quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:15 schreef cemeteryslut het volgende:
Waar zijn de alien abduction theorien?
Ik vind het meer uitsloverij omdat je het onbegrijpelijk uitlegt met allerlei afkortingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Mensen die echt ergens verstand van hebben, hebben geen moeilijke woorden of termen nodig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
StoerIk weet het 1 en ander, dat mag ik best delen.
Zo moeilijk zijn die termen nu ook weer nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het meer uitsloverij omdat je het onbegrijpelijk uitlegt met allerlei afkortingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Mensen die echt ergens verstand van hebben, hebben geen moeilijke woorden of termen nodig.
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het meer uitsloverij omdat je het onbegrijpelijk uitlegt met allerlei afkortingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Mensen die echt ergens verstand van hebben, hebben geen moeilijke woorden of termen nodig.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Zo moeilijk zijn die termen nu ook weer nietKomop.
Vind je dit een normale post? Alleen al het feit dat iemand met droge ogen "nautische mijlen" uit zijn toetsenbord krijgt en dat volkomen normaal vindt, ik moet er een beetje van kotsen. Maar goed, zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 06:02 schreef niels0 het volgende:
Wat ik verdacht vind is dat het toestel van de flighttracker verdween op het moment dat 'ie schijnbaar over het waypoint IGARI vloog. Dat is vlak voor de overgang van Singapore ATC naar Ho Chi Minh ATC.
In de nieuwsberichten wordt echter gesproken van verlies radiocontact met Kuala Lumpur ATC.
Volgens de enroute kaart kan daar geen sprake van zijn. Er hoort op die lokatie een handover plaats te vinden tussen Singapore ATC en Ho Chi Minh ATC.
Gaat om de overgang van airway R208 via IGARI en airway M765 om via BITOD aan te sluiten op airway M755 richting Phnom Penh International Airport.
http://skyvector.com/?ll=(...)944&chart=304&zoom=2
Dit bevindt zich ongeveer 100 nautische mijlen vanaf de kust van Maleisië.
Wat ik verder onbegrijpelijk vind is dat men zelfs ten westen van Maleisië in de Andaman Zee een zoekgebied heeft ingesteld. Da's toch wel een heel eind uit de richting.
Hebben ze dat expliciet gezegd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:20 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
[..]
Het gekke is dat die engine data gefilterd wordt uit een groter ACARS bericht, maar Malaysia Airlines heeft eerder zelf gezegd dat ze helemaal geen ACARS berich hadden ontvangen.
Ik vond nautische mijlen nog wel meevallenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Vind je dit een normale post? Alleen al het feit dat iemand met droge ogen "nautische mijlen" uit zijn toetsenbord krijgt en dat volkomen normaal vindt, ik moet er een beetje van kotsen. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Ik begrijp wel wat je zegt, maar iemand met verstand van zaken vindt die termen nu eenmaal normaal. Volgens mij is deze user ook helemaal niet te beroerd om wat extra uitleg te geven, als je daarom vraagtquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Vind je dit een normale post? Alleen al het feit dat iemand met droge ogen "nautische mijlen" uit zijn toetsenbord krijgt en dat volkomen normaal vindt, ik moet er een beetje van kotsen. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Flightsimmers he, dan krijg je dit soort gewauwel. Ligt dus niet aan jou. Wees blij dat Starla nog niet mee doet in dit topic.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Merkie het volgende:
Uiteraard is hij daar niet te beroerd voor, dat is het hele doel van ingewikkeld praten. Ik vind het een ziekelijke vorm van aandachtstrekkerij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je zegt, maar iemand met verstand van zaken vindt die termen nu eenmaal normaal. Volgens mij is deze user ook helemaal niet te beroerd om wat extra uitleg te geven, als je daarom vraagt
quote:
uit de link die ik postte.quote:"All Malaysia Airlines aircraft are equipped with… ACARS which transmits data automatically. Nevertheless, there were no distress calls and no information was relayed."
Het ligt aan jou.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
ATC had al geen contact meer?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat zou dan opgemerkt worden.
Maar als je even hier op klikt dan zie je de standaard route, die ik al eerder postte dus, en momenteel wordt uitgevoerd door de MH360/MAS360.
Als een piloot zich niet aan het vluchtplan houdt begint ATC binnen de kortste keren te mekkeren. Penang ligt echt veel te ver uit de buurt.
Dit is niet het MS Flight Simulator-topic. Expres moeilijke woorden gebruiken om simpele dingen uit te leggen heeft maar 1 doel, en dat is aandacht trekken. Even lekker je kennis etaleren en in de spotlights staan. Bah.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
Het ligt aan jou.
Valt wel mee allemaal. Als je een paar keer ms flightsimulator hebt gespeeld dan is het prima te volgenn
Jankerd.quote:
Don't let the door hit ya on the way outquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef niels0 het volgende:
Als m'n input niet gewaardeerd wordt ben ik ook gewoon klaar met dit topic, daar ben ik niet moeilijk in. We zullen wel zien waar dat ding gevonden wordt.
Dat ik bepaalde termen gebruik heeft er alleen maar mee te maken dat luchtvaart, zeevaart, navigatie en bodemscan-techniek nu eenmaal volzit met jargon, dat kan ik ook niet helpen maar je hebt Google toch? Kan geen kwaad je even in te lezen als je aan dit soort topics begint en houdt het anders maar bij de zeer speculatieve, zoniet uit de duim gezogen, niet door enige kennis gehinderde informatie uit de media.
Nou doeg he.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef niels0 het volgende:
Als m'n input niet gewaardeerd wordt ben ik ook gewoon klaar met dit topic, daar ben ik niet moeilijk in. We zullen wel zien waar dat ding gevonden wordt.
Dat ik bepaalde termen gebruik heeft er alleen maar mee te maken dat luchtvaart, zeevaart, navigatie en bodemscan-techniek nu eenmaal volzit met jargon, dat kan ik ook niet helpen maar je hebt Google toch? Kan geen kwaad je even in te lezen als je aan dit soort topics begint en houdt het anders maar bij de zeer speculatieve, zoniet uit de duim gezogen, niet door enige kennis gehinderde informatie uit de media.
Nou doeg he.
Offtopic gezeik. En de rest staat onderaan in de OP. Ja, dat kleine beetjequote:Op woensdag 12 maart 2014 13:16 schreef Toto69 het volgende:
Middag. Nog iets gemist verder? Heb al teruggelezen.
Das niet veel, en dat offtopic gezeik bemoei ik me niet meequote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Offtopic gezeik. En de rest staat onderaan in de OP. Ja, dat kleine beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |