abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137643004
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_137643058
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
Goede reden om vooral niet te veranderen dan...
Heb je nooit the Lion King gezien?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137643349
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd? zonder details kunnen we niets zeggen he...voel u vrij om te praten :)
Nee, sorry, Complicate :) . Ik heb geen zin om mijn gal uit te gaan spuwen. In elk geval zit alles enorm tegen als nooit tevoren, en niet alleen op meisjesgebied. Ik zoek het wel uit met een psycholoog ofzo. Fora en vrienden helpen niks en daar kan ik niet alles op en aan kwijt. Voorlopig gebruik ik dit forum weer voor chille/neutrale dingen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_137643563
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Nee, sorry, Complicate :) . Ik heb geen zin om mijn gal uit te gaan spuwen. In elk geval zit alles enorm tegen als nooit tevoren, en niet alleen op meisjesgebied. Ik zoek het wel uit met een psycholoog ofzo. Fora en vrienden helpen niks en daar kan ik niet alles op en aan kwijt. Voorlopig gebruik ik dit forum weer voor chille/neutrale dingen.
Oh,maar, je hebt het besef dat je hulp nodig hebt en je doet er ook wat aan. Ik vind dat eigenlijk heel chic en dapper van u. :) In ieder geval ben je hier altijd welkom :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137643881
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:15 schreef habitue het volgende:

[..]

Heb je nooit the Lion King gezien?
Ja, in het verleden
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:23:16 #6
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_137656652
Gvd, ben weer beregeil :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:46:50 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137659020
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:23 schreef Zelus het volgende:
Gvd, ben weer beregeil :P
pak een zakdoekje en ga offline of iig ergens anders :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:54:08 #8
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_137662965
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef Re het volgende:

[..]

pak een zakdoekje en ga offline of iig ergens anders :)
ok, ga je mee dan? :D
pi_137663507
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:54 schreef Zelus het volgende:

[..]

Dit is niet het Slowchat-topic dus je zit verkeerd.
pi_137663643
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:54 schreef Zelus het volgende:

[..]

En die sc is hier
pi_137678144
Tip van de dag (herhaling) : nooit een vrouw thuis uitnodigen voor een eerste date, dan kan het gebeuren dat ze dan denkt dat je haar in uw bed probeert te krijgen. Tenzij, ze het zelf voorstelt :Y
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:12:47 #12
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_137679033
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:53 schreef complicate het volgende:
Tip van de dag (herhaling) : nooit een vrouw thuis uitnodigen voor een eerste date, dan kan het gebeuren dat ze dan denkt dat je haar in uw bed probeert te krijgen. Tenzij, ze het zelf voorstelt :Y
Beetje raar.

Want als je haar dan vervolgens totaal niet probeert in bed te krijgen. Wat denkt de vrouw dan?

Ook negatief? Ken weinig vrouwen die uit het niets voorstellen om bij mij te komen eten.

Kan aardig koken.
pi_137679419
quote:
dan kan het gebeuren dat ze dan denkt dat je haar in uw bed probeert te krijgen.
Wat nou als dat ook zo is? :P
pi_137679439
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:12 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Beetje raar.

Want als je haar dan vervolgens totaal niet probeert in bed te krijgen. Wat denkt de vrouw dan?

Ook negatief? Ken weinig vrouwen die uit het niets voorstellen om bij mij te komen eten.

Kan aardig koken.
Als een man dat bij mij probeert, maakt hij geen kans, maar ik bedoelde het over het algemeen he. Ge kunt wel voorstellen om de avond bij u thuis te eindigen als de date leuk was, maar de date zelf eerst buitenshuis doen. Maar bon , hangt af van vrouw tot vrouw he

Verder zijn er wel vrouwen die dat voorstellen hoor. Gebeurt denk ik zelden, maar dat kan.
pi_137679502
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat nou als dat ook zo is? :P
Altijd wel sexy als een man een vrouw in bed probeert te krijgen, dat is een feit :P
Maar zo bij een eerste date, toch niet denk ik he.
pi_137679565
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:22 schreef complicate het volgende:
Maar zo bij een eerste date, toch niet denk ik he.
Hmm toch wel een aantal eerste dates van mij die in bed zijn beland hoor. Misschien zijn ze in Belgie wat preutser ;)
pi_137680005
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef habitue het volgende:

[..]

Hmm toch wel een aantal eerste dates van mij die in bed zijn beland hoor. Misschien zijn ze in Belgie wat preutser ;)
Preuts zeker niet :P Wat je zegt kan wel leuk zijn, maar dan is de lol er direct af. Tis spannender om een beetje vuur te "geven" vind ik.
pi_137680118
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Preuts zeker niet :P Wat je zegt kan wel leuk zijn, maar dan is de lol er direct af. Tis spannender om een beetje vuur te "geven" vind ik.
Ja mee eens hoor, maar soms is dat lastig! O-)
pi_137680394
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja mee eens hoor, maar soms is dat lastig! O-)
Kan je daar iets meer over vertellen? Wat vind je lastig? Vuur geven?
pi_137680501
quote:
5s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Kan je daar iets meer over vertellen? Wat vind je lastig? Vuur geven?
Als je beide zo ongeveer wel weet wat er zal gaan gebeuren, en het dan toch maar afhouden omdat het de eerste date nog maar is. Dat vind ik de taak van de vrouw :P
pi_137680879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef habitue het volgende:

[..]

Als je beide zo ongeveer wel weet wat er zal gaan gebeuren, en het dan toch maar afhouden omdat het de eerste date nog maar is. Dat vind ik de taak van de vrouw :P
Ik denk dat het mogelijk is als je te maken heb met een vrouw die van spanning houdt.

De andere zijde van de medaille is dat mensen die het moeilijk hebben met versieren, dan te lang wachten om iemand thuis uit te nodigen of zelfs te zoenen waardoor ze kans maken om gefriendzoned te worden. Ik denk dat het allemaal questie is van "timing" en hoe sterk de aantrekkingskracht is. :P
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:12:01 #22
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137687616
quote:
Mag het wel als je aanbied om voor haar te koken om daarna nog ergens met haar iets te gaan drinken?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:13:27 #23
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137687653
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef yats het volgende:

[..]

Mag het wel als je aanbied om voor haar te koken om daarna nog ergens met haar iets te gaan drinken?
Alles mag. Ik zou altijd nee zeggen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:14:42 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137687685
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:13 schreef SiIk het volgende:

[..]

Alles mag. Ik zou altijd nee zeggen.
Dan ken je mijn kookkunsten niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:15:19 #25
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137687705
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:14 schreef yats het volgende:

[..]

Dan ken je mijn kookkunsten niet.
Couldn't care less.
Thuis afspreken bij iemand die je niet kent = not done.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:17:47 #26
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137687769
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:15 schreef SiIk het volgende:

[..]

Couldn't care less.
Thuis afspreken bij iemand die je niet kent = not done.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het normaal ook niet direct voorstel, tenzij overduidelijk is dat de vrouw in kwestie er voor open staat.
  donderdag 13 maart 2014 @ 14:16:09 #27
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_137693013
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Als een man dat bij mij probeert, maakt hij geen kans, maar ik bedoelde het over het algemeen he. Ge kunt wel voorstellen om de avond bij u thuis te eindigen als de date leuk was, maar de date zelf eerst buitenshuis doen. Maar bon , hangt af van vrouw tot vrouw he

Verder zijn er wel vrouwen die dat voorstellen hoor. Gebeurt denk ik zelden, maar dat kan.
Ahja, ik snap nu wat je bedoelt. Klinkt niet zo heel onlogisch inderdaad.

Daar waar ik mij thuis op mijn gemak voel is dat natuurlijk compleet anders voor een 'vreemde'.
pi_137694809
ik weet niet hoor, maar ik heb vaker eerste dates bij mij thuis gehad dan buitenshuis of bij haar. en nee, niet altijd geneukt, de meesten bleven wel slapen. ze vonden me leuk lijkt me dus, ik sommigen wat minder maar dat hoort erbij. daarnaast kun je ook aangeven dat je geen seks wilt als vrouw zijnde, als je je dan als man daarna als een mongool gaat gedragen kun je haar beter niet uitnodigen inderdaad.

niet elke gast is een op seks beluste manhoer. ik althans niet, ik vind diepgang en humor, een klik, belangrijker dan een potje neuken. en vrouwen die heel snel seks hebben vind ik vaak geen relatiemateriaal eigenlijk, en ik heb niet zoveel met een ons.

~:)
pi_137698030
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
ik weet niet hoor, maar ik heb vaker eerste dates bij mij thuis gehad dan buitenshuis of bij haar. en nee, niet altijd geneukt, de meesten bleven wel slapen. ze vonden me leuk lijkt me dus, ik sommigen wat minder maar dat hoort erbij. daarnaast kun je ook aangeven dat je geen seks wilt als vrouw zijnde, als je je dan als man daarna als een mongool gaat gedragen kun je haar beter niet uitnodigen inderdaad.

niet elke gast is een op seks beluste manhoer. ik althans niet, ik vind diepgang en humor, een klik, belangrijker dan een potje neuken. en vrouwen die heel snel seks hebben vind ik vaak geen relatiemateriaal eigenlijk, en ik heb niet zoveel met een ons.

~:)
Ik vind het een beetje triest om vrouwen af te rekenen op het feit dat ze snel seks hebben terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet.
pi_137698656
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje triest om vrouwen af te rekenen op het feit dat ze snel seks hebben terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet.
_O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137699342
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef habitue het volgende:

[..]

klaarblijkelijk kun jij niet lezen.
pi_137699507
Ik denk ook wel dat het gevalletje ''lust'' minder relatiemateriaal is dan het gevalletje ''inhoud''

Lijkt me logisch. :D
Rustig aan.
pi_137699538
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef perro. het volgende:

[..]

klaarblijkelijk kun jij niet lezen.
quote:
eerste dates bij mij thuis gehad dan buitenshuis of bij haar. en nee, niet altijd geneukt
quote:
en vrouwen die heel snel seks hebben vind ik vaak geen relatiemateriaal eigenlijk,
Zeg het eens wat zie ik over het hoofd. Of jij formuleert gewoon krom dat kan ook natuurlijk.
pi_137699556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk ook wel dat het gevalletje ''lust'' minder relatiemateriaal is dan het gevalletje ''inhoud''

Lijkt me logisch. :D
Wat een onzin :')
pi_137699644
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:50 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat een onzin :')
Uhhuh, echte onzin als jij in de kroeg staat te zoenen met een meisje waar je nauwelijks een woord mee hebt gewisseld dat je haar als relatiemateriaal gaat zien, je bent dan puur en alleen bezig voor de lust.
Rustig aan.
pi_137699683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uhhuh, echte onzin als jij in de kroeg staat te zoenen met een meisje waar je nauwelijks een woord mee hebt gewisseld dat je haar als relatiemateriaal gaat zien, je bent dan puur en alleen bezig voor de lust.
Dat wil nog niet zeggen dat ze niet nog meer relatiemateriaal kan zijn dan die ander met inhoud. Je kent haar nog niet eens dan.
pi_137699694
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zeg het eens wat zie ik over het hoofd. Of jij formuleert gewoon krom dat kan ook natuurlijk.
en op dit soort selectiviteit moet ik reageren, terwijl je me triest noemt? get real kerel.
pi_137699754
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:55 schreef perro. het volgende:

[..]

en op dit soort selectiviteit moet ik reageren, terwijl je me triest noemt? get real kerel.
Nee, ik vind je opvatting triest dat is wat anders.
pi_137699804
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat wil nog niet zeggen dat ze niet nog meer relatiemateriaal kan zijn dan die ander met inhoud. Je kent haar nog niet eens dan.
Punt is dat je pas interesse in iemand persoonlijk krijgt als je echt een gesprek voert etc, als je puur en alles voor de lust bezig bent zit dat er niet in, en ja dat zou dan later nog wel kunnen komen alleen ik heb de indruk dat beide partijen het vrijwel altijd eens zijn dat het puur en alleen voor de lust was.
Keb wel eens geprobeerd contact te leggen met een meisje waar ik geen zinnig woord mee had gewisseld en alleen mee had gezoend, van haar hoefde het niet. :+
Rustig aan.
pi_137700113
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:57 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee, ik vind je opvatting triest dat is wat anders.
ok. maar goed, ik vind het de moeite niet om er op in te gaan, lees eerst maar eens fatsoenlijk. ~:)
pi_137700775
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:10 schreef perro. het volgende:

[..]

ok. maar goed, ik vind het de moeite niet om er op in te gaan, lees eerst maar eens fatsoenlijk. ~:)
Nah ik twijfel niet zo aan mn leesskills, Fas las zo te zien hetzelfde.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Punt is dat je pas interesse in iemand persoonlijk krijgt als je echt een gesprek voert etc, als je puur en alles voor de lust bezig bent zit dat er niet in, en ja dat zou dan later nog wel kunnen komen alleen ik heb de indruk dat beide partijen het vrijwel altijd eens zijn dat het puur en alleen voor de lust was.
Keb wel eens geprobeerd contact te leggen met een meisje waar ik geen zinnig woord mee had gewisseld en alleen mee had gezoend, van haar hoefde het niet. :+
Laat maar we lullen langs elkaar heen :P Ik ben het nier namelijk grotendeels wel mee eens.
pi_137704124
Fok!hossel tip van de dag:

Hossel op FOK! alleen via DM/PM/FoBo en het voordeel daarvan is:
-niemand weet van je hossels, dus geen flauwe grappen (tenzij FoBo, dus weest gewaarschuwt!)
-de mods blijven van je houden
-je krijgt ervaring met DM/PM/FoBo
-je kan eindelijk je tokus van 30 cm laten zien aan het lekkere ding aan de andere kant!

Niet zeggen dat ik dit vertelt heb he? :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_137704914
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Godshand het volgende:

-niemand weet van je hossels, dus geen flauwe grappen (tenzij FoBo, dus weest gewaarschuwt!)
-je kan eindelijk je tokus van 30 cm laten zien aan het lekkere ding aan de andere kant!

Thx voor de tips ;)
pi_137706723
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Godshand het volgende:

Zo goed werkt dat niet hoor ;(
pi_137706971
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt meer foksters gehosseld dan ik ooit gehosseld heb! :D
pi_137710414
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef yats het volgende:

[..]

In een latere fase kan je dat doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:16 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ahja, ik snap nu wat je bedoelt. Klinkt niet zo heel onlogisch inderdaad.

Daar waar ik mij thuis op mijn gemak voel is dat natuurlijk compleet anders voor een 'vreemde'.
Precies.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zoenen is ook een vorm van kennismaking hoor.
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:45:17 #47
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137711385
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Misschien moet je gaan daten i.p.v. vrouwen in de kroeg hosselen? Dan moet je wel eerst een gesprek voeren.
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:46:25 #48
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137711467
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Toch heb je meer foksters gehosseld dan de meeste users hier.
pi_137711747
"Hosselen" -O-
pi_137712889
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef yats het volgende:

Ben je klaar voor uw date Yats? Ga je eigenlijk iets drinken of breng je haar op restau? Hoe pak je het meestal aan? Waar ga je dan heen? kies je meestal een romantische plek of eerder neutraal?
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:19:18 #51
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137713454
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Ben je klaar voor uw date Yats? Ga je eigenlijk iets drinken of breng je haar op restau? Hoe pak je het meestal aan? Waar ga je dan heen? kies je meestal een romantische plek of eerder neutraal?
Ik ben er klaar voor ja. Aangezien het zaterdagmiddag een blind date is houden we het op wat drinken (en verder zien we wel). Maar het verschilt nogal wat ik doe op een date, dat kan alleen een drankje doen zijn, maar ik heb ook weleens een date meegenomen naar de avond-openstelling van het openluchtmuseum waarbij ik geregeld had dat er overal lampionnen hingen en ik natuurlijk een deken, flesje wijn en glazen mee had om 'op een open plek in het bos in het museum naar de sterren te kijken'. Maar dat was geen 1e date.
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:24:05 #52
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137713743
Hoe vind je een leuke FOK!ker dan? Random doorklikken in FoBo duurt me te lang, en de meesten hebben niet eens foto's erin staan ;(
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:28:48 #53
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137714042
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef SiIk het volgende:
Hoe vind je een leuke FOK!ker dan? Random doorklikken in FoBo duurt me te lang, en de meesten hebben niet eens foto's erin staan ;(
Gewoon iedereen een DM sturen en om een foto vragen. Succes!
pi_137716161
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:19 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben er klaar voor ja. Aangezien het zaterdagmiddag een blind date is houden we het op wat drinken (en verder zien we wel). Maar het verschilt nogal wat ik doe op een date, dat kan alleen een drankje doen zijn, maar ik heb ook weleens een date meegenomen naar de avond-openstelling van het openluchtmuseum waarbij ik geregeld had dat er overal lampionnen hingen en ik natuurlijk een deken, flesje wijn en glazen mee had om 'op een open plek in het bos in het museum naar de sterren te kijken'. Maar dat was geen 1e date.
Okidoki , gewoon genieten en het komt goed met u. ^O^
pi_137716271
Tip van de dag: leer aanvaarden , als iemand zegt "neen" dan is het echt "neen", blijf niet continu hopen dat de persoon na aandringen "ja" zal zeggen. Gewoon doorgaan tot je wel iemand vindt die "ja" zegt zonder te forceren.
Dat was het voor vandaag. :*
pi_137716767
quote:
Gewoon normaal fokken en misschien is er iemand die je opvalt qua posts ofzo. Dan ga je DM'en, misschien foto's uitwisselen (als er niks in het FoBo staat).
Dus inhoud (posts) komt voor het uiterlijk (FoBo).
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:26:54 #57
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_137717228
quote:
op onzin een topic aanmaken :@
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:28:39 #58
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137717323
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:26 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

op onzin een topic aanmaken :@
Schatje, we moeten in dit topic serieus zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:30:13 #59
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137717392
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Gewoon normaal fokken en misschien is er iemand die je opvalt qua posts ofzo. Dan ga je DM'en, misschien foto's uitwisselen (als er niks in het FoBo staat).
Dus inhoud (posts) komt voor het uiterlijk (FoBo).
Waarom moet de inhoud nou weer voor het uiterlijk komen :?
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:30:36 #60
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_137717411
quote:
17s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Schatje, we moeten in dit topic serieus zijn.
kuch, Sorry. Uhm op FOK! Is het puur engeluk Silk *knikt*
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_137717508
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef SiIk het volgende:

[..]

Waarom moet de inhoud nou weer voor het uiterlijk komen :?
Omdat dat praktischer is op Fok :') Of dacht je dat er een diep-filosofische reden achter zat? Ja je mag best door het FoBo heenbladeren tot je een lekker ding tegenkomt en dan na maanden eens de PoHi doornemen en erachter komen dat ze 5 kinderen bij 4 verschillende mannen heeft maar dat lijkt me zonde van je tijd.
Beter kijk je eerst naar de posts om te zien of iemand een beetje normaal is.
pi_137717588
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef Elvi het volgende:

[..]

Omdat dat praktischer is op Fok :') Of dacht je dat er een diep-filosofische reden achter zat? Ja je mag best door het FoBo heenbladeren tot je een lekker ding tegenkomt en dan na maanden eens de PoHi doornemen en erachter komen dat ze 5 kinderen bij 4 verschillende mannen heeft maar dat lijkt me zonde van je tijd.
Beter kijk je eerst naar de posts om te zien of iemand een beetje normaal is.
Alleen is Silk niet normaal, ze voelt zich een man terwijl ze gewoon een lekker ding dame van allure is :P
Maar goed, je punt is wel duidelijk :P
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:35:21 #63
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137717599
Zo, terug in Nederland, heb weer wat tijd :) Nog grote doorbraken/ successtories? Is er al geneukt?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_137717669
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zo, terug in Nederland, heb weer wat tijd :) Nog grote doorbraken/ successtories?
:')

dat is een retorische vraag in deze reeks. ~:)
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:38:19 #65
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137717709
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:37 schreef perro. het volgende:

[..]

:')

dat is een retorische vraag in deze reeks. ~:)
Heb 4 maanden niet op het forum gezeten man. Wie weet is er iemand uit de krabemmer gekropen, is altijd leuk om te horen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_137717736
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Heb 4 maanden niet op het forum gezeten man. Wie weet is er iemand uit de krabemmer gekropen, is altijd leuk om te horen.
oh ja, benzin eindelijk.
pi_137717748
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Misschien Benzin? :P
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:39:41 #68
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137717762
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef perro. het volgende:

[..]

oh ja, benzin eindelijk.
Nohhh, heeft hij een chick?
pi_137717764
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef perro. het volgende:

[..]

oh ja, benzin eindelijk.
_O-

Echt waar? :D
pi_137717773
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zo, terug in Nederland, heb weer wat tijd :) Nog grote doorbraken/ successtories? Is er al geneukt?

Haha vertelt gij maar wie je allemaal geneukt hebt? EN hoe je ze in uw bed hebt gekregen? Dan kunnen er leuke tips komen voor Yats en KT.
pi_137717803
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

jup. zonder pua-skillz jeweets. ~:)
pi_137717917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hij wel ja
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:43:39 #73
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137717926
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha vertelt gij maar wie je allemaal geneukt hebt? EN hoe je ze in uw bed hebt gekregen? Dan kunnen er leuke tips komen voor Yats en KT.
Ik heb niet kunnen klagen. Romantische weekendjes, scharrels, allemaal nieuw voor me :)

Wat wil je precies weten?
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:44:20 #74
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137717951
Haha, awesome. Wat een held. Komt vast door al het goede advies hier :D
pi_137717986
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Haha, fucking awesome. Wat een held. Komt vast door al het goede advies hier :D
Nou nog maar hopen dat ie dit keer (als het uit gaat) niet -weer- terug komt met dat legendarische gejammer :P
pi_137717999
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:43 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik heb niet kunnen klagen. Romantische weekendjes, scharrels, allemaal nieuw voor me :)

Wat wil je precies weten?
Volgens mijn sig. zal Yats, Faxie, Kree en KT scoren dit jaar. Dus ik ben op zoek naar alle tips om hen te helpen. Dus als gij een verhaaltje kunt vertellen over hoe je versierd hebt, kunnen ze daaruit inspiratie halen?! :)
pi_137718023
quote:
3s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgens mijn sig. zal Yats, Faxie, Kree en KT scoren dit jaar. Dus ik ben op zoek naar alle tips om hen te helpen. Dus als gij een verhaaltje kunt vertellen over hoe je versierd hebt, kunnen ze daaruit inspiratie halen? :)
Pope of Dope is onze PUA joop :P
pi_137718050
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Haha, awesome. Wat een held. Komt vast door al het goede advies hier :D
ons advies en pua-advies, win-win toch.
pi_137718063
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Pope of Dope is onze PUA joop :P
PUA -O- , dan geen verhaaltje :N
pi_137718093
quote:
3s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgens mijn sig. zal Yats, Faxie, Kree en KT scoren dit jaar. Dus ik ben op zoek naar alle tips om hen te helpen. Dus als gij een verhaaltje kunt vertellen over hoe je versierd hebt, kunnen ze daaruit inspiratie halen?! :)
Ik zie dat u die beste Microgolfkoffie volslagen bent vergeten in die opsomming; schandelijk.

Om van mezelf nog maar te zwijgen, maar ik voel me dan ook niet comfortabel bij het idee in lijstjes opgenomen te worden :P
pi_137718136
zullen we er een weddenschap van maken, die sig? :7
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:49:57 #82
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137718197
Haha, poultjes gemaakt wie wanneer gaat neuken?

Ik zet m'n geld op KT.
pi_137718239
Niet neuken, relatie.
pi_137718248
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:47 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik zie dat u die beste Microgolfkoffie volslagen bent vergeten in die opsomming; schandelijk.

Om van mezelf nog maar te zwijgen, maar ik voel me dan ook niet comfortabel bij het idee in lijstjes opgenomen te worden :P
*Complicate past haar sig. aan, je hoort er nu bij. YES YOU CAN ;)
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:51:45 #85
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137718269
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:46 schreef perro. het volgende:

[..]

ons advies en pua-advies, win-win toch.
Als hij nog steeds zo'n slecht zelfbeeld heeft gaat het op de lange termijn sowieso fout (tenzij hij enorm veel geluk gehad heeft). 60% divorcerate, enzo.
pi_137718271
kree niet, kt ook niet, yats niet als ie zo doorgaat, dus ik zet een euro op fax. :7
pi_137718302
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als hij nog steeds zo'n slecht zelfbeeld heeft gaat het op de lange termijn sowieso fout (tenzij hij enorm veel geluk gehad heeft). 60% divorcerate, enzo.
Het hebben van een leuk vriendinnetje kan je zelfbeeld behoorlijk opschroeven denk ik
pi_137718311
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef perro. het volgende:
kree niet, kt ook niet, yats niet als ie zo doorgaat, dus ik zet een euro op fax. :7
Die ben je kwijt hoor :')
pi_137718327
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

de enige bij wie ik het niet begrijp en wie ik een leuke normale vrouw echt oprecht gun is faxie.

als ik de rest soms zie posten, tja. niet flauw bedoeld verder.
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:53:33 #90
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137718329
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het hebben van een leuk vriendinnetje kan je zelfbeeld behoorlijk opschroeven denk ik
Op korte termijn wel, maar als je haar nodig hebt voor jou goede emoties heb je een zeer ongezonde relatie.
pi_137718339
quote:

[..]

Je moet sowieso eerst 1 geheel vormen met jezelf anders loopt het vroeg of laat fout, dat wel.
pi_137718368
quote:

[..]

Die ben je kwijt hoor :')
kut. :')

daar gaat mijn uhh... heb je tegenwoordig nog iets voor een euro? :P
pi_137718369
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:

[..]

de enige bij wie ik het niet begrijp en wie ik een leuke normale vrouw echt oprecht gun is faxie.

:@

Terwijl ik vaak toch wel behoorlijk vervelend doe in dit topic, en op het forum in het algemeen :@
pi_137718378
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:

[..]

Ik post niet veel meer. Dat helpt.
pi_137718379
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Op korte termijn wel, maar als je haar nodig hebt voor jou goede emoties heb je een zeer ongezonde relatie.
Klopt. Nadat ik mn 1e vriendinnetje had gehad en het uit ging, was ik wel even verdrietig, maar desondanks ervaarde ik dat als een levenslange boost :Y
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:55:07 #96
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137718387
Mensen mensen, let even op de SC.
Dat mag elders.
pi_137718404
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Soms heb je gewoon even die ervaring nodig lijkt me. Als ze weg zou gaan, zou het niet gelijk betekenen dat hij weer terug bij af is.
pi_137718405
quote:
8s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen mensen, let even op de SC.
Dat mag elders.
R&P / [SC Relaties #492] Faxie slaap lekker :P
pi_137718425
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Je moet sowieso eerst 1 geheel vormen met jezelf anders loopt het vroeg of laat fout, dat wel.
Niet perse lijkt me. Maar het is wel handig ja.
pi_137718434
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:54 schreef perro. het volgende:

[..]

kut. :')

daar gaat mijn uhh... heb je tegenwoordig nog iets voor een euro? :P
Een Twix ofzo? :P
pi_137718465
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

:@

Terwijl ik vaak toch wel behoorlijk vervelend doe in dit topic, en op het forum in het algemeen :@
klopt. echt verschrikkelijk soms zelfs. :7 maar ik mag je wel, dat wist je al.
pi_137718512
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:57 schreef perro. het volgende:

[..]

klopt. echt verschrikkelijk soms zelfs. :7 maar ik mag je wel, dat wist je al.
O+

Nja soms weet ik zelf niet meer of ik troll of niet :') Maar ik lucht m'n hart altijd een beetje op Fok denk ik :P
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:58:45 #103
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137718515
Ok, ontopic. Wat ik geleerd heb tijdens mijn Erasmusreis.

- Daten is geen big deal
- Zoenen is geen big deal
- Casual sex is geen big deal
- Vrouwen willen een echte man
- Altijd leiden
- Direct fysiek zijn
- Positieve vrienden en elke dag nieuwe leuke dingen doen helpt je in de club
- 'Nee' betekent 'nog niet', zolang je het met een glimlach doet kan je zelfs na 5 x een ja krijgen.
- Eerlijk zijn tegen je scharrels en ze beter achterlaten dan ze je gevonden hebt
- Overdag vrouwen aanspreken is makkelijker
- Praag is fucking awesome
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:00:16 #104
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137718551
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:

- 'Nee' betekent 'nog niet', zolang je het met een glimlach doet kan je zelfs na 5 x een ja krijgen.

Vreemd, een uur geleden lees ik hier het tegenovergestelde.
pi_137718580
quote:

-- 'Nee' betekent 'nog niet', zolang je het met een glimlach doet kan je zelfs na 5 x een ja krijgen.
Ik dacht het niet hoor. :{w :{w
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:07 schreef complicate het volgende:
Tip van de dag: leer aanvaarden , als iemand zegt "neen" dan is het echt "neen", blijf niet continu hopen dat de persoon na aandringen "ja" zal zeggen. Gewoon doorgaan tot je wel iemand vindt die "ja" zegt zonder te forceren.
Dat was het voor vandaag. :*
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:01:07 #106
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137718587
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vreemd, een uur geleden lees ik hier het tegenovergestelde.
Context?
pi_137718622
quote:

- Daten is geen big deal
- Altijd leiden
- Direct fysiek zijn
- Eerlijk zijn tegen je scharrels en ze beter achterlaten dan ze je gevonden hebt
ik moest lachen. :D :'( :D
pi_137718643
quote:

- Daten is geen big deal
- Altijd leiden
- Direct fysiek zijn
Kern van waarheid denk ik.
pi_137718653
quote:

Hier ben ik het wel mee eens. :)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:03:18 #110
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137718656
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik dacht het niet hoor. :{w :{w

[..]

Heb het hier over de laatste stap naar seks toe. Over de situatie dat je elkaar aan het opgeilen bent, jij verder wil en zij niet.
pi_137718680
paus, je bent nog steeds een verkapte pua. dat rijmde bijna.

oh nee toch niet. 8-)
pi_137718681
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Heb het hier over de laatste stap naar seks toe. Over de situatie dat je elkaar aan het opgeilen bent, jij verder wil en zij niet.
Dan nog, neen is neen, wat je zegt klinkt als "forceren".
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:06:02 #113
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137718743
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan nog, neen is neen, wat je zegt klinkt als "forceren".
Je forceert niks, Je geeft toe, blijft kalm, houdt het speels, en probeert het op een andere manier.

Misschien heb je wel gelijk dat dit topic misschien niet de goede plek is om dit naar voren te brengen. Een echte duidelijke nee kun je als het goed is makkelijk begrijpen met een beetje sociale intelligentie ;)
pi_137718785
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je forceert niks, Je geeft toe, blijft kalm, houdt het speels, en probeert het op een andere manier.
Dan hebben ze u dat verkeerd geleerd. In principe moet het gewoon van beide kanten komen, maar ok elkaar opgeilen snap ik wel dat het "part of the game is", maar als iemand echt teken geeft van het niet te willen, dan moet gij daar vrede mee nemen, vind ik. Maar bon soit. Dat is dan ook maar mijn visie.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:10:37 #115
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137718849
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan hebben ze u dat verkeerd geleerd. In principe moet het gewoon van beide kanten komen, maar ok elkaar opgeilen snap ik wel dat het "part of the game is", maar als iemand echt teken geeft van het niet te willen, dan moet gij daar vrede mee nemen, vind ik. Maar bon soit. Dat is dan ook maar mijn visie.
Verschil tussen echte duidelijke NEE en een ''we shouldn't be doing this, hihi'' nee.
pi_137718871
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Verschil tussen echte duidelijke NEE en een ''we shouldn't be doing this, hihi'' nee.
Ja klopt, maar mannen zoals jij kennen dat niet. :+ Ik bedoel het niet slecht. Maar je weet zelf wat ik bedoel.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:12:09 #117
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137718888
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja klopt, maar mannen zoals jij kennen dat niet. :+ Ik bedoel het niet slecht. Maar je weet zelf wat ik bedoel.
Mannen zoals ik, wat voor mannen zijn dat? ;)
pi_137718892
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Misschien heb je wel gelijk dat dit topic misschien niet de goede plek is om dit naar voren te brengen. Een echte duidelijke nee kun je als het goed is makkelijk begrijpen met een beetje sociale intelligentie ;)
mijn haren staan weer bijna overeind hoor. :')

pua is geen sociale intelligentie. nog niet eens bijna. sociale intelligentie is echter wel een van de makkelijkste dingen om te bezitten in het leven, maar pua staat daar echt bijna lijnrecht tegenover.

rest me nog deze puapraat en tips te verwijzen naar het desbetreffende topic. alwaar alle trouwe volgers zich verzamelen om te kwijlen over een kerel die over vrouwen praat in plaats van over die vrouwen zelf.

b0h wat een opluchting dit. heeeeerlijk. :9 :P
pi_137718905
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Die 2e nee is gewoon een ja waar je iets meer je best voor moet doen :P
pi_137718944
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die 2e nee is gewoon een ja waar je iets meer je best voor moet doen :P
nee joh. "but we are". kat in t bakkie dus al. ~:)
pi_137718980
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Mannen zoals ik, wat voor mannen zijn dat? ;)
Te zelfverzekerd pfffffff, ma bon.
pi_137718983
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:14 schreef perro. het volgende:

[..]

nee joh. "but we are". kat in t bakkie dus al. ~:)
Owja :P
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:17:18 #123
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137719038
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:48 schreef perro. het volgende:
zullen we er een weddenschap van maken, die sig? :7
Dan zet ik het op KT.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137719125
2 voor kt al. 1 voor faxie. complicategirl op alle 4 dus die kunnen we tegen elkaar wegstrepen.

al ga ik geen heel jaar dit bijhouden natuurlijk. :')
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:22:32 #125
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137719167
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:12 schreef perro. het volgende:

[..]

mijn haren staan weer bijna overeind hoor. :')

pua is geen sociale intelligentie. nog niet eens bijna. sociale intelligentie is echter wel een van de makkelijkste dingen om te bezitten in het leven, maar pua staat daar echt bijna lijnrecht tegenover.

rest me nog deze puapraat en tips te verwijzen naar het desbetreffende topic. alwaar alle trouwe volgers zich verzamelen om te kwijlen over een kerel die over vrouwen praat in plaats van over die vrouwen zelf.

b0h wat een opluchting dit. heeeeerlijk. :9 :P
Ik snap niet waarom iedereen de term er meteen aan moet koppelen.

Het is heel makkelijk om mensen in een hokje te stoppen. Zeker als je weinig van de persoon, en het hokje af weet, zoals ik uit je post opmerk. PUA leren is namelijk 1 en al sociale intelligentie leren. Ten tweede, ik ben geen PUA.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:24:33 #126
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137719220
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:20 schreef perro. het volgende:
2 voor kt al. 1 voor faxie. complicategirl op alle 4 dus die kunnen we tegen elkaar wegstrepen.

al ga ik geen heel jaar dit bijhouden natuurlijk. :')
Ik ga er vanuit dat het niet zo lang zal duren.
pi_137719249
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom iedereen de term er meteen aan moet koppelen.

Het is heel makkelijk om mensen in een hokje te stoppen. Zeker als je weinig van de persoon, en het hokje af weet, zoals ik uit je post opmerk. PUA leren is namelijk 1 en al sociale intelligentie leren. Ten tweede, ik ben geen PUA.
pua is niks dan hokjes. namelijk letterlijk 98% van de vrouwen op dezelfde manier benaderen, aangeleerd door wat suffe regeltjes te volgen geuit door een megalomane kerel.

hoe je praat doet me anders vermoeden, paus. maar goed, jij zegt het. hou jezelf maar lekker voor de gek, zolang de vrouwen er maar pap van lusten. de jouwe in jouw geval. ~:)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:30:56 #128
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137719368
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:25 schreef perro. het volgende:

[..]

pua is niks dan hokjes. namelijk letterlijk 98% van de vrouwen op dezelfde manier benaderen, aangeleerd door wat suffe regeltjes te volgen geuit door een megalomane kerel.

hoe je praat doet me anders vermoeden, paus. maar goed, jij zegt het. hou jezelf maar lekker voor de gek, zolang de vrouwen er maar pap van lusten. de jouwe in jouw geval. ~:)
Spreek jij elke vrouw op een andere manier aan dan?
pi_137719386
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

is dit serieus?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:32:26 #130
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137719401
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ja, is dat zo raar dan?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:33:50 #131
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137719433
Heb het niet over woordelijke inhoud, maar over de persoon als wie jij je voordoet. Oftewel, doe jij je anders voor in verschillende situaties?
pi_137719463
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb het niet over woordelijke inhoud, maar over de persoon als wie jij je voordoet. Oftewel, doe jij je anders voor in verschillende situaties?
nee, d0h. wat een rare vraag.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:40:08 #133
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137719552
Dan gedraag jij jezelf toch ook op dezelfde manier bij elk meisje die je aanspreekt?
pi_137719695
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dan gedraag jij jezelf toch ook op dezelfde manier bij elk meisje die je aanspreekt?
gedrag. ja, en nee. interactie, sociale intelligentie, dingen aan leren voelen en inschatten.

dat leer je niet uit een boek, op een seminar of van een ander. zoveel mensen zoveel wensen. of stel jij je altijd even kwetsbaar op bijvoorbeeld? luister je naar wat ze zegt, echte interesse? pua is een numbersgame, ook te zien aan je "tips" dus dat spreekt elkaar tegen.
pi_137721773
Al dat gezeik op PUA praktijken :') Maar als iemand hier komt melden dat hij 3 dames heeft aangesproken in de kroeg/discotheek en er met 1tje heeft gezoen regent het complimenten :')

The irony :')

Oh en dawg, het zit je wel diep he :D
pi_137721827
Not this shit again :') On a Friday morning :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_137722321
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 08:16 schreef Weissman het volgende:
Al dat gezeik op PUA praktijken :') Maar als iemand hier komt melden dat hij 3 dames heeft aangesproken in de kroeg/discotheek en er met 1tje heeft gezoen regent het complimenten :')

The irony :')

Oh en dawg, het zit je wel diep he :D
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:01:32 #138
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137725299
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:47 schreef perro. het volgende:

[..]

gedrag. ja, en nee. interactie, sociale intelligentie, dingen aan leren voelen en inschatten.

dat leer je niet uit een boek, op een seminar of van een ander. zoveel mensen zoveel wensen. of stel jij je altijd even kwetsbaar op bijvoorbeeld? luister je naar wat ze zegt, echte interesse? pua is een numbersgame, ook te zien aan je "tips" dus dat spreekt elkaar tegen.
Dat leer je allemaal door het veel te doen, trial and error. Als je echter boeken leest van mensen die het al eens geleerd hebben, kan je referenties meepakken van hun, en het veel sneller leren.

Ligt er aan hoe jij kwetsbaar interpreteert. Als ik een meisje mee op date neem en ze stelt me een persoonlijke vraag stelt, ben ik totaal niet bang om daar antwoord op te geven. Echter, ik ga niet m'n problemen op haar af sturen in de hoop dat ze me er mee helpt. Dat is niet haar rol, dat is m'n eigen probleem. Dat geldt zeker als je iemand in een club aanspreekt.

Op een date is m'n insteek altijd haar te leren kennen en een leuke tijd te hebben. Focussen op haar en luisteren naar wat ze zegt lijkt me een nobrainer.

Kan veel vrouwen aanspreken en oprecht interesse in ze tonen voor jou niet samen gaan?
pi_137727581
Linkdump over lichaamstaal bij vrouwen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:33:44 #140
47102 Elvi
miemkwien
pi_137727790
Jezis wat een bullshit _O-
Wat een walgelijke website. Als je een echte volwassen relatie met iemand wil dan moet je als eerste ophouden met 'de vrouw' als een ding of prijs te zien. Bah... al dat gemanipuleer.. en als vrouwen het doen zijn we ineens sletten of borderliners zeker :')

En nu oprotten met dat PUA gezeik, jullie hebben je eigen topic.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:37:33 #141
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137727886
Je bent zelf bullshit.
pi_137727924
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:37 schreef SiIk het volgende:
Je bent zelf bullshit.
Lekker inhoudelijk
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:39:19 #143
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137727928
Vrouw: Omg omg mannen zijn stom waarom begrijpen jullie hints niet?
Man maakt lijstje met hints om te leren ze te herkennen.
Vrouw: Hihi nee hoor dat klopt niet zo bedoelde ik het niet waarom begrijpen jullie vrouwen niet :( :(
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:40:13 #144
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137727962
Conclusie: Vrouwen willen helemaal niet begrepen worden en mannen kunnen het toch nooit goed doen.
pi_137727986
_O- _O_
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:47:31 #146
47102 Elvi
miemkwien
pi_137728153
De eerste denkfout is al dat men denkt dat vrouwen hints geven :') Het komt misschien als een schok maar we zijn volwassen mensen en als er iets is dan zeggen we het gewoon. Tref je een vrouw die dat niet doet: dan is het geen vrouw maar een meisje.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:49:03 #147
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137728199
Elk mens geeft (on)bewust hints. Ook mannen, maar dat boeit wat minder omdat die wat vaker zeggen wat ze denken. Vrouwen vast ook ja. 1 op de 1000 ofzo.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:50:35 #148
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137728242
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:47 schreef Elvi het volgende:
rste denkfout is al dat men denkt dat vrouwen hints geven :') Het komt misschien als een schok maar we zijn volwassen mensen en als er iets is dan zeggen we het gewoon. Tref je een vrouw die dat niet doet: dan is het geen vrouw maar een meisje.
pi_137728275
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:47 schreef Elvi het volgende:
De eerste denkfout is al dat men denkt dat vrouwen hints geven :') Het komt misschien als een schok maar we zijn volwassen mensen en als er iets is dan zeggen we het gewoon. Tref je een vrouw die dat niet doet: dan is het geen vrouw maar een meisje.
Vrouwen en duidelijkheid in dezelfde zin gebruiken :')

pi_137728328
Damn, nooit geweten dat als ik m'n lippen nat maak ik eigenlijk opgewonden ben. ;(
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:54:03 #151
47102 Elvi
miemkwien
pi_137728332
Grappig, ik ken jullie niet maar ik weet nu precies waar het in jullie vorige relaties mis ging _O-
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:54:26 #152
47102 Elvi
miemkwien
pi_137728345
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:53 schreef Fascination het volgende:
Damn, nooit geweten dat als ik m'n lippen nat maak ik eigenlijk opgewonden ben. ;(
Ja en ik maar denken dat ik dat doe omdat ik mn labello ben vergeten ;(
pi_137728366
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef Elvi het volgende:
Grappig, ik ken jullie niet maar ik weet nu precies waar het in jullie vorige relaties mis ging _O-
Oh? Vertel. Ik luister.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:55:40 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137728372
quote:
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Oh? Vertel. Ik luister.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:55:54 #155
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137728375
quote:
Dat vind ik ook wel grappig ja.
quote:

[..]

Oh? Vertel. Ik luister.
pi_137728886
quote:

[..]

Oh? Vertel. Ik luister.
Ik ook. Misschien leer ik er nog wat van ;)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:14:35 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_137728931
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik denk dat men bedoeld dat ze een vrouw nooit op de zelfde manier benaderen, maar dat situatie afhankelijk is ipv bij elke vrouw de zelfde opening voor contact te krijgen gebruiken. Dat is wat veel regeltjes van de PUA voorschrijven. Geef compliment, raak aan, fluister in oor enz.

Als ik naar m'n zelf kijk benader ik vrouwen bijna altijd op een verschillende manier. Soms wel en soms niet fluisteren of aanraken enz. Dan zal het antwoord op de vraag "spreek je een vrouw niet het zelfde aan" ook nee zijn. Echter blijf ik in alle gevallen 100% m'n zelf.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_137729161
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:23 schreef Weissman het volgende:
Linkdump over lichaamstaal bij vrouwen.

SPOILER
Leuk artikeltje wel :)

Alleen bijvoorbeeld de hoofdpagina doet wel weer PUA-achtig aan en dan vooral deze 2:
SPOILER
pi_137729410
_O-
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:08:11 #160
47102 Elvi
miemkwien
pi_137730789
Voor de mensen die denken dat PUA de oplossing is voor alle versierproblemen; hier wat aardige artikeltjes:
http://www.attractioninst(...)rally-attractive-man
http://www.attractioninst(...)learn-pua-techniques

En als bonus:
http://www.attractioninstitute.com/all-women-are-bitches/

Succes ermee ^O^
pi_137730903
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:08 schreef Elvi het volgende:
Voor de mensen die denken dat PUA de oplossing is voor alle versierproblemen;
Niemand heeft zoiets gezegd :') overdrijven is ook een kunst he. Het was een handig artikel wat toevallig op een PUA-gerelateerde website stond :') Maar omdat het met PUA te maken heeft klopt er opeens niks meer van :') terwijl je zelf net zo goed weet dat er een groot deel daarvan waarheid is :')

Maar ik wacht nog steeds op je antwoord over mijn vorige relaties :*

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2014 14:13:57 ]
pi_137731311
Dat hele pua cultuurtje is natuurlijk heel triest maar ze hebben wel degelijk goede punten.
pi_137731316
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Niemand heeft zoiets gezegd :') overdrijven is ook een kunst he. Het was een handig artikel wat toevallig op een PUA-gerelateerde website stond :') Maar omdat het met PUA te maken heeft klopt er opeens niks meer van :') terwijl je zelf net zo goed weet dat er een groot deel daarvan waarheid is :')

Ik had een vriendin die ook steeds met haar vingers in haar haar zat te frunniken...bleek gewoon ADD te zijn :')
En mensen denken vaak dat ik zenuwachtig ben omdat ik vaak mn benen niet stil kan houden en niet zo van de grote groepen ben :P
pi_137731353
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef habitue het volgende:
Dat hele pua cultuurtje is natuurlijk heel triest maar ze hebben wel degelijk goede punten.
Het gaat mij dan ook om de achterliggende gedachten :P
Tuurlijk, overal zit wel een kern van waarheid in...maar das ook gelijk het punt, zelfs in PUA zit wel een kern van waarheid :P
pi_137731571
quote:
:r
pi_137731681
YESS!!! Het is (bijna) lente! ACHTER DE WIJVEN AAN!
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_137731682
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:02 schreef perro. het volgende:

[..]

ik moest lachen. :D :'( :D
Met dat laatste heeft hij natuurlijk wel een punt :7
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:51:27 #168
47102 Elvi
miemkwien
pi_137732262
quote:

quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

Vrouwen en duidelijkheid in dezelfde zin gebruiken :')

[ afbeelding ]
:W

quote:

[..]

En daar ga je dus al mis... Nee een groot deel is geen waarheid want elke vrouw is anders. Een klein deel is waarheid. Als een vrouw dr lippen likt en met dr haar speelt dan betekent dat dus dat ze je leuk vind? Het kan ook betekenen dat ze dr labello is vergeten en een zenuwtrek heeft :') maar daar ga je dus niet achter komen als je meteen al ervanuit gaat "oh ze vind me leuk" en dan je best niet meer doet want 'de buit is al binnen'.
Waarom zo moeilijk doen om lichaamstaal te analyseren? Je kan je beter bezig houden met wat de ander vertelt.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:53:22 #169
47102 Elvi
miemkwien
pi_137732323
quote:

Nee betekent nee en als ik in herhaling moet vallen krijg je bij de 4de keer een glas bier in je porum. De 5de keer ga je niet halen :')
pi_137732410
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee betekent nee en als ik in herhaling moet vallen krijg je bij de 4de keer een glas bier in je porum. De 5de keer ga je niet halen :')
Godsamme _O-
pi_137732526
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef Elvi het volgende:

[..]

[..]

:W

[..]

En daar ga je dus al mis... Nee een groot deel is geen waarheid want elke vrouw is anders. Een klein deel is waarheid. Als een vrouw dr lippen likt en met dr haar speelt dan betekent dat dus dat ze je leuk vind? Het kan ook betekenen dat ze dr labello is vergeten en een zenuwtrek heeft :') maar daar ga je dus niet achter komen als je meteen al ervanuit gaat "oh ze vind me leuk" en dan je best niet meer doet want 'de buit is al binnen'.
Waarom zo moeilijk doen om lichaamstaal te analyseren? Je kan je beter bezig houden met wat de ander vertelt.
je weet dan het grootste deel van communicatie non verbaal is?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:01:15 #172
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137732549
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:00 schreef habitue het volgende:

[..]

Niet bij Elvi. Die geeft geen signalen
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:03:38 #173
47102 Elvi
miemkwien
pi_137732618
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:00 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat hoor ik vaker ja :')
Maar soms klopt die non-verbale communicatie niet. Iemand kan een tic hebben, een slechte dag hebben, zelf geen weet hebben van wat de subtiele non-verbale comunnicatie is en dus niet weten wat hij/ zij uitstraalt...

Ik ga liever af op wat een ander zegt. Ik doe niet aan hints en ik ga ook zeker niet raden wat een ander bedoelt. Daar heb ik geen zin in... Zeg wat je bedoelt/ wilt/ voelt want ik heb betere dingen te doen dan een ander te analyseren.
pi_137732634
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef Elvi het volgende:
Ja, want vrouwen vertellen wat ze willen :') :') _O-
Ik heb nog NOOIT een vrouw horen zeggen: "Ik vind je leuk" of iets in die trand, voordat we gezoend hadden.
Alle vrouwen die ik gezoend heb was op basis van lichaamstaal.
pi_137732639
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat hoor ik vaker ja :')
Maar soms klopt die non-verbale communicatie niet. Iemand kan een tic hebben, een slechte dag hebben, zelf geen weet hebben van wat de subtiele non-verbale comunnicatie is en dus niet weten wat hij/ zij uitstraalt...

Ik ga liever af op wat een ander zegt. Ik doe niet aan hints en ik ga ook zeker niet raden wat een ander bedoelt. Daar heb ik geen zin in... Zeg wat je bedoelt/ wilt/ voelt want ik heb betere dingen te doen dan een ander te analyseren.
#RobotLifeStruggles
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:06:33 #176
47102 Elvi
miemkwien
pi_137732700
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik de uitzondering ben en de enige vrouw ter wereld die gewoon duidelijk maakt wat ze bedoelt :') Of jullie trekken de verkeerde vrouwen aan of ik heb een nog niet ontdekte autistische stoornis :')
pi_137732737
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Elvi het volgende:
ik heb een nog niet ontdekte autistische stoornis :')
:)
Geen lichaamstaal kunnen lezen/aanvoelen komt idd vaak voor bij autisme
pi_137732804
Wel grappig, is er eindelijk eens een vrouw die -niet- doet aan vage hints en die shit...is het weer niet goed _O-

Lijken wel een stelletje wijven hiero :P
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:10:35 #179
47102 Elvi
miemkwien
pi_137732843
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

:)
Geen lichaamstaal kunnen lezen/aanvoelen komt idd vaak voor bij autisme
Ik kan het wel lezen en ook wel aanvoelen.. ik heb alleen geen zin om moeilijk te doen als de lichaamstaal het ene zegt en de verbale communicatie het andere...

Voorbeeld: een vriendin van mij deed ineens kortaf en afstandelijk. Tuurlijk weet ik dan dat er iets mis is. Ik vroeg ernaar, zij gaf toe dat ze boos was maar wilde niet zeggen waarom. Sorry, maar ik ga niet zitten raden waarom de ander boos is. Of je zegt het, of ik laat je gewoon in je sop gaarkoken.
pi_137732895
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef Elvi het volgende:
Sorry, maar ik ga niet zitten raden waarom de ander boos is. Of je zegt het, of ik laat je gewoon in je sop gaarkoken.
Waarom heb je het nu over een kansloze actie van een vriendin van je?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:12:06 #181
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137732902
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig, is er eindelijk eens een vrouw die -niet- doet aan vage hints en die shit...is het weer niet goed _O-

Het gaat er niet om dat het niet goed is dat dingen direct gezegd worden, alleen om het feit dat dat ten eerste bijna nooit gebeurt, en dat ten tweede niet weg neemt dat er dan nogsteeds zat non-verbale signalen zijn.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:12:52 #182
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137732927
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik kan het wel lezen en ook wel aanvoelen.. ik heb alleen geen zin om moeilijk te doen als de lichaamstaal het ene zegt en de verbale communicatie het andere...

Voorbeeld: een vriendin van mij deed ineens kortaf en afstandelijk. Tuurlijk weet ik dan dat er iets mis is. Ik vroeg ernaar, zij gaf toe dat ze boos was maar wilde niet zeggen waarom. Sorry, maar ik ga niet zitten raden waarom de ander boos is. Of je zegt het, of ik laat je gewoon in je sop gaarkoken.
Klinkt als een vrouw.

Onee wacht, die zeggen altijd gewoon wat ze denken en geven geen vage signalen.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:12:52 #183
47102 Elvi
miemkwien
pi_137732928
quote:

Toch denk ik dat mannen mij dan toch wel gaan analyseren want "een vrouw praat dmv hints" _O-
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:14:04 #184
47102 Elvi
miemkwien
pi_137732975
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:

[..]

Klinkt als een vrouw.

Onee wacht, die zeggen altijd gewoon wat ze denken en geven geen vage signalen.
Voor de 100ste keer: elke vrouw is anders :') Blijft lastig voor je om dat te begrijpen he? Terwijl wij 2 alleen al verschillen als dag en nacht :')
pi_137732998
Het gaat erom dat nonverbale signalen extreem belangrijk zijn bij het versieren. That is all. Case closed
pi_137733115
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat het niet goed is dat dingen direct gezegd worden, alleen om het feit dat dat ten eerste bijna nooit gebeurt, en dat ten tweede niet weg neemt dat er dan nogsteeds zat non-verbale signalen zijn.
Bijna nooit gebeurt? In mijn vriendenkring doet niemand aan vage hints.
En waar ik meer op doelde is dat mensen (ja, niet alleen vrouwen :P ) soms dmv lichaamstaal + vage hints iets proberen duidelijk te maken ipv door het gewoon te zeggen...comfortzone much? :P
pi_137733152
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:14 schreef habitue het volgende:
Het gaat erom dat nonverbale signalen extreem belangrijk zijn bij het versieren. That is all. Case closed
En dat is volgens sommigen hier toch slecht? Want comfortzone dit dat :P
pi_137733271
Neeee niks met comfortzobe te maken. Je moet gewoon kunnen aamvoelen wanneer je een vrouw kunt zoenen, wanneer je haar ietswel of niet kunt vragen etc etc
pi_137733299
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
Neeee niks met comfortzobe te maken. Je moet gewoon kunnen aamvoelen wanneer je een vrouw kunt zoenen, wanneer je haar ietswel of niet kunt vragen etc etc
Maar dat aanvoelen hoeft natuurlijk niet als zij -zegt- dat ze je wilt zoenen toch? :P
pi_137733333
quote:

Allemaal PUA, jongûh 8-)
pi_137733411
quote:
Maar dit laatste heeft toch ook niks met comfortzone te maken trouwens???
Das gewoon een kwestie van vragen lijkt me, lijkt me niet zo moeilijk verder.
pi_137733417
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef Elvi het volgende:

[..]

Toch denk ik dat mannen mij dan toch wel gaan analyseren want "een vrouw praat dmv hints" _O-
"hey kerel, als jij nou eens een stap dichter naar me toe zet, je biertje even wegzet, even een grapje maakt en me dan op mn bek pakt"
Ik zie je al staan. :')
pi_137733429
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dat aanvoelen hoeft natuurlijk niet als zij -zegt- dat ze je wilt zoenen toch? :P
Als ze Elvi heet misschien :P
pi_137733464
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dit laatste heeft toch ook niks met comfortzone te maken trouwens???
Das gewoon een kwestie van vragen lijkt me, lijkt me niet zo moeilijk verder.
Vragen of je mag zoenen :')
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:27:31 #195
47102 Elvi
miemkwien
pi_137733481
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

"hey kerel, als jij nou eens een stap dichter naar me toe zet, je biertje even wegzet, even een grapje maakt en me dan op mn bek pakt"
Ik zie je al staan. :')
Ik zie dat je ook wel van horror houdt, dus wie weet :@
pi_137733483
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:25 schreef habitue het volgende:

[..]

Als ze Elvi heet misschien :P
Misschien :P
Maar denk niet dat zij de enige is hierin en sowieso lijkt dat wat je vertelde over dat zoenen ook wel op "wanneer geef je iemand een schouderklopje".
pi_137733523
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:27 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik zie dat je ook wel van horror houdt, dus wie weet :@
Ik zag je fototopic al ja. Sexy, kan wel wat worden. :)
pi_137733525
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:26 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja, het was -jouw- voorbeeld hoor! :P
-Jij- had het over -iets- vragen, voor hetzelfde had je het over vragen waar de wc is ofzo :P
pi_137733682
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, het was -jouw- voorbeeld hoor! :P
-Jij- had het over -iets- vragen, voor hetzelfde had je het over vragen waar de wc is ofzo :P
Ik doelde meer op een sexueel getinte vraag.
pi_137733930
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik doelde meer op een sexueel getinte vraag.
Ow oke, dat had ik weer eens niet goed begrepen ;(
pi_137734683
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ow oke, dat had ik weer eens niet goed begrepen ;(
Dat heb je soms met verbale communicatie ] ;(
pi_137735221
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:26 schreef habitue het volgende:

[..]

Vind het altijd wel eng die stap te nemen. :')
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:40:12 #203
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_137735957
Mensen denken te veel na, analyseren alles tot in de puntjes ipv gewoon doen, niet nadenken en gewoon handelen naar de situatie die elke keer weer anders is bij een andere vrouw.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_137736041
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zonder het te vragen, bedoel je dan?
pi_137737276
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Kan het soms ook wel zijn. Mja wat is het ergste wat je kan overkomen.
pi_137737307
De kans dat je wordt afgewezen als je het vooraf vraagt is denk ik ook een stuk hoger.
pi_137737840
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:23 schreef habitue het volgende:
De kans dat je wordt afgewezen als je het vooraf vraagt is denk ik ook een stuk hoger.
Daarmee wisselt mijn ervaring wel, dus ook dat hangt maar weer van de omstandigheden af.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:44:08 #208
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137737969
quote:
Dat is dus net het probleem waar de meeste mensen tegenaan lopen.
pi_137738109
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef Capstan het volgende:

[..]

Daarmee wisselt mijn ervaring wel, dus ook dat hangt maar weer van de omstandigheden af.
Nja kvind et gewoon een moodkiller. Sta je in de kroeg, samen dansen, flirterige gesprekken, elkaar indringend aankijken elkaars lippen komen steeds ddichterbij elkaar en dan opeens de vraag: MAG IK JE ZOENEN? zij: eehh ok jij: MET TONG? :D zij: eeuh sure? Jij:AWESOME *O*
pi_137738134
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Met dat laatste heeft hij natuurlijk wel een punt :7
true. ben er zelf lang geleden geweest, toen je nog net niet het ijzeren gordijn opzij moest schuiven om binnen te komen in het oosten van europa. en er hing nog wel de grauwige sfeer van de koude oorlog, erg indrukwekkend destijds. vooral ook terezinstadt.
pi_137738322
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Nja kvind et gewoon een moodkiller. Sta je in de kroeg, samen dansen, flirterige gesprekken, elkaar indringend aankijken elkaars lippen komen steeds ddichterbij elkaar en dan opeens de vraag: MAG IK JE ZOENEN? zij: eehh ok jij: MET TONG? :D zij: eeuh sure? Jij:AWESOME *O*
Mijn positieve ervaring met de vraag was niet echt in een vergelijkbare situatie, misschien scheelt dat :P
pi_137746565
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Je moet ook op je knietjes voordat je het vraagt.
Het liefste wel als openigszin, anders neemt ze je nog serieus / waardoor ze je dus niet meer serieus gaat nemen.
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:10:54 #213
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137748687
lol, volgens mij heb ik wel weer op genoeg teentjes getrapt. Hoopte dat er iets veranderd zou zijn in dit topic. Leuk om te horen dat Benzin een chick heeft, verder weet ik weer waarom ik van dit forum afgegaan ben. Al die eindeloze discussies, jullie zijn echt met te veel :')

Wie weet tot over een paar maanden.

Houdoe! :W
pi_137748726
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
lol, volgens mij heb ik wel weer op genoeg teentjes getrapt. Hoopte dat er iets veranderd zou zijn in dit topic. Leuk om te horen dat Benzin een chick heeft, verder weet ik weer waarom ik van dit forum afgegaan ben. Al die eindeloze discussies, jullie zijn echt met te veel :')

Wie weet tot over een paar maanden.

Houdoe! :W
Topic kan wel wat meer optimisme gebruiken ja :o
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:22:11 #215
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137749140
Als je meiden wil versieren moet je nu nette kleding aan doen en je haar netjes doen en geld pinnen en naar vrienden gaan om vervolgens daarmee te gaan stappen en meiden aan te spreken. Doe dit vaak genoeg en dan heb je vanzelf een keer beet. Niet bang zijn voor een blauwtje en zelfverzekerdheid is niet nodig, iedereen kan een meid aanspreken. Eerst faal je misschien maar lukt vanzelf een keer en dan krijg je meer zelfvertrouwen. Maar dan moet je nu de pc uit doen en die stappen opvolgen
we dan
pi_137749259
Als je comfortabel wordt met genante situaties is niks meer genant. :o
Rustig aan.
pi_137749299
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je meiden wil versieren moet je nu nette kleding aan doen en je haar netjes doen en geld pinnen en naar vrienden gaan om vervolgens daarmee te gaan stappen en meiden aan te spreken. Doe dit vaak genoeg en dan heb je vanzelf een keer beet. Niet bang zijn voor een blauwtje en zelfverzekerdheid is niet nodig, iedereen kan een meid aanspreken. Eerst faal je misschien maar lukt vanzelf een keer en dan krijg je meer zelfvertrouwen. Maar dan moet je nu de pc uit doen en die stappen opvolgen
En onze opper chick-magnet heeft gesproken _O_
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:27:38 #218
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137749384
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

En onze opper chick-magnet heeft gesproken _O_
Sowieso. c_/ Leef jij ook nog :s)
we dan
pi_137750228
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zelfvertrouwen is wel nodig, in de zin van dat ''niet durven'' destructief is als je daar geen schijt aan hebt / dat is mijn inzicht in ieder geval daarover.

Verder...
Hoe maak je het leuk? Hoe zorg je ervoor dat je gewoon echt zin krijgt om te gaan ''jagen''? Met een gezonde dosis motivatie gaat het natuurlijk veel beter!
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:51:50 #220
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137750383
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen is wel nodig, in de zin van dat ''niet durven'' destructief is als je daar geen schijt aan hebt / dat is mijn inzicht in ieder geval daarover.

Verder...
Hoe maak je het leuk? Hoe zorg je ervoor dat je gewoon echt zin krijgt om te gaan ''jagen''? Met een gezonde dosis motivatie gaat het natuurlijk veel beter!
Zelfvertrouwen en durven staat los van elkaar. Beter dat je beide hebt ja. Maar je kan best iets durven zonder zelfvertrouwen. En je moet gewoon zorgen dat je een leuk meisje ontmoet. Zoveel mensen in je omgeving als het goed is waarmee je contact hebt. Zoveel manieren om gemakkelijk contact te maken.
we dan
pi_137751070
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen en durven staat los van elkaar. Beter dat je beide hebt ja. Maar je kan best iets durven zonder zelfvertrouwen. En je moet gewoon zorgen dat je een leuk meisje ontmoet. Zoveel mensen in je omgeving als het goed is waarmee je contact hebt. Zoveel manieren om gemakkelijk contact te maken.
Mweh je kunt iets durven terwijl je angst ondervind, maar daar heb je dus echt wel zelfvertrouwen voor nodig.

En hoe maak je het nou leuk? *O*
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:15:44 #222
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137751471
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mweh je kunt iets durven terwijl je angst ondervind, maar daar heb je dus echt wel zelfvertrouwen voor nodig.

En hoe maak je het nou leuk? *O*
Hoezo heb je zelfvertrouwen nodig om iets te durven. Je kan denken dat je iets gaat verneuken en het alsnog proberen. Dat je angst hebt maakt je niet direct geheel een mietje die niks durft. En dan hoef je ook geen zelfvertrouwen te hebben. Je moet het gewoon doen.

En het leuk maken geen idee. Als het goed is heb je het naar je zin als je met een meid bent. En versieren meestal met bier en vrienden bij het stappen lijkt me in het algemeen. Dus dan hoor je toch het wat leuk te hebben.. En via internet met cam en microfoon
we dan
pi_137751580
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoezo heb je zelfvertrouwen nodig om iets te durven. Je kan denken dat je iets gaat verneuken en het alsnog proberen. Dat je angst hebt maakt je niet direct geheel een mietje die niks durft. En dan hoef je ook geen zelfvertrouwen te hebben. Je moet het gewoon doen.

En het leuk maken geen idee. Als het goed is heb je het naar je zin als je met een meid bent. En versieren meestal met bier en vrienden bij het stappen lijkt me in het algemeen. Dus dan hoor je toch het wat leuk te hebben.. En via internet met cam en microfoon
.. Jij verstaat onder zelfvertrouwen ''a'' en ik versta onder zelfvertrouwen ''b''

HET IS A
''Nee het is geen B!''

Als je iets durft heb je naar mijn mening gewoon zelfvertrouwen op dat punt. :)
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:19:50 #224
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137751629
Dat is ook een manier om maar te doen alsof je iets niet kan omdat je 'niet genoeg zelfvertrouwen zou hebben'. Smoesjes worden met de dag beter hier :D
we dan
pi_137751711
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat is ook een manier om maar te doen alsof je iets niet kan omdat je 'niet genoeg zelfvertrouwen zou hebben'. Smoesjes worden met de dag beter hier :D
Ik weet niet wat jij leest maar dat staat hier nergens..
Vind het ergens ook maar gewoon vervelend dat je de sfeer gelijk negatief maakt hier terwijl dat niet nodig was.
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:29:14 #226
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137751969
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij leest maar dat staat hier nergens..
Vind het ergens ook maar gewoon vervelend dat je de sfeer gelijk negatief maakt hier terwijl dat niet nodig was.
Oké ik lees het wel op die manier. Zonder zelfvertrouwen durf je het niet, zelfvertrouwen is nodig, iets wat niet gemakkelijk is om te krijgen (geen controle), iets doen heb je wel controle over of je iets doet of niet, maar zo hebben we een reden om iets niet te hoeven doen. Lijkt negatief omdat het ook negatief is...
we dan
pi_137751989
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oké ik lees het wel op die manier. Zonder zelfvertrouwen durf je het niet, zelfvertrouwen is nodig, iets wat niet gemakkelijk is om te krijgen (geen controle), iets doen heb je wel controle over of je iets doet of niet, maar zo hebben we een reden om iets niet te hoeven doen. Lijkt negatief omdat het ook negatief is...
Lees je dan selectief over die hele post heen dat jij zelfvertrouwen heel anders interpreteert dan ik? 8)7
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:30:41 #228
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137752020
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lees je dan selectief over die hele post heen dat jij zelfvertrouwen heel anders interpreteert als ik? 8)7
Nee maar het punt is dat zelfvertrouwen niet echt op heel veel verschillende manieren bekeken kan worden... tenzij je de term helemaal uit zijn verband wil gaan trekken...
we dan
pi_137752362
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nee maar het punt is dat zelfvertrouwen niet echt op heel veel verschillende manieren bekeken kan worden... tenzij je de term helemaal uit zijn verband wil gaan trekken...
Nou leg uit, wat versta jij onder zelfvertrouwen?
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:40:53 #230
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137752486
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou leg uit, wat versta jij onder zelfvertrouwen?
Dat je vertrouwen erin hebt dat je op bepaalde gebieden goed genoeg bent en kan presteren. Maar je kan ook zonder dat gevoel zaken ondernemen en durven. Betekent alleen dat je minder vertrouwen hebt in het eindresultaat ervan. En dat zorgt er soms ook voor dat het eindresultaat slecht(er) is of totaal mislukt.
we dan
pi_137752680
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat je vertrouwen erin hebt dat je op bepaalde gebieden goed genoeg bent en kan presteren. Maar je kan ook zonder dat gevoel zaken ondernemen en durven. Betekent alleen dat je minder vertrouwen hebt in het eindresultaat ervan. En dat zorgt er soms ook voor dat het eindresultaat slecht(er) is of totaal mislukt.
Okay, je ziet zelfvertrouwen dus iets wat gelinked is aan het eindresultaat..

Ik denk dat dat er niks mee te maken hoeft te hebben... Juist dat je dat eindresultaat niet nodig hebt zorgt voor veel ontspanning / zelfverzekerdheid.
Rustig aan.
pi_137761459
Even snel gelezen en ik ben het eens met Elvi.
Ik denk dat de meeste mensen niet goed beseffen dat het absoluut mogelijk is om speels te zijn ZONDER hints/signalen. Daarom weten mensen dan ook niet wat "versieren" betekent. Maar bon.
pi_137761549
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:58 schreef Capstan het volgende:

[..]

Mijn positieve ervaring met de vraag was niet echt in een vergelijkbare situatie, misschien scheelt dat :P
Aangezien jij nu tot mijn sig. behoort zou ik graag willen weten - als je wilt- wat uw "beperkingen" zijn op het vlak van versieren, zodat ik mijn "tips van de dag" kan vervolledigen. Als ik het me goed herinner heb je het moeilijk met versieren irl? klopt dat?
pi_137761634
Verder wens ik Yats een top-blind-date vandaag. ^O^ Zorg ervoor dat je heel aangenaam ruikt, dat trekt aan als magneet. Trust me. :*
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:53:39 #235
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137761751
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:49 schreef complicate het volgende:
Verder wens ik Yats een top-blind-date vandaag. ^O^ Zorg ervoor dat je heel aangenaam ruikt, dat trekt aan als magneet. Trust me. :*
Ik ruik altijd aangenaam, dat vind ik zelf ook lekkerder. Maar bedankt voor de steun lieve complicate, ik wacht het straks wel af.
pi_137762042
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:53 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ruik altijd aangenaam, dat vind ik zelf ook lekkerder. Maar bedankt voor de steun lieve complicate, ik wacht het straks wel af.
Graag gedaan lieve Yats. Natuurlijk zal je wel aangenaam ruiken, maar ik had het over net dat extra geurtje dat magnetisch werkt om te zoenen en meer.

Ik heb een Italiaanse collega, hij is 1m60 en als we uitgaan heeft hij meer succes dan andere kerels omdat hij super spontaan is, met héél veel humor, maar vooral omdat hij aangenaam ruikt. Hij gebruikt meestal "1 million". Maar misschien is die te sterk voor u.

pi_137762120
Hoe weet je dat het vooral ligt aan hoe hij ruikt?
pi_137762222
Omdat vrouwen meestal tegen hem zeggen "wat ruik je lekker" als hij ze benadert. Het is ook een paar keer gebeurd dat er een vrouw out of the blue aan hem vroeg "wat is de naam van uw parfum?" en zo een gesprek begon. Maar hij heeft ook wel veel humor en is spontaan. Hij ziet zijn lichaamslengte niet als een hindernis enz. Dus combinatie van alles, neem ik aan. :)
pi_137762542
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Graag gedaan lieve Yats. Natuurlijk zal je wel aangenaam ruiken, maar ik had het over net dat extra geurtje dat magnetisch werkt om te zoenen en meer.

Ik heb een Italiaanse collega, hij is 1m60 en als we uitgaan heeft hij meer succes dan andere kerels omdat hij super spontaan is, met héél veel humor, maar vooral omdat hij aangenaam ruikt. Hij gebruikt meestal "1 million". Maar misschien is die te sterk voor u.

[ afbeelding ]
1 million is toch wel het meest afgezaagde luchtje dat er is. Ik zou er als vrouw op afknappen als een man dat droeg.

Overigens is het wel een ontzettend lekker luchtje. Het zegt alleen vaak iets over de creativiteit vd man.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:25:21 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137762577
Gewoon een kaneelluchtje op doen.
pi_137765057
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:08 schreef Fascination het volgende:
Hoe weet je dat het vooral ligt aan hoe hij ruikt?
is wel een pre. vaak genoeg gehad dat vrouwen zeiden dat ze me lekker vonden ruiken. het is een onderdeel van.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 14:05:41 #242
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137765231
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Prima geurtje inderdaad. Ik heb volgens mij iets van vijf of zes verschillende geurtjes in mijn kast staan. Dus dat word even kiezen nog. Nu eerst maar even douchen na 1,5 uur in de sportschool me in het zweet gewerkt te hebben.
pi_137768418
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon een kaneelluchtje op doen.
Vanilleluchtje :9

Alleen ik ben er nog nooit op benaderd :')

Wel eens zo'n 13 in een dozijn (kwam ik later achter) Cool Water gehad, ook nooit een opmerking over gekregen. -O-
pi_137768623
Alsof een luchtje je gaat helpen als je onzeker bent of geen vrouwen durft aan te spreken :')

Dat is net als investeren in dure velgen voor een auto terwijl je geen rijbewijs hebt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2014 16:14:18 ]
pi_137769311
En ik maar m'n best doen om verzorgd voor de dag te komen en lekker te ruiken -O-
pi_137770888
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat komt echt niet omdat hij super lekker ruikt, maar omdat hij gewoon vrouwen benaderd en voor de rest een leuke vent is.
Rustig aan.
pi_137771114
_O- de fuck man, luchtje zal je kansen miss 0.5% verhogen
pi_137771221
inb4 jullie zijn allemaal superdom.
pi_137771273
Sinds ik de tips van complicate en elvi volg, heb ik al 450 dates gehad. ;(
pi_137772725
Geen Dolce & Gabanna
SPOILER
dragen. :')
pi_137772796
Ik heb zin in vrouwelijk aandacht, maar heb aan de andere kant geen zin vanavond weer naar Rotterdam te gaan.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 18:35:18 #252
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137772816
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb zin in vrouwelijk aandacht, maar heb aan de andere kant geen zin vanavond weer naar Rotterdam te gaan.
Er zijn alleen vrouwen in Rotterdam?
pi_137772912
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er zijn alleen vrouwen in Rotterdam?
Is de enige plek waar ik naartoe kan om later in de nacht thuis te kunnen komen met de bob bus.
pi_137773257
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:37 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Is de enige plek waar ik naartoe kan om later in de nacht thuis te kunnen komen met de bob bus.
Jij kan toch zo met gemak zelfs je buurvrouw versieren?
pi_137773295
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef habitue het volgende:

[..]

Jij kan toch zo met gemak zelfs je buurvrouw versieren?
Ja, maar dat pittige korte kapsel van haar is echt een afknapper.
pi_137773865
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef Solo14 het volgende:
Geen Dolce & Gabanna
SPOILER
dragen. :')
Massapruductiegeurtjes dragen :')

1,- Voor het luchtje, 49,- voor het merkje :')
pi_137774132
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij draagt luchtjes gemaakt door een oost-chileense stam. Met de zeldzame papayabesaroma erin verwerkt?
pi_137774164
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:06 schreef habitue het volgende:

[..]

Jij draagt luchtjes gemaakt door een oost-chileense stam. Met de zeldzame papayabesaroma erin verwerkt?
Ik draag wel wat exclusievers ja....

Maarja weggegooid geld :')
pi_137774664
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik draag wel wat exclusievers ja....

Maarja weggegooid geld :')
Miss moet je complicate vragen welke luchtjes allemaal de pussy naar je bed lokken
pi_137774681
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:18 schreef habitue het volgende:

[..]

Miss moet je complicate vragen welke luchtjes allemaal de pussy naar je bed lokken
Goede tip :9
pi_137775741
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

1,- Voor het luchtje, 49,- voor het merkje :')
Dat niet doen. :')

Het is de enige geur die ik heb. Heb juist dat geurtje gekocht omwille van het hebben van een geurtje. Waarom iets unieks uitzoeken als het wiel al uigevonden is?
pi_137787477
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat komt echt niet omdat hij super lekker ruikt, maar omdat hij gewoon vrouwen benaderd en voor de rest een leuke vent is.
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:12 schreef complicate het volgende:
Maar hij heeft ook wel veel humor en is spontaan. Hij ziet zijn lichaamslengte niet als een hindernis enz. Dus combinatie van alles, neem ik aan. :)
En jij mag lichaamslengte vervangen door onzekerheid, niets durven, angsten etc.!
pi_137787632
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goede tip :9
:*
pi_137792604
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:28 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

En jij mag lichaamslengte vervangen door onzekerheid, niets durven, angsten etc.!
Whut? Ik onzeker, niks durven, angsten?

Gebrek aan motivatie laten we het daarop houden.
Geef mij 100 euro en ik ga wel hoor. :')
Rustig aan.
pi_137792619
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik bedoelde het over het algemeen voor mensen die het "moeilijk hebben" ;)
pi_137792629
quote:

100 euro w/
pi_137792633
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik bedoelde het over het algemeen voor mensen die het "moeilijk hebben" ;)
Oh, :D

Maar ja, ik heb ook de indruk dat mensen voornamelijk in de knoop liggen met zichzelf omdat ze de stap niet maken, niet zozeer omdat ze een blauwtje lopen.
Rustig aan.
pi_137792638
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef complicate het volgende:

[..]

100 euro w/
Manhoer, dit dat. :D
Rustig aan.
pi_137792646
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Manhoer, dit dat. :D
I know _O-, mja KT, ge kunt het wel hoor zonder 100 euro. Gewoon gaan ,aanspreken, complimentjes geven etc. :P
  zondag 16 maart 2014 @ 10:38:07 #270
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137792729
quote:

[..]

Gebrek aan motivatie, hoe moet ik dat zien?

Ik bedoel, een leuk meisje zou toch al de motivatie moeten zijn om actie te willen ondernemen. Anders is ze of niet leuk genoeg, of er is toch sprake van angst.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_137792735
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh, :D

Maar ja, ik heb ook de indruk dat mensen voornamelijk in de knoop liggen met zichzelf omdat ze de stap niet maken, niet zozeer omdat ze een blauwtje lopen.
ik denk soms dat sommige angsten ervoor zorgen dat mensen gemotiveerd worden als een kick om zichzelf te overwinnen.
pi_137792740
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:33 schreef complicate het volgende:

[..]

I know _O-, mja KT, ge kunt het wel hoor zonder 100 euro. Gewoon gaan ,aanspreken, complimentjes geven etc. :P
Sure I can, maar als ik niet wil dan wil ik niet he.. :+
Volgens mij zit ik hier ook meer uit gebrek aan positieve asociaties met versieren, niet zozeer omdat ik er echt niks van bak whatsoever.

Mental issue :P
Maar anderzijds, waarom zou ik er wel wat van bakken als ik in heul mijn leven geen enkele date heb gehad? Hmm... En eenderzijds kan ik dat ook verklaren want ik heb heus wel kansen laten liggen / mij een hele tijd niet in de ''vijver'' begeven.. Anderzijds zijn er mensen die iedere maand wel wat hebben en dan is het toch wel raar voor mij. Hoe werkt dat bij die mensen dan? Wat doen die zo anders? :+
Rustig aan.
pi_137792768
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Sure I can, maar als ik niet wil dan wil ik niet he.. :+
Het is dus geen geprek aan motivatie maar aan de wil. Je wilt het dus niet zo heeeeeeeel erg.
pi_137792826
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:38 schreef complicate het volgende:

[..]

ik denk soms dat sommige angsten ervoor zorgen dat mensen gemotiveerd worden als een kick om zichzelf te overwinnen.
Dat zijn de beter gestemde mensen in de wereld ja :) Die lossen problemen op i.p.v. er onder te zwelgen.
Rustig aan.
pi_137792833
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:39 schreef kingtoppie het volgende:

Volgens mij zit ik hier ook meer uit gebrek aan positieve asociaties met versieren, niet zozeer omdat ik er echt niks van bak whatsoever.

Mental issue :P
Maar anderzijds, waarom zou ik er wel wat van bakken als ik in heul mijn leven geen enkele date heb gehad? Hmm... En eenderzijds kan ik dat ook verklaren want ik heb heus wel kansen laten liggen / mij een hele tijd niet in de ''vijver'' begeven.. Anderzijds zijn er mensen die iedere maand wel wat hebben en dan is het toch wel raar voor mij. Hoe werkt dat bij die mensen dan? Wat doen die zo anders? :+
DIe mensen willen het heeeeel erg én ze geloven dat het ooit kan. Ze laten zich vooral niet tegenhouden door hun angsten. Ze weten heel goed dat hun wereld niet zal vergaan door mislukte versierpogingen.
pi_137792848
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat zijn de beter gestemde mensen in de wereld ja :) Die lossen problemen op i.p.v. er onder te zwelgen.
Dat kan je toch ook? :Y It's all in your mind he.
pi_137792856
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:42 schreef complicate het volgende:

[..]

DIe mensen willen het heeeeel erg én ze geloven dat het ooit kan. Ze laten zich vooral niet tegenhouden door hun angsten. Ze weten heel goed dat hun wereld niet zal vergaan door mislukte versierpogingen.
Denk dat het ook wel te maken heeft met gewoon een druk sociaal leven hebben.
Studentenvereniging oid zou wel schelen.
Rustig aan.
pi_137792868
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat kan je toch ook? :Y It's all in your mind he.
Tis geen angst dus, meer negatieve asociatie... Gewoon geen zin hebben om energie te ''verspillen''
sluit mezelf op dat moment in principe ook af van de buitenwereld.

Ben op dit moment daar wel mee bezig door minder in mijn hoofd te leven :P
Rustig aan.
pi_137792874
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Denk dat het ook wel te maken heeft met gewoon een druk sociaal leven hebben.
Studentenvereniging oid zou wel schelen.
Dit is dus fout. Er bestaan ook vrijgezellenverenigingen etc. ^O^
Of bedoel je dat je deelneemt aan een studentenvereniging?
pi_137792909
quote:
11s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:38 schreef Fera het volgende:

[..]

Gebrek aan motivatie, hoe moet ik dat zien?

Ik bedoel, een leuk meisje zou toch al de motivatie moeten zijn om actie te willen ondernemen. Anders is ze of niet leuk genoeg, of er is toch sprake van angst.
Angst zie ik als een andere emotie, bij angst wil je wel graag maar voel je een barriere..
Bij dit motivatie probleem is de wil vertrokken, stapje verder dus.
Rustig aan.
pi_137792936
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Angst zie ik als een andere emotie, bij angst wil je wel graag maar voel je een barriere..
Maar door na te denken over jouw angsten ga je ze niet overwinnen, beter moet je ze confronteren. En hoe doe je dat? Door "het" toch te doen. snap je?
pi_137792963
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar door na te denken over jouw angsten ga je ze niet overwinnen, beter moet je ze confronteren. En hoe doe je dat? Door "het" toch te doen. snap je?
Tzijn geen angsten :P
Ja als ik me er een langere tijd van af gesloten heb is het wel weer even wennen (maar daarna...)
Rustig aan.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:49:56 #283
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137792967
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar wil je dan nog wel daten? Want als je niet echt wil, waarom dan nog druk op jezelf leggen? Er zit geen schaamte in om nog even alleen te blijven. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_137792985
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tzijn geen angsten :P
Welles :P
Maar hoe dan ook het resultaat blijft hetzelfde: ACTIE, gewoon dames aanspreken, gebrek aan motivatie is een excuus.
pi_137793262
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar wil je dan nog wel daten? Want als je niet echt wil, waarom dan nog druk op jezelf leggen? Er zit geen schaamte in om nog even alleen te blijven. :)
Het leven ontwijken is geen manier van leven... Eigenlijk is dat gebrek aan motivatie voor mij iets als niet willen leven, geen risico's willen nemen, geen moeite doen etc etc, ik zat niet voor niks bij de psychiatert _O-

Hmm, daar beantwoord ik dan ook een beetje mijn vraag.. Die motivatie kan er dus rationeel doorheen komen door mij te focussen op die risico's nemen omdat dat voldoening geeft.

Ik heb ook ergens een levensmotto dat je ''open persoonlijkheid'' het mooiste is wat je een ander kunt schenken.
Rustig aan.
pi_137793314
Het gevoel van: wow heb ik dat zojuist gedaan? :o :D is imo een van de beste gevoelens die er zijn.
pi_137793315
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het leven ontwijken is geen manier van leven... Eigenlijk is dat gebrek aan motivatie voor mij iets als niet willen leven, geen risico's willen nemen, geen moeite doen etc etc, ik zat niet voor niks bij de psychiatert _O-

Hmm, daar beantwoord ik dan ook een beetje mijn vraag.. Die motivatie kan er dus rationeel doorheen komen door mij te focussen op die risico's nemen omdat dat voldoening geeft.

Ik heb ook ergens een levensmotto dat je ''open persoonlijkheid'' het mooiste is wat je een ander kunt schenken.
Luister he KT, het is simpel, als je het niet wilt dan is dat ook gewoon ok. Je moet je niet verplicht voelen om iets te willen dat je blijkbaar niet echt wilt. Er is dus niets aan de hand als je geen goesting hebt om te versieren, dan is dat zo. Punt.

Maar dan moet je niet klagen dat je geen vriendinnejte , seks of een relatie hebt. ;)
pi_137793376
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Luister he KT, het is simpel, als je het niet wilt dan is dat ook gewoon ok. Je moet je niet verplicht voelen om iets te willen dat je blijkbaar niet echt wilt. Er is dus niets aan de hand als je geen goesting hebt om te versieren, dan is dat zo. Punt. Maar dan moet je niet klagen dat je een vriendinnejte , seks of een relatie wil. ;)
Daar zit dus een persoonlijk dilemma in, ik wil meer motivatie :P :+
Negatieve asociaties corrumperen de zin in principe, een opsomming aan positieve asociaties zou mij dan ook goed doen waarom ik het wel zou moeten doen. :+
En een vriendinnetje / seks / relatie als doel schrikt alleen af want daar ben ik dus nooit in geslaagd en is dus een negatieve asociatie.
Rustig aan.
pi_137793379
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:08 schreef habitue het volgende:
Het gevoel van: wow heb ik dat zojuist gedaan? :o :D is imo een van de beste gevoelens die er zijn.
Dat heet jezelf overtreffen ;)
pi_137793429
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daar zit dus een persoonlijk dilemma in, ik wil meer motivatie :P :+
Negatieve asociaties corrumperen de zin in principe, een opsomming aan positieve asociaties zou mij dan ook goed doen waarom ik het wel zou moeten doen. :+
En een vriendinnetje / seks / relatie als doel schrikt alleen af want daar ben ik dus nooit in geslaagd en is dus een negatieve asociatie.
Positieve emotie: Complicate steunt je en gelooft dat je het kan, maar dan moet je vanaf nu aan haar beloven dat je tenminste 1 keer per week een dame zal aanspreken en hier feedback zetten van hoe en wat. Verder gelooft Complicate dat ALS je ooit uit "het aanspreken" wel een leuk iemand ontmoet dat, het u nog extra gaat motiveren. Daar is uw motivatie. :7
pi_137793500
quote:
15s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Positieve emotie: Complicate steunt je en gelooft dat je het kan, maar dan moet je vanaf nu aan haar beloven dat je tenminste 1 keer per week een dame zal aanspreken en hier feedback zetten van hoe en wat. Verder gelooft Complicate dat ALS je ooit uit "het aanspreken" wel een leuk iemand ontmoet dat, het u nog extra gaat motiveren. Daar is uw motivatie. :7
Ik ga niet iedere week uit ofzo :+
En tellen afwijzingen ook? :P
Rustig aan.
pi_137793576
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ga niet iedere week uit ofzo :+
En tellen afwijzingen ook? :P
Haha ge kunt toch iemand overal aanspreken? :P Of kom je nooit buiten? :P
Maar ok 1 keer per maand dan? Of misschien online dating ofzo? maar daar weet ik niets van.

Afwijzingen tellen mee :Y Dus positieve én negatieve feedback is ok, zolang je maar wat onderneemt.
pi_137793625
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha ge kunt toch iemand overal aanspreken? :P Of kom je nooit buiten? :P
Maar ok 1 keer per maand dan? Of misschien onlinedating ofzo? maar daar weet ik niets van.

Afwijzingen tellen mee :Y Dus positieve én negatieve feedback is ok, zolang je maar wat onderneemt.
1x per week is in principe weinig zat :P
En ik heb in principe wel gesprekjes ook, ik zie die 1x per week meer als een beetje pick up, en dat kan inderdaad ook in de supermarkt... :+
Rustig aan.
pi_137793673
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

1x per week is in principe weinig zat :P
En ik heb in principe wel gesprekjes ook, ik zie die 1x per week meer als een beetje pick up, en dat kan inderdaad ook in de supermarkt... :+
Perfect, dan hebben we een deal? *O*

Vanaf nu gaat KT stoppen met veel nadenken en minstens 1 keer per maand een dame aanspreken en hier komen posten. _O_
pi_137793705
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Perfect, dan hebben we een deal? *O*

Vanaf nu gaat KT stoppen met veel nadenken en minstens 1 keer per maand een dame aanspreken en hier komen posten. _O_
Vorige week uitgeweest en toen via het zusje van een vriend van me in gesprek gekomen met een meisje ook mee gezoend etc, nummer gevraagd, vervolgens iets te opdringerig geweest waardoor zij de situatie benauwend vond, wat ik dus wel ergens kan begrijpen.. Maarja ik dacht ik waag het maar gewoon eens een keer. :+
Rustig aan.
pi_137793746
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vorige week uitgeweest en toen via het zusje van een vriend van me in gesprek gekomen met een meisje ook mee gezoend etc, nummer gevraagd, vervolgens iets te opdringerig geweest waardoor zij de situatie benauwend vond, wat ik dus wel ergens kan begrijpen.. Maarja ik dacht ik waag het maar gewoon eens een keer. :+
Dat is toch goed, dan heb je het tenminste geprobeerd en heb je -hopelijk- geleerd dat het niet goed is om veel contact te zoeken. ;)
pi_137793785
Volgende keer af en toe het initiatief aan haar overlaten. Het moet van beide kanten komen he. ;)
pi_137793820
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:31 schreef complicate het volgende:
Volgende keer af en toe het initiatief aan haar overlaten. Het moet van beide kanten komen he. ;)
Die indruk heb ik dus niet zo.. Ja als ik tegenover ze sta int echt merk ik genoeg initiatief in principe..
Via facebook, whatsapp, etc, mweh... Ben bij sommige meisjes ook om die reden gestopt met moeite doen maar denk dat ik in principe nog best kans had gehad had ik alle moeite gedaan.

Punt is dat dat ook gewoon niet leuk meer is eigenlijk....
Rustig aan.
pi_137793863
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Die indruk heb ik dus niet zo.. Ja als ik tegenover ze sta int echt merk ik genoeg initiatief in principe..
Via facebook, whatsapp, etc, mweh... Ben bij sommige meisjes ook om die reden gestopt met moeite doen maar denk dat ik in principe nog best kans had gehad had ik alle moeite gedaan.

Wadde dan? het feit dat je dan veel moeite doet of dat ze geen initiatief neemt?

Je moet bedenken dat het ook niet leuk is voor haar als je veel te veel moeite doet. Daarom dus af en toe het aan haar overlaten... EN als ze dan geen contact zoekt weet je zo sneller hoe laat het is. Zo ga je uw energie niet verspillen aan iemand die terug geen moeite doet. snap je?
  zondag 16 maart 2014 @ 11:35:40 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137793866
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:33 schreef kingtoppie het volgende:

Dan moet je het gewoon niet doen. Want alles wat dan toch niet lukt is "zie je nou wel" en als het wel lukt boeit het je volgens mij ook weinig.
pi_137793882
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan moet je het gewoon niet doen. Want alles wat dan toch niet lukt is "zie je nou wel" en als het wel lukt boeit het je volgens mij ook weinig.
Weet ik niet... Lijkt erop dat veel meisjes al die initiatief verwachten tot punt X ofzo? En dat het daarna wel los loopt?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')