Heb je nooit the Lion King gezien?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
Goede reden om vooral niet te veranderen dan...
Nee, sorry, Complicatequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? zonder details kunnen we niets zeggen he...voel u vrij om te praten
Oh,maar, je hebt het besef dat je hulp nodig hebt en je doet er ook wat aan. Ik vind dat eigenlijk heel chic en dapper van u.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee, sorry, Complicate. Ik heb geen zin om mijn gal uit te gaan spuwen. In elk geval zit alles enorm tegen als nooit tevoren, en niet alleen op meisjesgebied. Ik zoek het wel uit met een psycholoog ofzo. Fora en vrienden helpen niks en daar kan ik niet alles op en aan kwijt. Voorlopig gebruik ik dit forum weer voor chille/neutrale dingen.
Ja, in het verledenquote:
ok, ga je mee dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef Re het volgende:
[..]
pak een zakdoekje en ga offline of iig ergens anders
Beetje raar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:53 schreef complicate het volgende:
Tip van de dag (herhaling) : nooit een vrouw thuis uitnodigen voor een eerste date, dan kan het gebeuren dat ze dan denkt dat je haar in uw bed probeert te krijgen. Tenzij, ze het zelf voorstelt
Wat nou als dat ook zo is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:53 schreef complicate het volgende:
dan kan het gebeuren dat ze dan denkt dat je haar in uw bed probeert te krijgen.
Als een man dat bij mij probeert, maakt hij geen kans, maar ik bedoelde het over het algemeen he. Ge kunt wel voorstellen om de avond bij u thuis te eindigen als de date leuk was, maar de date zelf eerst buitenshuis doen. Maar bon , hangt af van vrouw tot vrouw hequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beetje raar.
Want als je haar dan vervolgens totaal niet probeert in bed te krijgen. Wat denkt de vrouw dan?
Ook negatief? Ken weinig vrouwen die uit het niets voorstellen om bij mij te komen eten.
Kan aardig koken.
Altijd wel sexy als een man een vrouw in bed probeert te krijgen, dat is een feitquote:
Hmm toch wel een aantal eerste dates van mij die in bed zijn beland hoor. Misschien zijn ze in Belgie wat preutserquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:22 schreef complicate het volgende:
Maar zo bij een eerste date, toch niet denk ik he.
Preuts zeker nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Hmm toch wel een aantal eerste dates van mij die in bed zijn beland hoor. Misschien zijn ze in Belgie wat preutser
Ja mee eens hoor, maar soms is dat lastig!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Preuts zeker nietWat je zegt kan wel leuk zijn, maar dan is de lol er direct af. Tis spannender om een beetje vuur te "geven" vind ik.
Kan je daar iets meer over vertellen? Wat vind je lastig? Vuur geven?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor, maar soms is dat lastig!
Als je beide zo ongeveer wel weet wat er zal gaan gebeuren, en het dan toch maar afhouden omdat het de eerste date nog maar is. Dat vind ik de taak van de vrouwquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je daar iets meer over vertellen? Wat vind je lastig? Vuur geven?
Ik denk dat het mogelijk is als je te maken heb met een vrouw die van spanning houdt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Als je beide zo ongeveer wel weet wat er zal gaan gebeuren, en het dan toch maar afhouden omdat het de eerste date nog maar is. Dat vind ik de taak van de vrouw
Mag het wel als je aanbied om voor haar te koken om daarna nog ergens met haar iets te gaan drinken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:53 schreef complicate het volgende:
Tip van de dag (herhaling) : nooit een vrouw thuis uitnodigen voor een eerste date, dan kan het gebeuren dat ze dan denkt dat je haar in uw bed probeert te krijgen. Tenzij, ze het zelf voorstelt
Alles mag. Ik zou altijd nee zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Mag het wel als je aanbied om voor haar te koken om daarna nog ergens met haar iets te gaan drinken?
Dan ken je mijn kookkunsten niet.quote:
Couldn't care less.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het normaal ook niet direct voorstel, tenzij overduidelijk is dat de vrouw in kwestie er voor open staat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Couldn't care less.
Thuis afspreken bij iemand die je niet kent = not done.
Ahja, ik snap nu wat je bedoelt. Klinkt niet zo heel onlogisch inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Als een man dat bij mij probeert, maakt hij geen kans, maar ik bedoelde het over het algemeen he. Ge kunt wel voorstellen om de avond bij u thuis te eindigen als de date leuk was, maar de date zelf eerst buitenshuis doen. Maar bon , hangt af van vrouw tot vrouw he
Verder zijn er wel vrouwen die dat voorstellen hoor. Gebeurt denk ik zelden, maar dat kan.
Ik vind het een beetje triest om vrouwen af te rekenen op het feit dat ze snel seks hebben terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
ik weet niet hoor, maar ik heb vaker eerste dates bij mij thuis gehad dan buitenshuis of bij haar. en nee, niet altijd geneukt, de meesten bleven wel slapen. ze vonden me leuk lijkt me dus, ik sommigen wat minder maar dat hoort erbij. daarnaast kun je ook aangeven dat je geen seks wilt als vrouw zijnde, als je je dan als man daarna als een mongool gaat gedragen kun je haar beter niet uitnodigen inderdaad.
niet elke gast is een op seks beluste manhoer. ik althans niet, ik vind diepgang en humor, een klik, belangrijker dan een potje neuken. en vrouwen die heel snel seks hebben vind ik vaak geen relatiemateriaal eigenlijk, en ik heb niet zoveel met een ons.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje triest om vrouwen af te rekenen op het feit dat ze snel seks hebben terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet.
klaarblijkelijk kun jij niet lezen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje triest om vrouwen af te rekenen op het feit dat ze snel seks hebben terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef perro. het volgende:
[..]
klaarblijkelijk kun jij niet lezen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
eerste dates bij mij thuis gehad dan buitenshuis of bij haar. en nee, niet altijd geneukt
Zeg het eens wat zie ik over het hoofd. Of jij formuleert gewoon krom dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
en vrouwen die heel snel seks hebben vind ik vaak geen relatiemateriaal eigenlijk,
Wat een onzinquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk ook wel dat het gevalletje ''lust'' minder relatiemateriaal is dan het gevalletje ''inhoud''
Lijkt me logisch.
Uhhuh, echte onzin als jij in de kroeg staat te zoenen met een meisje waar je nauwelijks een woord mee hebt gewisseld dat je haar als relatiemateriaal gaat zien, je bent dan puur en alleen bezig voor de lust.quote:
Dat wil nog niet zeggen dat ze niet nog meer relatiemateriaal kan zijn dan die ander met inhoud. Je kent haar nog niet eens dan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uhhuh, echte onzin als jij in de kroeg staat te zoenen met een meisje waar je nauwelijks een woord mee hebt gewisseld dat je haar als relatiemateriaal gaat zien, je bent dan puur en alleen bezig voor de lust.
en op dit soort selectiviteit moet ik reageren, terwijl je me triest noemt? get real kerel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg het eens wat zie ik over het hoofd. Of jij formuleert gewoon krom dat kan ook natuurlijk.
Nee, ik vind je opvatting triest dat is wat anders.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:55 schreef perro. het volgende:
[..]
en op dit soort selectiviteit moet ik reageren, terwijl je me triest noemt? get real kerel.
Punt is dat je pas interesse in iemand persoonlijk krijgt als je echt een gesprek voert etc, als je puur en alles voor de lust bezig bent zit dat er niet in, en ja dat zou dan later nog wel kunnen komen alleen ik heb de indruk dat beide partijen het vrijwel altijd eens zijn dat het puur en alleen voor de lust was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ze niet nog meer relatiemateriaal kan zijn dan die ander met inhoud. Je kent haar nog niet eens dan.
ok. maar goed, ik vind het de moeite niet om er op in te gaan, lees eerst maar eens fatsoenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee, ik vind je opvatting triest dat is wat anders.
Nah ik twijfel niet zo aan mn leesskills, Fas las zo te zien hetzelfde.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:10 schreef perro. het volgende:
[..]
ok. maar goed, ik vind het de moeite niet om er op in te gaan, lees eerst maar eens fatsoenlijk.
Laat maar we lullen langs elkaar heenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is dat je pas interesse in iemand persoonlijk krijgt als je echt een gesprek voert etc, als je puur en alles voor de lust bezig bent zit dat er niet in, en ja dat zou dan later nog wel kunnen komen alleen ik heb de indruk dat beide partijen het vrijwel altijd eens zijn dat het puur en alleen voor de lust was.
Keb wel eens geprobeerd contact te leggen met een meisje waar ik geen zinnig woord mee had gewisseld en alleen mee had gezoend, van haar hoefde het niet.
Thx voor de tipsquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Godshand het volgende:
Fok!hossel tip van de dag:
Hossel op FOK! alleen via DM/PM/FoBo en het voordeel daarvan is:
-niemand weet van je hossels, dus geen flauwe grappen (tenzij FoBo, dus weest gewaarschuwt!)
-de mods blijven van je houden
-je krijgt ervaring met DM/PM/FoBo
-je kan eindelijk je tokus van 30 cm laten zien aan het lekkere ding aan de andere kant!
Niet zeggen dat ik dit vertelt heb he?
Zo goed werkt dat niet hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Godshand het volgende:
Fok!hossel tip van de dag:
Hossel op FOK! alleen via DM/PM/FoBo en het voordeel daarvan is:
-niemand weet van je hossels, dus geen flauwe grappen (tenzij FoBo, dus weest gewaarschuwt!)
-de mods blijven van je houden
-je krijgt ervaring met DM/PM/FoBo
-je kan eindelijk je tokus van 30 cm laten zien aan het lekkere ding aan de andere kant!
Niet zeggen dat ik dit vertelt heb he?
In een latere fase kan je dat doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Mag het wel als je aanbied om voor haar te koken om daarna nog ergens met haar iets te gaan drinken?
Precies.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ahja, ik snap nu wat je bedoelt. Klinkt niet zo heel onlogisch inderdaad.
Daar waar ik mij thuis op mijn gemak voel is dat natuurlijk compleet anders voor een 'vreemde'.
Zoenen is ook een vorm van kennismaking hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uhhuh, echte onzin als jij in de kroeg staat te zoenen met een meisje waar je nauwelijks een woord mee hebt gewisseld dat je haar als relatiemateriaal gaat zien, je bent dan puur en alleen bezig voor de lust.
Misschien moet je gaan daten i.p.v. vrouwen in de kroeg hosselen? Dan moet je wel eerst een gesprek voeren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is dat je pas interesse in iemand persoonlijk krijgt als je echt een gesprek voert etc, als je puur en alles voor de lust bezig bent zit dat er niet in, en ja dat zou dan later nog wel kunnen komen alleen ik heb de indruk dat beide partijen het vrijwel altijd eens zijn dat het puur en alleen voor de lust was.
Keb wel eens geprobeerd contact te leggen met een meisje waar ik geen zinnig woord mee had gewisseld en alleen mee had gezoend, van haar hoefde het niet.
Toch heb je meer foksters gehosseld dan de meeste users hier.quote:
Ben je klaar voor uw date Yats? Ga je eigenlijk iets drinken of breng je haar op restau? Hoe pak je het meestal aan? Waar ga je dan heen? kies je meestal een romantische plek of eerder neutraal?quote:
Ik ben er klaar voor ja. Aangezien het zaterdagmiddag een blind date is houden we het op wat drinken (en verder zien we wel). Maar het verschilt nogal wat ik doe op een date, dat kan alleen een drankje doen zijn, maar ik heb ook weleens een date meegenomen naar de avond-openstelling van het openluchtmuseum waarbij ik geregeld had dat er overal lampionnen hingen en ik natuurlijk een deken, flesje wijn en glazen mee had om 'op een open plek in het bos in het museum naar de sterren te kijken'. Maar dat was geen 1e date.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je klaar voor uw date Yats? Ga je eigenlijk iets drinken of breng je haar op restau? Hoe pak je het meestal aan? Waar ga je dan heen? kies je meestal een romantische plek of eerder neutraal?
Gewoon iedereen een DM sturen en om een foto vragen. Succes!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef SiIk het volgende:
Hoe vind je een leuke FOK!ker dan? Random doorklikken in FoBo duurt me te lang, en de meesten hebben niet eens foto's erin staan
Okidoki , gewoon genieten en het komt goed met u.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor ja. Aangezien het zaterdagmiddag een blind date is houden we het op wat drinken (en verder zien we wel). Maar het verschilt nogal wat ik doe op een date, dat kan alleen een drankje doen zijn, maar ik heb ook weleens een date meegenomen naar de avond-openstelling van het openluchtmuseum waarbij ik geregeld had dat er overal lampionnen hingen en ik natuurlijk een deken, flesje wijn en glazen mee had om 'op een open plek in het bos in het museum naar de sterren te kijken'. Maar dat was geen 1e date.
Gewoon normaal fokken en misschien is er iemand die je opvalt qua posts ofzo. Dan ga je DM'en, misschien foto's uitwisselen (als er niks in het FoBo staat).quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef SiIk het volgende:
Hoe vind je een leuke FOK!ker dan? Random doorklikken in FoBo duurt me te lang, en de meesten hebben niet eens foto's erin staan
op onzin een topic aanmakenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef SiIk het volgende:
Schatje, we moeten in dit topic serieus zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
op onzin een topic aanmaken
Waarom moet de inhoud nou weer voor het uiterlijk komenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon normaal fokken en misschien is er iemand die je opvalt qua posts ofzo. Dan ga je DM'en, misschien foto's uitwisselen (als er niks in het FoBo staat).
Dus inhoud (posts) komt voor het uiterlijk (FoBo).
kuch, Sorry. Uhm op FOK! Is het puur engeluk Silk *knikt*quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schatje, we moeten in dit topic serieus zijn.
Omdat dat praktischer is op Fokquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom moet de inhoud nou weer voor het uiterlijk komen
Alleen is Silk niet normaal, ze voelt zich een man terwijl ze gewoon een lekker ding dame van allure isquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat dat praktischer is op FokOf dacht je dat er een diep-filosofische reden achter zat? Ja je mag best door het FoBo heenbladeren tot je een lekker ding tegenkomt en dan na maanden eens de PoHi doornemen en erachter komen dat ze 5 kinderen bij 4 verschillende mannen heeft maar dat lijkt me zonde van je tijd.
Beter kijk je eerst naar de posts om te zien of iemand een beetje normaal is.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zo, terug in Nederland, heb weer wat tijdNog grote doorbraken/ successtories?
Heb 4 maanden niet op het forum gezeten man. Wie weet is er iemand uit de krabemmer gekropen, is altijd leuk om te horen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:37 schreef perro. het volgende:
[..]
dat is een retorische vraag in deze reeks.
oh ja, benzin eindelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Heb 4 maanden niet op het forum gezeten man. Wie weet is er iemand uit de krabemmer gekropen, is altijd leuk om te horen.
Misschien Benzin?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Heb 4 maanden niet op het forum gezeten man. Wie weet is er iemand uit de krabemmer gekropen, is altijd leuk om te horen.
Nohhh, heeft hij een chick?quote:
Haha vertelt gij maar wie je allemaal geneukt hebt? EN hoe je ze in uw bed hebt gekregen? Dan kunnen er leuke tips komen voor Yats en KT.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zo, terug in Nederland, heb weer wat tijdNog grote doorbraken/ successtories? Is er al geneukt?
Ik heb niet kunnen klagen. Romantische weekendjes, scharrels, allemaal nieuw voor mequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha vertelt gij maar wie je allemaal geneukt hebt? EN hoe je ze in uw bed hebt gekregen? Dan kunnen er leuke tips komen voor Yats en KT.
Nou nog maar hopen dat ie dit keer (als het uit gaat) niet -weer- terug komt met dat legendarische gejammerquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Haha, fucking awesome. Wat een held. Komt vast door al het goede advies hier
Volgens mijn sig. zal Yats, Faxie, Kree en KT scoren dit jaar. Dus ik ben op zoek naar alle tips om hen te helpen. Dus als gij een verhaaltje kunt vertellen over hoe je versierd hebt, kunnen ze daaruit inspiratie halen?!quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:43 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik heb niet kunnen klagen. Romantische weekendjes, scharrels, allemaal nieuw voor me![]()
Wat wil je precies weten?
Pope of Dope is onze PUA joopquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mijn sig. zal Yats, Faxie, Kree en KT scoren dit jaar. Dus ik ben op zoek naar alle tips om hen te helpen. Dus als gij een verhaaltje kunt vertellen over hoe je versierd hebt, kunnen ze daaruit inspiratie halen?
ons advies en pua-advies, win-win toch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Haha, awesome. Wat een held. Komt vast door al het goede advies hier
PUAquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pope of Dope is onze PUA joop
Ik zie dat u die beste Microgolfkoffie volslagen bent vergeten in die opsomming; schandelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mijn sig. zal Yats, Faxie, Kree en KT scoren dit jaar. Dus ik ben op zoek naar alle tips om hen te helpen. Dus als gij een verhaaltje kunt vertellen over hoe je versierd hebt, kunnen ze daaruit inspiratie halen?!
*Complicate past haar sig. aan, je hoort er nu bij. YES YOU CANquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zie dat u die beste Microgolfkoffie volslagen bent vergeten in die opsomming; schandelijk.
Om van mezelf nog maar te zwijgen, maar ik voel me dan ook niet comfortabel bij het idee in lijstjes opgenomen te worden
Als hij nog steeds zo'n slecht zelfbeeld heeft gaat het op de lange termijn sowieso fout (tenzij hij enorm veel geluk gehad heeft). 60% divorcerate, enzo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:46 schreef perro. het volgende:
[..]
ons advies en pua-advies, win-win toch.
Het hebben van een leuk vriendinnetje kan je zelfbeeld behoorlijk opschroeven denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als hij nog steeds zo'n slecht zelfbeeld heeft gaat het op de lange termijn sowieso fout (tenzij hij enorm veel geluk gehad heeft). 60% divorcerate, enzo.
Die ben je kwijt hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef perro. het volgende:
kree niet, kt ook niet, yats niet als ie zo doorgaat, dus ik zet een euro op fax.
de enige bij wie ik het niet begrijp en wie ik een leuke normale vrouw echt oprecht gun is faxie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als hij nog steeds zo'n slecht zelfbeeld heeft gaat het op de lange termijn sowieso fout (tenzij hij enorm veel geluk gehad heeft). 60% divorcerate, enzo.
Op korte termijn wel, maar als je haar nodig hebt voor jou goede emoties heb je een zeer ongezonde relatie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het hebben van een leuk vriendinnetje kan je zelfbeeld behoorlijk opschroeven denk ik
Je moet sowieso eerst 1 geheel vormen met jezelf anders loopt het vroeg of laat fout, dat wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het hebben van een leuk vriendinnetje kan je zelfbeeld behoorlijk opschroeven denk ik
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:
[..]
de enige bij wie ik het niet begrijp en wie ik een leuke normale vrouw echt oprecht gun is faxie.
als ik de rest soms zie posten, tja. niet flauw bedoeld verder.
Ik post niet veel meer. Dat helpt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:
[..]
de enige bij wie ik het niet begrijp en wie ik een leuke normale vrouw echt oprecht gun is faxie.
als ik de rest soms zie posten, tja. niet flauw bedoeld verder.
Klopt. Nadat ik mn 1e vriendinnetje had gehad en het uit ging, was ik wel even verdrietig, maar desondanks ervaarde ik dat als een levenslange boostquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Op korte termijn wel, maar als je haar nodig hebt voor jou goede emoties heb je een zeer ongezonde relatie.
Soms heb je gewoon even die ervaring nodig lijkt me. Als ze weg zou gaan, zou het niet gelijk betekenen dat hij weer terug bij af is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Op korte termijn wel, maar als je haar nodig hebt voor jou goede emoties heb je een zeer ongezonde relatie.
R&P / [SC Relaties #492] Faxie slaap lekker :Pquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen mensen, let even op de SC.
Dat mag elders.
Niet perse lijkt me. Maar het is wel handig ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Je moet sowieso eerst 1 geheel vormen met jezelf anders loopt het vroeg of laat fout, dat wel.
Een Twix ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:54 schreef perro. het volgende:
[..]
kut.
daar gaat mijn uhh... heb je tegenwoordig nog iets voor een euro?
klopt. echt verschrikkelijk soms zelfs.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Terwijl ik vaak toch wel behoorlijk vervelend doe in dit topic, en op het forum in het algemeen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:57 schreef perro. het volgende:
[..]
klopt. echt verschrikkelijk soms zelfs.maar ik mag je wel, dat wist je al.
Vreemd, een uur geleden lees ik hier het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ok, ontopic. Wat ik geleerd heb tijdens mijn Erasmusreis.
- 'Nee' betekent 'nog niet', zolang je het met een glimlach doet kan je zelfs na 5 x een ja krijgen.
Ik dacht het niet hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
-- 'Nee' betekent 'nog niet', zolang je het met een glimlach doet kan je zelfs na 5 x een ja krijgen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:07 schreef complicate het volgende:
Tip van de dag: leer aanvaarden , als iemand zegt "neen" dan is het echt "neen", blijf niet continu hopen dat de persoon na aandringen "ja" zal zeggen. Gewoon doorgaan tot je wel iemand vindt die "ja" zegt zonder te forceren.
Dat was het voor vandaag.
Context?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, een uur geleden lees ik hier het tegenovergestelde.
ik moest lachen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
- Daten is geen big deal
- Zoenen is geen big deal
- Casual sex is geen big deal
- Vrouwen willen een echte man
- Altijd leiden
- Direct fysiek zijn
- Positieve vrienden en elke dag nieuwe leuke dingen doen helpt je in de club
- 'Nee' betekent 'nog niet', zolang je het met een glimlach doet kan je zelfs na 5 x een ja krijgen.
- Eerlijk zijn tegen je scharrels en ze beter achterlaten dan ze je gevonden hebt
- Overdag vrouwen aanspreken is makkelijker
- Praag is fucking awesome
Kern van waarheid denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
- Daten is geen big deal
- Zoenen is geen big deal
- Casual sex is geen big deal
- Vrouwen willen een echte man
- Altijd leiden
- Direct fysiek zijn
- Positieve vrienden en elke dag nieuwe leuke dingen doen helpt je in de club
- Eerlijk zijn tegen je scharrels en ze beter achterlaten dan ze je gevonden hebt
- Overdag vrouwen aanspreken is makkelijker
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb het hier over de laatste stap naar seks toe. Over de situatie dat je elkaar aan het opgeilen bent, jij verder wil en zij niet.quote:
Dan nog, neen is neen, wat je zegt klinkt als "forceren".quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Heb het hier over de laatste stap naar seks toe. Over de situatie dat je elkaar aan het opgeilen bent, jij verder wil en zij niet.
Je forceert niks, Je geeft toe, blijft kalm, houdt het speels, en probeert het op een andere manier.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan nog, neen is neen, wat je zegt klinkt als "forceren".
Dan hebben ze u dat verkeerd geleerd. In principe moet het gewoon van beide kanten komen, maar ok elkaar opgeilen snap ik wel dat het "part of the game is", maar als iemand echt teken geeft van het niet te willen, dan moet gij daar vrede mee nemen, vind ik. Maar bon soit. Dat is dan ook maar mijn visie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je forceert niks, Je geeft toe, blijft kalm, houdt het speels, en probeert het op een andere manier.
Verschil tussen echte duidelijke NEE en een ''we shouldn't be doing this, hihi'' nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan hebben ze u dat verkeerd geleerd. In principe moet het gewoon van beide kanten komen, maar ok elkaar opgeilen snap ik wel dat het "part of the game is", maar als iemand echt teken geeft van het niet te willen, dan moet gij daar vrede mee nemen, vind ik. Maar bon soit. Dat is dan ook maar mijn visie.
Ja klopt, maar mannen zoals jij kennen dat niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Verschil tussen echte duidelijke NEE en een ''we shouldn't be doing this, hihi'' nee.
Mannen zoals ik, wat voor mannen zijn dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja klopt, maar mannen zoals jij kennen dat niet.Ik bedoel het niet slecht. Maar je weet zelf wat ik bedoel.
mijn haren staan weer bijna overeind hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je forceert niks, Je geeft toe, blijft kalm, houdt het speels, en probeert het op een andere manier.
Misschien heb je wel gelijk dat dit topic misschien niet de goede plek is om dit naar voren te brengen. Een echte duidelijke nee kun je als het goed is makkelijk begrijpen met een beetje sociale intelligentie
Die 2e nee is gewoon een ja waar je iets meer je best voor moet doenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Verschil tussen echte duidelijke NEE en een ''we shouldn't be doing this, hihi'' nee.
nee joh. "but we are". kat in t bakkie dus al.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die 2e nee is gewoon een ja waar je iets meer je best voor moet doen
Te zelfverzekerd pfffffff, ma bon.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Mannen zoals ik, wat voor mannen zijn dat?
Owjaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:14 schreef perro. het volgende:
[..]
nee joh. "but we are". kat in t bakkie dus al.
Dan zet ik het op KT.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:48 schreef perro. het volgende:
zullen we er een weddenschap van maken, die sig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik snap niet waarom iedereen de term er meteen aan moet koppelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:12 schreef perro. het volgende:
[..]
mijn haren staan weer bijna overeind hoor.
pua is geen sociale intelligentie. nog niet eens bijna. sociale intelligentie is echter wel een van de makkelijkste dingen om te bezitten in het leven, maar pua staat daar echt bijna lijnrecht tegenover.
rest me nog deze puapraat en tips te verwijzen naar het desbetreffende topic. alwaar alle trouwe volgers zich verzamelen om te kwijlen over een kerel die over vrouwen praat in plaats van over die vrouwen zelf.
b0h wat een opluchting dit. heeeeerlijk.![]()
Ik ga er vanuit dat het niet zo lang zal duren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:20 schreef perro. het volgende:
2 voor kt al. 1 voor faxie. complicategirl op alle 4 dus die kunnen we tegen elkaar wegstrepen.
al ga ik geen heel jaar dit bijhouden natuurlijk.
pua is niks dan hokjes. namelijk letterlijk 98% van de vrouwen op dezelfde manier benaderen, aangeleerd door wat suffe regeltjes te volgen geuit door een megalomane kerel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen de term er meteen aan moet koppelen.
Het is heel makkelijk om mensen in een hokje te stoppen. Zeker als je weinig van de persoon, en het hokje af weet, zoals ik uit je post opmerk. PUA leren is namelijk 1 en al sociale intelligentie leren. Ten tweede, ik ben geen PUA.
Spreek jij elke vrouw op een andere manier aan dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:25 schreef perro. het volgende:
[..]
pua is niks dan hokjes. namelijk letterlijk 98% van de vrouwen op dezelfde manier benaderen, aangeleerd door wat suffe regeltjes te volgen geuit door een megalomane kerel.
hoe je praat doet me anders vermoeden, paus. maar goed, jij zegt het. hou jezelf maar lekker voor de gek, zolang de vrouwen er maar pap van lusten. de jouwe in jouw geval.
is dit serieus?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Spreek jij elke vrouw op een andere manier aan dan?
Ja, is dat zo raar dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Spreek jij elke vrouw op een andere manier aan dan?
nee, d0h. wat een rare vraag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb het niet over woordelijke inhoud, maar over de persoon als wie jij je voordoet. Oftewel, doe jij je anders voor in verschillende situaties?
gedrag. ja, en nee. interactie, sociale intelligentie, dingen aan leren voelen en inschatten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dan gedraag jij jezelf toch ook op dezelfde manier bij elk meisje die je aanspreekt?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:16 schreef Weissman het volgende:
Al dat gezeik op PUA praktijkenMaar als iemand hier komt melden dat hij 3 dames heeft aangesproken in de kroeg/discotheek en er met 1tje heeft gezoen regent het complimenten
The irony
Oh en dawg, het zit je wel diep he
Dat leer je allemaal door het veel te doen, trial and error. Als je echter boeken leest van mensen die het al eens geleerd hebben, kan je referenties meepakken van hun, en het veel sneller leren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:47 schreef perro. het volgende:
[..]
gedrag. ja, en nee. interactie, sociale intelligentie, dingen aan leren voelen en inschatten.
dat leer je niet uit een boek, op een seminar of van een ander. zoveel mensen zoveel wensen. of stel jij je altijd even kwetsbaar op bijvoorbeeld? luister je naar wat ze zegt, echte interesse? pua is een numbersgame, ook te zien aan je "tips" dus dat spreekt elkaar tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:47 schreef Elvi het volgende:
rste denkfout is al dat men denkt dat vrouwen hints gevenHet komt misschien als een schok maar we zijn volwassen mensen en als er iets is dan zeggen we het gewoon. Tref je een vrouw die dat niet doet: dan is het geen vrouw maar een meisje.
Vrouwen en duidelijkheid in dezelfde zin gebruikenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:47 schreef Elvi het volgende:
De eerste denkfout is al dat men denkt dat vrouwen hints gevenHet komt misschien als een schok maar we zijn volwassen mensen en als er iets is dan zeggen we het gewoon. Tref je een vrouw die dat niet doet: dan is het geen vrouw maar een meisje.
Ja en ik maar denken dat ik dat doe omdat ik mn labello ben vergetenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:53 schreef Fascination het volgende:
Damn, nooit geweten dat als ik m'n lippen nat maak ik eigenlijk opgewonden ben.
Oh? Vertel. Ik luister.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef Elvi het volgende:
Grappig, ik ken jullie niet maar ik weet nu precies waar het in jullie vorige relaties mis ging
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef Elvi het volgende:
Grappig, ik ken jullie niet maar ik weet nu precies waar het in jullie vorige relaties mis ging
quote:
Dat vind ik ook wel grappig ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef Elvi het volgende:
quote:
Ik denk dat men bedoeld dat ze een vrouw nooit op de zelfde manier benaderen, maar dat situatie afhankelijk is ipv bij elke vrouw de zelfde opening voor contact te krijgen gebruiken. Dat is wat veel regeltjes van de PUA voorschrijven. Geef compliment, raak aan, fluister in oor enz.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb het niet over woordelijke inhoud, maar over de persoon als wie jij je voordoet. Oftewel, doe jij je anders voor in verschillende situaties?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:23 schreef Weissman het volgende:
Linkdump over lichaamstaal bij vrouwen.Leuk artikeltje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bijvoorbeeld de hoofdpagina doet wel weer PUA-achtig aan en dan vooral deze 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand heeft zoiets gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:08 schreef Elvi het volgende:
Voor de mensen die denken dat PUA de oplossing is voor alle versierproblemen;
Ik had een vriendin die ook steeds met haar vingers in haar haar zat te frunniken...bleek gewoon ADD te zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niemand heeft zoiets gezegdoverdrijven is ook een kunst he. Het was een handig artikel wat toevallig op een PUA-gerelateerde website stond
Maar omdat het met PUA te maken heeft klopt er opeens niks meer van
terwijl je zelf net zo goed weet dat er een groot deel daarvan waarheid is
Maar ik wacht nog steeds op je antwoord over mijn vorige relaties
Het gaat mij dan ook om de achterliggende gedachtenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef habitue het volgende:
Dat hele pua cultuurtje is natuurlijk heel triest maar ze hebben wel degelijk goede punten.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Met dat laatste heeft hij natuurlijk wel een puntquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Weissman het volgende:
Maar ik wacht nog steeds op je antwoord over mijn vorige relaties
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen en duidelijkheid in dezelfde zin gebruiken
[ afbeelding ]
En daar ga je dus al mis... Nee een groot deel is geen waarheid want elke vrouw is anders. Een klein deel is waarheid. Als een vrouw dr lippen likt en met dr haar speelt dan betekent dat dus dat ze je leuk vind? Het kan ook betekenen dat ze dr labello is vergeten en een zenuwtrek heeftquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niemand heeft zoiets gezegdoverdrijven is ook een kunst he. Het was een handig artikel wat toevallig op een PUA-gerelateerde website stond
Maar omdat het met PUA te maken heeft klopt er opeens niks meer van
terwijl je zelf net zo goed weet dat er een groot deel daarvan waarheid is
Nee betekent nee en als ik in herhaling moet vallen krijg je bij de 4de keer een glas bier in je porum. De 5de keer ga je niet halenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Godsammequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee betekent nee en als ik in herhaling moet vallen krijg je bij de 4de keer een glas bier in je porum. De 5de keer ga je niet halen
je weet dan het grootste deel van communicatie non verbaal is?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
[..]
En daar ga je dus al mis... Nee een groot deel is geen waarheid want elke vrouw is anders. Een klein deel is waarheid. Als een vrouw dr lippen likt en met dr haar speelt dan betekent dat dus dat ze je leuk vind? Het kan ook betekenen dat ze dr labello is vergeten en een zenuwtrek heeftmaar daar ga je dus niet achter komen als je meteen al ervanuit gaat "oh ze vind me leuk" en dan je best niet meer doet want 'de buit is al binnen'.
Waarom zo moeilijk doen om lichaamstaal te analyseren? Je kan je beter bezig houden met wat de ander vertelt.
Niet bij Elvi. Die geeft geen signalenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:00 schreef habitue het volgende:
[..]
je weet dan het grootste deel van communicatie non verbaal is?
Dat hoor ik vaker jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:00 schreef habitue het volgende:
[..]
je weet dan het grootste deel van communicatie non verbaal is?
Ja, want vrouwen vertellen wat ze willenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef Elvi het volgende:
Waarom zo moeilijk doen om lichaamstaal te analyseren? Je kan je beter bezig houden met wat de ander vertelt.
#RobotLifeStrugglesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker ja
Maar soms klopt die non-verbale communicatie niet. Iemand kan een tic hebben, een slechte dag hebben, zelf geen weet hebben van wat de subtiele non-verbale comunnicatie is en dus niet weten wat hij/ zij uitstraalt...
Ik ga liever af op wat een ander zegt. Ik doe niet aan hints en ik ga ook zeker niet raden wat een ander bedoelt. Daar heb ik geen zin in... Zeg wat je bedoelt/ wilt/ voelt want ik heb betere dingen te doen dan een ander te analyseren.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Elvi het volgende:
ik heb een nog niet ontdekte autistische stoornis
Ik kan het wel lezen en ook wel aanvoelen.. ik heb alleen geen zin om moeilijk te doen als de lichaamstaal het ene zegt en de verbale communicatie het andere...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen lichaamstaal kunnen lezen/aanvoelen komt idd vaak voor bij autisme
Waarom heb je het nu over een kansloze actie van een vriendin van je?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef Elvi het volgende:
Sorry, maar ik ga niet zitten raden waarom de ander boos is. Of je zegt het, of ik laat je gewoon in je sop gaarkoken.
Het gaat er niet om dat het niet goed is dat dingen direct gezegd worden, alleen om het feit dat dat ten eerste bijna nooit gebeurt, en dat ten tweede niet weg neemt dat er dan nogsteeds zat non-verbale signalen zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig, is er eindelijk eens een vrouw die -niet- doet aan vage hints en die shit...is het weer niet goed
Lijken wel een stelletje wijven hiero
Klinkt als een vrouw.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik kan het wel lezen en ook wel aanvoelen.. ik heb alleen geen zin om moeilijk te doen als de lichaamstaal het ene zegt en de verbale communicatie het andere...
Voorbeeld: een vriendin van mij deed ineens kortaf en afstandelijk. Tuurlijk weet ik dan dat er iets mis is. Ik vroeg ernaar, zij gaf toe dat ze boos was maar wilde niet zeggen waarom. Sorry, maar ik ga niet zitten raden waarom de ander boos is. Of je zegt het, of ik laat je gewoon in je sop gaarkoken.
Toch denk ik dat mannen mij dan toch wel gaan analyseren want "een vrouw praat dmv hints"quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig, is er eindelijk eens een vrouw die -niet- doet aan vage hints en die shit...is het weer niet goed
Voor de 100ste keer: elke vrouw is andersquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klinkt als een vrouw.
Onee wacht, die zeggen altijd gewoon wat ze denken en geven geen vage signalen.
Bijna nooit gebeurt? In mijn vriendenkring doet niemand aan vage hints.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het niet goed is dat dingen direct gezegd worden, alleen om het feit dat dat ten eerste bijna nooit gebeurt, en dat ten tweede niet weg neemt dat er dan nogsteeds zat non-verbale signalen zijn.
En dat is volgens sommigen hier toch slecht? Want comfortzone dit datquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:14 schreef habitue het volgende:
Het gaat erom dat nonverbale signalen extreem belangrijk zijn bij het versieren. That is all. Case closed
Maar dat aanvoelen hoeft natuurlijk niet als zij -zegt- dat ze je wilt zoenen toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
Neeee niks met comfortzobe te maken. Je moet gewoon kunnen aamvoelen wanneer je een vrouw kunt zoenen, wanneer je haar ietswel of niet kunt vragen etc etc
Allemaal PUA, jongûhquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar dit laatste heeft toch ook niks met comfortzone te maken trouwens???quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
Neeee niks met comfortzobe te maken. Je moet gewoon kunnen aamvoelen wanneer je een vrouw kunt zoenen, wanneer je haar ietswel of niet kunt vragen etc etc
"hey kerel, als jij nou eens een stap dichter naar me toe zet, je biertje even wegzet, even een grapje maakt en me dan op mn bek pakt"quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch denk ik dat mannen mij dan toch wel gaan analyseren want "een vrouw praat dmv hints"
Als ze Elvi heet misschienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat aanvoelen hoeft natuurlijk niet als zij -zegt- dat ze je wilt zoenen toch?
Vragen of je mag zoenenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dit laatste heeft toch ook niks met comfortzone te maken trouwens???
Das gewoon een kwestie van vragen lijkt me, lijkt me niet zo moeilijk verder.
Ik zie dat je ook wel van horror houdt, dus wie weetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
"hey kerel, als jij nou eens een stap dichter naar me toe zet, je biertje even wegzet, even een grapje maakt en me dan op mn bek pakt"
Ik zie je al staan.
Misschienquote:
Ik zag je fototopic al ja. Sexy, kan wel wat worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook wel van horror houdt, dus wie weet
Ja, het was -jouw- voorbeeld hoor!quote:
Ik doelde meer op een sexueel getinte vraag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, het was -jouw- voorbeeld hoor!
-Jij- had het over -iets- vragen, voor hetzelfde had je het over vragen waar de wc is ofzo
Ow oke, dat had ik weer eens niet goed begrepenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een sexueel getinte vraag.
Dat heb je soms met verbale communicatie ]quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow oke, dat had ik weer eens niet goed begrepen
Vind het altijd wel eng die stap te nemen.quote:
Zonder het te vragen, bedoel je dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het altijd wel eng die stap te nemen.
Kan het soms ook wel zijn. Mja wat is het ergste wat je kan overkomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het altijd wel eng die stap te nemen.
Daarmee wisselt mijn ervaring wel, dus ook dat hangt maar weer van de omstandigheden af.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:23 schreef habitue het volgende:
De kans dat je wordt afgewezen als je het vooraf vraagt is denk ik ook een stuk hoger.
Dat is dus net het probleem waar de meeste mensen tegenaan lopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
Nja kvind et gewoon een moodkiller. Sta je in de kroeg, samen dansen, flirterige gesprekken, elkaar indringend aankijken elkaars lippen komen steeds ddichterbij elkaar en dan opeens de vraag: MAG IK JE ZOENEN? zij: eehh ok jij: MET TONG?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daarmee wisselt mijn ervaring wel, dus ook dat hangt maar weer van de omstandigheden af.
true. ben er zelf lang geleden geweest, toen je nog net niet het ijzeren gordijn opzij moest schuiven om binnen te komen in het oosten van europa. en er hing nog wel de grauwige sfeer van de koude oorlog, erg indrukwekkend destijds. vooral ook terezinstadt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met dat laatste heeft hij natuurlijk wel een punt
Mijn positieve ervaring met de vraag was niet echt in een vergelijkbare situatie, misschien scheelt datquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Nja kvind et gewoon een moodkiller. Sta je in de kroeg, samen dansen, flirterige gesprekken, elkaar indringend aankijken elkaars lippen komen steeds ddichterbij elkaar en dan opeens de vraag: MAG IK JE ZOENEN? zij: eehh ok jij: MET TONG?zij: eeuh sure? Jij:AWESOME
Je moet ook op je knietjes voordat je het vraagt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Nja kvind et gewoon een moodkiller. Sta je in de kroeg, samen dansen, flirterige gesprekken, elkaar indringend aankijken elkaars lippen komen steeds ddichterbij elkaar en dan opeens de vraag: MAG IK JE ZOENEN? zij: eehh ok jij: MET TONG?zij: eeuh sure? Jij:AWESOME
Topic kan wel wat meer optimisme gebruiken jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
lol, volgens mij heb ik wel weer op genoeg teentjes getrapt. Hoopte dat er iets veranderd zou zijn in dit topic. Leuk om te horen dat Benzin een chick heeft, verder weet ik weer waarom ik van dit forum afgegaan ben. Al die eindeloze discussies, jullie zijn echt met te veel![]()
Wie weet tot over een paar maanden.
Houdoe!
En onze opper chick-magnet heeft gesprokenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je meiden wil versieren moet je nu nette kleding aan doen en je haar netjes doen en geld pinnen en naar vrienden gaan om vervolgens daarmee te gaan stappen en meiden aan te spreken. Doe dit vaak genoeg en dan heb je vanzelf een keer beet. Niet bang zijn voor een blauwtje en zelfverzekerdheid is niet nodig, iedereen kan een meid aanspreken. Eerst faal je misschien maar lukt vanzelf een keer en dan krijg je meer zelfvertrouwen. Maar dan moet je nu de pc uit doen en die stappen opvolgen
Sowieso.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
En onze opper chick-magnet heeft gesproken
Zelfvertrouwen is wel nodig, in de zin van dat ''niet durven'' destructief is als je daar geen schijt aan hebt / dat is mijn inzicht in ieder geval daarover.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je meiden wil versieren moet je nu nette kleding aan doen en je haar netjes doen en geld pinnen en naar vrienden gaan om vervolgens daarmee te gaan stappen en meiden aan te spreken. Doe dit vaak genoeg en dan heb je vanzelf een keer beet. Niet bang zijn voor een blauwtje en zelfverzekerdheid is niet nodig, iedereen kan een meid aanspreken. Eerst faal je misschien maar lukt vanzelf een keer en dan krijg je meer zelfvertrouwen. Maar dan moet je nu de pc uit doen en die stappen opvolgen
Zelfvertrouwen en durven staat los van elkaar. Beter dat je beide hebt ja. Maar je kan best iets durven zonder zelfvertrouwen. En je moet gewoon zorgen dat je een leuk meisje ontmoet. Zoveel mensen in je omgeving als het goed is waarmee je contact hebt. Zoveel manieren om gemakkelijk contact te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is wel nodig, in de zin van dat ''niet durven'' destructief is als je daar geen schijt aan hebt / dat is mijn inzicht in ieder geval daarover.
Verder...
Hoe maak je het leuk? Hoe zorg je ervoor dat je gewoon echt zin krijgt om te gaan ''jagen''? Met een gezonde dosis motivatie gaat het natuurlijk veel beter!
Mweh je kunt iets durven terwijl je angst ondervind, maar daar heb je dus echt wel zelfvertrouwen voor nodig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen en durven staat los van elkaar. Beter dat je beide hebt ja. Maar je kan best iets durven zonder zelfvertrouwen. En je moet gewoon zorgen dat je een leuk meisje ontmoet. Zoveel mensen in je omgeving als het goed is waarmee je contact hebt. Zoveel manieren om gemakkelijk contact te maken.
Hoezo heb je zelfvertrouwen nodig om iets te durven. Je kan denken dat je iets gaat verneuken en het alsnog proberen. Dat je angst hebt maakt je niet direct geheel een mietje die niks durft. En dan hoef je ook geen zelfvertrouwen te hebben. Je moet het gewoon doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh je kunt iets durven terwijl je angst ondervind, maar daar heb je dus echt wel zelfvertrouwen voor nodig.
En hoe maak je het nou leuk?
.. Jij verstaat onder zelfvertrouwen ''a'' en ik versta onder zelfvertrouwen ''b''quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo heb je zelfvertrouwen nodig om iets te durven. Je kan denken dat je iets gaat verneuken en het alsnog proberen. Dat je angst hebt maakt je niet direct geheel een mietje die niks durft. En dan hoef je ook geen zelfvertrouwen te hebben. Je moet het gewoon doen.
En het leuk maken geen idee. Als het goed is heb je het naar je zin als je met een meid bent. En versieren meestal met bier en vrienden bij het stappen lijkt me in het algemeen. Dus dan hoor je toch het wat leuk te hebben.. En via internet met cam en microfoon
Ik weet niet wat jij leest maar dat staat hier nergens..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat is ook een manier om maar te doen alsof je iets niet kan omdat je 'niet genoeg zelfvertrouwen zou hebben'. Smoesjes worden met de dag beter hier
Oké ik lees het wel op die manier. Zonder zelfvertrouwen durf je het niet, zelfvertrouwen is nodig, iets wat niet gemakkelijk is om te krijgen (geen controle), iets doen heb je wel controle over of je iets doet of niet, maar zo hebben we een reden om iets niet te hoeven doen. Lijkt negatief omdat het ook negatief is...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij leest maar dat staat hier nergens..
Vind het ergens ook maar gewoon vervelend dat je de sfeer gelijk negatief maakt hier terwijl dat niet nodig was.
Lees je dan selectief over die hele post heen dat jij zelfvertrouwen heel anders interpreteert dan ik?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oké ik lees het wel op die manier. Zonder zelfvertrouwen durf je het niet, zelfvertrouwen is nodig, iets wat niet gemakkelijk is om te krijgen (geen controle), iets doen heb je wel controle over of je iets doet of niet, maar zo hebben we een reden om iets niet te hoeven doen. Lijkt negatief omdat het ook negatief is...
Nee maar het punt is dat zelfvertrouwen niet echt op heel veel verschillende manieren bekeken kan worden... tenzij je de term helemaal uit zijn verband wil gaan trekken...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lees je dan selectief over die hele post heen dat jij zelfvertrouwen heel anders interpreteert als ik?![]()
Nou leg uit, wat versta jij onder zelfvertrouwen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee maar het punt is dat zelfvertrouwen niet echt op heel veel verschillende manieren bekeken kan worden... tenzij je de term helemaal uit zijn verband wil gaan trekken...
Dat je vertrouwen erin hebt dat je op bepaalde gebieden goed genoeg bent en kan presteren. Maar je kan ook zonder dat gevoel zaken ondernemen en durven. Betekent alleen dat je minder vertrouwen hebt in het eindresultaat ervan. En dat zorgt er soms ook voor dat het eindresultaat slecht(er) is of totaal mislukt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou leg uit, wat versta jij onder zelfvertrouwen?
Okay, je ziet zelfvertrouwen dus iets wat gelinked is aan het eindresultaat..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat je vertrouwen erin hebt dat je op bepaalde gebieden goed genoeg bent en kan presteren. Maar je kan ook zonder dat gevoel zaken ondernemen en durven. Betekent alleen dat je minder vertrouwen hebt in het eindresultaat ervan. En dat zorgt er soms ook voor dat het eindresultaat slecht(er) is of totaal mislukt.
Aangezien jij nu tot mijn sig. behoort zou ik graag willen weten - als je wilt- wat uw "beperkingen" zijn op het vlak van versieren, zodat ik mijn "tips van de dag" kan vervolledigen. Als ik het me goed herinner heb je het moeilijk met versieren irl? klopt dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn positieve ervaring met de vraag was niet echt in een vergelijkbare situatie, misschien scheelt dat
Ik ruik altijd aangenaam, dat vind ik zelf ook lekkerder. Maar bedankt voor de steun lieve complicate, ik wacht het straks wel af.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:49 schreef complicate het volgende:
Verder wens ik Yats een top-blind-date vandaag.Zorg ervoor dat je heel aangenaam ruikt, dat trekt aan als magneet. Trust me.
Graag gedaan lieve Yats. Natuurlijk zal je wel aangenaam ruiken, maar ik had het over net dat extra geurtje dat magnetisch werkt om te zoenen en meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ruik altijd aangenaam, dat vind ik zelf ook lekkerder. Maar bedankt voor de steun lieve complicate, ik wacht het straks wel af.
1 million is toch wel het meest afgezaagde luchtje dat er is. Ik zou er als vrouw op afknappen als een man dat droeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Graag gedaan lieve Yats. Natuurlijk zal je wel aangenaam ruiken, maar ik had het over net dat extra geurtje dat magnetisch werkt om te zoenen en meer.
Ik heb een Italiaanse collega, hij is 1m60 en als we uitgaan heeft hij meer succes dan andere kerels omdat hij super spontaan is, met héél veel humor, maar vooral omdat hij aangenaam ruikt. Hij gebruikt meestal "1 million". Maar misschien is die te sterk voor u.
[ afbeelding ]
is wel een pre. vaak genoeg gehad dat vrouwen zeiden dat ze me lekker vonden ruiken. het is een onderdeel van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:08 schreef Fascination het volgende:
Hoe weet je dat het vooral ligt aan hoe hij ruikt?
Prima geurtje inderdaad. Ik heb volgens mij iets van vijf of zes verschillende geurtjes in mijn kast staan. Dus dat word even kiezen nog. Nu eerst maar even douchen na 1,5 uur in de sportschool me in het zweet gewerkt te hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Graag gedaan lieve Yats. Natuurlijk zal je wel aangenaam ruiken, maar ik had het over net dat extra geurtje dat magnetisch werkt om te zoenen en meer.
Ik heb een Italiaanse collega, hij is 1m60 en als we uitgaan heeft hij meer succes dan andere kerels omdat hij super spontaan is, met héél veel humor, maar vooral omdat hij aangenaam ruikt. Hij gebruikt meestal "1 million". Maar misschien is die te sterk voor u.
[ afbeelding ]
Vanilleluchtjequote:
Dat komt echt niet omdat hij super lekker ruikt, maar omdat hij gewoon vrouwen benaderd en voor de rest een leuke vent is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:04 schreef complicate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dragen.![]()
Er zijn alleen vrouwen in Rotterdam?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb zin in vrouwelijk aandacht, maar heb aan de andere kant geen zin vanavond weer naar Rotterdam te gaan.
Is de enige plek waar ik naartoe kan om later in de nacht thuis te kunnen komen met de bob bus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn alleen vrouwen in Rotterdam?
Jij kan toch zo met gemak zelfs je buurvrouw versieren?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:37 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Is de enige plek waar ik naartoe kan om later in de nacht thuis te kunnen komen met de bob bus.
Ja, maar dat pittige korte kapsel van haar is echt een afknapper.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij kan toch zo met gemak zelfs je buurvrouw versieren?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef Solo14 het volgende:
Geen Dolce & GabannaMassapruductiegeurtjes dragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dragen.
1,- Voor het luchtje, 49,- voor het merkje![]()
Jij draagt luchtjes gemaakt door een oost-chileense stam. Met de zeldzame papayabesaroma erin verwerkt?quote:
Ik draag wel wat exclusievers ja....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij draagt luchtjes gemaakt door een oost-chileense stam. Met de zeldzame papayabesaroma erin verwerkt?
Miss moet je complicate vragen welke luchtjes allemaal de pussy naar je bed lokkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik draag wel wat exclusievers ja....
Maarja weggegooid geld
Goede tipquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Miss moet je complicate vragen welke luchtjes allemaal de pussy naar je bed lokken
Dat niet doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Massapruductiegeurtjes dragen
1,- Voor het luchtje, 49,- voor het merkje
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat komt echt niet omdat hij super lekker ruikt, maar omdat hij gewoon vrouwen benaderd en voor de rest een leuke vent is.
En jij mag lichaamslengte vervangen door onzekerheid, niets durven, angsten etc.!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:12 schreef complicate het volgende:
Maar hij heeft ook wel veel humor en is spontaan. Hij ziet zijn lichaamslengte niet als een hindernis enz. Dus combinatie van alles, neem ik aan.
quote:
Whut? Ik onzeker, niks durven, angsten?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:28 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
En jij mag lichaamslengte vervangen door onzekerheid, niets durven, angsten etc.!
Ik bedoelde het over het algemeen voor mensen die het "moeilijk hebben"quote:Op zondag 16 maart 2014 10:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut? Ik onzeker, niks durven, angsten?
Gebrek aan motivatie laten we het daarop houden.
100 euroquote:
Oh,quote:Op zondag 16 maart 2014 10:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik bedoelde het over het algemeen voor mensen die het "moeilijk hebben"
I knowquote:
Gebrek aan motivatie, hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut? Ik onzeker, niks durven, angsten?
Gebrek aan motivatie laten we het daarop houden.
Geef mij 100 euro en ik ga wel hoor.![]()
ik denk soms dat sommige angsten ervoor zorgen dat mensen gemotiveerd worden als een kick om zichzelf te overwinnen.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh,![]()
Maar ja, ik heb ook de indruk dat mensen voornamelijk in de knoop liggen met zichzelf omdat ze de stap niet maken, niet zozeer omdat ze een blauwtje lopen.
Sure I can, maar als ik niet wil dan wil ik niet he..quote:Op zondag 16 maart 2014 10:33 schreef complicate het volgende:
[..]
I know, mja KT, ge kunt het wel hoor zonder 100 euro. Gewoon gaan ,aanspreken, complimentjes geven etc.
Het is dus geen geprek aan motivatie maar aan de wil. Je wilt het dus niet zo heeeeeeeel erg.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sure I can, maar als ik niet wil dan wil ik niet he..![]()
Dat zijn de beter gestemde mensen in de wereld jaquote:Op zondag 16 maart 2014 10:38 schreef complicate het volgende:
[..]
ik denk soms dat sommige angsten ervoor zorgen dat mensen gemotiveerd worden als een kick om zichzelf te overwinnen.
DIe mensen willen het heeeeel erg én ze geloven dat het ooit kan. Ze laten zich vooral niet tegenhouden door hun angsten. Ze weten heel goed dat hun wereld niet zal vergaan door mislukte versierpogingen.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:39 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij zit ik hier ook meer uit gebrek aan positieve asociaties met versieren, niet zozeer omdat ik er echt niks van bak whatsoever.
Mental issue
Maar anderzijds, waarom zou ik er wel wat van bakken als ik in heul mijn leven geen enkele date heb gehad? Hmm... En eenderzijds kan ik dat ook verklaren want ik heb heus wel kansen laten liggen / mij een hele tijd niet in de ''vijver'' begeven.. Anderzijds zijn er mensen die iedere maand wel wat hebben en dan is het toch wel raar voor mij. Hoe werkt dat bij die mensen dan? Wat doen die zo anders?
Dat kan je toch ook?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zijn de beter gestemde mensen in de wereld jaDie lossen problemen op i.p.v. er onder te zwelgen.
Denk dat het ook wel te maken heeft met gewoon een druk sociaal leven hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:42 schreef complicate het volgende:
[..]
DIe mensen willen het heeeeel erg én ze geloven dat het ooit kan. Ze laten zich vooral niet tegenhouden door hun angsten. Ze weten heel goed dat hun wereld niet zal vergaan door mislukte versierpogingen.
Tis geen angst dus, meer negatieve asociatie... Gewoon geen zin hebben om energie te ''verspillen''quote:Op zondag 16 maart 2014 10:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook?It's all in your mind he.
Dit is dus fout. Er bestaan ook vrijgezellenverenigingen etc.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel te maken heeft met gewoon een druk sociaal leven hebben.
Studentenvereniging oid zou wel schelen.
Angst zie ik als een andere emotie, bij angst wil je wel graag maar voel je een barriere..quote:Op zondag 16 maart 2014 10:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Gebrek aan motivatie, hoe moet ik dat zien?
Ik bedoel, een leuk meisje zou toch al de motivatie moeten zijn om actie te willen ondernemen. Anders is ze of niet leuk genoeg, of er is toch sprake van angst.
Maar door na te denken over jouw angsten ga je ze niet overwinnen, beter moet je ze confronteren. En hoe doe je dat? Door "het" toch te doen. snap je?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Angst zie ik als een andere emotie, bij angst wil je wel graag maar voel je een barriere..
Bij dit motivatie probleem is de wil vertrokken, stapje verder dus.
Tzijn geen angstenquote:Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar door na te denken over jouw angsten ga je ze niet overwinnen, beter moet je ze confronteren. En hoe doe je dat? Door "het" toch te doen. snap je?
Maar wil je dan nog wel daten? Want als je niet echt wil, waarom dan nog druk op jezelf leggen? Er zit geen schaamte in om nog even alleen te blijven.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Angst zie ik als een andere emotie, bij angst wil je wel graag maar voel je een barriere..
Bij dit motivatie probleem is de wil vertrokken, stapje verder dus.
Wellesquote:
Het leven ontwijken is geen manier van leven... Eigenlijk is dat gebrek aan motivatie voor mij iets als niet willen leven, geen risico's willen nemen, geen moeite doen etc etc, ik zat niet voor niks bij de psychiatertquote:Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wil je dan nog wel daten? Want als je niet echt wil, waarom dan nog druk op jezelf leggen? Er zit geen schaamte in om nog even alleen te blijven.
Luister he KT, het is simpel, als je het niet wilt dan is dat ook gewoon ok. Je moet je niet verplicht voelen om iets te willen dat je blijkbaar niet echt wilt. Er is dus niets aan de hand als je geen goesting hebt om te versieren, dan is dat zo. Punt.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het leven ontwijken is geen manier van leven... Eigenlijk is dat gebrek aan motivatie voor mij iets als niet willen leven, geen risico's willen nemen, geen moeite doen etc etc, ik zat niet voor niks bij de psychiatert![]()
Hmm, daar beantwoord ik dan ook een beetje mijn vraag.. Die motivatie kan er dus rationeel doorheen komen door mij te focussen op die risico's nemen omdat dat voldoening geeft.
Ik heb ook ergens een levensmotto dat je ''open persoonlijkheid'' het mooiste is wat je een ander kunt schenken.
Daar zit dus een persoonlijk dilemma in, ik wil meer motivatiequote:Op zondag 16 maart 2014 11:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Luister he KT, het is simpel, als je het niet wilt dan is dat ook gewoon ok. Je moet je niet verplicht voelen om iets te willen dat je blijkbaar niet echt wilt. Er is dus niets aan de hand als je geen goesting hebt om te versieren, dan is dat zo. Punt. Maar dan moet je niet klagen dat je een vriendinnejte , seks of een relatie wil.
Dat heet jezelf overtreffenquote:Op zondag 16 maart 2014 11:08 schreef habitue het volgende:
Het gevoel van: wow heb ik dat zojuist gedaan?![]()
is imo een van de beste gevoelens die er zijn.
Positieve emotie: Complicate steunt je en gelooft dat je het kan, maar dan moet je vanaf nu aan haar beloven dat je tenminste 1 keer per week een dame zal aanspreken en hier feedback zetten van hoe en wat. Verder gelooft Complicate dat ALS je ooit uit "het aanspreken" wel een leuk iemand ontmoet dat, het u nog extra gaat motiveren. Daar is uw motivatie.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar zit dus een persoonlijk dilemma in, ik wil meer motivatie![]()
![]()
Negatieve asociaties corrumperen de zin in principe, een opsomming aan positieve asociaties zou mij dan ook goed doen waarom ik het wel zou moeten doen.![]()
En een vriendinnetje / seks / relatie als doel schrikt alleen af want daar ben ik dus nooit in geslaagd en is dus een negatieve asociatie.
Ik ga niet iedere week uit ofzoquote:Op zondag 16 maart 2014 11:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Positieve emotie: Complicate steunt je en gelooft dat je het kan, maar dan moet je vanaf nu aan haar beloven dat je tenminste 1 keer per week een dame zal aanspreken en hier feedback zetten van hoe en wat. Verder gelooft Complicate dat ALS je ooit uit "het aanspreken" wel een leuk iemand ontmoet dat, het u nog extra gaat motiveren. Daar is uw motivatie.
Haha ge kunt toch iemand overal aanspreken?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga niet iedere week uit ofzo![]()
En tellen afwijzingen ook?
1x per week is in principe weinig zatquote:Op zondag 16 maart 2014 11:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha ge kunt toch iemand overal aanspreken?Of kom je nooit buiten?
![]()
Maar ok 1 keer per maand dan? Of misschien onlinedating ofzo? maar daar weet ik niets van.
Afwijzingen tellen meeDus positieve én negatieve feedback is ok, zolang je maar wat onderneemt.
Perfect, dan hebben we een deal?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1x per week is in principe weinig zat
En ik heb in principe wel gesprekjes ook, ik zie die 1x per week meer als een beetje pick up, en dat kan inderdaad ook in de supermarkt...
Vorige week uitgeweest en toen via het zusje van een vriend van me in gesprek gekomen met een meisje ook mee gezoend etc, nummer gevraagd, vervolgens iets te opdringerig geweest waardoor zij de situatie benauwend vond, wat ik dus wel ergens kan begrijpen.. Maarja ik dacht ik waag het maar gewoon eens een keer.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Perfect, dan hebben we een deal?![]()
Vanaf nu gaat KT stoppen met veel nadenken en minstens 1 keer per maand een dame aanspreken en hier komen posten.
Dat is toch goed, dan heb je het tenminste geprobeerd en heb je -hopelijk- geleerd dat het niet goed is om veel contact te zoeken.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vorige week uitgeweest en toen via het zusje van een vriend van me in gesprek gekomen met een meisje ook mee gezoend etc, nummer gevraagd, vervolgens iets te opdringerig geweest waardoor zij de situatie benauwend vond, wat ik dus wel ergens kan begrijpen.. Maarja ik dacht ik waag het maar gewoon eens een keer.
Die indruk heb ik dus niet zo.. Ja als ik tegenover ze sta int echt merk ik genoeg initiatief in principe..quote:Op zondag 16 maart 2014 11:31 schreef complicate het volgende:
Volgende keer af en toe het initiatief aan haar overlaten. Het moet van beide kanten komen he.
Wadde dan? het feit dat je dan veel moeite doet of dat ze geen initiatief neemt?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die indruk heb ik dus niet zo.. Ja als ik tegenover ze sta int echt merk ik genoeg initiatief in principe..
Via facebook, whatsapp, etc, mweh... Ben bij sommige meisjes ook om die reden gestopt met moeite doen maar denk dat ik in principe nog best kans had gehad had ik alle moeite gedaan.
Punt is dat dat ook gewoon niet leuk meer is eigenlijk....
Dan moet je het gewoon niet doen. Want alles wat dan toch niet lukt is "zie je nou wel" en als het wel lukt boeit het je volgens mij ook weinig.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:33 schreef kingtoppie het volgende:
Punt is dat dat ook gewoon niet leuk meer is eigenlijk....
Weet ik niet... Lijkt erop dat veel meisjes al die initiatief verwachten tot punt X ofzo? En dat het daarna wel los loopt?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon niet doen. Want alles wat dan toch niet lukt is "zie je nou wel" en als het wel lukt boeit het je volgens mij ook weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |