Zoietsquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Las het net op wiki. Iets met een nazi hitler die je overnam door je dromen te stelen oid?
Ik was in die tijd meer aan het shooteren enzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets
En FMV, full motion video. Dat soort adventures waren helemaal hot in de jaren 90
quote:
Shadow Warrior!quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was in die tijd meer aan het shooteren enzo
En RTS natuurlijk
Spelletjesquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet dat soort spelletjes![]()
Dat doe ik liever met jou
quote:
Goed gespeeld ?quote:
Woorden schieten me te kort, het was zo een genot! ik dacht , damn, life is gooood!quote:
En da's dan niet eens een echtequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Woorden schieten me te kort, het was zo een genot! ik dacht , damn, life is gooood!
Neje, bezorgt wel een heerlijke bovennatuurlijke gevoelquote:
Gewerkt, meer nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Neje, bezorgt wel een heerlijke bovennatuurlijke gevoel![]()
En hoe was uw dag Faxie? leuke dingen meegemaakt? Of iemand versierd ?
Niet liegen hequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewerkt, meer niet
Ik versier niet he
'Ik ken nog een leuk iemand voor je. Ken je Faxie van Fok?'quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet liegen he![]()
Ik ben na het werk gaan eten met een kerel in een Chinees restaurant en weet je wat die zei op het einde van de avond?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Ik ken nog een leuk iemand voor je. Ken je Faxie van Fok?'
Ligt er aan of ik op m'n gemak ben of niet. Kan best een joker zijn jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat maakt van jou een leuk persoon?Je bent toch een kalme jongen haha.
Nee hij zei "ik wou dat ik nu uwe gordel was", toen ik mijn gordel aantrok. Ik kreeg een slappe lach!
Misschien kan je dat ook eens proberen, dan kan je iemand doen lachen na een date ofzo![]()
Of ben je van nature grappig
Haha , maar maak eens een grapje danquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt er aan of ik op m'n gemak ben of niet. Kan best een joker zijn ja
Maar dat doe ik zo vaak hierquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha , maar maak eens een grapje dan
Ok, dan heb ik gebrek aan interpretatiequote:
Iets in ruil?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik gebrek aan interpretatie![]()
Maar ik wou gewoon een grapje nu. Of wil je iets in ruil
Jaquote:
Uhm verdorie er schiet me niks te binnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, krijg ik dan nu eerst een grapje geserveerd
Dus kom maar op met die ruilquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:46 schreef complicate het volgende:
Ja eigenlijk vond ik hem goed geslaagd!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een lekkere bak magnetronkoffie
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:43 schreef complicate het volgende:
[..]Hip hip hoeraaaaaaa, zijt gij thuis Koffie ?
Volgende topic zal jouw naam dragenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook een naamtopic want ik ging gister ook naar bed (ok ik viel in slaap met mn mobiel in mn hand![]()
) maar niemand mistte me
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook een naamtopic want ik ging gister ook naar bed (ok ik viel in slaap met mn mobiel in mn hand![]()
) maar niemand mistte me
Wat stel je voor?quote:
Pics or it didn't happen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een passionele warme dikke nachtzoentjequote:
Mag Elvie volgende naamtopic?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die Faxie was het weer hoor!
Pics van je nachtzoentjequote:Op donderdag 13 maart 2014 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Een passionele warme dikke nachtzoentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic is nog niet vol genoegquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:11 schreef Elvi het volgende:
Ok ik ga naar bed. Ik wil nu mijn naamtopic
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Nog even geduldquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:11 schreef Elvi het volgende:
Ok ik ga naar bed. Ik wil nu mijn naamtopic
Dan moet je eens naar mijn werk komen haha , maar ok, speciaal voor u :quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vond die ava van rokje wel leuk
Is het wat ik denk dat aan het gebeuren is ?quote:
Maar dan moet ik strak in het pak...met zo'n strop om mn nekquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar mijn werk komen haha , maar ok, speciaal voor u :
[ afbeelding ]
Nee hoor nog nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Is het wat ik denk dat aan het gebeuren is ?
Ja echt he. Mja, die dresscode heeft alleen betrekking tot werknemers, niet op "visitors"quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan moet ik strak in het pak...met zo'n strop om mn nek
Yayquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja echt he. Mja, die dresscode heeft alleen betrekking tot werknemers, niet op "visitors"
Ja idd, best wel grappigquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vond het altijd wel grappig dat jullie ook een Limburg hebben
Hij heeft er zelfs 2 om uit te kiezenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja idd, best wel grappig
Kvraag me af of Faxie, naar Limburg zal gaan![]()
Ik zou gaan waar jij bentquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja idd, best wel grappig
Kvraag me af of Faxie, naar Limburg zal gaan![]()
Dat is pas rijkdomquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs 2 om uit te kiezen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:37 schreef Elvi het volgende:
Geen naamtopic: ok... Maar niemand die me welterusten wenst??![]()
![]()
Slaap lekker Elviquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:37 schreef Elvi het volgende:
![]()
Romantischquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:37 schreef Elvi het volgende:
![]()
Trusten Complicate!quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:42 schreef complicate het volgende:
Ik ga ook dodokes doen![]()
![]()
![]()
Sorry Elvi, jouw naamtopic zal voor volgende keer zijn
1 2 | [+] 3.80% complete @ 2014-03-13 01:08:37 (3 seconds/pin) [+] Max time remaining at this rate: 8:49:06 (10582 pins left to try) |
Ehm...lolwut?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:09 schreef kree het volgende:
hmmmmsss gaat nog ff duren
[ code verwijderd ]
Nou, mijn huisbaas hier (je weet wel die me al naait met hoge huur) die wil z'n internet niet delen.quote:
Wat is deze, beetje mijn uitspraak jatten?quote:
Je bent gewoon een trendsetterquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is deze, beetje mijn uitspraak jatten?
Goed hoor en jij?quote:
Leugens, is van de oude batman serie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
Wat is deze, beetje mijn uitspraak jatten?
Zie opmerking hierboven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je bent gewoon een trendsetter
Primaquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor en jij?
[..]
Leugens, is van de oude batman serie.
[..]
Zie opmerking hierboven.
Robin verzon telkens een ander woord.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima
Ik dacht dat dat "Holy macaroni" was![]()
Zo rol ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een trendsetter
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
Leugens, is van de oude batman serie.
Denk dat je dat beter hier kunt doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef ditiswieikben het volgende:
Hallo, ik plaats hier even dat het goed met me gaat, ik had destijds een topic aangemaakt met de naam "Probleem", daar had ik veel reacties op gekregen waarin ik veel steun vond. Inmiddels ben ik 26 jaar oud en heb een heel leuke vriend leren kennen! We zijn al 6 maanden samen en hij zegt tegen mij :"Ik help je er wel doorheen" en dat doet hij ook echt. Dit wilde ik even kwijt zonder er een nieuw topic over te maken. Bedankt allemaal voor het meedenken.
Dat wilde ik ook, maar er staat geen invoer venster onder aan het topicquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Denk dat je dat beter hier kunt doen
R&P / Probleem
Wat vreemd. Ik zie ook geen slotje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:56 schreef ditiswieikben het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook, maar er staat geen invoer venster onder aan het topic
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:56 schreef ditiswieikben het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook, maar er staat geen invoer venster onder aan het topic
Inderdaad!quote:
Of een bugquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef -Engel- het volgende:
Misschien een te oud topic?
Ik gok maar wat heur
En hoi!!!
Neh.... gezien het gezemel wat sommige lui al doen als je een topic schopt wat slechts een jaar oud isquote:
Oh dan kan het wel kloppenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neh.... gezien het gezemel wat sommige lui al doen als je een topic schopt wat slechts een jaar oud is
quote:
Misschien kan je colokeren? Of aangezien je talent hebt voor muziek , kan je iets op youtube zetten dan word je bekend....quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nou, mijn huisbaas hier (je weet wel die me al naait met hoge huur) die wil z'n internet niet delen.
Ok nu had ik van mijn broertje zo'n ziggo wifispots pass, dat werkte eerst via 1 van de buren ofzo die dat aan hebben staan.
Maar nu niet meer omdat ze van kanaal zijn geswitched en het ontvangst klote is.
Dus ok nu kraak ik dan die huisbaas z'n netwerk maar, als het niet goedschiks gaat dan maar kwaadschiks
Haha het was een zwoele nacht , heb zo echt een super geil filmpje gezien. Niet normaal!quote:
Zijt ge Cupido?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie wel een stelletje ontstaan hier.
Yumquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha het was een zwoele nacht , heb zo echt een super geil filmpje gezien. Niet normaal!![]()
Ohquote:
Samen kijken is nog leuker hoorquote:
Dat kan nietquote:
Dat lijkt me stiekem ook wel leuk jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Samen kijken is nog leuker hoor
Hoe "goed" zijt gequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja laten we bij het begin beginnen, ben je beschikbaar?
De 7e hemelquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe "goed" zijt ge? kom ik dan in de hemel terecht als ik me beschikbaar stel
![]()
Ik doe dit niet voor mezelf he, ik ben zelf bezet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:50 schreef complicate het volgende:
Hoe "goed" zijt ge? kom ik dan in de hemel terecht als ik me beschikbaar stel
![]()
Zou je me dan zo kei hard diep nemen dat ik niet meer weet dat ik in België woonquote:
Ik zou je zo hard stoten dat je in China weer boven de grond komtquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Zou je me dan zo kei hard diep nemen dat ik niet meer weet dat ik in België woon![]()
Trouwens ik dacht aan de 9de hemel
Bezet zijn is saaiquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe dit niet voor mezelf he, ik ben zelf bezet.
Je komt vast wel in een bepaalde hemel ja.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou je zo hard stoten dat je in China weer boven de grond komt![]()
(Wat is de 9e hemel dan?)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
Woooooooooooow boven de grond in China![]()
Dat is pas de 9de hemel
Cupido heeft veel vrouwen en is polygaam. Hij geeft gewoon restjes door dat hij zelf niet meer wil.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ik ben slechts Cupido he... mijn leven is niet interessant.
Hahaha leugens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Cupido heeft veel vrouwen en is polygaam. Hij geeft gewoon restjes door dat hij zelf niet meer wil.
Ik vind hem niet zo leuk![]()
Nee Cupido moet uit mijn weg blijven. Ik doe het beter dan hem. hhahaquote:
Arme Cupido.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee Cupido moet uit mijn weg blijven. Ik doe het beter dan hem. hhaha
Gij kunt eigenlijk niet Cupido zijn, weet je waarom?quote:
Ik vind u niet eng, Fok! is eng.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry
Ja ze lijkt me wel leuk hoor, maar ze vindt me een enge Fokker enzo
Omdat ik geen pijl en boog heb hangen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Gij kunt eigenlijk niet Cupido zijn, weet je waarom?
Ik zit ook op andere sites hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind u niet eng, Fok! is eng.
Dat ook , maar vooral omdat gij uw best doet en dat doet Cupido nooit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik geen pijl en boog heb hangen?
Ohquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat ook , maar vooral omdat gij uw best doet en dat doet Cupido nooit.
Anders waren er geen scheidingen op aarde. Allemaal fout van Cupido
Nee want dan is cupido allang wegquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
Dat ook , maar vooral omdat gij uw best doet en dat doet Cupido nooit.
Anders waren er geen scheidingen op aarde. Allemaal fout van Cupido
Aaaah zo. maar autosite lijkt mij saaiquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]Kitesurf sites
Dat was het eigenlijk
Ow en nog een autosite![]()
Nouja het is een kleine site van een klein clubje liefhebbersquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Aaaah zo. maar autosite lijkt mij saai
quote:
Hoe moet ik me die site voorstellen? zoals inquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het is een kleine site van een klein clubje liefhebbers
Amai, ben je fan van Cupido? Ben je dan zo tevreden van zijn "krachten"quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee want dan is cupido allang weg
Uh neequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe moet ik me die site voorstellen? zoals in:
Sorryquote:
Ja ik ben wel tevreden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai, ben je fan van Cupido? Ben je dan zo tevreden van zijn "krachten"
Met een datequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry, hoe kan ik het goedmaken?
Hallo Koffiequote:
Kweniequote:
O ja hoor, loopt allemaal wel. Ben in 10 topics tegelijk bezig en kan het allemaal niet meer volgenquote:
Ik ben alles behalve datquote:
Wowwww wat een baasquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ja hoor, loopt allemaal wel. Ben in 10 topics tegelijk bezig en kan het allemaal niet meer volgen![]()
Gaan we dan dansen ?quote:
Je maakt me geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:
Jij mijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Je maakt me geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
We gonna let it burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burnquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:13 schreef complicate het volgende:
[..]
We gonna let it burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn
Branderig gevoel, ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:13 schreef complicate het volgende:
[..]
We gonna let it burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn
Kuurtje halenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Branderig gevoel, ja?
Zou even langs de dokter gaan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:
Nou Faxie, als dat geen sport in bed wordt!
Marathon voorhuidjoggen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:
Eng!quote:
Ik weet het!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:28 schreef -Engel- het volgende:
Mhahahaa ik heb een cover gevonden al weet ik ff het origineel niet meer ... wie weet het?
it's on the tip of my tongue
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eng!
Platvloers, past prima bij Faxie.
Welke is t?quote:
Jaaaaaaaaaaaaa.... Smeken maar.quote:
Ik geloof dat het It's unbelievable.... maar niet van the larks ofzoietsquote:
Dan hebben we het over hetzelfde nummer. Je zit heel erg in de buurt. Alleen die 'bijna' nog he...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:34 schreef -Engel- het volgende:
Ik geloof dat het It's unbelievable.... maar niet van the larks ofzoiets
Ik zet bijna mijn puppyoogjes op hoor... bijnaaaaaaaaaaaa nog ff zoeken (ik weet het echt bijnaaaaaaaaa)
Nee, was een aardige aanslagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm Ja.. Ja, was het nou zaterdag? Ik ben even in de warrrr
Ik heb t>>>>>quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben we het over hetzelfde nummer. Je zit heel erg in de buurt. Alleen die 'bijna' nog he...
Goed bezig, al had ik je liever nog wat meer zien smeken.quote:
Wat deed je?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfs nog een dame gezoend die avond
Haar wel weer heel erg snel weggejaagd..
Ik had al begrepen dat ik over het algemeen te zelfstandig benquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig, al had ik je liever nog wat meer zien smeken.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ik zocht iets teveel contact via whatsap, ze voelde zich benauwd.
Nee, het is zoveel subtieler dan dat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:51 schreef -Engel- het volgende:
Ik had al begrepen dat ik over het algemeen te zelfstandig ben
Volgens een vriendin moet ik meer ladylike worden dusdsum zal ik bij een spin dan maar gillen en op een stoel springen???
Neuh...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat noem je te veel? Elke 5, 45,80 minuten?
Ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het is zoveel subtieler dan dat.
lastig verhaal >>> I wantz to knowquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh...
Lastig verhaal, ik snap haar ook wel ergens, mijn fout
Mweh, tis niet zo dat ik echt wat fout deed ofzo, vrouwen zijn gewoon een beetje moeilijk... Tgaat weer veel te veel om timing en het moment aanvoelen en te weinig om het persoon erachter.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lastig verhaal >>> I wantz to know
Verder heb je er van geleerd neem ik aan?
o.a. jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, tis niet zo dat ik echt wat fout deed ofzo, vrouwen zijn gewoon een beetje moeilijk... Tgaat weer veel te veel om timing en het moment aanvoelen en te weinig om het persoon erachter.
Maar ik snap haar ook wel weer, mannen en vrouwen zijn gewoon anders... Vrouwen denken vanuit emotie denk ik.
Hoeveel verdient Cupido eigenlijk?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben er geweest, het gaat ewa beterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Branderig gevoel, ja?
Zou even langs de dokter gaan.
KT ge moet eens leren uw verstand op 0 zetten, veel nadenken is echt niet goed voor jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, tis niet zo dat ik echt wat fout deed ofzo, vrouwen zijn gewoon een beetje moeilijk... Tgaat weer veel te veel om timing en het moment aanvoelen en te weinig om het persoon erachter.
Maar ik snap haar ook wel weer, mannen en vrouwen zijn gewoon anders... Vrouwen denken vanuit emotie denk ik.
Halloquote:
Ja. Omdat jij het zonnetje bent?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet jij waarom het zonnetje niet schijnt als ik een keer naar buiten kan?
How do you know?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja. Omdat jij het zonnetje bent?![]()
Of omdat je stiekem geen zin hebt om naar buiten te gaan
euh omdat je angsten hebt? geen idee!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef complicate het volgende:
Weet jij waarom ik steeds niet weet wat ik wil als ik eindelijk weet wat ik niet wil? hehe
Laat me raden, je bent een vrouw.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef complicate het volgende:
Weet jij waarom ik steeds niet weet wat ik wil als ik eindelijk weet wat ik niet wil? hehe
Oh ik had het juist ? hip hip hoeraaaquote:
Neje, omdat ik niet graag weet wat ik wil, dan is de spanning eraf eens ik weet wat ik wil, dus wil ik het niet weten.quote:
Proficiatquote:
Ben jij dan ook een man dat je dit kan raden? Help, een paradox.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef complicate het volgende:
Proficiaten je bent een man anders kon je het niet raden
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij dan ook een man dat je dit kan raden? Help, een paradox.
Strikvraag, voor mij is ogen namelijk een synoniem voor tieten. Ik kies toch voor tieten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:40 schreef complicate het volgende:
neeeeeeeee, ik ben een vrouw en gelukkig
, een man zijn lijkt me shit!
![]()
Maar even om na te gaan of jij wel een "echte" man bent dan :
Ogen of tieten?
JUIST. Laaste vraagje dan krijg je oscar voor "hij is een echte man".quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikvraag, voor mij is ogen namelijk een synoniem voor tieten. Ik kies toch voor tieten.
Yup, tranen in mijn ogen van het lachen dan vooral. Of tranen van vreugde als ik een stel prachttieten voorbij zie komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:45 schreef complicate het volgende:
JUIST. Laaste vraagje dan krijg je oscar voor "hij is een echte man".
Huil je soms tijdens een film of niet? Komaan he
tietenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikvraag, voor mij is ogen namelijk een synoniem voor tieten. Ik kies toch voor tieten.
Godsallejezus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef complicate het volgende:
Neje, omdat ik niet graag weet wat ik wil, dan is de spanning eraf eens ik weet wat ik wil, dus wil ik het niet weten.
Hoe gaat het met die van jou?quote:
Ok...................quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, tranen in mijn ogen van het lachen dan vooral. Of tranen van vreugde als ik een stel prachttieten voorbij zie komen.
Vond je het niet grappig?quote:
Ik heb liever een foto van je tieten, om maar bij het onderwerp te blijven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:52 schreef complicate het volgende:
Ok...................
[ afbeelding ]
YOU
Ik mag hier geen tieten posten. Vorige keer was het bijna fout gelopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever een foto van je tieten, om maar bij het onderwerp te blijven.
Ik warm ze met liefde voor je op hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje koud... dus ik doe mijn truitje maar weer aan
Je mag ze ook mailen, of een linkje DM'en of PM'en hoor. Zoveel alternatieven beschikbaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:56 schreef complicate het volgende:
Ik mag hier geen tieten posten. Vorige keer was het bijna fout gelopen
Had je dan helemaal niets aan? hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje koud... dus ik doe mijn truitje maar weer aan
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik warm ze met liefde voor je op hoor.
Ben je Le?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en als we dan toch bezig zijn, tieten mogen ook in mijn dm
Hier gebeurt er nog weinig anders.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en als we dan toch bezig zijn, tieten mogen ook in mijn dm
Alsof dat gij foto van uw penis in mijn DM zou zettenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag ze ook mailen, of een linkje DM'en of PM'en hoor. Zoveel alternatieven beschikbaar.
Dat was toch helemaal de vraag niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
Alsof dat gij foto van uw penis in mijn DM zou zettenof wel?
Nee, maar ik was benieuwd of je het wel zou doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal de vraag niet.
Wat is uw favo cupmaat dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:50 schreef AirwiN het volgende:
Tijd voor een vergelijkendwarenonderzoek dames. Ontbloot ze maar zodat ik kan keuren.
Nee, omdat ik tot op heden nog nooit een vrouw ben tegengekomen die dolgelukkig wordt van een foto van een penis. Dus waarom iets doen waarvan je weet dat de ander er toch niet gelukkig van wordt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:03 schreef complicate het volgende:
Nee, maar ik was benieuwd of je het wel zou doen.
Ik heb geen voorkeur. Klein, normaal, groot... Ik kan het allemaal waarderen.quote:
Logisch, ik heb al zo lang niks meer van je gehoord.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef Evie het volgende:
Erg mooi fijn en lekker maar lichtelijk verwaarloost![]()
Weet je wat ik niet eerlijk vind?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur. Klein, normaal, groot... Ik kan het allemaal waarderen.
picca van je kontje?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, omdat ik tot op heden nog nooit een vrouw ben tegengekomen die dolgelukkig wordt van een foto van een penis. Dus waarom iets doen waarvan je weet dat de ander er toch niet gelukkig van wordt?
Armoede? Discriminatie? Onrecht in het algemeen?quote:
Ja, ben je van de belfies?quote:
Daar geloof ik niets vanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, omdat ik tot op heden nog nooit een vrouw ben tegengekomen die dolgelukkig wordt van een foto van een penis. Dus waarom iets doen waarvan je weet dat de ander er toch niet gelukkig van wordt?
Word jij wel blij van een foto met enkel een pik er op?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:07 schreef complicate het volgende:
Daar geloof ik niets vanMaar blijkbaar zijn de vrouwen in NL anders dan in BE. Dat zal het zijn. Verder is dit geen verzoek hoor.
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wordt met regelmaat overladen met penisfoto's?quote:
Dat mannen wel de vorm of zelfs "grootte" van tieten direct kunnen zien onder kleren, maar wij niet de grootte van een penis direct kunnen zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Armoede? Discriminatie? Onrecht in het algemeen?
ff voelenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef complicate het volgende:
Klopt, maar ok mannen hebben wel altijd zo een idee wat dat betreft, wij totaal niet.![]()
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wordt met regelmaat overladen met penisfoto's?
Valt tegen hoor. Push up BH's kunnen behoorlijk misleidend zijn als het gaat om de grootte.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:11 schreef complicate het volgende:
Dat mannen wel de vorm of zelfs "grootte" van tieten direct kunnen zien onder kleren, maar wij niet de grootte van een penis direct kunnen zien.Het leven is niet eerlijk
En dat!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan nog een zo goed gevulde bh hebben, maar je ziet toch ook niet of diegene puffy niplesheeft of littekens, of hangtieten?
FULL BODYquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Er zijn wel mooie piemels, maar die zie ik eigenlijk zelden. Doe dan maar een mooi torso of een strakke komt. Maar full body is nog wel het beste.
Doe ik maar ja zou gewoon gemakkelijker zijn met zo "hoe ziet hij eruit als hij bloot is " skills of brilquote:
quote:
Nogmaals, als man weet je ook maar heel beperkt waar je aan toe bent hoor. Zo vanzelfsprekend als jij het doet voorkomen, is het absoluut niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:19 schreef complicate het volgende:
Doe ik maar ja zou gewoon gemakkelijker zijn met zo "hoe ziet hij eruit als hij bloot is " skills of brilhahaha
Gracias, wat voel ik me nu beter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nogmaals, als man weet je ook maar heel beperkt waar je aan toe bent hoor. Zo vanzelfsprekend als jij het doet voorkomen, is het absoluut niet.
Maar ondertussen zie ik nog steeds die foto van je tieten niet in mijn DM/PM.quote:
Idem hierquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar ondertussen zie ik nog steeds die foto van je tieten niet in mijn DM/PM.
Arme wij.quote:
Hahaha ja ik was van de aardbodem verdwenenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Logisch, ik heb al zo lang niks meer van je gehoord.
Ik heb je gemist.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha ja ik was van de aardbodem verdwenen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha ja ik was van de aardbodem verdwenen
Mja, alles goed wel. Geen bijzonderheden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Druk met stage en werken en dingen regelen en doen enzo..je kent het wel..
Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |