abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137653468
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:15 schreef cemeteryslut het volgende:
Waar zijn de alien abduction theorien?
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:45:47 #102
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137653515
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:35 schreef niels0 het volgende:

[..]

Stoer :') Ik weet het 1 en ander, dat mag ik best delen.
Ik vind het meer uitsloverij omdat je het onbegrijpelijk uitlegt met allerlei afkortingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Mensen die echt ergens verstand van hebben, hebben geen moeilijke woorden of termen nodig.
2000 light years from home
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:48:48 #103
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_137653617
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik vind het meer uitsloverij omdat je het onbegrijpelijk uitlegt met allerlei afkortingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Mensen die echt ergens verstand van hebben, hebben geen moeilijke woorden of termen nodig.
Zo moeilijk zijn die termen nu ook weer niet :') Komop.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_137653641
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik vind het meer uitsloverij omdat je het onbegrijpelijk uitlegt met allerlei afkortingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Mensen die echt ergens verstand van hebben, hebben geen moeilijke woorden of termen nodig.
Speciaal voor jou:
ATC = Air Traffic Control = Luchtverkeersleiding.
IGARI = De naam van een intersectie / waypoint precies op de plaats waar de MAS370/MH370 van de kaart verdween.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:49:52 #105
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137653646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Zo moeilijk zijn die termen nu ook weer niet :') Komop.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 06:02 schreef niels0 het volgende:
Wat ik verdacht vind is dat het toestel van de flighttracker verdween op het moment dat 'ie schijnbaar over het waypoint IGARI vloog. Dat is vlak voor de overgang van Singapore ATC naar Ho Chi Minh ATC.
In de nieuwsberichten wordt echter gesproken van verlies radiocontact met Kuala Lumpur ATC.

Volgens de enroute kaart kan daar geen sprake van zijn. Er hoort op die lokatie een handover plaats te vinden tussen Singapore ATC en Ho Chi Minh ATC.

Gaat om de overgang van airway R208 via IGARI en airway M765 om via BITOD aan te sluiten op airway M755 richting Phnom Penh International Airport.

http://skyvector.com/?ll=(...)944&chart=304&zoom=2

Dit bevindt zich ongeveer 100 nautische mijlen vanaf de kust van Maleisië.

Wat ik verder onbegrijpelijk vind is dat men zelfs ten westen van Maleisië in de Andaman Zee een zoekgebied heeft ingesteld. Da's toch wel een heel eind uit de richting.
Vind je dit een normale post? Alleen al het feit dat iemand met droge ogen "nautische mijlen" uit zijn toetsenbord krijgt en dat volkomen normaal vindt, ik moet er een beetje van kotsen. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
2000 light years from home
pi_137653681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:20 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]


[..]

Het gekke is dat die engine data gefilterd wordt uit een groter ACARS bericht, maar Malaysia Airlines heeft eerder zelf gezegd dat ze helemaal geen ACARS berich hadden ontvangen.
Hebben ze dat expliciet gezegd?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:51:29 #107
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137653705
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

[..]

Vind je dit een normale post? Alleen al het feit dat iemand met droge ogen "nautische mijlen" uit zijn toetsenbord krijgt en dat volkomen normaal vindt, ik moet er een beetje van kotsen. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Ik vond nautische mijlen nog wel meevallen :P maar dat soort posts hebben altijd wel een hoog hoi-ik-ben-een-flightsim-nerd-gehalte.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:51:40 #108
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_137653709
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

[..]

Vind je dit een normale post? Alleen al het feit dat iemand met droge ogen "nautische mijlen" uit zijn toetsenbord krijgt en dat volkomen normaal vindt, ik moet er een beetje van kotsen. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Ik begrijp wel wat je zegt, maar iemand met verstand van zaken vindt die termen nu eenmaal normaal. Volgens mij is deze user ook helemaal niet te beroerd om wat extra uitleg te geven, als je daarom vraagt :)
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:53:31 #109
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137653786
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Merkie het volgende:
Vind je dit een normale post? Alleen al het feit dat iemand met droge ogen "nautische mijlen" uit zijn toetsenbord krijgt en dat volkomen normaal vindt, ik moet er een beetje van kotsen. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Flightsimmers he, dan krijg je dit soort gewauwel. Ligt dus niet aan jou. Wees blij dat Starla nog niet mee doet in dit topic.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:54:03 #110
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137653809
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je zegt, maar iemand met verstand van zaken vindt die termen nu eenmaal normaal. Volgens mij is deze user ook helemaal niet te beroerd om wat extra uitleg te geven, als je daarom vraagt :)
Uiteraard is hij daar niet te beroerd voor, dat is het hele doel van ingewikkeld praten. Ik vind het een ziekelijke vorm van aandachtstrekkerij.
2000 light years from home
pi_137653868
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:50 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Hebben ze dat expliciet gezegd?
quote:
"All Malaysia Airlines aircraft are equipped with… ACARS which transmits data automatically. Nevertheless, there were no distress calls and no information was relayed."
uit de link die ik postte.
pi_137653932
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Merkie het volgende:

[..]


[..]

Vind je dit een normale post? Alleen al het feit dat iemand met droge ogen "nautische mijlen" uit zijn toetsenbord krijgt en dat volkomen normaal vindt, ik moet er een beetje van kotsen. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Het ligt aan jou. :)

Valt wel mee allemaal. Als je een paar keer ms flightsimulator hebt gespeeld dan is het prima te volgenn
Do what you love, love what you do!
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:59:03 #113
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137653978
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:18 schreef niels0 het volgende:

[..]

Dat zou dan opgemerkt worden.
Maar als je even hier op klikt dan zie je de standaard route, die ik al eerder postte dus, en momenteel wordt uitgevoerd door de MH360/MAS360.

Als een piloot zich niet aan het vluchtplan houdt begint ATC binnen de kortste keren te mekkeren. Penang ligt echt veel te ver uit de buurt.
ATC had al geen contact meer?
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:01:01 #114
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137654049
0121 Last radio contact
0130 Last ATC Radar contact
- then onto Military Radar, turn west to west peninsular -
0215 Military Radar loses the unidentified aircraft 200nm NW of Penang at an altitude of 29,500ft (FL295)
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:01:15 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137654055
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:57 schreef kree het volgende:

[..]

Het ligt aan jou. :)

Valt wel mee allemaal. Als je een paar keer ms flightsimulator hebt gespeeld dan is het prima te volgenn
Dit is niet het MS Flight Simulator-topic. Expres moeilijke woorden gebruiken om simpele dingen uit te leggen heeft maar 1 doel, en dat is aandacht trekken. Even lekker je kennis etaleren en in de spotlights staan. Bah.

Maar goed, mijn mening is nu wel duidelijk, carry on.
2000 light years from home
pi_137654065
Als m'n input niet gewaardeerd wordt ben ik ook gewoon klaar met dit topic, daar ben ik niet moeilijk in. We zullen wel zien waar dat ding gevonden wordt.

Dat ik bepaalde termen gebruik heeft er alleen maar mee te maken dat luchtvaart, zeevaart, navigatie en bodemscan-techniek nu eenmaal volzit met jargon, dat kan ik ook niet helpen maar je hebt Google toch? Kan geen kwaad je even in te lezen als je aan dit soort topics begint en houdt het anders maar bij de zeer speculatieve, zoniet uit de duim gezogen, niet door enige kennis gehinderde informatie uit de media.

Nou doeg he.
pi_137654086
Overigens zat de radarman van de Maleisische luchtmacht dan wel echt te pitten als het toestel pas weer ontdekt werd toen het al over Maleisie heen was gevlogen. :D
pi_137654141
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef niels0 het volgende:

Nou doeg he.
Jankerd.

Ik weet ook het een en ander van de luchtvaart af, maar ik bedenk me wel dat ik hier niet op airliners.net zit. Dus gebruikt ik gewoon luchtverkeersleiding ipv ATC.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:07:56 #119
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137654282
For fuck sake kap alsjeblieft met dat eeuwige off topic zeiken op elkaar; daar is KLB voor.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:08:17 #120
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137654289
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef niels0 het volgende:
Als m'n input niet gewaardeerd wordt ben ik ook gewoon klaar met dit topic, daar ben ik niet moeilijk in. We zullen wel zien waar dat ding gevonden wordt.

Dat ik bepaalde termen gebruik heeft er alleen maar mee te maken dat luchtvaart, zeevaart, navigatie en bodemscan-techniek nu eenmaal volzit met jargon, dat kan ik ook niet helpen maar je hebt Google toch? Kan geen kwaad je even in te lezen als je aan dit soort topics begint en houdt het anders maar bij de zeer speculatieve, zoniet uit de duim gezogen, niet door enige kennis gehinderde informatie uit de media.

Nou doeg he.
Don't let the door hit ya on the way out :W
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137654576
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef niels0 het volgende:
Als m'n input niet gewaardeerd wordt ben ik ook gewoon klaar met dit topic, daar ben ik niet moeilijk in. We zullen wel zien waar dat ding gevonden wordt.

Dat ik bepaalde termen gebruik heeft er alleen maar mee te maken dat luchtvaart, zeevaart, navigatie en bodemscan-techniek nu eenmaal volzit met jargon, dat kan ik ook niet helpen maar je hebt Google toch? Kan geen kwaad je even in te lezen als je aan dit soort topics begint en houdt het anders maar bij de zeer speculatieve, zoniet uit de duim gezogen, niet door enige kennis gehinderde informatie uit de media.

Nou doeg he.
pi_137654587
Middag. Nog iets gemist verder? Heb al teruggelezen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:20:25 #123
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137654721
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:16 schreef Toto69 het volgende:
Middag. Nog iets gemist verder? Heb al teruggelezen.
Offtopic gezeik. En de rest staat onderaan in de OP. Ja, dat kleine beetje :P
pi_137654764
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Offtopic gezeik. En de rest staat onderaan in de OP. Ja, dat kleine beetje :P
Das niet veel, en dat offtopic gezeik bemoei ik me niet mee :N
pi_137654778
Is het nou zo moeilijk om een noodsignaal in dat vliegtuig te stoppen die wel opgepikt kan worden anno 2014? :')
pi_137654829
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef kurk_droog het volgende:
Is het nou zo moeilijk om een noodsignaal in dat vliegtuig te stoppen die wel opgepikt kan worden anno 2014? :')
Ja je zou zeggen waarom niet zo'n zelfde ding als wat ze ook op schepen hebben.
Gelijk signaal naar een satelliet klaar.
Maar blijkbaar is dat niet gangbaar.
Do what you love, love what you do!
pi_137654848
Wall of Hope, Kuala Lumpur.

pi_137655067
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef niels0 het volgende:
Als m'n input niet gewaardeerd wordt ben ik ook gewoon klaar met dit topic, daar ben ik niet moeilijk in. We zullen wel zien waar dat ding gevonden wordt.

Dat ik bepaalde termen gebruik heeft er alleen maar mee te maken dat luchtvaart, zeevaart, navigatie en bodemscan-techniek nu eenmaal volzit met jargon, dat kan ik ook niet helpen maar je hebt Google toch? Kan geen kwaad je even in te lezen als je aan dit soort topics begint en houdt het anders maar bij de zeer speculatieve, zoniet uit de duim gezogen, niet door enige kennis gehinderde informatie uit de media.

Nou doeg he.
Laat je niet kennen kerel.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:30:27 #129
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137655091
Het zou best zelfmoord geweest kunnen zijn, is al een keer eerder voorgekomen
http://en.wikipedia.org/wiki/SilkAir_Flight_185
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:31:04 #130
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137655106
Op nu.nl las ik bij een artikel een reactie van een bezoeker. Deze kwam met de volgende theorie. (kan de reactie niet meer vinden helaas).

Hij denkt dat het vliegtuig gekaapt is en na één van de afgelegen eilandjes is gevlogen. Hier zijn nog veel vliegvelden aanwezig uit WO2. Daar zou het vliegtuig "omgekat zijn" (de transponder). Kwam er op neer dat het vliegtuig nu een ander "kenteken" heeft.

Op het vliegveld zou het vliegtuig bijgetankt zijn en mogelijk naar het Midden Oosten zijn gevlogen waar ze het vliegtuig mogelijk opnieuw spuiten. Met andere woorden er staat nu een gestolen vliegtuig klaar die mogelijk gebruikt zal woorden als verassing bijvoorbeeld bij de NSS over 2 weken in Amsterdam.

Dit gaat natuurlijk wel heel ver deze theorie. En of dit ook haalbaar is in de praktijk dat weet ik niet. Wilde het even delen met jullie.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_137655107
Als het vliegtuig niet in het water terecht is gekomen, dan had het signaal van de FDR toch al vrij snel opgepakt kunnen worden? Of heb ik dat mis? Dat zou dan een crash aan land vrijwel uitsluiten.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:31:16 #132
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_137655113
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik vind het meer uitsloverij omdat je het onbegrijpelijk uitlegt met allerlei afkortingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Mensen die echt ergens verstand van hebben, hebben geen moeilijke woorden of termen nodig.
Minderwaardigheidscomplexje, zeg.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:32:51 #133
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137655169
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Minderwaardigheidscomplexje, zeg.
Nee hoor, gewoon een afkeer van mensen die vol zijn van zichzelf.
2000 light years from home
pi_137655227
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Op nu.nl las ik bij een artikel een reactie van een bezoeker. Deze kwam met de volgende theorie. (kan de reactie niet meer vinden helaas).

Hij denkt dat het vliegtuig gekaapt is en na één van de afgelegen eilandjes is gevlogen. Hier zijn nog veel vliegvelden aanwezig uit WO2. Daar zou het vliegtuig "omgekat zijn" (de transponder). Kwam er op neer dat het vliegtuig nu een ander "kenteken" heeft.

Op het vliegveld zou het vliegtuig bijgetankt zijn en mogelijk naar het Midden Oosten zijn gevlogen waar ze het vliegtuig mogelijk opnieuw spuiten. Met andere woorden er staat nu een gestolen vliegtuig klaar die mogelijk gebruikt zal woorden als verassing bijvoorbeeld bij de NSS over 2 weken in Amsterdam.

Dit gaat natuurlijk wel heel ver deze theorie. En of dit ook haalbaar is in de praktijk dat weet ik niet. Wilde het even delen met jullie.
Het lijkt mij dat als dat vliegtuig een andere transpondercode gaat uitzenden, ofwel opgepikt wordt door de standaard radar.
Dat de verkeersleiding daar wel actie op zou ondernemen.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:35:38 #135
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_137655237
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Op nu.nl las ik bij een artikel een reactie van een bezoeker. Deze kwam met de volgende theorie. (kan de reactie niet meer vinden helaas).

Hij denkt dat het vliegtuig gekaapt is en na één van de afgelegen eilandjes is gevlogen. Hier zijn nog veel vliegvelden aanwezig uit WO2. Daar zou het vliegtuig "omgekat zijn" (de transponder). Kwam er op neer dat het vliegtuig nu een ander "kenteken" heeft.

Op het vliegveld zou het vliegtuig bijgetankt zijn en mogelijk naar het Midden Oosten zijn gevlogen waar ze het vliegtuig mogelijk opnieuw spuiten. Met andere woorden er staat nu een gestolen vliegtuig klaar die mogelijk gebruikt zal woorden als verassing bijvoorbeeld bij de NSS over 2 weken in Amsterdam.

Dit gaat natuurlijk wel heel ver deze theorie. En of dit ook haalbaar is in de praktijk dat weet ik niet. Wilde het even delen met jullie.
En dat 'nieuwe' vliegende object wordt niet herkend door alle radars die hier al besproken zijn? ;)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:37:00 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137655272
quote:
Ja, bleek nep.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137655288
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:37 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, bleek nep.
Ah oke :)
pi_137655314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon een afkeer van mensen die vol zijn van zichzelf.
Ik heb zijn post teruggelezen maar vond het prima te volgen. Als je na zeven delen van dit topic niet begrijpt waar het over gaat ligt het misschien meer aan jou dan aan hem.

Dat je om uitleg bij bepaalde termen vraagt is ook maar je reactie daarentegen was onfatsoenlijk en respectloos. Ook jammer dat hij nu weg is want zijn input was zeer interessant.
pi_137655431
Het is maar goed dat deze Shaman niet de leiding van de zoekactie heeft.... :')



In het nieuwe artikel van dailymail verder weinig nieuw nieuws
pi_137655537
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:30 schreef Woods het volgende:
Het zou best zelfmoord geweest kunnen zijn, is al een keer eerder voorgekomen
http://en.wikipedia.org/wiki/SilkAir_Flight_185
Dat is nooit bewezen. De schuld van dat ongeluk is justitieel bij een vliegtuig hardware fabrikant gelegd (Parker Hannifin). Had gisteren wat documentaires over deze vlucht gekeken toevallig :)
Why stay small, if you can grow big..
pi_137655538
quote:
clueless officials admit the plane is anywhere within a 27,000 square nautical mile area

dat klinkt veel, maar gewoon 27.000 vierkante miles dus?
pi_137655640
Dat is heel veel.
pi_137655669
Kan het niet zo zijn dat ze niks vinden omdat ze allemaal als een kip zonder kop naar dat vliegtuig zoeken ? Zo klagen de Vietnamezen omdat ze weinig informatie krijgen van Maleisie.

Het schijnt niet echt goed gesmeerd te lopen die zoekactie, zonder echt overleg en samenwerking
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:49:38 #145
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137655687
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dat is nooit bewezen. De schuld van dat ongeluk is justitieel bij een vliegtuig hardware fabrikant gelegd (Parker Hannifin). Had gisteren wat documentaires over deze vlucht gekeken toevallig :)
Wat ik mij kan herinneren over deze crash bij Air Crash Investigation is dat zelfmoord de meest logische reden was.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_137655731
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Uiteraard is hij daar niet te beroerd voor, dat is het hele doel van ingewikkeld praten. Ik vind het een ziekelijke vorm van aandachtstrekkerij.
Dat ligt aan jou. Ik ken niels als een heel fijne forummer die gewoon dingen normaal kan uitleggen. Dit jargon is ook veelal nieuw voor me, maar zo leer je bij.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137655793
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Op nu.nl las ik bij een artikel een reactie van een bezoeker. Deze kwam met de volgende theorie. (kan de reactie niet meer vinden helaas).

Hij denkt dat het vliegtuig gekaapt is en na één van de afgelegen eilandjes is gevlogen. Hier zijn nog veel vliegvelden aanwezig uit WO2. Daar zou het vliegtuig "omgekat zijn" (de transponder). Kwam er op neer dat het vliegtuig nu een ander "kenteken" heeft.

Op het vliegveld zou het vliegtuig bijgetankt zijn en mogelijk naar het Midden Oosten zijn gevlogen waar ze het vliegtuig mogelijk opnieuw spuiten. Met andere woorden er staat nu een gestolen vliegtuig klaar die mogelijk gebruikt zal woorden als verassing bijvoorbeeld bij de NSS over 2 weken in Amsterdam.

Dit gaat natuurlijk wel heel ver deze theorie. En of dit ook haalbaar is in de praktijk dat weet ik niet. Wilde het even delen met jullie.
Vliegveld zou kunnen, maar de rest lijkt me ver, ver gezocht
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137655824
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:49 schreef Woods het volgende:

[..]

Wat ik mij kan herinneren over deze crash bij Air Crash Investigation is dat zelfmoord de meest logische reden was.
Kwestie van interpretatie, maar door het ontbreken van gegevens van de FDR en CVR zal je het nooit zeker weten.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137655853
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:37 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, bleek nep.
WAT? Wie zegt dat? Alleen MartijnA3 zegt dat.

Het is een getuigenverklaring en dus een aanknopingspunt. De waarde ervan moet nog onderzocht worden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137655882
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb zijn post teruggelezen maar vond het prima te volgen. Als je na zeven delen van dit topic niet begrijpt waar het over gaat ligt het misschien meer aan jou dan aan hem.

Dat je om uitleg bij bepaalde termen vraagt is ook maar je reactie daarentegen was onfatsoenlijk en respectloos. Ook jammer dat hij nu weg is want zijn input was zeer interessant.
Zie hier, DeParo en ik kunnen over veel topics in de clinch liggen, maar hier zijn we het 100% eens.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:57:20 #151
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137655919
Weet niet of dit nieuws over de Bermuda driehoek al is gepost

http://www.knack.be/nieuw(...)e-normal-132983.html
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_137655942
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:49 schreef Woods het volgende:

[..]

Wat ik mij kan herinneren over deze crash bij Air Crash Investigation is dat zelfmoord de meest logische reden was.
Het kon net zo goed een samenloop van omstandigheden zijn waardoor je de acties van de piloot in twijfel kon/kan trekken. Hoe dan ook, ondanks dat het logisch zou kunnen zijn is het dus gewoon speculatie.
Why stay small, if you can grow big..
pi_137655946
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef mschol het volgende:

[..]

dat klinkt veel, maar gewoon 27.000 vierkante miles dus?
Zeemijl (Nederlandse term) is iets van 1816 m dacht ik? Dus zeg maar een kilometer of 49.200 in het kwadraat. Nee, dat is niet veel, dat is nauwelijks meer dan Nederland.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137655973
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeemijl (Nederlandse term) is iets van 1816 m dacht ik? Dus zeg maar een kilometer of 49.200 in het kwadraat. Nee, dat is niet veel, dat is nauwelijks meer dan Nederland.
peanuts om te doorzoeken dus :Y
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:59:23 #155
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137655974
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Het kon net zo goed een samenloop van omstandigheden zijn waardoor je de acties van de piloot in twijfel kon/kan trekken. Hoe dan ook, ondanks dat het logisch zou kunnen zijn is het dus gewoon speculatie.
Ik geloof jullie best maar wat ik mij nu weer herinner( :P ) is dat de piloot de deur express op slot deed en zo alleen zijn gang kon gaan :P
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_137656035
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef mschol het volgende:

[..]

peanuts om te doorzoeken dus :Y
Met alles wat er nu rondzweeft en -vaart zeker ja.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137656070
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef Woods het volgende:

[..]

Ik geloof jullie best maar wat ik mij nu weer herinner( :P ) is dat de piloot de deur express op slot deed en zo alleen zijn gang kon gaan :P
Het al dan niet feit/theorie dat er 1 (!!!) piloot was die in de afgelopen 24 jaar zelfmoord zou hebben gepleegd is dus al voldoende om daar hier ook maar zo'n zaak van te maken? 0 aanwijzingen, maar wel gewoon naar voren brengen? WAAROM?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:04:15 #158
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137656097
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het al dan niet feit/theorie dat er 1 (!!!) piloot was die in de afgelopen 24 jaar zelfmoord zou hebben gepleegd is dus al voldoende om daar hier ook maar zo'n zaak van te maken? 0 aanwijzingen, maar wel gewoon naar voren brengen? WAAROM?
Als we alleen maar gerelateerd nieuws gaan poste valt er niet veel te zeggen. Ik sluit zelfmoord nog niet uit. En was je niet slapen?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_137656111
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef Woods het volgende:

[..]

Ik geloof jullie best maar wat ik mij nu weer herinner( :P ) is dat de piloot de deur express op slot deed en zo alleen zijn gang kon gaan :P
Dat denken ze. Dat is nooit bewezen. De zwarte dozen waren beiden gestopt met opnemen, dus er zijn geen geluidsopnamen etc.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137656125
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het al dan niet feit/theorie dat er 1 (!!!) piloot was die in de afgelopen 24 jaar zelfmoord zou hebben gepleegd is dus al voldoende om daar hier ook maar zo'n zaak van te maken? 0 aanwijzingen, maar wel gewoon naar voren brengen? WAAROM?
Omdat het een verklaring is waarmee vrijwel alle gebeurtenissen van die vlucht verklaard kunnen worden.
pi_137656147
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:04 schreef Woods het volgende:

[..]

Als we alleen maar gerelateerd nieuws gaan poste valt er niet veel te zeggen. Ik sluit zelfmoord nog niet uit.
Ja, ik sluit Reptilians of aliens ook niet uit (nou ja wel, maar daar gaat het nu even niet om), wat is dat nou weer voor antwoord?

Het gaat er niet om dat je iets niet uitsluit (en dat is het dan), maar dat je argumenten VOOR je scenario hebt waarom je denkt dat het een mogelijk scenario IS?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:06:34 #162
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137656172
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ik sluit Reptilians of aliens ook niet uit (nou ja wel, maar daar gaat het nu even niet om), wat is dat nou weer voor antwoord?

Het gaat er niet om dat je iets niet uitsluit (en dat is het dan), maar dat je argumenten VOOR je scenario hebt waarom je denkt dat het een mogelijk scenario IS?
Dit is BNW niet.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_137656187
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat het een verklaring is waarmee vrijwel alle gebeurtenissen van die vlucht verklaard kunnen worden.
Nee. Niet het doorvliegen, niet de U-turn. het verklaart alleen het "plotselinge", maar dat klopt weer niet met het doorvliegen wat niet plotseling is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137656208
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:06 schreef Woods het volgende:

[..]

Dit is BNW niet.
Exact. Wat jij nu doet is BNWgedrag van trolletjes daar. Gewoon iets beweren en dat is het dan. Onderbouw het eens?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:09:07 #165
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137656244
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact. Wat jij nu doet is BNWgedrag van trolletjes daar. Gewoon iets beweren en dat is het dan. Onderbouw het eens?
Ik sluit het niet uit want wat voor informatie hebben we nu eigenlijk? Niet genoeg om vooralsnog de oorzaak te achterhalen.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_137656282
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:09 schreef Woods het volgende:

[..]

Ik sluit het niet uit want wat voor informatie hebben we nu eigenlijk? Niet genoeg om vooralsnog de oorzaak te achterhalen.
Echt man, jij moet nog veel leren over onderzoek en het onderbouwen van je hypotheses.

"Waarom zelfmoord?"
"Gewoon, omdat het kan"

Wetenschap op zijn GeenStijls. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137656500
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Echt man, jij moet nog veel leren over onderzoek en het onderbouwen van je hypotheses.

"Waarom zelfmoord?"
"Gewoon, omdat het kan"

Wetenschap op zijn GeenStijls. :')
.... Ik vind je steeds heel erg aanvallend reageren. Net of alleen jouw mening/theorie de juiste is. Laat andere mensen ook speculeren, want ook dat kan het 'goede' antwoord zijn.

En meer wil ik er ook niet over zeggen. Want er is gewoon genoeg drama/kattigheid in dit topic.
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:18:44 #168
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137656526
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact. Wat jij nu doet is BNWgedrag van trolletjes daar. Gewoon iets beweren en dat is het dan. Onderbouw het eens?
maar stel nou eens he, dat het wel zelfmoord is.
Dan heb je niks aan die onderbouwingen van een kaping, technisch defect etc.
Dan kun je wel met een wetenschaptheorie aankomen, maar vooralsnog is er barweinig bekend. Daarbij, was er niet gezegd dat je van tevoren veel kunt bedenken maar dat het achteraf vrijwel altijd wat anders lijkt te zijn? Hoeveel is zo'n onderbouwing waard in dit stadium.
pi_137656533
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:17 schreef Patoshik het volgende:

[..]

.... Ik vind je steeds heel erg aanvallend reageren. Net of alleen jouw mening/theorie de juiste is. Laat andere mensen ook speculeren, want ook dat kan het 'goede' antwoord zijn.

En meer wil ik er ook niet over zeggen. Want er is gewoon drama/kattigheid in dit topic.
Er is bijna altijd drama/kattigheid in dit soort topics. Gewoon omdat er zo veel ideeën en verschillende standpunten zijn. Niets mis mee, zolang het niet de spuigaten uitloopt.
pi_137656536
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:17 schreef Patoshik het volgende:

[..]

.... Ik vind je steeds heel erg aanvallend reageren. Net of alleen jouw mening/theorie de juiste is. Laat andere mensen ook speculeren, want ook dat kan het 'goede' antwoord zijn.

En meer wil ik er ook niet over zeggen.
Nee helemaal niet, maar zomaar iets roepen heeft weinig zin. Laat hem dan met een goeie theorie komen, daartoe daag ik hem uit.

Hij speculeert 0.

"gewoon omdat het kan".

Dat is geen speculeren, dat is baggeren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137656580
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Op nu.nl las ik bij een artikel een reactie van een bezoeker. Deze kwam met de volgende theorie. (kan de reactie niet meer vinden helaas).

Hij denkt dat het vliegtuig gekaapt is en na één van de afgelegen eilandjes is gevlogen. Hier zijn nog veel vliegvelden aanwezig uit WO2. Daar zou het vliegtuig "omgekat zijn" (de transponder). Kwam er op neer dat het vliegtuig nu een ander "kenteken" heeft.

Op het vliegveld zou het vliegtuig bijgetankt zijn en mogelijk naar het Midden Oosten zijn gevlogen waar ze het vliegtuig mogelijk opnieuw spuiten. Met andere woorden er staat nu een gestolen vliegtuig klaar die mogelijk gebruikt zal woorden als verassing bijvoorbeeld bij de NSS over 2 weken in Amsterdam.

Dit gaat natuurlijk wel heel ver deze theorie. En of dit ook haalbaar is in de praktijk dat weet ik niet. Wilde het even delen met jullie.
Toevallig. Deze theorie hoorde ik ook al van iemand.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_137656605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:20 schreef Kerol het volgende:

[..]

Toevallig. Deze theorie hoorde ik ook al van iemand.
Het is geen theorie, maar een hypothese.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137656656
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

maar stel nou eens he, dat het wel zelfmoord is.
Dan heb je niks aan die onderbouwingen van een kaping, technisch defect etc.
Dan kun je wel met een wetenschaptheorie aankomen, maar vooralsnog is er barweinig bekend. Daarbij, was er niet gezegd dat je van tevoren veel kunt bedenken maar dat het achteraf vrijwel altijd wat anders lijkt te zijn? Hoeveel is zo'n onderbouwing waard in dit stadium.
Wederom; je moet niet een scenario stellen en "stel dat het waar is", maar jouw taak als verdediger van die hypothese is, onderbouwen waarom.

Zomaar wat roepen kan iedereen en zo kan ALLES waar zijn. Dat heeft alleen niets met serieus onderzoek te maken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137656667
El_Mata, amigo, slaap jij wel?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2014 14:24:09 ]
pi_137656686
quote:
17s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
El_Mata, amigo, slaap jij wel?
Nee man, niet geslapen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137656705
quote:
12s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is geen theorie, maar een hypothese.
Akkoord!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:26:06 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137656736
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee helemaal niet, maar zomaar iets roepen heeft weinig zin. Laat hem dan met een goeie theorie komen, daartoe daag ik hem uit.

Hij speculeert 0.

"gewoon omdat het kan".

Dat is geen speculeren, dat is baggeren.
dat ben ik niet met je eens...
In dit stadium weten we nog zo weinig dat je nog niet zoveel kunt uitsluiten, omdat we het simpelweg niet weten. Dus, is er ook nog veel mogelijk, ook als dat wat minder te onderbouwen is. Voor jou ligt zelfmoord misschien op dezelfde lijn als ET die het zat is om op de fiets naar huis te gaan, ik zie dat anders.

En die twee asielzoekers zijn aardig nagetrokken, wat mij betreft is iedereen die aan boord was en aan dat vliegtuig gesleuteld heeft het natrekken waard, ook de piloten.
Ook weer zo'n vaag verhaal over een brit die bomschoenen aan had op een nlse vlucht maar daar niks mee deed, wat maar aangeeft: dat kan dus. Nog vager dat hij nu opeens zegt dat hij ze aan maleisiers heeft verkocht, maar het zou een testje geweest kunnen zijn. Kan. Zoals er misschien ook aan boord toch iets kapot kan zijn gegaan en ze daardoor geen zuurtof meer hadden oid. Kan. Of een piloot die opeens toch in een halve psychose raakt terwijl er verder niemand in die cockpit is. Kan.
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:29:10 #178
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137656823
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wederom; je moet niet een scenario stellen en "stel dat het waar is", maar jouw taak als verdediger van die hypothese is, onderbouwen waarom.

Zomaar wat roepen kan iedereen en zo kan ALLES waar zijn. Dat heeft alleen niets met serieus onderzoek te maken.
hoe serieus kun je vanaf de bank achter de laptop onderzoeken, dat is ook maar tot op zekere hoogte. De een zit wat meer in de materie dan de ander dus die komt wellicht wat verder. Sowieso zullen wij niet alle info hebben die beschikbaar is, maar dat is ook een aanname.
En ik vind dit dat het prima kan, zelfmoord niet uitsluiten ook al is er nagenoeg niks dat daarop wijst. Maar het zou een verklaring kunnen zijn dat er geen noodoproep is uitgegaan en geen contact meer is geweest. Technisch defect zou ook een oorzaak kunnen zijn. Feit is: er was geen contact meer.
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:45:23 #179
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137657305
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

WAT? Wie zegt dat? Alleen MartijnA3 zegt dat.

Het is een getuigenverklaring en dus een aanknopingspunt. De waarde ervan moet nog onderzocht worden.
The Gmail letter sent by an New Zealand oil rig worker of the coast of Vietnam turned out the be false. The journalist (Florian Witulski @vaitor ) who posted a photo Tweeted:

BBC also reported about the letter but it turned out to be false information... nothing at the Ho Chi Minh coast
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137657374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef matthijst het volgende:

[..]

The Gmail letter sent by an New Zealand oil rig worker of the coast of Vietnam turned out the be false. The journalist (Florian Witulski @vaitor ) who posted a photo Tweeted:

BBC also reported about the letter but it turned out to be false information... nothing at the Ho Chi Minh coast
Strait of Malacca is dus erg waarschijnlijk, of wellicht nog verder in die richting.
pi_137657580
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef matthijst het volgende:

[..]

The Gmail letter sent by an New Zealand oil rig worker of the coast of Vietnam turned out the be false. The journalist (Florian Witulski @vaitor ) who posted a photo Tweeted:

BBC also reported about the letter but it turned out to be false information... nothing at the Ho Chi Minh coast
alweer een valse melding dus ... wat voor klap moet dat zijn voor de familie en kenissen. Om het nog maar even geen nabestaande te noemen.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:00:58 #182
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137657713
Even offtopic : hopelijk geen aanslag.

Ondertussen in New York

https://twitter.com/russian_market/status/443747181280116736

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_137657778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:00 schreef Razor21 het volgende:
Even offtopic : hopelijk geen aanslag.

Ondertussen in New York

https://twitter.com/russian_market/status/443747181280116736

[ afbeelding ]
wat heeft dat met dit vliegtuig te maken ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137657839
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:00 schreef Razor21 het volgende:
Even offtopic : hopelijk geen aanslag.

Ondertussen in New York

https://twitter.com/russian_market/status/443747181280116736

[ afbeelding ]
Gewoon een brand in een appartement in Harlem man :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_137657844
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb zijn post teruggelezen maar vond het prima te volgen. Als je na zeven delen van dit topic niet begrijpt waar het over gaat ligt het misschien meer aan jou dan aan hem.

Dat je om uitleg bij bepaalde termen vraagt is ook maar je reactie daarentegen was onfatsoenlijk en respectloos. Ook jammer dat hij nu weg is want zijn input was zeer interessant.
Dit dus. Zodra het onderwerp in je vakgebied ligt is het juist lastig om geen jargon te gebruiken.

Niels mag verder wel wat ruggengraat tonen en zich niet zo gemakkelijk weg laten jagen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137657904
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeemijl (Nederlandse term) is iets van 1816 m dacht ik? Dus zeg maar een kilometer of 49.200 in het kwadraat. Nee, dat is niet veel, dat is nauwelijks meer dan Nederland.
27.000 vierkante zeemijl.
Dus √27.000 = 164,3
Dus 164,3 * 1,805 = 296,6 km
Is dus een slordige 300km bij 300km. Aangezien het daar maar 50 tot 75m diep is zullen ze met SONAR wel een tijdje bezig zijn met baantjes trekken omdat namelijk het bestreken gebied per getrokken baantje niet zo heel groot is.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Op nu.nl las ik bij een artikel een reactie van een bezoeker. Deze kwam met de volgende theorie. (kan de reactie niet meer vinden helaas).

Hij denkt dat het vliegtuig gekaapt is en na één van de afgelegen eilandjes is gevlogen. Hier zijn nog veel vliegvelden aanwezig uit WO2. Daar zou het vliegtuig "omgekat zijn" (de transponder). Kwam er op neer dat het vliegtuig nu een ander "kenteken" heeft.
Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk. Dichtstbijzijnde eiland met een noemenswaardig vliegveld is Pulau Redang maar die landingsbaan is tamelijk kort voor een B777, namelijk 3.064 ft (940m).
Het zou kunnen als ze heel licht zijn, dus eerst de passagiers en een zooi brandstof boven zee dumpen. Redang Airport ligt hier.
Vrij lastig lijkt me ook om daar ongezien te komen omdat dat wel buiten de control Zone van Kuala Terenganu (pagina 6) ligt, maar binnen het gebied van de verkeersleiding van Maleisië.

Wat ik verder nog wil zeggen is dat volgens dit filmpje van www.flightradar24.com, de altitude (hoogte) weliswaar vlak na het inzetten van de bocht om op airway M765 te komen plotseling van 35.000ft naar 0ft springt maar de transponder nog steeds een squawk id 2157 lijkt af te geven. Ik weet niet of dit ontvangen, of toegewezen data is.
Het lijkt ook dat het toestel tot op het laatste moment wordt opgepikt door het F-WMKC1 radar station (Kota Bahru Airport)

Alles lijkt er dus wat mij betreft op dat 'ie ook daar, waar 'ie van de kaart verdwijnt, in zee is gestort.

[ Bericht 0% gewijzigd door niels0 op 12-03-2014 15:23:10 ]
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:12:20 #187
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137658008
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:08 schreef niels0 het volgende:

[..]

27.000 vierkante zeemijl.
Dus √27.000 = 164,3
Dus 164,3 * 1,805 = 296,6 km
Is dus een slordige 300km bij 300km. Aangezien het daar maar 50 tot 75m diep is zullen ze met SONAR wel een tijdje bezig zijn met baantjes trekken omdat namelijk het bestreken gebied per getrokken baantje niet zo heel groot is.

[..]

Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk. Dichtstbijzijnde eiland met een noemenswaardig vliegveld is Pulau Redang maar die landingsbaan is tamelijk kort voor een B777, namelijk 3.064 ft (940m).
Het zou kunnen als ze heel licht zijn, dus eerst de passagiers en een zooi brandstof boven zee dumpen. Redang Airport ligt hier.
Vrij lastig lijkt me ook om daar ongezien te komen omdat dat wel buiten de control Zone van Kuala Terenganu (pagina 6) ligt, maar binnen het gebied van de verkeersleiding van Maleisië.

Wat ik verder nog wil zeggen is dat volgens dit filmpje van www.flightradar24.com, de altitude (hoogte) weliswaar vlak na het inzetten van de bocht om op airway M765 te komen de transponder nog steeds een squawk id 2157 lijkt af te geven. Ik weet niet of dit ontvangen, of toegewezen data is.
Het lijkt ook dat het toestel tot op het laatste moment wordt opgepikt door het F-WMKC1 radar station (Kota Bahru Airport)

Alles lijkt er dus wat mij betreft op dat 'ie ook daar, waar 'ie van de kaart verdwijnt, in zee is gestort.
Bedankt voor de extra informatie ^O^
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:12:53 #188
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_137658025
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:08 schreef niels0 het volgende:

[..]

27.000 vierkante zeemijl.
Dus √27.000 = 164,3
Dus 164,3 * 1,805 = 296,6 km
Is dus een slordige 300km bij 300km. Aangezien het daar maar 50 tot 75m diep is zullen ze met SONAR wel een tijdje bezig zijn met baantjes trekken omdat namelijk het bestreken gebied per getrokken baantje niet zo heel groot is.

[..]

Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk. Dichtstbijzijnde eiland met een noemenswaardig vliegveld is Pulau Redang maar die landingsbaan is tamelijk kort voor een B777, namelijk 3.064 ft (940m).
Het zou kunnen als ze heel licht zijn, dus eerst de passagiers en een zooi brandstof boven zee dumpen. Redang Airport ligt hier.
Vrij lastig lijkt me ook om daar ongezien te komen omdat dat wel buiten de control Zone van Kuala Terenganu (pagina 6) ligt, maar binnen het gebied van de verkeersleiding van Maleisië.

Wat ik verder nog wil zeggen is dat volgens dit filmpje van www.flightradar24.com, de altitude (hoogte) weliswaar vlak na het inzetten van de bocht om op airway M765 te komen de transponder nog steeds een squawk id 2157 lijkt af te geven. Ik weet niet of dit ontvangen, of toegewezen data is.
Het lijkt ook dat het toestel tot op het laatste moment wordt opgepikt door het F-WMKC1 radar station (Kota Bahru Airport)

Alles lijkt er dus wat mij betreft op dat 'ie ook daar, waar 'ie van de kaart verdwijnt, in zee is gestort.
Nou weet ik niet precies waar er al gezocht is en waar niet. Maar het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat deze plek nog niet is onderzocht, zowel via visuele methoden als via sonar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_137658200
Sonar werkt niet altijd.
pi_137658242
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:00 schreef Razor21 het volgende:
Even offtopic : hopelijk geen aanslag.

Ondertussen in New York

https://twitter.com/russian_market/status/443747181280116736

[ afbeelding ]
Een brandje is tegenwoordig ook al een aanslag? :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:23:30 #191
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137658338
http://www.wantchinatimes(...)40312000154&cid=1103

Breaking: Body wearing lifejacket reported found off Malacca


Excuses als het al gepost was.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:24:49 #192
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137658371
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
http://www.wantchinatimes(...)40312000154&cid=1103

Breaking: Body wearing lifejacket reported found off Malacca


Excuses als het al gepost was.
Was nep/niet gerelateerd.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:26:57 #193
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137658431
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:08 schreef niels0 het volgende:

Alles lijkt er dus wat mij betreft op dat 'ie ook daar, waar 'ie van de kaart verdwijnt, in zee is gestort.
Zou kunnen, maar het vreemde is dat ze daar al gezocht hebben?
Flightradar24 heeft aangegeven dat waneer zij 'm niet meer tracken hij onder de 30.000ft zit volgens mij (zie Facebook, daar stond het dacht ik).

Weet niet of dit relevant is icm je post over F-WMKC1, want zegt me niks.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:27:30 #194
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137658447
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:24 schreef matthijst het volgende:

[..]

Was nep/niet gerelateerd.
Link?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137658461
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef matthijst het volgende:

[..]

The Gmail letter sent by an New Zealand oil rig worker of the coast of Vietnam turned out the be false. The journalist (Florian Witulski @vaitor ) who posted a photo Tweeted:

BBC also reported about the letter but it turned out to be false information... nothing at the Ho Chi Minh coast
En maar overal boten heensturen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:28:17 #196
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137658473
quote:
15s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee man, niet geslapen.
Misschien toch eens gaan doen, want je wordt strontvervelend met je anti-zelfmoord-doctrine.
pi_137658548
Niels, het signaal van de zwarte doos kan toch veel verder reiken? Het hoef toch niet per se alleen per boot getraceerd te worden?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137658584
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:30 schreef eight het volgende:
Niels, het signaal van de zwarte doos kan toch veel verder reiken? Het hoef toch niet per se alleen per boot getraceerd te worden?
Vraag me af of dat zo is.
Volgens mij zit er een soort baken op die op x Hz uitzend, maar dat is voor onder water.dacht ik

correct me if i'm wrong
Do what you love, love what you do!
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:34:04 #199
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137658634
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Link?
Kan m niet terugvinden.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:34:48 #200
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137658652
Verwarring over radarwaarneming vlucht MH 370 groeit

De verwarring over wat er op militaire radars is gezien sinds vlucht MH 370 boven de Zuid-Chinese Zee van de radar verdween, groeit.


Het vliegtuig zou zaterdagnacht mogelijk rond 2.15 uur gezien zijn op 320 kilometer ten noordwesten van Penang. Dat meldt The Guardian op basis van verklaringen van Maleisische autoriteiten.

Dinsdag spraken autoriteiten in Maleisië nog over een mogelijke waarneming van het vliegtuig in de buurt van Kota Bharu, honderden kilometers ten zuidwesten van de geplande route. Vlucht MH 370, onderweg van Kuala Lumpur naar Peking, zou na te zijn verdwenen op de radar mogelijk richting de Straat van Malakka zijn gevlogen.

"Het toestel is na het passeren van Kota Bharu (Maleisië, red.) van koers gewijzigd en is lager gaan vliegen. Daarna is de Boeing doorgevlogen tot de Straat van Malakka", aldus een militaire bron dinsdag.

nu.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')