Jonko klappen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
vrijdag kan ook wel, maar dan ben ik er rond 7 (ruim genomen)
dan is het zonnetje al weg, ik wil nog wel een beetje genieten van masterdam
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef xminator het volgende:
Ik heb vernomen dat xaban06 aanwezig zal zijn en gaat betalen.
Ze eist niks. Ze creëert allerlei drempels om niet te komen. Nou, dan neem ik zo'n drempel weg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
Dan nog. Ik zou het helemaal niet erg vinden om voor iemand te betalen die het wat krapper heeft, maar ik ga niet betalen als iemand dat eist
Hoeveel knaken heeft dat onderzoek gekost?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:51 schreef xminator het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regen
'Onderzoek van de gemeente wijst uit dat er meer mensen op het terras zitten als de zon schijnt dan wanneer het regent.'_______________!
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:51 schreef xminator het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regen
'Onderzoek van de gemeente wijst uit dat er meer mensen op het terras zitten als de zon schijnt dan wanneer het regent.'_______________!
Durf jij naar een meet met zoveel (wannabe) Turken te gaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die is ook nog vrij
[..]
Dan nog. Ik zou het helemaal niet erg vinden om voor iemand te betalen die het wat krapper heeft, maar ik ga niet betalen als iemand dat eist
Tuurlijk. Ik heb jullie toch ook netjes een handje gegeven na de bios?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Durf jij naar een meet met zoveel (wannabe) Turken te gaan?
Dat was mijn grapje alquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kom al als ik een meisje zie - hihaho
Ben jij geen lompe boer? Hoe ga je ons allemaal verstaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kom sowieso als JFM er is. Hoofddoek of niet.
lijkt me wel leuk jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef zarGon het volgende:
ff serieus, wie hebben er interesse in zo'n meet en wie komen er?
22ste
Jullie gaan gewoon Nederlands spreken en anders note ik jullie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ben jij geen lompe boer? Hoe ga je ons allemaal verstaan?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jullie gaan gewoon Nederlands spreken en anders note ik jullie.
count me in!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef zarGon het volgende:
ff serieus, wie hebben er interesse in zo'n meet en wie komen er?
22ste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |