abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137653468
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:15 schreef cemeteryslut het volgende:
Waar zijn de alien abduction theorien?
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:45:47 #102
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137653515
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:35 schreef niels0 het volgende:

[..]

Stoer :') Ik weet het 1 en ander, dat mag ik best delen.
Ik vind het meer uitsloverij omdat je het onbegrijpelijk uitlegt met allerlei afkortingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Mensen die echt ergens verstand van hebben, hebben geen moeilijke woorden of termen nodig.
2000 light years from home
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:48:48 #103
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_137653617
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik vind het meer uitsloverij omdat je het onbegrijpelijk uitlegt met allerlei afkortingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Mensen die echt ergens verstand van hebben, hebben geen moeilijke woorden of termen nodig.
Zo moeilijk zijn die termen nu ook weer niet :') Komop.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_137653641
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik vind het meer uitsloverij omdat je het onbegrijpelijk uitlegt met allerlei afkortingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Mensen die echt ergens verstand van hebben, hebben geen moeilijke woorden of termen nodig.
Speciaal voor jou:
ATC = Air Traffic Control = Luchtverkeersleiding.
IGARI = De naam van een intersectie / waypoint precies op de plaats waar de MAS370/MH370 van de kaart verdween.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:49:52 #105
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137653646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Zo moeilijk zijn die termen nu ook weer niet :') Komop.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 06:02 schreef niels0 het volgende:
Wat ik verdacht vind is dat het toestel van de flighttracker verdween op het moment dat 'ie schijnbaar over het waypoint IGARI vloog. Dat is vlak voor de overgang van Singapore ATC naar Ho Chi Minh ATC.
In de nieuwsberichten wordt echter gesproken van verlies radiocontact met Kuala Lumpur ATC.

Volgens de enroute kaart kan daar geen sprake van zijn. Er hoort op die lokatie een handover plaats te vinden tussen Singapore ATC en Ho Chi Minh ATC.

Gaat om de overgang van airway R208 via IGARI en airway M765 om via BITOD aan te sluiten op airway M755 richting Phnom Penh International Airport.

http://skyvector.com/?ll=(...)944&chart=304&zoom=2

Dit bevindt zich ongeveer 100 nautische mijlen vanaf de kust van Maleisië.

Wat ik verder onbegrijpelijk vind is dat men zelfs ten westen van Maleisië in de Andaman Zee een zoekgebied heeft ingesteld. Da's toch wel een heel eind uit de richting.
Vind je dit een normale post? Alleen al het feit dat iemand met droge ogen "nautische mijlen" uit zijn toetsenbord krijgt en dat volkomen normaal vindt, ik moet er een beetje van kotsen. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
2000 light years from home
pi_137653681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:20 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]


[..]

Het gekke is dat die engine data gefilterd wordt uit een groter ACARS bericht, maar Malaysia Airlines heeft eerder zelf gezegd dat ze helemaal geen ACARS berich hadden ontvangen.
Hebben ze dat expliciet gezegd?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:51:29 #107
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137653705
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

[..]

Vind je dit een normale post? Alleen al het feit dat iemand met droge ogen "nautische mijlen" uit zijn toetsenbord krijgt en dat volkomen normaal vindt, ik moet er een beetje van kotsen. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Ik vond nautische mijlen nog wel meevallen :P maar dat soort posts hebben altijd wel een hoog hoi-ik-ben-een-flightsim-nerd-gehalte.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:51:40 #108
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_137653709
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

[..]

Vind je dit een normale post? Alleen al het feit dat iemand met droge ogen "nautische mijlen" uit zijn toetsenbord krijgt en dat volkomen normaal vindt, ik moet er een beetje van kotsen. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Ik begrijp wel wat je zegt, maar iemand met verstand van zaken vindt die termen nu eenmaal normaal. Volgens mij is deze user ook helemaal niet te beroerd om wat extra uitleg te geven, als je daarom vraagt :)
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:53:31 #109
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137653786
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Merkie het volgende:
Vind je dit een normale post? Alleen al het feit dat iemand met droge ogen "nautische mijlen" uit zijn toetsenbord krijgt en dat volkomen normaal vindt, ik moet er een beetje van kotsen. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Flightsimmers he, dan krijg je dit soort gewauwel. Ligt dus niet aan jou. Wees blij dat Starla nog niet mee doet in dit topic.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:54:03 #110
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137653809
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je zegt, maar iemand met verstand van zaken vindt die termen nu eenmaal normaal. Volgens mij is deze user ook helemaal niet te beroerd om wat extra uitleg te geven, als je daarom vraagt :)
Uiteraard is hij daar niet te beroerd voor, dat is het hele doel van ingewikkeld praten. Ik vind het een ziekelijke vorm van aandachtstrekkerij.
2000 light years from home
pi_137653868
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:50 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Hebben ze dat expliciet gezegd?
quote:
"All Malaysia Airlines aircraft are equipped with… ACARS which transmits data automatically. Nevertheless, there were no distress calls and no information was relayed."
uit de link die ik postte.
pi_137653932
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Merkie het volgende:

[..]


[..]

Vind je dit een normale post? Alleen al het feit dat iemand met droge ogen "nautische mijlen" uit zijn toetsenbord krijgt en dat volkomen normaal vindt, ik moet er een beetje van kotsen. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Het ligt aan jou. :)

Valt wel mee allemaal. Als je een paar keer ms flightsimulator hebt gespeeld dan is het prima te volgenn
Do what you love, love what you do!
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:59:03 #113
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137653978
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:18 schreef niels0 het volgende:

[..]

Dat zou dan opgemerkt worden.
Maar als je even hier op klikt dan zie je de standaard route, die ik al eerder postte dus, en momenteel wordt uitgevoerd door de MH360/MAS360.

Als een piloot zich niet aan het vluchtplan houdt begint ATC binnen de kortste keren te mekkeren. Penang ligt echt veel te ver uit de buurt.
ATC had al geen contact meer?
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:01:01 #114
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137654049
0121 Last radio contact
0130 Last ATC Radar contact
- then onto Military Radar, turn west to west peninsular -
0215 Military Radar loses the unidentified aircraft 200nm NW of Penang at an altitude of 29,500ft (FL295)
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:01:15 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137654055
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:57 schreef kree het volgende:

[..]

Het ligt aan jou. :)

Valt wel mee allemaal. Als je een paar keer ms flightsimulator hebt gespeeld dan is het prima te volgenn
Dit is niet het MS Flight Simulator-topic. Expres moeilijke woorden gebruiken om simpele dingen uit te leggen heeft maar 1 doel, en dat is aandacht trekken. Even lekker je kennis etaleren en in de spotlights staan. Bah.

Maar goed, mijn mening is nu wel duidelijk, carry on.
2000 light years from home
pi_137654065
Als m'n input niet gewaardeerd wordt ben ik ook gewoon klaar met dit topic, daar ben ik niet moeilijk in. We zullen wel zien waar dat ding gevonden wordt.

Dat ik bepaalde termen gebruik heeft er alleen maar mee te maken dat luchtvaart, zeevaart, navigatie en bodemscan-techniek nu eenmaal volzit met jargon, dat kan ik ook niet helpen maar je hebt Google toch? Kan geen kwaad je even in te lezen als je aan dit soort topics begint en houdt het anders maar bij de zeer speculatieve, zoniet uit de duim gezogen, niet door enige kennis gehinderde informatie uit de media.

Nou doeg he.
pi_137654086
Overigens zat de radarman van de Maleisische luchtmacht dan wel echt te pitten als het toestel pas weer ontdekt werd toen het al over Maleisie heen was gevlogen. :D
pi_137654141
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef niels0 het volgende:

Nou doeg he.
Jankerd.

Ik weet ook het een en ander van de luchtvaart af, maar ik bedenk me wel dat ik hier niet op airliners.net zit. Dus gebruikt ik gewoon luchtverkeersleiding ipv ATC.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:07:56 #119
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137654282
For fuck sake kap alsjeblieft met dat eeuwige off topic zeiken op elkaar; daar is KLB voor.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:08:17 #120
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137654289
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef niels0 het volgende:
Als m'n input niet gewaardeerd wordt ben ik ook gewoon klaar met dit topic, daar ben ik niet moeilijk in. We zullen wel zien waar dat ding gevonden wordt.

Dat ik bepaalde termen gebruik heeft er alleen maar mee te maken dat luchtvaart, zeevaart, navigatie en bodemscan-techniek nu eenmaal volzit met jargon, dat kan ik ook niet helpen maar je hebt Google toch? Kan geen kwaad je even in te lezen als je aan dit soort topics begint en houdt het anders maar bij de zeer speculatieve, zoniet uit de duim gezogen, niet door enige kennis gehinderde informatie uit de media.

Nou doeg he.
Don't let the door hit ya on the way out :W
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137654576
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef niels0 het volgende:
Als m'n input niet gewaardeerd wordt ben ik ook gewoon klaar met dit topic, daar ben ik niet moeilijk in. We zullen wel zien waar dat ding gevonden wordt.

Dat ik bepaalde termen gebruik heeft er alleen maar mee te maken dat luchtvaart, zeevaart, navigatie en bodemscan-techniek nu eenmaal volzit met jargon, dat kan ik ook niet helpen maar je hebt Google toch? Kan geen kwaad je even in te lezen als je aan dit soort topics begint en houdt het anders maar bij de zeer speculatieve, zoniet uit de duim gezogen, niet door enige kennis gehinderde informatie uit de media.

Nou doeg he.
pi_137654587
Middag. Nog iets gemist verder? Heb al teruggelezen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:20:25 #123
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137654721
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:16 schreef Toto69 het volgende:
Middag. Nog iets gemist verder? Heb al teruggelezen.
Offtopic gezeik. En de rest staat onderaan in de OP. Ja, dat kleine beetje :P
pi_137654764
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Offtopic gezeik. En de rest staat onderaan in de OP. Ja, dat kleine beetje :P
Das niet veel, en dat offtopic gezeik bemoei ik me niet mee :N
pi_137654778
Is het nou zo moeilijk om een noodsignaal in dat vliegtuig te stoppen die wel opgepikt kan worden anno 2014? :')
pi_137654829
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef kurk_droog het volgende:
Is het nou zo moeilijk om een noodsignaal in dat vliegtuig te stoppen die wel opgepikt kan worden anno 2014? :')
Ja je zou zeggen waarom niet zo'n zelfde ding als wat ze ook op schepen hebben.
Gelijk signaal naar een satelliet klaar.
Maar blijkbaar is dat niet gangbaar.
Do what you love, love what you do!
pi_137654848
Wall of Hope, Kuala Lumpur.

pi_137655067
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef niels0 het volgende:
Als m'n input niet gewaardeerd wordt ben ik ook gewoon klaar met dit topic, daar ben ik niet moeilijk in. We zullen wel zien waar dat ding gevonden wordt.

Dat ik bepaalde termen gebruik heeft er alleen maar mee te maken dat luchtvaart, zeevaart, navigatie en bodemscan-techniek nu eenmaal volzit met jargon, dat kan ik ook niet helpen maar je hebt Google toch? Kan geen kwaad je even in te lezen als je aan dit soort topics begint en houdt het anders maar bij de zeer speculatieve, zoniet uit de duim gezogen, niet door enige kennis gehinderde informatie uit de media.

Nou doeg he.
Laat je niet kennen kerel.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:30:27 #129
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137655091
Het zou best zelfmoord geweest kunnen zijn, is al een keer eerder voorgekomen
http://en.wikipedia.org/wiki/SilkAir_Flight_185
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:31:04 #130
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137655106
Op nu.nl las ik bij een artikel een reactie van een bezoeker. Deze kwam met de volgende theorie. (kan de reactie niet meer vinden helaas).

Hij denkt dat het vliegtuig gekaapt is en na één van de afgelegen eilandjes is gevlogen. Hier zijn nog veel vliegvelden aanwezig uit WO2. Daar zou het vliegtuig "omgekat zijn" (de transponder). Kwam er op neer dat het vliegtuig nu een ander "kenteken" heeft.

Op het vliegveld zou het vliegtuig bijgetankt zijn en mogelijk naar het Midden Oosten zijn gevlogen waar ze het vliegtuig mogelijk opnieuw spuiten. Met andere woorden er staat nu een gestolen vliegtuig klaar die mogelijk gebruikt zal woorden als verassing bijvoorbeeld bij de NSS over 2 weken in Amsterdam.

Dit gaat natuurlijk wel heel ver deze theorie. En of dit ook haalbaar is in de praktijk dat weet ik niet. Wilde het even delen met jullie.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_137655107
Als het vliegtuig niet in het water terecht is gekomen, dan had het signaal van de FDR toch al vrij snel opgepakt kunnen worden? Of heb ik dat mis? Dat zou dan een crash aan land vrijwel uitsluiten.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:31:16 #132
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_137655113
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik vind het meer uitsloverij omdat je het onbegrijpelijk uitlegt met allerlei afkortingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Mensen die echt ergens verstand van hebben, hebben geen moeilijke woorden of termen nodig.
Minderwaardigheidscomplexje, zeg.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:32:51 #133
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137655169
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Minderwaardigheidscomplexje, zeg.
Nee hoor, gewoon een afkeer van mensen die vol zijn van zichzelf.
2000 light years from home
pi_137655227
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Op nu.nl las ik bij een artikel een reactie van een bezoeker. Deze kwam met de volgende theorie. (kan de reactie niet meer vinden helaas).

Hij denkt dat het vliegtuig gekaapt is en na één van de afgelegen eilandjes is gevlogen. Hier zijn nog veel vliegvelden aanwezig uit WO2. Daar zou het vliegtuig "omgekat zijn" (de transponder). Kwam er op neer dat het vliegtuig nu een ander "kenteken" heeft.

Op het vliegveld zou het vliegtuig bijgetankt zijn en mogelijk naar het Midden Oosten zijn gevlogen waar ze het vliegtuig mogelijk opnieuw spuiten. Met andere woorden er staat nu een gestolen vliegtuig klaar die mogelijk gebruikt zal woorden als verassing bijvoorbeeld bij de NSS over 2 weken in Amsterdam.

Dit gaat natuurlijk wel heel ver deze theorie. En of dit ook haalbaar is in de praktijk dat weet ik niet. Wilde het even delen met jullie.
Het lijkt mij dat als dat vliegtuig een andere transpondercode gaat uitzenden, ofwel opgepikt wordt door de standaard radar.
Dat de verkeersleiding daar wel actie op zou ondernemen.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:35:38 #135
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_137655237
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Op nu.nl las ik bij een artikel een reactie van een bezoeker. Deze kwam met de volgende theorie. (kan de reactie niet meer vinden helaas).

Hij denkt dat het vliegtuig gekaapt is en na één van de afgelegen eilandjes is gevlogen. Hier zijn nog veel vliegvelden aanwezig uit WO2. Daar zou het vliegtuig "omgekat zijn" (de transponder). Kwam er op neer dat het vliegtuig nu een ander "kenteken" heeft.

Op het vliegveld zou het vliegtuig bijgetankt zijn en mogelijk naar het Midden Oosten zijn gevlogen waar ze het vliegtuig mogelijk opnieuw spuiten. Met andere woorden er staat nu een gestolen vliegtuig klaar die mogelijk gebruikt zal woorden als verassing bijvoorbeeld bij de NSS over 2 weken in Amsterdam.

Dit gaat natuurlijk wel heel ver deze theorie. En of dit ook haalbaar is in de praktijk dat weet ik niet. Wilde het even delen met jullie.
En dat 'nieuwe' vliegende object wordt niet herkend door alle radars die hier al besproken zijn? ;)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:37:00 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137655272
quote:
Ja, bleek nep.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137655288
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:37 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, bleek nep.
Ah oke :)
pi_137655314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon een afkeer van mensen die vol zijn van zichzelf.
Ik heb zijn post teruggelezen maar vond het prima te volgen. Als je na zeven delen van dit topic niet begrijpt waar het over gaat ligt het misschien meer aan jou dan aan hem.

Dat je om uitleg bij bepaalde termen vraagt is ook maar je reactie daarentegen was onfatsoenlijk en respectloos. Ook jammer dat hij nu weg is want zijn input was zeer interessant.
pi_137655431
Het is maar goed dat deze Shaman niet de leiding van de zoekactie heeft.... :')



In het nieuwe artikel van dailymail verder weinig nieuw nieuws
pi_137655537
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:30 schreef Woods het volgende:
Het zou best zelfmoord geweest kunnen zijn, is al een keer eerder voorgekomen
http://en.wikipedia.org/wiki/SilkAir_Flight_185
Dat is nooit bewezen. De schuld van dat ongeluk is justitieel bij een vliegtuig hardware fabrikant gelegd (Parker Hannifin). Had gisteren wat documentaires over deze vlucht gekeken toevallig :)
Why stay small, if you can grow big..
pi_137655538
quote:
clueless officials admit the plane is anywhere within a 27,000 square nautical mile area

dat klinkt veel, maar gewoon 27.000 vierkante miles dus?
pi_137655640
Dat is heel veel.
pi_137655669
Kan het niet zo zijn dat ze niks vinden omdat ze allemaal als een kip zonder kop naar dat vliegtuig zoeken ? Zo klagen de Vietnamezen omdat ze weinig informatie krijgen van Maleisie.

Het schijnt niet echt goed gesmeerd te lopen die zoekactie, zonder echt overleg en samenwerking
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:49:38 #145
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137655687
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dat is nooit bewezen. De schuld van dat ongeluk is justitieel bij een vliegtuig hardware fabrikant gelegd (Parker Hannifin). Had gisteren wat documentaires over deze vlucht gekeken toevallig :)
Wat ik mij kan herinneren over deze crash bij Air Crash Investigation is dat zelfmoord de meest logische reden was.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_137655731
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Uiteraard is hij daar niet te beroerd voor, dat is het hele doel van ingewikkeld praten. Ik vind het een ziekelijke vorm van aandachtstrekkerij.
Dat ligt aan jou. Ik ken niels als een heel fijne forummer die gewoon dingen normaal kan uitleggen. Dit jargon is ook veelal nieuw voor me, maar zo leer je bij.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137655793
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Op nu.nl las ik bij een artikel een reactie van een bezoeker. Deze kwam met de volgende theorie. (kan de reactie niet meer vinden helaas).

Hij denkt dat het vliegtuig gekaapt is en na één van de afgelegen eilandjes is gevlogen. Hier zijn nog veel vliegvelden aanwezig uit WO2. Daar zou het vliegtuig "omgekat zijn" (de transponder). Kwam er op neer dat het vliegtuig nu een ander "kenteken" heeft.

Op het vliegveld zou het vliegtuig bijgetankt zijn en mogelijk naar het Midden Oosten zijn gevlogen waar ze het vliegtuig mogelijk opnieuw spuiten. Met andere woorden er staat nu een gestolen vliegtuig klaar die mogelijk gebruikt zal woorden als verassing bijvoorbeeld bij de NSS over 2 weken in Amsterdam.

Dit gaat natuurlijk wel heel ver deze theorie. En of dit ook haalbaar is in de praktijk dat weet ik niet. Wilde het even delen met jullie.
Vliegveld zou kunnen, maar de rest lijkt me ver, ver gezocht
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137655824
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:49 schreef Woods het volgende:

[..]

Wat ik mij kan herinneren over deze crash bij Air Crash Investigation is dat zelfmoord de meest logische reden was.
Kwestie van interpretatie, maar door het ontbreken van gegevens van de FDR en CVR zal je het nooit zeker weten.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137655853
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:37 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, bleek nep.
WAT? Wie zegt dat? Alleen MartijnA3 zegt dat.

Het is een getuigenverklaring en dus een aanknopingspunt. De waarde ervan moet nog onderzocht worden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137655882
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb zijn post teruggelezen maar vond het prima te volgen. Als je na zeven delen van dit topic niet begrijpt waar het over gaat ligt het misschien meer aan jou dan aan hem.

Dat je om uitleg bij bepaalde termen vraagt is ook maar je reactie daarentegen was onfatsoenlijk en respectloos. Ook jammer dat hij nu weg is want zijn input was zeer interessant.
Zie hier, DeParo en ik kunnen over veel topics in de clinch liggen, maar hier zijn we het 100% eens.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')