abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137656705
quote:
12s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is geen theorie, maar een hypothese.
Akkoord!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:26:06 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137656736
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee helemaal niet, maar zomaar iets roepen heeft weinig zin. Laat hem dan met een goeie theorie komen, daartoe daag ik hem uit.

Hij speculeert 0.

"gewoon omdat het kan".

Dat is geen speculeren, dat is baggeren.
dat ben ik niet met je eens...
In dit stadium weten we nog zo weinig dat je nog niet zoveel kunt uitsluiten, omdat we het simpelweg niet weten. Dus, is er ook nog veel mogelijk, ook als dat wat minder te onderbouwen is. Voor jou ligt zelfmoord misschien op dezelfde lijn als ET die het zat is om op de fiets naar huis te gaan, ik zie dat anders.

En die twee asielzoekers zijn aardig nagetrokken, wat mij betreft is iedereen die aan boord was en aan dat vliegtuig gesleuteld heeft het natrekken waard, ook de piloten.
Ook weer zo'n vaag verhaal over een brit die bomschoenen aan had op een nlse vlucht maar daar niks mee deed, wat maar aangeeft: dat kan dus. Nog vager dat hij nu opeens zegt dat hij ze aan maleisiers heeft verkocht, maar het zou een testje geweest kunnen zijn. Kan. Zoals er misschien ook aan boord toch iets kapot kan zijn gegaan en ze daardoor geen zuurtof meer hadden oid. Kan. Of een piloot die opeens toch in een halve psychose raakt terwijl er verder niemand in die cockpit is. Kan.
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:29:10 #178
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137656823
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wederom; je moet niet een scenario stellen en "stel dat het waar is", maar jouw taak als verdediger van die hypothese is, onderbouwen waarom.

Zomaar wat roepen kan iedereen en zo kan ALLES waar zijn. Dat heeft alleen niets met serieus onderzoek te maken.
hoe serieus kun je vanaf de bank achter de laptop onderzoeken, dat is ook maar tot op zekere hoogte. De een zit wat meer in de materie dan de ander dus die komt wellicht wat verder. Sowieso zullen wij niet alle info hebben die beschikbaar is, maar dat is ook een aanname.
En ik vind dit dat het prima kan, zelfmoord niet uitsluiten ook al is er nagenoeg niks dat daarop wijst. Maar het zou een verklaring kunnen zijn dat er geen noodoproep is uitgegaan en geen contact meer is geweest. Technisch defect zou ook een oorzaak kunnen zijn. Feit is: er was geen contact meer.
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:45:23 #179
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137657305
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

WAT? Wie zegt dat? Alleen MartijnA3 zegt dat.

Het is een getuigenverklaring en dus een aanknopingspunt. De waarde ervan moet nog onderzocht worden.
The Gmail letter sent by an New Zealand oil rig worker of the coast of Vietnam turned out the be false. The journalist (Florian Witulski @vaitor ) who posted a photo Tweeted:

BBC also reported about the letter but it turned out to be false information... nothing at the Ho Chi Minh coast
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137657374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef matthijst het volgende:

[..]

The Gmail letter sent by an New Zealand oil rig worker of the coast of Vietnam turned out the be false. The journalist (Florian Witulski @vaitor ) who posted a photo Tweeted:

BBC also reported about the letter but it turned out to be false information... nothing at the Ho Chi Minh coast
Strait of Malacca is dus erg waarschijnlijk, of wellicht nog verder in die richting.
pi_137657580
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef matthijst het volgende:

[..]

The Gmail letter sent by an New Zealand oil rig worker of the coast of Vietnam turned out the be false. The journalist (Florian Witulski @vaitor ) who posted a photo Tweeted:

BBC also reported about the letter but it turned out to be false information... nothing at the Ho Chi Minh coast
alweer een valse melding dus ... wat voor klap moet dat zijn voor de familie en kenissen. Om het nog maar even geen nabestaande te noemen.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:00:58 #182
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137657713
Even offtopic : hopelijk geen aanslag.

Ondertussen in New York

https://twitter.com/russian_market/status/443747181280116736

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_137657778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:00 schreef Razor21 het volgende:
Even offtopic : hopelijk geen aanslag.

Ondertussen in New York

https://twitter.com/russian_market/status/443747181280116736

[ afbeelding ]
wat heeft dat met dit vliegtuig te maken ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137657839
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:00 schreef Razor21 het volgende:
Even offtopic : hopelijk geen aanslag.

Ondertussen in New York

https://twitter.com/russian_market/status/443747181280116736

[ afbeelding ]
Gewoon een brand in een appartement in Harlem man :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_137657844
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb zijn post teruggelezen maar vond het prima te volgen. Als je na zeven delen van dit topic niet begrijpt waar het over gaat ligt het misschien meer aan jou dan aan hem.

Dat je om uitleg bij bepaalde termen vraagt is ook maar je reactie daarentegen was onfatsoenlijk en respectloos. Ook jammer dat hij nu weg is want zijn input was zeer interessant.
Dit dus. Zodra het onderwerp in je vakgebied ligt is het juist lastig om geen jargon te gebruiken.

Niels mag verder wel wat ruggengraat tonen en zich niet zo gemakkelijk weg laten jagen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137657904
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeemijl (Nederlandse term) is iets van 1816 m dacht ik? Dus zeg maar een kilometer of 49.200 in het kwadraat. Nee, dat is niet veel, dat is nauwelijks meer dan Nederland.
27.000 vierkante zeemijl.
Dus √27.000 = 164,3
Dus 164,3 * 1,805 = 296,6 km
Is dus een slordige 300km bij 300km. Aangezien het daar maar 50 tot 75m diep is zullen ze met SONAR wel een tijdje bezig zijn met baantjes trekken omdat namelijk het bestreken gebied per getrokken baantje niet zo heel groot is.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Op nu.nl las ik bij een artikel een reactie van een bezoeker. Deze kwam met de volgende theorie. (kan de reactie niet meer vinden helaas).

Hij denkt dat het vliegtuig gekaapt is en na één van de afgelegen eilandjes is gevlogen. Hier zijn nog veel vliegvelden aanwezig uit WO2. Daar zou het vliegtuig "omgekat zijn" (de transponder). Kwam er op neer dat het vliegtuig nu een ander "kenteken" heeft.
Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk. Dichtstbijzijnde eiland met een noemenswaardig vliegveld is Pulau Redang maar die landingsbaan is tamelijk kort voor een B777, namelijk 3.064 ft (940m).
Het zou kunnen als ze heel licht zijn, dus eerst de passagiers en een zooi brandstof boven zee dumpen. Redang Airport ligt hier.
Vrij lastig lijkt me ook om daar ongezien te komen omdat dat wel buiten de control Zone van Kuala Terenganu (pagina 6) ligt, maar binnen het gebied van de verkeersleiding van Maleisië.

Wat ik verder nog wil zeggen is dat volgens dit filmpje van www.flightradar24.com, de altitude (hoogte) weliswaar vlak na het inzetten van de bocht om op airway M765 te komen plotseling van 35.000ft naar 0ft springt maar de transponder nog steeds een squawk id 2157 lijkt af te geven. Ik weet niet of dit ontvangen, of toegewezen data is.
Het lijkt ook dat het toestel tot op het laatste moment wordt opgepikt door het F-WMKC1 radar station (Kota Bahru Airport)

Alles lijkt er dus wat mij betreft op dat 'ie ook daar, waar 'ie van de kaart verdwijnt, in zee is gestort.

[ Bericht 0% gewijzigd door niels0 op 12-03-2014 15:23:10 ]
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:12:20 #187
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137658008
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:08 schreef niels0 het volgende:

[..]

27.000 vierkante zeemijl.
Dus √27.000 = 164,3
Dus 164,3 * 1,805 = 296,6 km
Is dus een slordige 300km bij 300km. Aangezien het daar maar 50 tot 75m diep is zullen ze met SONAR wel een tijdje bezig zijn met baantjes trekken omdat namelijk het bestreken gebied per getrokken baantje niet zo heel groot is.

[..]

Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk. Dichtstbijzijnde eiland met een noemenswaardig vliegveld is Pulau Redang maar die landingsbaan is tamelijk kort voor een B777, namelijk 3.064 ft (940m).
Het zou kunnen als ze heel licht zijn, dus eerst de passagiers en een zooi brandstof boven zee dumpen. Redang Airport ligt hier.
Vrij lastig lijkt me ook om daar ongezien te komen omdat dat wel buiten de control Zone van Kuala Terenganu (pagina 6) ligt, maar binnen het gebied van de verkeersleiding van Maleisië.

Wat ik verder nog wil zeggen is dat volgens dit filmpje van www.flightradar24.com, de altitude (hoogte) weliswaar vlak na het inzetten van de bocht om op airway M765 te komen de transponder nog steeds een squawk id 2157 lijkt af te geven. Ik weet niet of dit ontvangen, of toegewezen data is.
Het lijkt ook dat het toestel tot op het laatste moment wordt opgepikt door het F-WMKC1 radar station (Kota Bahru Airport)

Alles lijkt er dus wat mij betreft op dat 'ie ook daar, waar 'ie van de kaart verdwijnt, in zee is gestort.
Bedankt voor de extra informatie ^O^
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:12:53 #188
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_137658025
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:08 schreef niels0 het volgende:

[..]

27.000 vierkante zeemijl.
Dus √27.000 = 164,3
Dus 164,3 * 1,805 = 296,6 km
Is dus een slordige 300km bij 300km. Aangezien het daar maar 50 tot 75m diep is zullen ze met SONAR wel een tijdje bezig zijn met baantjes trekken omdat namelijk het bestreken gebied per getrokken baantje niet zo heel groot is.

[..]

Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk. Dichtstbijzijnde eiland met een noemenswaardig vliegveld is Pulau Redang maar die landingsbaan is tamelijk kort voor een B777, namelijk 3.064 ft (940m).
Het zou kunnen als ze heel licht zijn, dus eerst de passagiers en een zooi brandstof boven zee dumpen. Redang Airport ligt hier.
Vrij lastig lijkt me ook om daar ongezien te komen omdat dat wel buiten de control Zone van Kuala Terenganu (pagina 6) ligt, maar binnen het gebied van de verkeersleiding van Maleisië.

Wat ik verder nog wil zeggen is dat volgens dit filmpje van www.flightradar24.com, de altitude (hoogte) weliswaar vlak na het inzetten van de bocht om op airway M765 te komen de transponder nog steeds een squawk id 2157 lijkt af te geven. Ik weet niet of dit ontvangen, of toegewezen data is.
Het lijkt ook dat het toestel tot op het laatste moment wordt opgepikt door het F-WMKC1 radar station (Kota Bahru Airport)

Alles lijkt er dus wat mij betreft op dat 'ie ook daar, waar 'ie van de kaart verdwijnt, in zee is gestort.
Nou weet ik niet precies waar er al gezocht is en waar niet. Maar het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat deze plek nog niet is onderzocht, zowel via visuele methoden als via sonar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_137658200
Sonar werkt niet altijd.
pi_137658242
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:00 schreef Razor21 het volgende:
Even offtopic : hopelijk geen aanslag.

Ondertussen in New York

https://twitter.com/russian_market/status/443747181280116736

[ afbeelding ]
Een brandje is tegenwoordig ook al een aanslag? :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:23:30 #191
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137658338
http://www.wantchinatimes(...)40312000154&cid=1103

Breaking: Body wearing lifejacket reported found off Malacca


Excuses als het al gepost was.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:24:49 #192
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137658371
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
http://www.wantchinatimes(...)40312000154&cid=1103

Breaking: Body wearing lifejacket reported found off Malacca


Excuses als het al gepost was.
Was nep/niet gerelateerd.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:26:57 #193
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137658431
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:08 schreef niels0 het volgende:

Alles lijkt er dus wat mij betreft op dat 'ie ook daar, waar 'ie van de kaart verdwijnt, in zee is gestort.
Zou kunnen, maar het vreemde is dat ze daar al gezocht hebben?
Flightradar24 heeft aangegeven dat waneer zij 'm niet meer tracken hij onder de 30.000ft zit volgens mij (zie Facebook, daar stond het dacht ik).

Weet niet of dit relevant is icm je post over F-WMKC1, want zegt me niks.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:27:30 #194
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137658447
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:24 schreef matthijst het volgende:

[..]

Was nep/niet gerelateerd.
Link?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137658461
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef matthijst het volgende:

[..]

The Gmail letter sent by an New Zealand oil rig worker of the coast of Vietnam turned out the be false. The journalist (Florian Witulski @vaitor ) who posted a photo Tweeted:

BBC also reported about the letter but it turned out to be false information... nothing at the Ho Chi Minh coast
En maar overal boten heensturen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:28:17 #196
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137658473
quote:
15s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee man, niet geslapen.
Misschien toch eens gaan doen, want je wordt strontvervelend met je anti-zelfmoord-doctrine.
pi_137658548
Niels, het signaal van de zwarte doos kan toch veel verder reiken? Het hoef toch niet per se alleen per boot getraceerd te worden?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137658584
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:30 schreef eight het volgende:
Niels, het signaal van de zwarte doos kan toch veel verder reiken? Het hoef toch niet per se alleen per boot getraceerd te worden?
Vraag me af of dat zo is.
Volgens mij zit er een soort baken op die op x Hz uitzend, maar dat is voor onder water.dacht ik

correct me if i'm wrong
Do what you love, love what you do!
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:34:04 #199
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137658634
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Link?
Kan m niet terugvinden.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:34:48 #200
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137658652
Verwarring over radarwaarneming vlucht MH 370 groeit

De verwarring over wat er op militaire radars is gezien sinds vlucht MH 370 boven de Zuid-Chinese Zee van de radar verdween, groeit.


Het vliegtuig zou zaterdagnacht mogelijk rond 2.15 uur gezien zijn op 320 kilometer ten noordwesten van Penang. Dat meldt The Guardian op basis van verklaringen van Maleisische autoriteiten.

Dinsdag spraken autoriteiten in Maleisië nog over een mogelijke waarneming van het vliegtuig in de buurt van Kota Bharu, honderden kilometers ten zuidwesten van de geplande route. Vlucht MH 370, onderweg van Kuala Lumpur naar Peking, zou na te zijn verdwenen op de radar mogelijk richting de Straat van Malakka zijn gevlogen.

"Het toestel is na het passeren van Kota Bharu (Maleisië, red.) van koers gewijzigd en is lager gaan vliegen. Daarna is de Boeing doorgevlogen tot de Straat van Malakka", aldus een militaire bron dinsdag.

nu.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')