Je bent al zó oud dat je je niet eens als een bitch kan gedragen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Scheelt niet veel.
Echt. Ben zo blij dat ik jonger lijk
HAHAHAAHAH AMBIROL IS EEN OUD LIJK ZAHAUHAHAHUUHAWEQAWWOHquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben oud maar lijk jong.
Jij bent jong maar lijkt ouder dan mn vader.
Ik zit wel goed. Sagol.
Wil je aan mij ruiken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAAHAH AMBIROL IS EEN OUD LIJK ZAHAUHAHAHUUHAWEQAWWOH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je mijn Maria Johanna Kruiswijk zijn?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zetten ze dit op Youtube, dat moet sowieso verboden wordenquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je mijn Maria Johanna Kruiswijk zijn?!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sychoooooo
Inshallahquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en ik kom als JFM haar hoofddoek af doet op het damestoilet voor mij.
Grapjes mensen.
One lovequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kom sowieso als JFM er is. Hoofddoek of niet.
Zit jij nou om Gods vervloeking over je mede-gelovigen te vragen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij krijgen wat zij verdienen en ervoor vergeven worden mits ze berouw tonen en de kinderen erdoor niet een negatieve invloed zullen ervaren.
Ies viesquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zit jij nou om Gods vervloeking over je mede-gelovigen te vragen?
Serieus, hoe iedereen hier tekeer gaat op dat meisje![]()
Nope, ik vraag vergeving voor degenen die er om vragen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zit jij nou om Gods vervloeking over je mede-gelovigen te vragen?
Serieus, hoe iedereen hier tekeer gaat op dat meisje![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je mijn Maria Johanna Kruiswijk zijn?!.
Oh bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot gisteren was je beter.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben oud maar lijk jong.
Jij bent jong maar lijkt ouder dan mn vader.
Ik zit wel goed. Sagol.
Weet ik, ik probeer alleen te bepalen waar je grens ligt. Die grens heb ik duidelijk nog niet bereikt.quote:
Dan ga je toch een weekendje naar Istanbul ofzo? Hoef je geen verzendkosten te betalen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef expans het volgende:
Ik wil een Turks boek bestellen maar ik wil geen ¤9 verzendkosten betalen voor één boek :<
Welke grens?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tot gisteren was je beter.
[..]
Weet ik, ik probeer alleen te bepalen waar je grens ligt. Die grens heb ik duidelijk nog niet bereikt.
Welk boek?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef expans het volgende:
Ik wil een Turks boek bestellen maar ik wil geen ¤9 verzendkosten betalen voor één boek :<
Waar wil je bestellen? Türk Kitabevi?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef expans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |