet Boys - I Want It That Way
Oğuz Yılmaz - Ankara'nın Bağları
Tokio Hotel - World Behind My Wall
...
Die marokkanen doen zulke zooi toch vaker? Zoals bezemfilmpjes op youtube e.d.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik dacht even dat het een prelude voor qiyamet gunu was
Okquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan dan echt niet. Maar ik kan wel in April meeten?
Dat lijkt niet op de lijst die ik heb... Dit valt nog mee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
...
Waar is Crip? Laten we t haarquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Die marokkanen doen zulke zooi toch vaker? Zoals bezemfilmpjes op youtube e.d.
Borte, mijn hele beeld over jou verpestquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
...
Dit soort mensenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Die marokkanen doen zulke zooi toch vaker? Zoals bezemfilmpjes op youtube e.d.
Hangt af van bepaalde factoren, waar, wanneer, hoe laat. Moet concrete info hebben, dan bespreek ik het met TM.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
TM en Arcadia, komen jullie auch?
Op Koningsdag, allemaal gekleed in oranje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit soort mensen
[..]
Hangt af van bepaalde factoren, waar, wanneer, hoe laat. Moet concrete info hebben, dan bespreek ik het met TM.
Ik vind april ook goed. Geen probleem.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
TM en Arcadia, komen jullie auch?
Op Koningsdag zullen er genoeg rommelmarkten zijn. Daar koop ik wel wat voor je. Ok?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:30 schreef Stimorol- het volgende:
Als het april is kom ik. Dan verwacht ik cadeaus.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op Koningsdag, allemaal gekleed in oranje.
Meeting plannen voor April dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind april ook goed. Geen probleem.
Ehm zaterdag de 13e?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit soort mensen
[..]
Hangt af van bepaalde factoren, waar, wanneer, hoe laat. Moet concrete info hebben, dan bespreek ik het met TM.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor Borte is dat niets nieuws. Regel je voor ons dan twee oranje jelaba's?
Is dat zo Borte?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor Borte is dat niets nieuws. Regel je voor ons dan twee oranje jelaba's?
Ja, Blijdorp of Burger's Zoo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:37 schreef Arcadia het volgende:
Borte = Gorilla
TM = Tijger
Arcadia = Leeuw
Misschien moeten we meeten in de dierentuin
Als iemand een datumprikker of zoiets rondstuurt, dan vind ik dat goed.quote:
Jammer dat Safaripark Beekse Bergen niet centraal voor iedereen ligt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, Blijdorp of Burger's Zoo.Of Artis, daar ben ik nog nooit geweest.
quote:You listened to Izel and Candan Erçetin. Here's an album you might like.
Funda Arar - Rüya
Dat is toch bij Tilburg? Dat is toch vrij centraal?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Jammer dat Safaripark Beekse Bergen niet centraal voor iedereen ligt.![]()
Hoezo? Ga je dan met pensioen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:18 schreef Stimorol- het volgende:
Zaterdag 13de. En middernacht voor mij zingen!
Deal?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Bortecinem het volgende:
Oke ik maak vanavond een datumprikker aan!
Je bent al zó oud dat je je niet eens als een bitch kan gedragen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Scheelt niet veel.
Echt. Ben zo blij dat ik jonger lijk
HAHAHAAHAH AMBIROL IS EEN OUD LIJK ZAHAUHAHAHUUHAWEQAWWOHquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben oud maar lijk jong.
Jij bent jong maar lijkt ouder dan mn vader.
Ik zit wel goed. Sagol.
Wil je aan mij ruiken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAAHAH AMBIROL IS EEN OUD LIJK ZAHAUHAHAHUUHAWEQAWWOH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je mijn Maria Johanna Kruiswijk zijn?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zetten ze dit op Youtube, dat moet sowieso verboden wordenquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je mijn Maria Johanna Kruiswijk zijn?!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sychoooooo
Inshallahquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en ik kom als JFM haar hoofddoek af doet op het damestoilet voor mij.
Grapjes mensen.
One lovequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kom sowieso als JFM er is. Hoofddoek of niet.
Zit jij nou om Gods vervloeking over je mede-gelovigen te vragen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij krijgen wat zij verdienen en ervoor vergeven worden mits ze berouw tonen en de kinderen erdoor niet een negatieve invloed zullen ervaren.
Ies viesquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zit jij nou om Gods vervloeking over je mede-gelovigen te vragen?
Serieus, hoe iedereen hier tekeer gaat op dat meisje![]()
Nope, ik vraag vergeving voor degenen die er om vragen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zit jij nou om Gods vervloeking over je mede-gelovigen te vragen?
Serieus, hoe iedereen hier tekeer gaat op dat meisje![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je mijn Maria Johanna Kruiswijk zijn?!.
Oh bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot gisteren was je beter.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben oud maar lijk jong.
Jij bent jong maar lijkt ouder dan mn vader.
Ik zit wel goed. Sagol.
Weet ik, ik probeer alleen te bepalen waar je grens ligt. Die grens heb ik duidelijk nog niet bereikt.quote:
Dan ga je toch een weekendje naar Istanbul ofzo? Hoef je geen verzendkosten te betalen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef expans het volgende:
Ik wil een Turks boek bestellen maar ik wil geen ¤9 verzendkosten betalen voor één boek :<
Welke grens?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tot gisteren was je beter.
[..]
Weet ik, ik probeer alleen te bepalen waar je grens ligt. Die grens heb ik duidelijk nog niet bereikt.
Welk boek?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef expans het volgende:
Ik wil een Turks boek bestellen maar ik wil geen ¤9 verzendkosten betalen voor één boek :<
Waar wil je bestellen? Türk Kitabevi?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef expans het volgende:
quote:
Ruh Adam van mijn avatar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar wil je bestellen? Türk Kitabevi?
En welk boek?
Boek in handen hebben > boek digitaal lezen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://ge.tt/2CBcaso/v/78.
Digitale versies zijn zeker niet wat je wil?
Is dat niet klein beetje gierig?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nope, ik vraag vergeving voor degenen die er om vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben labiel. Wait for itquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar wanneer je weer de oude Stimo wordt.
Ik ben dan ook een klein beetje Joods.quote:
Dat is toch juist andersom?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
die vrouw is echt van voren een lyceum en van achteren een museum
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Facebook (*&@#(*&@#$Nieuwe opmaak e.d. of is dat nog niet beschikbaar voor iedereen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er nieuw?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Nieuwe opmaak e.d. of is dat nog niet beschikbaar voor iedereen?
Ik moest twee keer luisteren om het te snappen...quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geen idee, heb die vrouw zelf niet gezien.
Watquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
In de trein hoorde ik iemand zeggen:
die vrouw is echt van voren een lyceum en van achteren een museum
![]()
Kende dat gezegde niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |