abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137654829
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef kurk_droog het volgende:
Is het nou zo moeilijk om een noodsignaal in dat vliegtuig te stoppen die wel opgepikt kan worden anno 2014? :')
Ja je zou zeggen waarom niet zo'n zelfde ding als wat ze ook op schepen hebben.
Gelijk signaal naar een satelliet klaar.
Maar blijkbaar is dat niet gangbaar.
Do what you love, love what you do!
pi_137654848
Wall of Hope, Kuala Lumpur.

pi_137655067
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef niels0 het volgende:
Als m'n input niet gewaardeerd wordt ben ik ook gewoon klaar met dit topic, daar ben ik niet moeilijk in. We zullen wel zien waar dat ding gevonden wordt.

Dat ik bepaalde termen gebruik heeft er alleen maar mee te maken dat luchtvaart, zeevaart, navigatie en bodemscan-techniek nu eenmaal volzit met jargon, dat kan ik ook niet helpen maar je hebt Google toch? Kan geen kwaad je even in te lezen als je aan dit soort topics begint en houdt het anders maar bij de zeer speculatieve, zoniet uit de duim gezogen, niet door enige kennis gehinderde informatie uit de media.

Nou doeg he.
Laat je niet kennen kerel.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:30:27 #129
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137655091
Het zou best zelfmoord geweest kunnen zijn, is al een keer eerder voorgekomen
http://en.wikipedia.org/wiki/SilkAir_Flight_185
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:31:04 #130
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137655106
Op nu.nl las ik bij een artikel een reactie van een bezoeker. Deze kwam met de volgende theorie. (kan de reactie niet meer vinden helaas).

Hij denkt dat het vliegtuig gekaapt is en na één van de afgelegen eilandjes is gevlogen. Hier zijn nog veel vliegvelden aanwezig uit WO2. Daar zou het vliegtuig "omgekat zijn" (de transponder). Kwam er op neer dat het vliegtuig nu een ander "kenteken" heeft.

Op het vliegveld zou het vliegtuig bijgetankt zijn en mogelijk naar het Midden Oosten zijn gevlogen waar ze het vliegtuig mogelijk opnieuw spuiten. Met andere woorden er staat nu een gestolen vliegtuig klaar die mogelijk gebruikt zal woorden als verassing bijvoorbeeld bij de NSS over 2 weken in Amsterdam.

Dit gaat natuurlijk wel heel ver deze theorie. En of dit ook haalbaar is in de praktijk dat weet ik niet. Wilde het even delen met jullie.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_137655107
Als het vliegtuig niet in het water terecht is gekomen, dan had het signaal van de FDR toch al vrij snel opgepakt kunnen worden? Of heb ik dat mis? Dat zou dan een crash aan land vrijwel uitsluiten.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:31:16 #132
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_137655113
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik vind het meer uitsloverij omdat je het onbegrijpelijk uitlegt met allerlei afkortingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Mensen die echt ergens verstand van hebben, hebben geen moeilijke woorden of termen nodig.
Minderwaardigheidscomplexje, zeg.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:32:51 #133
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137655169
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Minderwaardigheidscomplexje, zeg.
Nee hoor, gewoon een afkeer van mensen die vol zijn van zichzelf.
2000 light years from home
pi_137655227
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Op nu.nl las ik bij een artikel een reactie van een bezoeker. Deze kwam met de volgende theorie. (kan de reactie niet meer vinden helaas).

Hij denkt dat het vliegtuig gekaapt is en na één van de afgelegen eilandjes is gevlogen. Hier zijn nog veel vliegvelden aanwezig uit WO2. Daar zou het vliegtuig "omgekat zijn" (de transponder). Kwam er op neer dat het vliegtuig nu een ander "kenteken" heeft.

Op het vliegveld zou het vliegtuig bijgetankt zijn en mogelijk naar het Midden Oosten zijn gevlogen waar ze het vliegtuig mogelijk opnieuw spuiten. Met andere woorden er staat nu een gestolen vliegtuig klaar die mogelijk gebruikt zal woorden als verassing bijvoorbeeld bij de NSS over 2 weken in Amsterdam.

Dit gaat natuurlijk wel heel ver deze theorie. En of dit ook haalbaar is in de praktijk dat weet ik niet. Wilde het even delen met jullie.
Het lijkt mij dat als dat vliegtuig een andere transpondercode gaat uitzenden, ofwel opgepikt wordt door de standaard radar.
Dat de verkeersleiding daar wel actie op zou ondernemen.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:35:38 #135
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_137655237
quote:

En dat 'nieuwe' vliegende object wordt niet herkend door alle radars die hier al besproken zijn? ;)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:37:00 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137655272
quote:
Ja, bleek nep.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137655288
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:37 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, bleek nep.
Ah oke :)
pi_137655314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon een afkeer van mensen die vol zijn van zichzelf.
Ik heb zijn post teruggelezen maar vond het prima te volgen. Als je na zeven delen van dit topic niet begrijpt waar het over gaat ligt het misschien meer aan jou dan aan hem.

Dat je om uitleg bij bepaalde termen vraagt is ook maar je reactie daarentegen was onfatsoenlijk en respectloos. Ook jammer dat hij nu weg is want zijn input was zeer interessant.
pi_137655431
Het is maar goed dat deze Shaman niet de leiding van de zoekactie heeft.... :')

In het nieuwe artikel van dailymail verder weinig nieuw nieuws
pi_137655537
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:30 schreef Woods het volgende:
Het zou best zelfmoord geweest kunnen zijn, is al een keer eerder voorgekomen
http://en.wikipedia.org/wiki/SilkAir_Flight_185
Dat is nooit bewezen. De schuld van dat ongeluk is justitieel bij een vliegtuig hardware fabrikant gelegd (Parker Hannifin). Had gisteren wat documentaires over deze vlucht gekeken toevallig :)
Why stay small, if you can grow big..
pi_137655538
quote:
clueless officials admit the plane is anywhere within a 27,000 square nautical mile area

dat klinkt veel, maar gewoon 27.000 vierkante miles dus?
pi_137655640
Dat is heel veel.
pi_137655669
Kan het niet zo zijn dat ze niks vinden omdat ze allemaal als een kip zonder kop naar dat vliegtuig zoeken ? Zo klagen de Vietnamezen omdat ze weinig informatie krijgen van Maleisie.

Het schijnt niet echt goed gesmeerd te lopen die zoekactie, zonder echt overleg en samenwerking
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:49:38 #145
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137655687
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dat is nooit bewezen. De schuld van dat ongeluk is justitieel bij een vliegtuig hardware fabrikant gelegd (Parker Hannifin). Had gisteren wat documentaires over deze vlucht gekeken toevallig :)
Wat ik mij kan herinneren over deze crash bij Air Crash Investigation is dat zelfmoord de meest logische reden was.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_137655731
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Uiteraard is hij daar niet te beroerd voor, dat is het hele doel van ingewikkeld praten. Ik vind het een ziekelijke vorm van aandachtstrekkerij.
Dat ligt aan jou. Ik ken niels als een heel fijne forummer die gewoon dingen normaal kan uitleggen. Dit jargon is ook veelal nieuw voor me, maar zo leer je bij.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137655793
quote:

Vliegveld zou kunnen, maar de rest lijkt me ver, ver gezocht
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137655824
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:49 schreef Woods het volgende:

[..]

Wat ik mij kan herinneren over deze crash bij Air Crash Investigation is dat zelfmoord de meest logische reden was.
Kwestie van interpretatie, maar door het ontbreken van gegevens van de FDR en CVR zal je het nooit zeker weten.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137655853
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:37 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, bleek nep.
WAT? Wie zegt dat? Alleen MartijnA3 zegt dat.

Het is een getuigenverklaring en dus een aanknopingspunt. De waarde ervan moet nog onderzocht worden.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137655882
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb zijn post teruggelezen maar vond het prima te volgen. Als je na zeven delen van dit topic niet begrijpt waar het over gaat ligt het misschien meer aan jou dan aan hem.

Dat je om uitleg bij bepaalde termen vraagt is ook maar je reactie daarentegen was onfatsoenlijk en respectloos. Ook jammer dat hij nu weg is want zijn input was zeer interessant.
Zie hier, DeParo en ik kunnen over veel topics in de clinch liggen, maar hier zijn we het 100% eens.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')