Volgens mijn sig. zal Yats, Faxie, Kree en KT scoren dit jaar. Dus ik ben op zoek naar alle tips om hen te helpen. Dus als gij een verhaaltje kunt vertellen over hoe je versierd hebt, kunnen ze daaruit inspiratie halen?!quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:43 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik heb niet kunnen klagen. Romantische weekendjes, scharrels, allemaal nieuw voor me![]()
Wat wil je precies weten?
Pope of Dope is onze PUA joopquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mijn sig. zal Yats, Faxie, Kree en KT scoren dit jaar. Dus ik ben op zoek naar alle tips om hen te helpen. Dus als gij een verhaaltje kunt vertellen over hoe je versierd hebt, kunnen ze daaruit inspiratie halen?
ons advies en pua-advies, win-win toch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Haha, awesome. Wat een held. Komt vast door al het goede advies hier
PUAquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pope of Dope is onze PUA joop
Ik zie dat u die beste Microgolfkoffie volslagen bent vergeten in die opsomming; schandelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mijn sig. zal Yats, Faxie, Kree en KT scoren dit jaar. Dus ik ben op zoek naar alle tips om hen te helpen. Dus als gij een verhaaltje kunt vertellen over hoe je versierd hebt, kunnen ze daaruit inspiratie halen?!
*Complicate past haar sig. aan, je hoort er nu bij. YES YOU CANquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zie dat u die beste Microgolfkoffie volslagen bent vergeten in die opsomming; schandelijk.
Om van mezelf nog maar te zwijgen, maar ik voel me dan ook niet comfortabel bij het idee in lijstjes opgenomen te worden
Als hij nog steeds zo'n slecht zelfbeeld heeft gaat het op de lange termijn sowieso fout (tenzij hij enorm veel geluk gehad heeft). 60% divorcerate, enzo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:46 schreef perro. het volgende:
[..]
ons advies en pua-advies, win-win toch.
Het hebben van een leuk vriendinnetje kan je zelfbeeld behoorlijk opschroeven denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als hij nog steeds zo'n slecht zelfbeeld heeft gaat het op de lange termijn sowieso fout (tenzij hij enorm veel geluk gehad heeft). 60% divorcerate, enzo.
Die ben je kwijt hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef perro. het volgende:
kree niet, kt ook niet, yats niet als ie zo doorgaat, dus ik zet een euro op fax.
de enige bij wie ik het niet begrijp en wie ik een leuke normale vrouw echt oprecht gun is faxie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als hij nog steeds zo'n slecht zelfbeeld heeft gaat het op de lange termijn sowieso fout (tenzij hij enorm veel geluk gehad heeft). 60% divorcerate, enzo.
Op korte termijn wel, maar als je haar nodig hebt voor jou goede emoties heb je een zeer ongezonde relatie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het hebben van een leuk vriendinnetje kan je zelfbeeld behoorlijk opschroeven denk ik
Je moet sowieso eerst 1 geheel vormen met jezelf anders loopt het vroeg of laat fout, dat wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het hebben van een leuk vriendinnetje kan je zelfbeeld behoorlijk opschroeven denk ik
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:
[..]
de enige bij wie ik het niet begrijp en wie ik een leuke normale vrouw echt oprecht gun is faxie.
als ik de rest soms zie posten, tja. niet flauw bedoeld verder.
Ik post niet veel meer. Dat helpt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:
[..]
de enige bij wie ik het niet begrijp en wie ik een leuke normale vrouw echt oprecht gun is faxie.
als ik de rest soms zie posten, tja. niet flauw bedoeld verder.
Klopt. Nadat ik mn 1e vriendinnetje had gehad en het uit ging, was ik wel even verdrietig, maar desondanks ervaarde ik dat als een levenslange boostquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Op korte termijn wel, maar als je haar nodig hebt voor jou goede emoties heb je een zeer ongezonde relatie.
Soms heb je gewoon even die ervaring nodig lijkt me. Als ze weg zou gaan, zou het niet gelijk betekenen dat hij weer terug bij af is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Op korte termijn wel, maar als je haar nodig hebt voor jou goede emoties heb je een zeer ongezonde relatie.
R&P / [SC Relaties #492] Faxie slaap lekker :Pquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen mensen, let even op de SC.
Dat mag elders.
Niet perse lijkt me. Maar het is wel handig ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Je moet sowieso eerst 1 geheel vormen met jezelf anders loopt het vroeg of laat fout, dat wel.
Een Twix ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:54 schreef perro. het volgende:
[..]
kut.
daar gaat mijn uhh... heb je tegenwoordig nog iets voor een euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |