I know that feelquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
OHMYGAD ik was vergeten om 'privesessie' aan te zetten op Spotify. Nu weet iedereen dat ik naar O-zone heb geluisterd.
DM het eens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet alleen dat...
Mag ik ze opnoemen?
Aaahw. Spotify is geen privé-terrein. Ik plaats het ook niet op FB, maar gewoon in dit topic.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
Oh my blijkbaar was dat niet de enige keer..
EN NEE.
Mehn, heb dat hele gebeuren gemist...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef Arcadia het volgende:
nen die pagina aan het promoten waren en de paginabeheerder gelijk gaven bij het tentoon stellen van de zondes van de vrouwen die erop geplaatst waren.
Ik heb het dus over die pagina "Marokkaanse hoe
Maar goed ook, ik dacht even dat het een prelude voor qiyamet gunu wasquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Mehn, heb dat hele gebeuren gemist...
O-Zone - Dragostea Din Teiquote:
Mijn reputatie wat doe je...quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O-Zone - Dragostea Din Tei
Justin Bieber - All That Matters
Backstreet Boys - I Want It That Way
Oğuz Yılmaz - Ankara'nın Bağları
Tokio Hotel - World Behind My Wall
...
Die marokkanen doen zulke zooi toch vaker? Zoals bezemfilmpjes op youtube e.d.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik dacht even dat het een prelude voor qiyamet gunu was
Okquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan dan echt niet. Maar ik kan wel in April meeten?
Dat lijkt niet op de lijst die ik heb... Dit valt nog mee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
...
Waar is Crip? Laten we t haarquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Die marokkanen doen zulke zooi toch vaker? Zoals bezemfilmpjes op youtube e.d.
Borte, mijn hele beeld over jou verpestquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
...
Dit soort mensenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Die marokkanen doen zulke zooi toch vaker? Zoals bezemfilmpjes op youtube e.d.
Hangt af van bepaalde factoren, waar, wanneer, hoe laat. Moet concrete info hebben, dan bespreek ik het met TM.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
TM en Arcadia, komen jullie auch?
Op Koningsdag, allemaal gekleed in oranje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit soort mensen
[..]
Hangt af van bepaalde factoren, waar, wanneer, hoe laat. Moet concrete info hebben, dan bespreek ik het met TM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |